Home › انجمن ها › خلفای راشدین › حدیث برتری
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط حقيقت جو در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9801شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9803با سلام .
برادرم : من در چندین جا ثابت کردم که شما دشمن واقعی حضرت علی می باشید ولی به ظاهر از حضرت علی سنگری ساخته اید که پشت آن پنهان شده و به صحابه مهاجر و انصار پیامبر و ازواج پیامبر توهین کنید .
وقتی خداوند بخواهد کسی را رسوا کند بدست خودش رسوا می کند .
برادر حقیقت جو در تاریخ 17/5/93 سه حدیث از قول حضرت علی گذاشته است که حضرت علی ابوبکر و عمر را از خود برتر دانسته اند .
و شما به حضرت علی توهین نموده و به صراحت گفته ای (فردی دو نفر را برتر از خود می داند. همان فرد آن دو نفر را دارای صفات رذیله ای می داند. نتیجه چیست؟ یا آن فرد اشتباه کرده. که باید ثابت شود در مدح اشتباه کرده یا در قدح. یا آن فرد خودش دارای آن صفات رذیله مذکور بوده و طبق آنچه که نوشتیم که برتری در صفات منفی یعنی آلوده بودن بیشتر، نتیجه می آید آن دو نفر در صفات رذیله نسبت به او رذل تر و پست تر باشند تا از آن فرد برتر باشند.)
و من از خوانندگان می خواهم که قضاوت کنند و ببینند که چطوری آخوند عبدالحسین حضرت علی را دارای صفات رذیله معرفی کرده است .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9830احساسم اینه که در این مدتی که نبودید به مناطق سردسیر سفر کرده اید و در آنجا به خاطر سرمای هوا چاییده اید.نکته اینه که به نظر می رسد ابتدای تاپیک را نخوانده اید. وسط تاپیک را هم درست نخوانده اید. ایشان نوشته بودند که روایت در طبقات مختلف روات گوناگون دارد و من هم خواستم که نمونه بگذارند. البته فقط از این جهت که متوجه بشوم طبقات رواتش چگونه است. البته عنایت به این موضوع که رجال بلد نیستم.
بعد ایشان سه نمونه گذاشتند. شما آن سه نمونه را بدون توجه به متن که همگی یکسان هستند را نخوانده اید بلکه فقط دیده اید و اینگونه رفتار کرده اید. بماند.
بنده در 5/12 نوشته بودم؛
”
این حدیثی که گذاشته اید در تناقض با آن حدیثی نیست که حضرتش ابوبکر و عمر را خائن و کاذب و آثم و غادر می دانند؟
اگر در تناقض است چگونه حلش می کنید؟
اگر تناقض ندارد چگونه کسی که این 4خصوصیت که از خصائص منافق است را داراست، بهترین امت بعد از حضرت رسول صلی الله و علیه و آله و سلم می شود؟
آیا ممکن است که همه امت رسول الله منافق باشند تا ابوبکر بهترین منافقان باشد؟ زیرا اگر مومن باشند نمی شود که فردی درای خصوصیات منافقین باشد و بهترین آنها باشد مگر در یک صورت. اینکه آنها همگی مومن به شیطان باشند تا منافق صفتی بهترین آنها باشد.
اگر ممکن است، لازم به یادآوری است که عالی بودن کیفیت در خوب و بد، 2 نوع است. در مومنین به درجات ایمان است و در گروه مقابل به شدت کفر و نفاق. لذا نتیجه می آید که ابوبکر اگر منافق است، در اعلی درجه نفاق باشد تا بهترین امتی باشد که همه منافق هستند. ”
که شما ندیدید. عیبی یخ.
و در 5/18 نوشته بودم؛
”
و من هم یادم هست که گفته شده بود یا ایراد سندی دارد یا ایراد دلالی.تناقض موجو یک ایراد دلالی به محتوای این حدیث وارد میکند. ایراد که می دانید چیست؟
فردی دو نفر را برتر از خود می داند. همان فرد آن دو نفر را دارای صفات رذیله ای می داند.
