این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط فردین در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10764شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10765گفته که(پس وقتی بازماندگان جنگ جمل را محکوم به قتل نکرد معلوم می شود که آنها مسبب جنگ نبوده اند..)!!!!!عجججب، پس با این استدلال شما قران دروغ میگوید که کافران مسببان جنگ بوده اند،!چون پیامبر انها را بخشید،پس انها مسبب جنگ نبوده اند.عجب منطق محکمی!!
گفته که(پیامبر هیچ وقت نبوت خود را به آنها واگذار نکرد و طبق خواست آنها رفتار نکرد..)و امام حسن هم هیچ وقت امامت خود را واگذار نکرد،و همچنان امام و پیشوای شیعیانش بود.اما بقیه مطلبت مثل دروغگویی های قبلیت کذب محض است .چونکه پیامبر طبق خواست انها رفتار کرد و به محاصره و اخراج از شهر ،تن داد.و معاهده ای را امضا کرد که جز بدبختی (ظاهری)برای یارانش چیز دیگری نداشت.
گفته که(پس چرا حضرت امام حسن سرپرستی مردم را به معاویه واگذار کرد)پیامبر هم سرپرستی مردم مکه را به کافران سپرد و خود از انجا فرار کردند….پیامبر هم سرپرستی مردم مکه را به مشرکان سپرد و خود به شعب ابی طالب رفتند.
گفته که(خلافت امام حسن بعد از خلافت حضرت علی و بعد از سقیفه بوده است.)!!حالا یکی بیاد این نفهم را حالی کند!!!چون این اصلا نفهمید. مجبورم واضح تر بگویم::منظور، تن دادن امام علی ع به احکام صادره از سقیفه بود ،که از حقی که فقط ایشان لایقش بود .کناره گیری کرد.
گفته که(پیامبر آنها را مثل دیگر منافقین از جمله عبدالله ابن سلول برای دیگران معرفی می کرد) یک گاف بزرگی داده ای، باید جمعش کنی ،تا از این غ… دیگه نکنی.
همچنان که ادعا کرده ای باید نام انها را بنویسی!!
گفته که(خلافت منصوص الهی نیست و اعتقادی نیست) پس چرا علما و بزرگان دینت گفته اند که معاویه خلافت امام علی ع را قبول داشتند.فقط برای خون خواهی اختلاف داشتند،…..یا اونها و یا تو درارین ،اشتباه میکنید.
گفته که(پاسخ من : این یعنی را با عقل ناقص خودت اختراع کرده ای)این یعنی، نتیجه حرف ابن تیمیه تاقص العقل میباشد،که تویِ ناقصل الخلقه از بیان ان کراهت داری.
و در اخر هم چیز هایی برای خالی نماندن صفحات سفید نوشته که جواب انها به طور واضح بیان شده است.
< <آن كس كه انسانی را بدون این كه قاتل باشد و یا در زمین فساد كند بكشد، گویا همه مردم را كشته است.» (مائده 32
عمار یاسر،وخزيمة بن ثابت أنصاري و ابو فضالة انصارى و …..خیلی از اصحاب دیگر پیامبر ص که در صفین شهید شدند،ایا قاتل بودند؟یا در زمین فساد کرده بودند؟؟شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10769با سلام خدمت خوانندگان محترم و فهیم این سایت .اگر دقت کرده باشید در این تاپیک موضوع بر اساس مبانی فقهی اهل سنت تکلیف قربانیان جنگ جمل و صفین چه خواهد شد؟ مطرح شده است .
اما فردین که از افراد مغلطه باز می باشد به لحاظ اینکه از پاسخ دادن به ادعاهایی که خودش کرده فرار کند آمده و در جایی مطلب گذاشته که بحثی که بین من و ایشان صورت گرفته را به هم بریزد و خواننده سردرگم شود.
