جهاد زنا یا صیغه ؟

Home انجمن ها فقه جهاد زنا یا صیغه ؟

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  meisam tamar در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 10 نوشته (از کل 25)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #11451

    mojahed.din
    کاربر
    نوشتی:

    اصلا شاید مادرت به ابوبکر البغدادی شیر داده باشد که تو اینچنین سنگش را به سینه میزنی . ( خداوکیلی کار مابه کجا رسیده که میخواهیم ثابت کنیم ابوبکر البغدادی ادم نیست . بابا ماست سفیده به خدا سیاه نیست)

    پاسخ:

    دیگه داری خیلی زر زیادی میزنی. تو خودت ادم هستی مثلا؟ برو صیغه تو بکن بچه جان

    نوشتی:

    اما در مورد صیغه خواهر و مادرم : چرا نام اینان را به ميان مي آوري اي احمق ؟ آن كسي كه در كتابش متعه را حلال شمرده و براي بندگانش مباح قرار داده ، از تو و آن كس كه بي جهت از متعه نهي مي كنيد غيرت مندتر است .

    پاسخ: خب خودت داری صیغه برای خواهر و مادرت حلاله ههههههه منم که چیزی نگفتم غیر از اینکه گفتم برو خواهر مادرت رو از صیغه خونه برگردون خونه هیچ قصد توهینم نداشتم.

    نوشتی:

    آنها هم اگر این کار را کنند احتمالا از اسماء دختر ابوبکر یاد گرفته اند که اولین فرزند صیغه ای را در اسلام به دنیا اورده اند : ابن زبير به ابن عباس گفت : چرا فتواي به حليت متعه مي دهي ؟ پاسخ داد از مادرت (أسماء) بپرس که چگونه تو را حامله شد . پس سوال کرد ؛ وي پاسخ داد تو را به دنيا نياوردم مگر از متعه.

    پاسخ:

    نمیدونم شماها چرا از رو نمیرید واقعا سنگ پای قزوین را شرمنده خودتان کرده اید. کهنه شده کهنه. شبهاتتان کهنه شده.

    در اینجا جواب این شبهه رو قبلا دادم

    http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/1835#comment-3838

    و در مورد کلا متعه این دو مناظره من رو بخون برات مفیده

    http://islamtxt.net/?q=content/forum/2132

    http://islamtxt.net/?q=content/forum/2147

    و در مورد چرت و پرتهایی که درباره صیغه نوشتی که به حساب آن را مزین بفرمایی من با این دو فتوا برات اراسته ترش میکنم ههههههههه

    http://islamtxt.net/?q=content/forum/2106

    #11452

    mojahed.din
    کاربر
    نوشته ای:
    در سایت فارسی و عربیشان هم جستجو زده ام و نیافته ام و در گوگل هم جستجو زدم و نیافتم . پس یا داری دورغهای شبکه کلمه را که از سایتهای عربی دیگر برداشته شده میگویی یا باید این مطلب را از سایت دقیقا بیاوری
    پاسخ: هههههههههههههههه حذفش کردن . دیدن فتواش خیلی ضایع بوده حذفش کردن امام از دست شما امان
    خوبه که عکسش رو داشتم

    #11469

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام .

    اینکه گفته ای (باز هم میگویم خدا لعنتم کند اگر شریفی ای باشم که سجودی را در مناظره اش در مورد امام زمان سرخ و سفید میکرد باشم .)

    پاسخ من : شما فریب کاران و دغل بازان که دارای چندین نام می باشید .

    و در آن مناظره هم که لینکش موجود است و چندین بار از شبکه کلمه تقلب و فریبکاری شما (شریفی) را که از سوال 372 این سایت انجام داده بودی و مثل استاد خود ابوالکذاب آفت الله ما یفعلی سنگ پای قزوین مطالب آقای سجودی (و از خلفای راشدین آخر زمان است،) را قیچی کرده بودی ، برای مردم عیان شده است .