نتیجه چیست؟
یا آن فرد اشتباه کرده. که باید ثابت شود در مدح اشتباه کرده یا در قدح.
یا آن فرد خودش دارای آن صفات رذیله مذکور بوده و طبق آنچه که نوشتیم که برتری در صفات منفی یعنی آلوده بودن بیشتر، نتیجه می آید آن دو نفر در صفات رذیله نسبت به او رذل تر و پست تر باشند تا از آن فرد برتر باشند.”
خب لازم شده که توضیحی بدهم تا شما که در نهایت درک مطلب هستید متوجه موضوعی کاملا ساده و بسیار ساده و بلکه بی نهایت ساده بشوید. انشاء الله که بشوید.
دوست شما نوشته که مطرح شده که هیچ حدیث صحیحی در فضیلت خلفا نیست. من گفتم که گفته شده بود یا ایراد سندی دارد یا ایراد دلالی. یعنی دوست شما نسبت به ادعایی که شده بود بخشی را مطرح کرد و بخش دیگر را نوشت که نشنیده.حرفی از دلالت نبود.
حالا بنده حدیثی آورده ام که متنش با متن حدیث دوست شما تضاد دارد. توضیح دادم که تضادش کجاست.
می شود که یک نفر دو نفر را دارای صفات منافقین بداند و همان یکنفر بگوید که اینها بهترین امت هستند؟ اگر میشود همان توضیحات قبلی کافی است. اگر نمیشود بگویید کدام حدیث صحیح است.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9835عزیزم چقدر از بودن شما خوشحالم.معنای حسادت را می دانید؟ البته من هنوز نرسیدم که آن برنامه را پیدا کنم و اصل حدیث را هم نگشتم.(هارد قبلیم رو باید بگردم) اما شما همین معنا را بگو.
نوشته اید ” هر کسی به بهشتیان حسادت می کند… ” دوست عزیز متوجه مفهوم نوشته خود میشوید؟ کسی که در بهشت است به بهشتی دیگر حسادت می کند؟ میتوان متصور بود که در بهشت فردی با این خصلت رذیله وجود داشته باشد؟
یک راه حل دارد. طرفی که حسادت می کند در بهشت نباشد. خب کجاست؟ اون طرف خیابون. بهش میگن جهنم.
بله در کتب شیعه که شرح بر صحاح شیعه هستند آمده که غرانیق. این حدیث هم با آیات ابتدایی سوره نجم منافات ندارد. و کلا همه دور هم خوشحالیم شادانیم خندانیم…..
مثلا در یکی از دو صحیح شیعه آمده که پیامبری بود که دینش اسلام بود و دو نفر را لعن و سب کرد. بعد همسرش گفت چرا؟ گفت نترس و بی خیال. من هر که را لعن کنم انگار که دعا کردم. به جان شما. خب این حدیث اصلا و ابدا و هرگزا و هیچ وقتا با آیات ابتدایی مومنون تعارض ندارد. چرا؟ آیات فرموده که مومنون از لغو دوری میکنند. حالا رییس این مومنون خودش آره….. .
بعد یه پیامبر دیگری هست که یه داستانی داره به نام من بدو لباس بدو ملت هم نگاه کن. این هم در یکی از دو صحیح شیعه آمده و اصلا با داستان آن پیامبر و دختران شعیب تناقض ندارد.
اما کلا خوشحالیم شادانیم خندانیم…..
بد نیست از دوستتان 1990 بپرسید که حدیث معارض با قرآن را چه میکنند.
فقط به تکرار بسنده می کنم؛
” شبکه کلمه؟ همان که هاشمی آمد و مثلا به فارسی روان ترجمه کرد و ماضی را مضارع و برعکس ترجمه می کرد و گفت در حال عصبانیت بوده اند و….؟ عجب. تمام نکنه در آن حدیث اقرار عمر است بر دارا بودن آن صفات. شما با این موضوع مشکلی دارید؟ ”
نگفتم که اشتباه کرده و ما معصومیم. شما دقت به آن گفتارش کنید متوجه میشوید که در نهایت صداقت بیننده اش را کمتر از الاغ انگاشته و….. .