و به لحاظ اینکه خواننده متوجه نشود که چطوری ادعاهای خودش ، را با گفتار خودش و تناقضات گفتاری خودش ، باطل نمودم زیر کامنتی که ربطی ندارد آمده و مطلب گذاشته است .
و من از خوانندگان می خواهم که کلمه ی دروغگو و کذاب و کلمه ی رسوا را در تاپیک هایی که بین من و فردین و دیگران بحث ادامه دارد را سرچ کنند .
آنوقت خواهند دید باطل بودن عقیده ی آنها را چطور با آیات واضح و روشن قران و مرتبط با همان موضوع و تناقضات گفتاری خودشان ثابت کرده ام .
و همین که فردین به صورت شفاف زیر هر کامنت پاسخ نداده و فرار می کند نشان دهنده ی بطلان عقیده ی اوست .
و اگر دو مرتبه باز هم همان روش سابق را ارائه دهد من این مطالب را در زیر پست اولیه می گذارم .
و سوالاتی که پاسخ نداده و ادعاهای باطلی که کرده و نتوانسته ثابت کند دوباره می گذارم و تا پاسخ ندهد دست بردار نیستم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10771با سلام .اینکه گفته ای (خدایی، خودتان خنده تان نمیگیرد؟؟ایا امکان دارد متن این توافق نامه را درج کنید،البته با سند و مدرک،تا همه ببینند.)
پاسخ من : این موضوع در تمام کتب تاریخی اظهر من الشمس است .
اینکه گفته ای (در این ایه خداوند همسران پیامبر را همچون مادر مومنان معرفی میکند.به لحاظ احترام گذاشتن برای انها و همچنین حرمت ازدواج.)
پاسخ من : در ایه 6 سوره احزاب موضوع فضیلت و برتری پیامبر اسلام را بیان کرده است و در همین ایه 6 و در ادامه همین فضیلت پیامبر فضیلت زنان پیامبر را هم بیان نموده است .
فضائل مادر بودن مومنین را که میدانی ؟؟؟
در کجای ایه 6 سوره احزاب درباره ی حرمت نکاح گفته است ؟؟
چرا به خداوند نسبت دروغ می دهی ؟؟ و از قول خداوند به دروغ نقل قول می کنی !!!
خواهشمندم بیشتر از این خودت را رسوا نکن . و این حرمت نکاح در کجای این ایه می باشد که شما دیده ای و دیگران در طول این 1400 سال ندیده اند ؟؟؟
خداوند موضوع حرمت نکاح را در ایه 53 سوره احزاب به صراحت ذکر کرده است .
اینکه گفته ای (.چون اگر غیر از این بود ،لزومی نداشت که انها از فرزندان خود، خود را بپوشانند.)
پاسخ من : 1- آنها که عالم الغیب نبودند که همه مومنین را از منافقین تشخیص بدهند .
2- طبق ایه (إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّـهَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ) آیا همه مومنین از یکدیگر ارث می برند ؟؟!!
عقل و شعور هم چیز خوبی است !!
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10772اینکه گفته ای ( به خداوند دروغی دیگر بسته اید و حسابتان با خدا……. خداوند در این ایه فرموده اند که حق عوض کردن انها را نداری،)
پاسخ من : 1- وقتی خداوند می گوید حق عوض کردن نداری معنیش چه می شود ؟؟؟
یعنی اینکه حق طلاق دادن نداری .
2- به خاطر اینکه بیشتر شر فهم شوی با ترجمه ایت الله مکارم شیرازی می گذارم :
(بعد از این دیگر زنی بر تو حلال نیست، و نمیتوانی همسرانت را به همسران دیگری مبدّل کنی [= بعضی را طلاق دهی و همسر دیگری به جای او برگزینی] هر چند جمال آنها مورد توجّه تو واقع شود، مگر آنچه که بصورت کنیز در ملک تو درآید! و خداوند ناظر و مراقب هر چیز است (و با این حکم فشار قبایل عرب را در اختیار همسر از آنان، از تو برداشتیم). )
آیا یک مرجع تقلید به خدا دروغ بسته است ؟؟؟
اینکه گفته ای (پس پیامبر هر زمان که میخواست، میتوانست مهر انها را بدهد و از خود جدا سازد .ولی حق ازدواج دوباره را نداشتند.)