    و این هم لینک سوال 372 : http://www.islamtxt.net/?q=question/372

    #11499

    meisam tamar
    کاربر
    تمامی ادله خود را بیاور تا به زعم خودت ما را بیشتر رسوا کنی ( با این سفسطه ها فکر میکنی ما را رسوا کرده ای ؟ )

    پس تمامی جوابهایت را بده مثل ( وطی در دبر را که همه علمای اهل سنت انجام داده اند و تو ان را به شیعه نسبت دادی یا چرت و پرتهای صحیح بخاری در مورد پیامبر و … ) تا پاسخ تمام چرت و پرت پرتهایت را یکجا دهم .

    #11505

    mojahed.din
    کاربر
    همانطور که گفتم انچنان جواب دندان شکنی بهت بدهم که مایه عبرت دیگر کاربران نیز بشوی

    نوشتی:

    قرطبي ، عالم مشهور اهل سنت در تفسير خود مي‌نويسد : وذكر ابن العربي أن ابن شعبان أسند جواز هذا القول إلى زمرة كبيرة من الصحابة والتابعين وإلى مالك … . الجامع لأحكام القرآن ، قرطبي ، ج3 ، ص93 . ابن عربي گفته است كه ابن شعبان ، جواز اين عمل [وطي دبر زن] را به جماعت بسياري از صحابه ، تابعين و مالك بن أنس نسبت داده است .

    پاسخ:

    قرطبی در همان تفسیر چند خط پایین تر میگوید این مساله دروغ است و صحت ندارد و مینویسد

    والفقهاء كلهم على خلاف ذلك ؛ لأن المسيس هو المبتغى بالنكاح ، وفي إجماعهم على هذا دليل على أن الدبر ليس بموضع وطء ، ولو كان موضعا للوطء ما ردت من لا يوصل إلى وطئها في الفرج… وقال مالك لابن وهب وعلي بن زياد لما أخبراه أن ناسا بمصر يتحدثون عنه أنه يجيز ذلك ، فنفر من ذلك ، وبادر إلى تكذيب الناقل فقال : كذبوا علي ، كذبوا علي ، كذبوا علي! ثم قال : ألستم قوما عربا ؟ ألم يقل الله تعالى : نساؤكم حرث لكم وهل يكون الحرث إلا في موضع المنبت!

    یعنی :فقیهان همگی مخالف این(وطی دبر) هستند و اجماع دارند بر اینکه دبر موضع وطء نیست و مالک به ابن وهب و علی بن زیاد هنگامی که گفتند مردمی در مصر از زبان مالک میگویند که مالک وطی دبر را جایز میداند آن را انکار کرد و به تکذیب آن برخواست و گفت به من دروغ بسته اند به من دروغ بسته اند به من دروغ بسته اند آیا مگر شماها زبانتان عربی نیست؟ مگر خداوند نفرموده زنانتان کشتزار شما هستند ایا مگر محل بذر افشانی جایی غیر از فرجش می باشد؟

    و باز در ادامه می نویسد

    وبأحاديث صحيحة حسان وشهيرة رواها عن رسول الله صلى الله عليه وسلم اثنا عشر صحابيا بمتون مختلفة ، كلها متواردة على تحريم إتيان النساء في الأدبار ، ذكرها أحمد بن حنبل في مسنده ، وأبو داود والنسائي والترمذي وغيرهم . وقد جمعها أبو الفرج بن الجوزي بطرقها في جزء سماه ” تحريم المحل المكروه “

    یعنی: با احادیث صحیح و حسن و مشهوری که از رسول خدا صلی الهل علیه وسلم از طریق 12 صحابه با متون مختلفش روایت شده که همه شان متواترا در حرام بودن دخول در دبر زنان میباشند و بخضی از آن را احمد بن حنبل در مسندش ذکر کرده و همچنین ابو داود و نسائی و ترمزی و غیر آنان ذکر کرده اند. و ابو الفرج بن جوزی نیز روایاتش را با طرق خودش در کتاب تحریم المحل المکروه آورده است.