و نکته بعدی اینکه دقیقا این سوال را باید از رفیقتان بپرسید. چند مورد از نوشته هایش را که بخوانید ملتفت موضوع میشوید. من عین سیره نوشتاری ایشان را پیاده کردم. سوال را از او کنید.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9838عزیزم چقدر از بودن شما خوشحالم.
پاسخ:جناب فکر نمی کنی زیادی داری نمکدون میشی؟
کسی که در بهشت است به بهشتی دیگر حسادت می کند؟
پاسخ:الله اکبر اعتراف خوبی کردی جناب
عنای حسادت را می دانید؟ البته من هنوز نرسیدم که آن برنامه را پیدا کنم و اصل حدیث را هم نگشتم.(هارد قبلیم رو باید بگردم)
پاسخ:حدیث را بیاور
چطور این حرف از بهشت به کسی می رسد که در دنیا است و آن شخص حدیث را نقل می کند شاید ائمه این گونه اند الله اعلم
اون طرف خیابون. بهش میگن جهنم.
پاسخ:فکر نمی کنی داری بهشت و جهنم رو به مسخره می گیری؟؟
در یکی از دو صحیح شیعه آمده
پاسخ:صحیح شیعه نه بابا
پیامبری بود که دینش اسلام بود و دو نفر را لعن و سب کرد.
پاسخ:در این صحیح شیعه(البته زیادی صحیح است) به ائمه توهین شده نمیدانم شاید اینجارو تقیه کرده اند راستی این دو صحیح شیعه اسمشان را به ما میگی؟
نفرین و دشنام اصحاب به طور عام، کفر اکبر است و موجب تکفییر شخص فحاش می شود.به چه کسی لعن می کنند؟؟خودشان هم می دانند خاک پای اسب های آن دو هم نمی شوند
بهت کتاب سرخاب و سفید آب استاد امیری رو توصیه میکنم که بخوانی
کمتر از الاغ انگاشته
پاسخ:بلا نسبت شما جناب
دوستتان 1990
پاسخ:به جواب های جناب عبدالله اعتماد دارم
راستی شما شخصی به اسم rrw می شناسید اگر می شناسید سلام من را بهشان برسانیدشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9841با سلام .اینکه گفته ای (بعد ایشان سه نمونه گذاشتند. شما آن سه نمونه را بدون توجه به متن که همگی یکسان هستند را نخوانده اید بلکه فقط دیده اید و اینگونه رفتار کرده اید.)
برادرم وقتی متن سه حدیث یکسان هست و روات آن متفاوت می باشد یعنی اینکه از سه طرق مختلف با راویان مختلف نقل شده و متن آن یکی است نتیجه این می شود که خیلی محکم است .
اینکه گفته ای (بنده در 5/12 نوشته بودم؛این حدیثی که گذاشته اید در تناقض با آن حدیثی نیست که حضرتش ابوبکر و عمر را خائن و کاذب و آثم و غادر می دانند؟)
برادرم من که در تاریخ 16/5/93 از شما خواستم اگر راست می گویی آن حدیث را کاملا و بدون قیچی کردن اول و آخرش را بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود .
که مثل همیشه ترسیدی و نگذاشتی .
ضمنا اگر حضرتش آنها را کاذب و غادر و خائن می دانست پس چطوری برای قضاوت پیش آنها می آمد ؟؟؟
پس در آن حدیث عباس عموی حضرت علی به چه کسی می گوید خائن ، کاذب و غادر ؟؟؟
و دوباره از شما می خواهم پاسخ صریح بدهید آن نسبت رذالتی که در تاریخ 18/5/93 به حضرت علی داده اید با کدام آیه ی قران و حدیث منطبق است ؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9842اینکه گفته ای (نکته بعدی اینه که مدعی شدید بنده امیرالمومنین سلام الله علیه را دارای صفات رذیله معرفی کردم. ممکنه متنش را ارائه دهید؟)برادرم در تاریخ 18/5/93 در همین تاپیک مطلب شما موجود است و ادعای من هم موجود است خوانندگان مراجعه کنند و قضاوت کنند .