پاسخ من : وقتی ایه 52 احزاب نازل شد تمام آیات گذشته را نسخ کرده است .
اینکه گفته ای (،منظور اینست که برادری چه نسبی باشد و یا سببی مگر انسان را از گناه کردن باز میدارد؟)
پاسخ من : چرا مغلطه بازی کرده ای و کلمه دینی را زیر عبایت قایم کرده ای !!
خداوند گفته است (إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّـهَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ)
و حضرت علی هم بازماندگان جنگ جمل را محاکمه نکرده است .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10773اینکه گفته ای ( پس با این استدلال شما قران دروغ میگوید که کافران مسببان جنگ بوده اند،!چون پیامبر انها را بخشید،پس انها مسبب جنگ نبوده اند.)پاسخ من : پیامبر اسلام کجا کافران را بخشیده است ، مگر اینکه مسلمان شده و به پیامبر اسلام ایمان آورده باشند .
اینکه گفته ای (و امام حسن هم هیچ وقت امامت خود را واگذار نکرد،و همچنان امام و پیشوای شیعیانش بود.)
پاسخ من : این گفته شما مثل اینست که پیامبر اسلام شهر مدینه را تحویل یهود و کفار می داد و بعد می گفت که من پیشوای مسلمانانم !!!
عجب عقل و شعوری دارید شما طایفه !!
اینکه گفته ای (پیامبر هم سرپرستی مردم مکه را به کافران سپرد و خود از انجا فرار کردند…)
پاسخ من : پیامبر اسلام هیچوقت حاکم مکه نبودند مثل امام حسن که خلیفه مسلمانان بودند
اینکه گفته ای (حالا یکی بیاد این نفهم را حالی کند!!!چون این اصلا نفهمید. مجبورم واضح تر بگویم::منظور، تن دادن امام علی ع به احکام صادره از سقیفه بود ،)
پاسخ من : بدبخت بیچاره درمانده فکر کردی حواسم جمع نیست که می خواهی گندی که زده ای را بپوشانی !!
خودت به صراحت در تاریخ 3/7/93 گفته بودی (.و الا هیچ کدام از امامان ما به غیر از چند سال حکومت امام علی (ع) خلیفه نبودند .)
من در جواب گفتم : آیا هنوز نمی دانی که امام حسن نیز چند ماه بعد از حضرت علی خلیفه بودند ؟؟؟
خواهشمندم بیشتر از این خودت را رسوا نکن .
اینکه گفته ای (ک گاف بزرگی داده ای، باید جمعش کنی ،)
پاسخ من : واقعا که شرم و حیا نداری و علامت سوال را برای درمان خودت برداشته ای !
در جمله من علامت سوال وجود دارد آدم نفهم .
و شما در تاریخ 3/7/93 مدعی شدی (ایا ان اصحابی !را که میخواستند ایشان را به شهادت برسانند،با اینکه میشناختند مجازات کردند؟)
که من در جواب گفتم :
1- شما هنوز نمیدانی که خداوند به صراحت گفته است (وَاللَّـهُ يَعْصِمُكَ مِنَ النَّاسِ)
پس خداوند دروغ گفته است ؟؟
2- شما هنوز نمی دانی کسانی که چنین هدفی می داشتند پیامبر آنها را مثل دیگر منافقین از جمله عبدالله ابن سلول برای دیگران معرفی می کرد ؟؟
برای اینکه بیشتر شیر فهم شوی اگر چنین صحابه ای وجود می داشت پیامبر آنها را مثل دیگر منافقین از جمله مثل عبدالله ابن سلول معرفی می کرد .