    و باز در ادامه مینویسد…

    #11506

    mojahed.din
    کاربر
    و باز در ادامه می نویسد

    وقد روي عن ابن عمر خلاف هذا ، وتكفير من فعله ، وهذا هو اللائق به رضي الله عنه . وكذلك كذب نافع من أخبر عنه بذلك ، كما ذكر النسائي ، وقد تقدم . وأنكر ذلك مالك واستعظمه ، وكذب من نسب ذلك إليه . وروى الدارمي أبو محمد في مسنده عن سعيد بن يسار أبي الحباب قال : قلت لابن عمر : ما تقول في الجواري حين أحمض بهن ؟ قال : وما التحميض ؟ فذكرت له الدبر ، فقال : هل يفعل ذلك أحد من المسلمين! وأسند عن خزيمة بن ثابت : سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول : أيها الناس إن الله لا يستحي من الحق لا تأتوا النساء في أعجازهن .

    یعنی از ابن عمر خلاف ( آنچه که به دروغ در جواز وطی دبر به او نسبت داده اند) روایت شده است و ابن عمر تکفیر کرده کسی که چنین میکند و همین نیز برازنده اوست رضی الله عنه. و همچنین نافع نیز تکذیب میکند هر کسی را که بگوید وی چنین چیزی را ایز دانسته نانکه تکذیبش را نسائی روایت کرده و قبلا ارائه دادیم. و مالک نیز آن را انکار و تکذیب کرده و کسی که این فعل را به او نسبت دهد تکذیب کرده. و دارمی در مسندش ازسعید بن یسار روایت کرده که به مالک گفته نظرت درباره تحمیض زنان چیست مالک گفت منظورت از تحمیض چیست؟ گفت دبرشان. مالک گفت ایا احدی از مسلمانان هست که چنین بکند؟ و از خزیمه بن ثابت روایت اورده که میگوید شنیدم رسول خدا صلی الله علیه وسلم میفرمود ای مردم خداوند شرم نمیکند از گفتن حق در دبر به زنان وارد نشوید.

    آدرس متن های بالا از تفسیر قرطبی

    http://library.islamweb.net/newlibrary/display_book.php?idfrom=823&idto=823&bk_no=48&ID=243

    هم چنین این روایت

    عن عبدالرحمن بن القاسم أن شرطي المدينة دخل على مالك بن أنس رحمه الله تعالى فسأله عن رجل رفع إليه أنه قد أتى امرأته في دبرها ، فقال مالك : ” أرى أن توجعه ضرباً فإن عاد إلى ذلك ففرق بينهما

    عبد الرحمن بن القاسم میگوید پلیس مدینه نزد مالک بن انس رحمه الله رفت و از او درباره مردی که در دبر زنش دخول کرده است سوال کردو مالک گفت باید جلوی این کارشان را گرفت و اگر مجددا چنین کرد آن زن و شوهر باید از هم جدا کرده شوند.

    #11507

    mojahed.din
    کاربر
    نوشتی:

    ابن أبي مليكه و عملي كردن آن ابن أبي مليكه از فقهاي نامدار اهل سنت است

    پاسخ: ابن ابي مليكه از فقهای نام دار نیست و همانطور که می بینی ابن ابی ملیکه حتی قتاده را نیز لعن میکند و حرف او برای ما حجت نیست

    چون اهل سنت و جماعت این عمل را حرام می داند و علمای اهل سنت تا به امروز به حرام بودن آن فتوا می دهند بر عکس شیعه که آن را جایز می داند

    نوشتی:

    مالك بن أنس و عملي كردن آن….ابوسليمان جوزجاني مي‌گويد: از مالک بن انس سوال کردم که آيا مي توان با حليلة (همسر يا کنيز) از پشت نزديکي کرد ؟ پاسخ داد: همين الان از همين کار غسل کردم و سپس به سرش اشاره كرد.