اینکه گفته ای (ما که اسمی نبردیم. فرضی را مطرح کردیم و خواستار جواب شدیم. جواب چه شد؟)
برادرم جواب را خود شما با نتیجه گیری که کرده ای و حضرت علی را رذیل دانسته ای داده ای. مبارکتان باشد !!!
اینکه گفته ای (بعد اصلا فرض کنیم که ما ایشان را دارای صفات رذیله دانستیم.)
برادرم وقتی خداوند بخواهد کسی را رسوا کند بدست خودش رسوا می کند .
و باز هم دوباره به حضرت علی نسبت صفات رذیله داده ای مبارکتان باشد !!!
اینکه گفته ای (این را هم از قلم انداختید که بگویید کجای آیه اسم کسانی که مدعی آنها هستید آمده؟)
برادرم در تاریخ 4/6/93 من گفتم برادر حقیقت جو در تاریخ 17/5/93 سه حدیث از قول حضرت علی گذاشته است که حضرت علی ابوبکر و عمر را از خود برتر دانسته اند .
اینکه گفته ای (حدیث برتری از نظر مفهوم و دلالت با حدیث مسلم همخوانی ندارد. در حدیثی آن دو نفر بهترین هستند و در حدیث دیگر آن دو نفر بدترین. تناقض را حل نمایید.)
برادرم اگر راست می گویی و دروغگو و کذاب نیستی آن حدیث مسلم که آن دو نفر را بدترین می داند را بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9843اینکه گفته ای (نکته بعدی اینه که مدعی شدید بنده امیرالمومنین سلام الله علیه را دارای صفات رذیله معرفی کردم. ممکنه متنش را ارائه دهید؟)برادرم در تاریخ 18/5/93 در همین تاپیک مطلب شما موجود است و ادعای من هم موجود است خوانندگان مراجعه کنند و قضاوت کنند .
اینکه گفته ای (ما که اسمی نبردیم. فرضی را مطرح کردیم و خواستار جواب شدیم. جواب چه شد؟)
برادرم جواب را خود شما با نتیجه گیری که کرده ای و حضرت علی را رذیل دانسته ای داده ای. مبارکتان باشد !!!
اینکه گفته ای (بعد اصلا فرض کنیم که ما ایشان را دارای صفات رذیله دانستیم.)
برادرم وقتی خداوند بخواهد کسی را رسوا کند بدست خودش رسوا می کند .
و باز هم دوباره به حضرت علی نسبت صفات رذیله داده ای مبارکتان باشد !!!
اینکه گفته ای (این را هم از قلم انداختید که بگویید کجای آیه اسم کسانی که مدعی آنها هستید آمده؟)
برادرم در تاریخ 4/6/93 من گفتم برادر حقیقت جو در تاریخ 17/5/93 سه حدیث از قول حضرت علی گذاشته است که حضرت علی ابوبکر و عمر را از خود برتر دانسته اند .
اینکه گفته ای (حدیث برتری از نظر مفهوم و دلالت با حدیث مسلم همخوانی ندارد. در حدیثی آن دو نفر بهترین هستند و در حدیث دیگر آن دو نفر بدترین. تناقض را حل نمایید.)
برادرم اگر راست می گویی و دروغگو و کذاب نیستی آن حدیث مسلم که آن دو نفر را بدترین می داند را بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9844با سلام .اینکه گفته ای (اگر راست میگویی و کذاب و منافق و دروغگو و مدلس نیستی بگو ببینم کجای آیه گفته که ابوبکر و عمر از مهاجرین هستند؟)
برادرم : واقعا اینقدر ناقص العقل هستی ؟؟
یا خود را به نفهمی زده ای ؟؟؟
عجب !!! عجب !!! عجب !!!
زشته !!! عیبه !!! میفهمن ها !!!
ابوبکر و عمر و عثمان اهل مکه بودند و به مدینه مهاجرت کردند و اظهر من الشمس است .