و به این لینک که از اهل تشیع است مراجعه کن :
اینکه گفته ای (پس چرا علما و بزرگان دینت گفته اند که معاویه خلافت امام علی ع را قبول داشتند.)
پاسخ من : مثل اینکه عقل و شعور هم نداری و خودت سوال من را آورده ای .
منصوص الهی را مثل اینکه قورت داده ای !!!
کجا معاویه خلافت منصوص الهی را قبول داشت ؟؟!!
عقل و شعور هم چیز خوبی است !
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
خدایی، خودتان خنده تان نمیگیرد؟؟ایا امکان دارد متن این توافق نامه را درج کنید،البته با سند و مدرک،تا همه ببینند.
گفته که(در ایه ی 6 احزاب حضرت عایشه را خداوند مادر مومنین معرفی کرده نه مادر منافقین)
اولا: در این ایه خداوند همسران پیامبر را همچون مادر مومنان معرفی میکند.به لحاظ احترام گذاشتن برای انها و همچنین حرمت ازدواج.چون اگر غیر از این بود ،لزومی نداشت که انها از فرزندان خود، خود را بپوشانند.همچنان که خداوند در ایه ای دیگراز این سوره به مومنین دستور میدهد:(و چون از زنان [پيامبر] چيزى خواستيد از پشت پرده از آنان بخواهيد اين براى دلهاى شما و دلهاى آنان پاكيزه تر است)(و خدا در هیچ جا نگفته که یک زن باید در نزد فرزندش حجاب داشته باشد). دوما:مگر خودِ مومنان اصلا گناه نکردند،که مادرشان گناه نکند؟از کجای این ایه استنباط کرده ای که مادر مومنان گناه نمیکند؟و همچنانکه خداوند در ایه 23 همین سوره میفرماید:(در ميان مؤ منان مرداني هستند كه بر سر عهدي كه با خدا بستند صادقانه ايستاده اند…)چرا خداوند در بین مومنان فرق قائل میشود؟؟و از میان انها مثال میزند،و همه انها را نمیگوید!؟ایا غیر از این است که مومنان ایمان اورندگان هستند؟پس چرا همه انها را نمیگوید، و از میان انان میگوید.
و گفته که(و در ایه ی 52 سوره احزاب خداوند گفته است که حق طلاق دادن زنان خودت از جمله حضرت عایشه را نداری) به خداوند دروغی دیگر بسته اید و حسابتان با خدا……. خداوند در این ایه فرموده اند که حق عوض کردن انها را نداری،برای گرفتن یک زن جدید ،نه اینکه اگر انها کار خلافی انجام دهند ،نباید انها را طلاق دهی!و یا انها را از خود دور کنی!!!بدلیل اینکه در ایه 28 همین سوره خداوند میفرماید:(اي پيامبر! به همسرانت بگو: اگر شما زندگي دنيا و زرق و برق آن را ميخواهيد بيائيد هديهاي به شما دهم و شما را به طرز نيكوئي رها سازم)!
پس پیامبر هر زمان که میخواست، میتوانست مهر انها را بدهد و از خود جدا سازد .ولی حق ازدواج دوباره را نداشتند.
گفته که:(چطوری در آیه 52 سوره احزاب بر عکس گفته حق طلاق دادن زنان خودت را نداری) از دروغی که به خداوند بستی به خدا پناه ببر.((اى پيامبر به همسرانت بگو اگر خواهان زندگى دنيا و زينت آنيد بياييد تا مهرتان را بدهم و [خوش و] خرم شما را رها كنم 28احزاب)
گفته که(شما هنوز نمی دانی که هابیل و قابیل برادر نسبی یکدیگر بوده اند و چه ربطی به آنچه حضرت علی گفته است دارد)نادان ،منظور اینست که برادری چه نسبی باشد و یا سببی مگر انسان را از گناه کردن باز میدارد؟مگر برادر دینی گناه نمیکند؟مگر زن پیغمبر گناه نمیکند؟در کجای قران چنین گفته شده
ادامه در صفحه پایینی…