    پاسخ:

    ابن کثیر در تفسیر ایه نسائکم حرث لکم بعد از ذکر این روایت میگوید:

    وَقَدْ حُكِيَ فِي هَذَا شَيْء عَنْ بَعْض فُقَهَاء الْمَدِينَة حَتَّى حَكَوْهُ عَنْ الْإِمَام مَالِك وَفِي صِحَّته نَظَر

    لینک ادرس

    http://www.quran-for-all.com/t-2-1-223.html

    یعنی: یعنی درباره این از بعضی فقهای مدینه چیزهایی روایت شده تا جایی که از امام مالک نیزروایت کرده اند که در صحت آن نظر است.

    همچنین میگوید

    ((وَقَدْ رَوَى الْحَاكِم وَالدَّارَقُطْنِيّ وَالْخَطِيب الْبَغْدَادِيّ عَنْ الْإِمَام مَالِك مِنْ طُرُقٍ مَا يَقْتَضِي إِبَاحَة ذَلِكَ وَلَكِنْ فِي الْأَسَانِيد ضَعْف شَدِيد وَقَدْ اِسْتَقْصَاهَا شَيْخنَا الْحَافِظ أَبُو عَبْد اللَّه الذَّهَبِيّ فِي جُزْء جَمَعَهُ فِي ذَلِكَ وَاَللَّه أَعْلَم

    یعنی حاکم و دارقطنی و خطیب بغدادی روایت کرده اند از امام مالک طرقی را که مقتضای اباحت آن را دارد اما در اسناد آن ضعف شدیدی وجود دارد که شیخمان حافظ ابو عبد الله ذهبی آن اسناد را بررسی کرده و در جزوه ای آنها را جمع کرده است.

    #11508

    mojahed.din
    کاربر
    میتوانی بروی نزد فقهای مالکی و بپرسی آیا وطی دبر را جایز می دانند یا خیر. مساله مهم این است که اهل سنت اجماع دارد بر حرمت این عمل و مثل تشیع این عمل غیر انسانی را جایز نمی دانند.

    نوشتی:

    در انتها هم خواستم انچه شایسته ات را نثارت کنم . ولی مراد من علیست که میگوید…

    پاسخ: تو که هرچه از دهن کثیفت در آمده به اهل سنت گفتی ای کذاب منافق حالا هم داری رجز خوانی میکنی؟

    برو تا بیش از این رسوا نشدی

    و جواب شعرت را نیز با این شعرم می دهم

    وای بــر تو ای رافضی ای مرده پرست—ای که بوجهل و لهب از تو همی بهتر است
    دســـت بردار دشمن آل نبـــی—ای که سب کــردی تو ریحـــان نبـــی.

    ای منافق ای دروغگوی لعیــــن—ای که کوبیدی علی با نام دیــــن.
    ضربه ای کز دست تو خورد اسلام—هیچ کافر را نیابی چنین توان

    شاد کردی نصاری و یهود را—کردی آسان مشکل طاغوت را
    ای که لعن و سب اصحاب دینت است—ای که حقد و کینه در آئینت است

    از جسارت هایت شد این حال ما—بردی آبرو و احترام دین ما
    گر تو قدر یاران نبی می داشتی—ور تو حب آل بیت میداشتی

    گر تو قران را قبول میداشتی—یا که از توحید خبر می داشتی
    این نبود راهی که میپنداشتی.— ای دروغگو تو چه می پنداشتی

    از جسارت های تو دشمن خزید—نیش زد بر پیکرو طرحک کشید
    گفتی قران نبی تحریف شدست—از سر تکریم تو قران شکست

    کردی ازواج نبی را فاحشه—شد ز مغرب فیلم و عکس عایشه
    این طرف یاسر نمایشنامه بافت—آن طرف دانمارک سریالش را بساخت