وقتی موضوعی به این محکمی را قبول نداری بی عقلی خودت را واقعا در نزد خوانندگان ثابت کرده ای .
اینکه گفته ای (و در کجای آیه 100 توبه فرموده که ابدا برای رضایت است)
برادرم چون خداوند به گذشته و آینده خبر دارد و عالم الغیب است ، می دانسته که آنها کار خلافی نمی کنند . و گفته های خدا و پیامبر را انجام می دهند .
به همین لحاظ در ایه 100 سوره توبه هم رضایت خود را اعلام نموده و هم وعده ی بهشت تا ابد داده است که نشان دهنده ی دوام رضایت خداست .
و چون شما فی قلوبهم زیغ هستید آیات قران را متوجه نمی شوید و به عالم الغیب بودن خداوند اعتقاد ندارید .
اگر عقل می داشتید و خود را به نفهمی نمی زدید ، متوجه می شدید که ابوبکر و عمر و عثمان و علی و … جزو مهاجرین هستند .
و از مهاجرین در ایه 100 سوره توبه خداوند رضایت خود را اعلام کرده و وعده بهشت یوم الابد داده ، است .
اینکه گفته ای (تمام نکنه در آن حدیث اقرار عمر است بر دارا بودن آن صفات. شما با این موضوع مشکلی دارید؟بعد آنقدر معروف شده که نیاز به ارائه این ندارد که در بخاری ج4ص44 دارالفکر موجود است. باور کن.)
برادرم من که در تاریخ 16/5/93 از شما خواستم اگر راست می گویی آن حدیث را کاملا و بدون قیچی کردن اول و آخرش را بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود .
که مثل همیشه ترسیدی و نگذاشتی .
ضمنا اگر حضرتش آنها را کاذب و غادر و خائن می دانست پس چطوری برای قضاوت پیش آنها می آمد ؟؟؟
پس در آن حدیث عباس عموی حضرت علی به چه کسی می گوید خائن ، کاذب و غادر ؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9885پاسخ:الله اکبرشما را به قرآن قسم، معنای سوال را نفهمیدی یا فهمید اما صلاح نبود؟
پاسخ:فکر نمی کنی
نخیر. چرا؟ چون شما عقاید خود را به مسخره و بالاتر از آن فهم ملت را به مسخره گرفته اید.
پاسخ:صحیح شیعه
ناموسا متوجه نشدی؟ فکر می کردم که شما نسبت به بقیه کمی بهتر باشید. متن را بخوانید. فضیحتی است برای شما از کتب شما البته با کمی نمک.
پاسخ:در این صحیح شیعه
وجدانا متوجه نشدی؟ اسم یکیش صحیح مسلم و دیگری بخاری است. حدیثش را نشنیدید؟ چرا حتما شنیدی اما صلاح نیست.
پاسخ:بلا نسبت
بله. اما عین نسبت شماست. چرا؟ چون قبول کرده اید از او.
پاسخ:به جواب های
همین بابا گفت که می کوبیم به دیوار. سوال کنید.
راستی شما
نخیر.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9886خوشم میاد که همه چی رو از رو بردی. اشتباه کردی مرد باش و بگو اشتباه کردم. البته اگر مردی.در مورد سه حدیث هوینژوری اومدی و مثلا فکر کردی که آره و اینا اما آره.
شما کاملش را بگذار. اقرار عمر در آن را پررنگ کن. اقرار را می توان نپذیرفت؟ عجب.
خب حدیث را اگر با ترجمه هاشمی بخوانی همین ادعا را هم می کنی. اگر خودت ترجمه کنی و بفهمی که حدیث چه می گوید می فهمی که چه کسی فرد دیگر را برای قضاوت برده است.