    این طرف فتوای قتل اهل سنت میدهد—آن طرف با بمب و خمپاره سر ما میزند
    کردی خوشحال دشمنان دین حق، اسلام را—کردی آسان کار سخت یهودیو نصران را

    باش آگاه ای منافق ای نواده ی ابن سباء—اهل توحید و جهاد برگشته است اهل براء
    وای بس است این همه ننگی که بر ما گشته است—قدرت پوشالیت دیگر حرامت گشته است

    دین توحید دین حق قاطی قبرستان شد—آیه های محکم توحید به زیر خاک شد
    وای بر من دین را وارونه تبلیغ کردند—حق را در لای ریش و عمامه پنهان کردند

    اهل توحید را براندند با مارک ها و مکر ها—هر که از توحید بگفت وهابی است یا ویلتا
    باش آگاه و بدان اهل جهادم زنده است—می کشد بیرون بدان اینک زبان هرزه ات

    بین ما و شما قران حکایت می کند—ریشه ی گندیتان را این قتال حل میکند
    آه مجاهد دین دگر، اینها به کفر اند در نهاد—حرف آخر است قتال لبیک یا اهل جهاد

    #11522

    کفار و هم پیمانان او چند هدف از ایجاد القاعده و طالبان و داعش و بوکوحرام و … داشته و دارند که به شرح ذیل می باشد :

    1- برای توجیه اشغال کشورهای اسلامی و همچنین حمایت از هم پیمانان فکری خود به خصوص مذهب شیعه .

    و همچنین به حکومت و قدرت رساندن مذهب شیعه که نمونه بارز آن عراق ، لبنان ، افغانستان و یمن می باشد .

    2- جذب و شناسایی جوانان پاک و صادق و دعوتگر و فعالان دینی اهل سنت و کشتن آنها به عنوان تروریست .

    3- به لحاظ اینکه اهل سنت آرام آرام و با دعوت و با روشنگری آمریکا و اروپا را تسخیر می کردند و جوانان پر انرژی و فعال عهده دار این عهد مهم بودند ، کفار با ایجاد این سازمانهای افراطی جوانان فوق را جذب و به عنوان تروریست به قتل می رسانند .

    4- همانطوری که طلاب علوم دینی افغانستان و پاکستان را فریب داده و جذب طالبان می کنند و آنها را به عنوان تروریست به قتل می رسانند و در عوض ده ها هزار شیعه افغانی و پاکستانی را در حوزه های علمیه شیعه پرورش می دهند که با اعزام آنها به افغانستان و پاکستان با همکاری امریکا مذهب شیعه را گسترش دهند .

    5- و امروز در عراق و سوریه داعش را به جان مردم اهل سنت کردستان انداختند که اهل سنت به دست خود اهل سنت به قتل برسد و نتیجتا کردهای اهل سنت به دامن شیعه پناه ببرند .

    6- شهرهای اهل سنت را به بهانه هایی که داعش به دست کفار می دهد ، ویران می کنند و اهل سنت را آواره شهرهای شیعه نشین می کنند ، و تجمع اهل سنت را از بین می برند ، و اهل سنت را ساکن در شهرهای شیعه نشین می کنند تا در اقلیت باشند .

    7- هر شخصی از اهل سنت که برای حقوق مدنی و قانونی خود بخواهد اقدام کند تا القاعده و داعش وجود داشته باشد ، کفار به بهانه مبارزه با تروریست اهل سنت را سرکوب و قتل عام می کنند .

    8- هر فردی که عقل و شعور داشته باشد باید از خود سوال کند که چرا نام اکثر رهبران این سازمان های افراطی عمر و ابوبکر می گذارند ؟؟؟ (ملا عمر ، ابوبکر بغدادی ، ابوبکر رئیس بوکوحرام) معلوم است به لحاظ اینکه می خواهند به این طریق خلفای راشدین را بد نام کنند و غیر مستقیم به مردم القا کنند که اینها چنین افرادی خونخوار را تربیت کرده اند .

    و ده ها موضوع دیگر که مسلمان عاقل باید به ان فکر کند .

    ان شا الله که چندین بار این نامه را مطالعه کنید و عجولانه پاسخ ندهید چون اتمام حجت شده و پیش خدا پاسخگو باشید .

    #11523

    سلام عرض می کنم خدمت استاد عزیز و گرامی مجاهد دین و دیگر برادران اهل سنت .

    مباحثه های علمی و محققانه شما با روافض را که در این سایت موجود می باشد مطالعه می کنم و مباحثه دیگر برادران اهل سنت را هم مطالعه می کنم . به خصوص مطالب مستند به آیات قران و علمی استاد دکتر عبدالله 1990 را که واقعا کمر روافض را شکسته و اساس مذهب شیعه را ویران نموده است .

    و به حق لقبی (قاهر الرافضه) که استاد ابن تیمیه به دکتر عبدالله 1990 داده اند زیبنده ایشان می باشد .

    و اینجانب در موضوع عقیده دینی که موضوع اصلی می باشد با شما هیچ گونه اختلافی ندارم و دست شما را از دور می بوسم . اما در مسائل سیاسی در خصوص داعش با شما اختلاف نظر صد در صد دارم .

    امیدوارم که از من ناراحت نشوید و بدون تعصب نوشته من را مطالعه کنید و فقط و فقط خداوند و مصلحت اسلام را در نظر بگیرید .

    استاد عزیز و گرامی مجاهد دین : امروز حکام کفار خیلی پیچیده و مرموزانه عمل می کنند .

    با توجه به اینکه 99 در صد رسانه های تصویری و صوتی و مکتوب و … در اختیار کفار و نوکران و هم پیمانان پنهان و آشکار کفار می باشد ، باید با مطالعه تمام جوانب و دید باز و بدون تعصب و شناخت کامل از حرکت های بعدی کفار و دشمنان اسلام ، رفتارهای خود را مسلمانان تنظیم کنند و نظم بدهند .

    یک مثال خیلی واضح بازی شطرنج می باشد . حرکت شما باید طوری باشد که طرف مقابل با حرکت خود شما ، شما را کیش و مات نکند .

    سازمان های جاسوسی و پژوهشی و جامعه شناسی همه در اختیار کفار می باشد . آمریکا و دشمنان دین اسلام ، افراد ساده لوح و به ظاهر اسلامی را شناسایی و استخدام نموده و به عنوان رهبران جهاد اسلامی معرفی کرده و با غولهای رسانه ای که در اختیار دارند بزرگنمایی خیلی زیادی می کنند .

    تا جوانان پاک و صادق و دعوت گر مسلمانان را جذب این سازمانهای به ظاهر اسلامی نمایند . و به نام تروریست آن جوانان پاک و دعوتگر را قتل عام کنند . امروز نتیجه اعمال القاعده و داعش و طالبان و بوکوحرام در جهان به نفع کفار و دست نشانده های آنها شده است .

    در افغانستان مردم شجاع و دین دار و همان کسانی که دماغ انگلیس و شوروی را به خاک ذلت مالیدند ، از رفتار غیر دینی و غیر انسانی طالبان ، به دامن کفار پناه برده اند . و از ترس طالبان ، حاضر شده اند که حاکمیت و اشغال خاک خود توسط کفار را قبول کنند . این یک واقعیت می باشد و نمی شود کتمان کرد و چشم خود را بر آن بست .

    در سوریه رفتار داعش بهانه به دست کفار داد تا مجاهدت های مردم غیور و سرفراز سوریه تحت الشعاع قرار بگیرد و امروز جنایت های بشار اسد و هم پیمانان او از چشم جهانیان پنهان مانده و در نزد افکار عمومی فراموش شده است . و به جای اینکه جنایتهای بشار اسد نقل محافل باشد اعمال و رفتار غیر دینی داعش بحث محافل مردمی می باشد .

در حال نمایش 10 نوشته (از کل 25)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.