بخش دوم هم نوش جان شما. صحابه ای که عادل هستند و آدم حسابی، همدیگر را کاذب و…. می دانند. این همان رحماء بینهماست که قرآن گفته. آره؟
و خر می خواهد که نفهمد من چه نوشته ام. توضیحی نوشتم که عین برداشت از دو روایت است. شما بفرما که چگونه می شود دو نفر را دارای صفات منافقین بدانی و همان دو نفر را از خودت برتر هم بدانی؟ این سوال را قبلا هم کردم اما ظاهرا عسلش چسب زیادی دارد.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9887من که اسمی نبردم. مثالی زدم و شما مثل همیشه فکر کردید که موش گرفته اید اما حواستان نیست آنچه که گرفته اید چیز دیگری است.بنده حدیث رفیق شما را با حدیث دیگر حلاجی کردم. جواب شما چیست؟
ضمن اینکه آن صفات رذیله (ادعایی شما)از کتب شماست. چرا کتب شما مملو از توهین به اصحاب است؟
” بعد اصلا فرض کنیم که ما ایشان را دارای صفات رذیله دانستیم. دقت نمودید که ایشان در این صفات دون آن دو نفر هستند یا نه؟ به هر حال اگر آنها بهترین باشند و دارای صفات منافقین، لازم است که بقیه ملت در کفر و نفاق از آنها پایینتر باشند تا این دو نفر بشوند بهترین. خب وقتی بهترین ها دارای صفات منافقین هستند بقیه چی هستند؟”
مثل همیشه آره. ما که اعترافی نکردیم. نوشتیم فرض کنیم و شما باز آره. این مثل آن علامت سوالهایی که برای مصارف درمانی آره نمودید. اما چرا خط بعدی را جا اندختید؟ تکلیف آن دو نفر چه میشود؟ متوجه اصل سوال هستید یا مثل همیشه آره؟
بابا تو واقعا اینجوری هستی یا ادا در میاری؟ وجدانا تا این حد؟ بی خیال. معنی اعطای صفات منافق به کسی چیست؟ مکان منافق کجاست؟ آنجا جایگاه آدم حسابی است؟ خیلی با حالی.
باز یاد 5=2+2 افتادم. البته مثالش.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9901با سلام .اینکه گفته ای (و شما مثل همیشه فکر کردید که موش گرفته اید اما حواستان نیست آنچه که گرفته اید چیز دیگری است.)
بالاخره هویت خود را تایید کردی !!
من ، شمای فریب کار دغل باز حیله گر را که همیشه برای فرار چندین سوراخ ایجاد می کردی را در تله انداختم .
اینکه گفته ای (بنده حدیث رفیق شما را با حدیث دیگر حلاجی کردم. جواب شما چیست؟)
چرا دروغ می گویی ؟؟؟
کدام حدیث را کاملا در این تاپیک گذاشته ای و حلاجی کرده ای ؟!
و من چندین جا از شما خواستم اگر راست می گویی آن حدیث مسلم را کاملا و بدون قیچی کردن اول و آخرش را بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود .
خواهشمندم حدیث را کاملا بگذار و مثل استاد خود آفت الله ما یفعلی سنگ پای قزوین آن حدیث را قیچی نکنی .
اینکه گفته ای (این مثل آن علامت سوالهایی که برای مصارف درمانی آره نمودید.)
شما همیشه در مطالبتان آن علامت سوالها را برای فرار در سوراخهایی که ایجاد می کردید به مصرف می رسانیدید که فعلا من شما فریب کار و دغل باز و حیله گر را در تله انداختم .
اینکه گفته ای (. اما چرا خط بعدی را جا اندختید؟)
باز هم دغل بازی می کنی ؟؟
شما اول برادری خود را ثابت کن بعد ادعای ارث کن !!
اول آن حدیث را بگذار تا بعد معلوم شود که عباس به چه کسی می گفته است غادرا و کاذبا و خائنا !!
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9902با سلام.اینکه گفته ای (خوشم میاد که همه چی رو از رو بردی. اشتباه کردی مرد باش و بگو اشتباه کردم.)
شما ابروی خودت را حفظ کن و آن حدیث مسلم را بدون قیچی کردن بگذار .
و اگر نمی توانی مرد باش و بگو دروغ گفتم و اشتباه کردم .
اینکه گفته ای (در مورد سه حدیث هوینژوری اومدی و مثلا فکر کردی که آره و اینا اما آره.)
متن سه حدیث یکسان هست و روات آن متفاوت می باشد یعنی اینکه از سه طرق مختلف با راویان مختلف نقل شده و متن آن یکی است نتیجه این می شود که خیلی محکم است .
اینکه گفته ای (خب حدیث را اگر با ترجمه هاشمی بخوانی همین ادعا را هم می کنی.)
برای چندمین بار از شما می خواهم که حدیث مسلم را بدون قیچی کردن بگذار تا خوانندگان بخوانند و قضاوت کنند و دروغگو و کذاب را بشناسند .
اینکه گفته ای (. صحابه ای که عادل هستند و آدم حسابی، همدیگر را کاذب و…. می دانند. این همان رحماء بینهماست که قرآن گفته. آره؟)
عباس عموی حضرت علی و در غزوهٔ بدر در برابر مسلمانان جنگید و اسیر شد و بعدتر آزاد شد و در فتح مکه اسلام آورد و این هم لینک آن : http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3_%D8%A8%D9%86_%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B7%D9%84%D8%A8
اینکه گفته ای (و خر می خواهد که نفهمد من چه نوشته ام. توضیحی نوشتم که عین برداشت از دو روایت است.)
خر می خواهد که خود را با آن گوشهای دراز به نفهمی بزند و حاضر نشود آن حدیث مسلم را بدون قیچی کردن بگذارد تا خوانندگان قضاوت کنند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9916نخیر. چرا؟ چون شما عقاید خود را به مسخره و بالاتر از آن فهم ملت را به مسخره گرفته اید.
پاسخ:همان هایی به مسخره گرفته اند که راه تحقیق را بر محققان و شیعیان منصف بسته اند.با فیلتر و زندانی کردنشان
ناموسا متوجه نشدی؟ فکر می کردم که شما نسبت به بقیه کمی بهتر باشید. متن را بخوانید. فضیحتی است برای شما از کتب شما البته با کمی نمک.
پاسخ:شما گفتی کتب صحیح شیعه من گفتم اسم کتب صحیح شیعه را بیاورید
در ضمن من بهتر نیستم کاربران زیادی همچون مجاهد دین اوربان دانش مراد اسلامی خالد عبدالله 1990 ضد رافضی همه این ها از من بهترند جناب rrw
وجدانا متوجه نشدی؟ اسم یکیش صحیح مسلم و دیگری بخاری است. حدیثش را نشنیدید؟ چرا حتما شنیدی اما صلاح نیست.
پاسخ:شما گفتی صحیح شیعه ما گفتیم بیاور به خودت شک داری جناب؟
بله. اما عین نسبت شماست. چرا؟ چون قبول کرده اید از او.
پاسخ:شما خودت فکر کردی که جناب هاشمی تو را الاغ پنداشته خودت هم اعتراف کردی غیر اینه؟؟
همین بابا گفت که می کوبیم به دیوار. سوال کنید.
پاسخ:میبینم چطور جناب عبدالله و اوربان کوبیدنتون به دیوار -
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
پاسخ:هر کسی به بهشتیان حسادت می کند چه کسی است که بگوید من بهشت را دوست ندارم؟؟این چه ضدیتی برای سیدنا عمر دارد؟
مثلا روایتی سند صحیح دارد اما با قرآن نمی خواند. چه می کنند؟
پاسخ:شاید در کتب شیعه باشد؟؟
شبکه کلمه؟ همان که هاشمی آمد و مثلا به فارسی روان ترجمه کرد
پاسخ:یعنی شما تا حالا اشتباه نکردید جالبه نمی دانستم همه اهل تشیع معصوم هستند
کجای آیه گفته که ابوبکر و عمر از مهاجرین هستند؟
پاسخ:کجای آیه خیر البریه اسمی از علی آمده؟؟و در کجای آیه تطهیر نوشته که علی و اهل بیتش شامل این آیه هستند؟بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو