Home › انجمن ها › شرکیات. توسل، شفاعت و بدعت › ای شیعیان از وجدانتان بپرسید
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط مراد اسلامی در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #1644فكر كنم هر عاقلى با بنده هم عقيده است كه مردگان را هيچ نفع و فايده اى از گريه و شيون ما نيست پس چرا عده اى اندك و گروهى ناچيز و اقليت منسوب به اسلام اصرار دارند تا حتما در مرگ و عزاى بزرگان دين ، خود را ماتم دار جلوه دهند و سياه بپوشند و بر سر و صورت بكوبند؟
آيا اين اعتراض بر تقدير و قضاى حق نيست ؟
آيا اين خرافات ميراثى عقل ها را تعطيل و وجدان ها را بخواب كرده است ؟
تا كى بايد مسلمانان خود را درگير رد اين شبهات بى اساس كنند ؟
آيا امت اسلامى كه خود صاحب رسالت و پيام الهى است بايد خود را به چنين افسانه ها و خرافات مشغول سازد ؟شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4285شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9737نمونه ای نشان دهید که کسی اعتراض به قضای الهی کرده باشد.علت آن عزاداری اینست که مثلا فرزند رسول خدا را کشته اند. چه کسانی؟ اکثریتی که منسوب به اسلام هستند. عجب. چرا؟
چرایش در این مثل معروف نهفته است
إ لعن یزید و لا تزید
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9790با سلام .اینکه گفته ای (نمونه ای نشان دهید که کسی اعتراض به قضای الهی کرده باشد.)
همه چیز که با زبان بیان نمی شود عمل هم یک نوع بیان می باشد .
اگر اعتراض به قضای الهی نیست پس چرا خودشان را با زنجیر و قمه می زنند ؟؟
لابد خداوند به دست خودشان با زنجیر و قمه حد افترا و تهمت به اصحاب و ازواج پیامبر را به اجرا می گذارد .
و این هم از معجزات خداوند است که خود فرد با زنجیر و قمه حد افترا و تهمت را بر خودش اجرا می کند .
و خود را سگ زینب و سگ عباس می نامند .
اینکه گفته ای (علت آن عزاداری اینست که مثلا فرزند رسول خدا را کشته اند.)
برادرم پس چرا پیامبر برای سید الشهدا حمزه نه سالگرد گرفت و نه هم مردم را به زنجیر زنی امر کرد .
اینکه گفته ای (إ لعن یزید و لا تزید)
برادرم : عمل جنایتکارانه یزید برای شما که هم نان داشته و هم شغل و کاسبی و برای بیان جنایت یزید جیب مردم را خالی می کنید و به نان و نوایی می رسید .
در کجای جهان برای بیان کردن جنایت یک فرد جیب مردم را خالی می کنند ؟؟!!!
عجب !!!
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9791برادرم پیامبر برای سید الشهدا حمزه و شهدای جنگ موته نه سالگرد گرفت و نه هم مردم را به زنجیر زنی و قمه زنی امر کرد .شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9820یکی به شما بگوید که یک عده حرامزاده به اسم اسلام سر پسر رسول اسلام را می بریده اند و شما خدای نخواسته از سر ترحم و فهم گریه کنید یعنی به قضای الهی ایراد گرفته اید؟ به کدام دلیل؟اگر به عمق فاجعه پی ببرید و بفهمید که این حرامزاده ها از کجا برخواسته اند و بفهمید که خاستگاه آنها چه مصائبی برای اسلام و آن کافه مردم که رسول اسلام بر آنها مبعوث است، به همراه داشته، و در نتیجه از شدت مصیبت بر سر خود بکوبید، آیا معترض به خدا شده اید؟
آیا اینکه من بگویم الدعی ابن الدعی پسر رسول خدا را کشته، اعتراض به قضای الهی است؟ حتی اگر دکان راه انداخته باشم.
این معنای اعتراض را هم نفهمیدید.
و البته اصل داستان.
حد افترا به کی؟ کسی که پدرش او را خلافکار می داند؟ کسی که قسیم النار و الجنة به او صفات منافق را هدیه داده؟ چه کسی به اینها تهمت زده؟ اینکه من هل یارو را به استناد مکتوبات دوستدارانش بیان کنم که مثلا (مثلا) ربا خور بوده و …. می شود تهمت؟ عجب.
.
و صد البته إ لعن یزید و لا تزید
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9827با سلام .
اینکه گفته ای (از سر ترحم و فهم گریه کنید یعنی به قضای الهی ایراد گرفته اید؟ به کدام دلیل؟)
برادرم توضیح نداده ای به چه دلیل با زنجیر خود را اینقدر می زنند که پشتشان سیاه می شود و خون آلود می شود و با قمه بر سر خود می زنند که خون جاری می شود .
آیا این است ترحم کردن ؟؟
اینکه گفته ای (و در نتیجه از شدت مصیبت بر سر خود بکوبید، آیا معترض به خدا شده اید؟)
برادرم خداوند جواب شما را با این ایه ی قران داده است :
(وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ ﴿١٥٥﴾ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّـهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ ﴿١٥٦﴾ أُولَـٰئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِّن رَّبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ ۖ وَأُولَـٰئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ)
البته می دانم چون شما قلبا اعتقادی به این قران نداری دلیل قرانی را قبول نخواهید کرد و با عقل ناقص خود دلیل می خواهید .
اینکه گفته ای (حتی اگر دکان راه انداخته باشم.)
برادرم : وقتی خداوند کسی را رسوا کند بدست خودش رسوا می کند .
خوب است که به صراحت اعتراف کرده ای که از جنایت یزید برای خودتان دکان راه انداخته اید .
و یه خبر خوش هم به شما بدهم که دو ماه دیگر محرم می شود .
ماه دکان داری شما شروع می شود و حتما دکان خود را آب و جارو کنید و چندین بار دیگر هم برای شما یاد آوری می کنم تا دکان شما امسال رونق بیشتری داشته باشد .
اینکه گفته ای (کسی که قسیم النار و الجنة)
برادرم : چه کسی و با چه دلیل قرانی قسیم النار و الجنه است ؟؟
خواهشمندم به صراحت پاسخ بده و از خوانندگان هم می خواهم که قضاوت کنند و دروغگو و کذاب را بشناسند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9860بارها گفته ام که زرنگ سماور است اما شما چرا دائما می خواهید ادای آن را دربیاورید، موندم.” آیا اینکه من بگویم الدعی ابن الدعی پسر رسول خدا را کشته، اعتراض به قضای الهی است؟ حتی اگر دکان راه انداخته باشم. ”
شما که نه، اما هر کسی که فهم مطلب دارد بخواند می فهمد. ” حتی ” رشته شما را پنبه می کند. عزیزم فکر نکن که من هم مانند خودت هستم. به کلام دفت کن. منطوقی دارد و مفهومی. آره.
و اگر زنجیر زنی در عرف منطقه ای نشان عزا باشد، شما چگونه می خواهی ردش کنی؟ دقت کنید که عرف معلوم میکند. ایراد شما به این قضیه چیست؟
ضمن اینکه عدم صبر با اعتراض به قضای الهی متفاوت است. نیست؟
موضوع بعدی اینست که در پس پرده این ” قضای الهی ” که شما نوشته اید یک اندیشه ای وجود دارد که سرچشمه آن همان حرامزده هایی هستند که اولاد رسول را کشتند و حرام زاده تری مانند ابن العربی آن را پرورش داده.
دو ماه دیگر محرم است و ماه رسوایی دوباره شما. إ لعن یزید و لا تزید. بروید دوباره در حسینیه ها و مساجد انتحاری بزنید و خود را به پیشوایان جهنمی خود ملحق کنید. ” تو را می کشم تا دیگر نگویی که پسر معاویه، پسر رسول خدا را کشته ”
.
قسین است به دلیل ما ینطق عن الهوی. البته این بحث جدید است. من هم قصد ندارم دنبالش کنم. در تیتر جداگانه ای مطرحش کنید.
شما فعلا باید تهمت و افترا را ثابت کنید. چرا که مدعی آن شدید.6/
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9873با سلام .اینکه گفته ای (. به کلام دفت کن. منطوقی دارد و مفهومی. آره.)
برادرم علاوه بر کلام شما از رفتارهای دکان داران مثل شما که از بازگو کردن جنایت یزید برای خود دکان باز کرده اند مفهوم آن مشخص است .
اینکه گفته ای (اگر زنجیر زنی در عرف منطقه ای نشان عزا باشد، شما چگونه می خواهی ردش کنی؟ دقت کنید که عرف معلوم میکند. ایراد شما به این قضیه چیست؟)
برادرم : من که چندین بار گفتم شما ناقص العقل هستی .
آیا ثواب و گناه را عرف منطقه ای معلوم می کند ؟؟
پس با این استدلال مضحک و خنده دار شما اعمال عرفی مردم مکه قبل از اسلام هم نشان عبادت آنها بوده است .
پس دستور خدا و رسول چه می شود ؟؟
از خوانندگان محترم می خواهم که قضاوت کنند که اعمال این آقایان با عرف منطقه ای است نه با دستور خدا و رسول .
اینکه گفته ای (دو ماه دیگر محرم است و ماه رسوایی دوباره شما.)
برادرم : ماه محرم رسوایی کسانی است که از بازگو کردن آن جنایت نان می خورند و جیب مردم را خالی می کنند و همچنین ماه به نمایش در آمدن یکی از معجزاتی می باشد ، که به دست خود تهمت زنندگان و فحاشان به ازواج پیامبر و اصحاب مهاجر و انصار پیامبر ، خودشان با زنجیر و قمه حد افترا و تهمت را به اجرا می گذارند .
و این هم از معجزات خداوند است که خود فرد با زنجیر و قمه حد افترا و تهمت را بر خودش اجرا می کند .
و خود را سگ زینب و سگ عباس می نامند .
اینکه گفته ای (. بروید دوباره در حسینیه ها و مساجد انتحاری بزنید و خود را به پیشوایان جهنمی خود ملحق کنید.)
برادرم : خداوند در طول این سه سال برای همه به روشنی نشان داد که چه کسانی صدها هزار نفر را با بمباران هوایی و موشک اهل سنت را در سوریه شهید کرده است .
و همین چند روز قبل در عراق هم هفتاد نفر از اهل سنت را در یک مسجد شهید کرده اند .
و اگر بخواهم بازگو کنم آن هم با مدرک چندین روز طول می کشد .
قضاوت با خوانندگان .
اینکه گفته ای (قسین است به دلیل ما ینطق عن الهوی. البته این بحث جدید است. من هم قصد ندارم دنبالش کنم.)
برادرم : خود شما به صراحت گفته ای (کسی که قسیم النار و الجنة)
و من از شما خواستم چه کسی و با چه دلیل قرانی قسیم النار و الجنه است ؟؟
خواهشمندم به صراحت پاسخ بده و از خوانندگان هم می خواهم که قضاوت کنند و دروغگو و کذاب را بشناسند .
حالا که در تله گیر افتاده ای می گویی این بحث جدیدی است ؟؟!!!
و می گویی که قصد ندارم که دنبالش کنم !!
و خدا را شکر می کنم که برای خوانندگان روشن شد که دروغگو و کذاب هستی .
قضاوت با خوانندگان می باشد .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9880مطمئن بودم که نمی دانی مفهوم و منطوق یعنی چه. خب بیسوادی عیب نیست.بعد شما اصل عزا را مشکل دارید یا مصادیقش را؟ به نظر می آید که اصلش را گناه می دانید. خب دلیل هم دارد؟ اگر هم مصادیقش را مورد دار می دانید که آن بحثی مجزاست. شما چون اصولا شعور تفکیک موارد از یکدیگر ا ندارید و دهانتان هم هدف است، لذا انتظاری از شما نیست. یا اصل عزاداری ایراد دارد یا مصادیقش. هر کدام دلیلی می خواهد. شما برای من دلیلی از شیعه بیاور که اصل عزاداری ممنوع است. اگر نبود، دلیلی بیاور که فلان مصداقش ممنوع است.
و باز هم مثل همیشه خود را به تخرخر مشدد زده اید. بنده نوشتم که ” و اگر زنجیر زنی در عرف منطقه ای نشان عزا باشد، شما چگونه می خواهی ردش کنی؟ دقت کنید که عرف معلوم میکند. ایراد شما به این قضیه چیست؟ ” . دقت می کنید؟ شما باید بیایید و بگویید که رسول خدا و بالاتر از او خدا، نهی کرده اند. بعد بیایید و ادعا کنید که من حرف خدا و رسولش را قبول ندارم. و عرف را بر آن ترجیح می دهم. جون خودت بیا و یکبار از عادت سقیفه ای ها دوری کن و با دلیل و از روی فهم صحبت کن.
ماه محرم که بیاید یکسری نگران هستند. نگران چی؟ اینکه جرائم حرامزاده ها پسر حرامزاده ها بیان میشود. اینکه گفته میشود حرامزاده هایی فرزندان حرامزاده های دیگر آمدند و به اسم دین خدا پسر رسول خدای همان دین را کشتند. آن هم با چه وضع فجیعی. بعد این حرامزاده ها از کجا نشأت می گرفتند؟ اینجا اصل نگرانی است. خب اینکه می خواهد بیان شود یکسری حرامزاده به تبعیت از همان حرامزاده ها می آیند و انتحاری می زنند تا از حرامزاده ها دفاع کنند. این خصوصیت محرم است که در ان یکسری حرامزاده مدافع پیدا می کنند.
وقتی زن روسل به یک زن دیگر رسول در نزد همان رسول فحش می دهد و رسول از زن مورد فحاشی قرار گرفته می خواهد که جواب دهد و بعد در آخر کار هم می خندد، به دیگران چه ربطی دارد که بگویند به زن رسول فحش ندهید. به هر حال تقریر پیامبر در این مورد وجود دارد و هر کس از طیف شما که این حدیث را در بخاری و مسلم دیده باشد بیاید و یگوید که فحش ندهید(البته ما که ندادیم) غلط زیادی خورده. چرا؟ چون خود پیامبر هیچی نگفته بنابراین بقیه حرف مفت خواهند زد. جان شما. البته بقیه از طیف شما.
بعد کدام حد تهمت و…. ؟ آیا پیامبر بر کسانی که مسبب افک بودند حد زد؟ فحش دادن(که عمل زنان رسول است همراه با تاییدیه رسول) بالاتر است یا موضوع داستان افک؟ که البته بماند که قاذف و مقذوف در آن داستان عوض شده اند.
منظورتان خوکهای داعشی و سگهای وهابی حوزه خلیج است؟
گفتم که بیسوادی عیب نیست. قسیم النار و الجنة است به جهت ما ینطق عن الهوی بودن رسول. بگرد دنبال موضوع پیدایش میکنی.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9884اما؛”
یکی به شما بگوید که یک عده حرامزاده به اسم اسلام سر پسر رسول اسلام را بریده اند و شما خدای نخواسته از سر ترحم و فهم گریه کنید یعنی به قضای الهی ایراد گرفته اید؟ به کدام دلیل؟
اگر به عمق فاجعه پی ببرید و بفهمید که این حرامزاده ها از کجا برخواسته اند و بفهمید که خاستگاه آنها چه مصائبی برای اسلام و آن کافه مردم که رسول اسلام بر آنها مبعوث است، به همراه داشته، و در نتیجه از شدت مصیبت بر سر خود بکوبید، آیا معترض به خدا شده اید؟
آیا اینکه من بگویم الدعی ابن الدعی پسر رسول خدا را کشته، اعتراض به قضای الهی است؟ حتی اگر دکان راه انداخته باشم. ”
معنای اعتراض؟
حذف حتی؟
خواستگاه آن حرامزاده ها؟
انتحاری ها در حسینیه ها؟
مصیبتی که برای کافه مردم داشته اند؟
.
راستی شما چرا طرفداری آن حرامزاده را می کنید؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9903با سلام .اینکه گفته ای (مطمئن بودم که نمی دانی مفهوم و منطوق یعنی چه. خب بیسوادی عیب نیست.)
اگر من به گفته ی شما بی سواد ، توانسته ام شما و دوستان شما را با مطالب مستند به قران به حالتی بیندازم که مجبور به دست و پا زدن و به فریب کاری و دروغگویی شده اید ، پس فکری به حال خود کنید .
و ببینید که چه عقیده ی باطلی دارید !
و من که به گفته ی شما بی سواد هستم ده ها جا تناقضات گفتاری شما را در این سایت عیان کردم و ده ها جا دروغگویی و فریب کاری شما را عیان کردم و قضاوت با خوانندگان محترم می باشد و بهترین داور خوانندگان هستند .
اینکه گفته ای (شما باید بیایید و بگویید که رسول خدا و بالاتر از او خدا، نهی کرده اند.)
برادرم در موضوعات دینی مدعی باید دستوری که خدا و رسول به انجام آن داده است را ثابت کند .
البینه علی المدعی .
در کجا خدا و پیامبر گفته اند که سالگرد بگیرید و زنجیر بزنید ، خود آزاری کنید ، قمه بزنید ، خون جاری کنید ؟؟!!!!
پس با این استدلال شما گاو پرستان هم می توانند بگویند خدا و پیامبر گاو پرستی را منع نکرده اند !!
و ده ها حدیث از پیامبر موجود است که دستور داده اند که گریبان چاک ندهید و سر و صورت نزنید و آسیب نرسانید .
و در کتب شیعه نیز این احادیث موجود است :
رسول اکرم صلیاللهعلیهوسلم هنگام وفات به حضرت فاطمه رضیاللهعنها فرمودند: «ای فاطمه! وقتی من وفات کردم، بر سر و صورت خود نزن، واویلا و نوحهسرائی نکن و نوحهگران رادعوت نکن»[فروع کافی2\214، جلاء العیون مجلسی 1\92] –
روایتی ازحضرت علی رضیاللهعنه منقول است که میفرمایند: ثلاث من اعمال الجاهلیة، لا یزال الناس فیها حتی تقوم الساعة، الإستسقاء بالنجوم، والطعن فی الأنساب والنیاحة علی الموتی[بحارالأنوار 82\101]
سه عمل ازاعمال جاهلیت میباشند که مردم همواره تا روز قیامت به آنها دچاراند ا- طلب باران بوسیله ستارگان 2- بدگویی گذشتگان 3- نوحهسرائی برمردگان.
اینکه گفته ای (. این خصوصیت محرم است که در ان یکسری حرامزاده مدافع پیدا می کنند.)
برادرم : از خصوصیات بارز محرم آن است که شما از بیان جنایت آن جنایتکاران دکان باز می کنید و جیب مردم را خالی می کنید .
پس هر دو گروه دارای نفع مشترک می باشید از آن جنایت !!
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9904اینکه گفته ای (وقتی زن روسل به یک زن دیگر رسول در نزد همان رسول فحش می دهد و رسول از زن مورد فحاشی قرار گرفته می خواهد که جواب دهد)
برادرم اگر دروغگو و کذاب نیستی آن حدیث را بگذار تا خوانندگان قضاوت کنند که کجا موضوع فحاشی بوده است و کلمه فحاشی در آن حدیث آیا موجود است ؟؟
اگر فردی با منطق جواب کسی را بدهد گناه کرده است ؟؟!!
اینکه گفته ای (آیا پیامبر بر کسانی که مسبب افک بودند حد زد؟)
برادرم باز هم دغل بازی و فریب کاری می کنی ؟؟
موضوع افک که مسبب نداشت تهمت زننده و شایع پراکنانی داشت که شما پیرو آنها هستی .
اینکه گفته ای (منظورتان خوکهای داعشی و سگهای وهابی حوزه خلیج است؟)
برادرم هرکسی که انسانهای بی گناه را بکشد چه نامش داعشی باشد چه نامش حزب الات نصر الشیطان لبنان باشد چه نامش بشار اسد ملعون باشد و یا حمایت کنندگانش و چه نامش سگ های عباس و زینب باشد و … جایگاهشان جهنم است .
اینکه گفته ای (. قسیم النار و الجنة است به جهت ما ینطق عن الهوی بودن رسول. بگرد دنبال موضوع پیدایش میکنی.)
باز هم دوباره به دغل بازی و فریب کاری رو آورده ای .
من به صراحت گفتم چه کسی و با چه دلیل قرانی قسیم النار و الجنه است ؟؟
خواهشمندم به صراحت پاسخ بده و از خوانندگان هم می خواهم که قضاوت کنند و دروغگو و کذاب را بشناسند .
و اگر منظور شما پیامبر اسلام باشد پس تمام پیامبران چون ما ینطق عن الهوی بودند قسیم النار و الجنه هستند !!
طبق کدام ایه ی قران ؟؟!!!!!!!
لطفا به صراحت پاسخ بده که چه کسی قسیم النار و الجنه است ؟؟ و با چه دلیل قرانی ؟؟
و نام آن شخص چیست ؟؟
و در تله گیر افتاده ای تا مشخص نکنی دست بردار نیستم .
طبق گفته ی خود شما :
خوشم میاد که همه چی رو از رو بردی.
اشتباه کردی مرد باش و بگو اشتباه کردم.
البته اگر مردی.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9926با سلام .اینکه گفته ای (یکی به شما بگوید که یک عده حرامزاده به اسم اسلام سر پسر رسول اسلام را بریده اند و شما خدای نخواسته از سر ترحم و فهم گریه کنید یعنی به قضای الهی ایراد گرفته اید؟ به کدام دلیل؟)
همه چیز که با زبان بیان نمی شود عمل هم یک نوع بیان می باشد .
اگر اعتراض به قضای الهی نیست پس چرا خودشان را با زنجیر و قمه می زنند ؟؟
لابد خداوند به دست خودشان با زنجیر و قمه حد افترا و تهمت به اصحاب و ازواج پیامبر را به اجرا می گذارد .
و این هم از معجزات خداوند است که خود فرد با زنجیر و قمه حد افترا و تهمت را بر خودش اجرا می کند .
و خود را سگ زینب و سگ عباس می نامند .
اینکه گفته ای (و در نتیجه از شدت مصیبت بر سر خود بکوبید، آیا معترض به خدا شده اید؟)
خداوند جواب شما را با این ایه ی قران داده است :
(وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ ﴿١٥٥﴾ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّـهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ ﴿١٥٦﴾ أُولَـٰئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِّن رَّبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ ۖ وَأُولَـٰئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ)
البته می دانم چون شما قلبا اعتقادی به این قران نداری دلیل قرانی را قبول نخواهید کرد و با عقل ناقص خود دلیل می خواهید .
اینکه گفته ای (خواستگاه آن حرامزاده ها؟)
معلوم است که اهل کوفه بوده اند .
طبق اعتقادات شما که امام حسین علم غیب داشتند چطوری متوجه نشدند که مردم کوفه به نامه های خود پایبند نیستند و به ایشان خیانت خواهند کرد .
آیا با توجه به علم غیب داشتن که شما اعتقاد دارید این یک نوع خودکشی نیست ؟؟
اینکه گفته ای (راستی شما چرا طرفداری آن حرامزاده را می کنید؟)
من که همیشه می گویم آن جنایتکاران .
من در کجا طرفداری کرده ام ؟؟
کسانی از آن جنایت خوشحال هستند که برای خود دکان راه انداخته اند و نان می خورند و جیب مردم را خالی می کنند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10138آره. باشه. گفتم که دماغ آدم دروغگو دو تا سوراخ داره.خب؛
شما اصل عزا را مشکل دارید یا مصادیقش را؟ به نظر می آید که اصلش را گناه می دانید. خب دلیل هم دارد؟ چی شد؟
شما برای من دلیلی از شیعه بیاور که اصل عزاداری ممنوع است. اگر نبود، دلیلی بیاور که فلان مصداقش ممنوع است. چی شد؟
تو مگه نمیگویی حرامه؟ دلیل؟ من میگویم چون منع نشده پس ایرادی ندارد. اصل بر چیست؟ اباحه یا تحریم؟
احادیثت مقبوله است؟
اون گاو پرست اصولا رسول اسلام را قبول دارد؟ میبینی که در ایم هم تیر به هدف خورده و دهان شما تبدیل به یک سیبل پر پر شده. این چی بود که نوشتی؟ بحث درون اسلا است یا گاوپرستی؟
نیاحه یعنی چه؟
خب چرا آن حرامزاده های فرزند حرامزاده ها مدافع پیدا میکنند و مدافعین آنها چه کسانی هستند؟
” …لئلا يجعل لعنه وسيلة إلى أبيه أو أحد من الصحابة…” البدایه ابن کثیر ج8ص245
” ماه محرم که بیاید یکسری نگران هستند. نگران چی؟ اینکه جرائم حرامزاده ها پسر حرامزاده ها بیان میشود. اینکه گفته میشود حرامزاده هایی فرزندان حرامزاده های دیگر آمدند و به اسم دین خدا پسر رسول خدای همان دین را کشتند. آن هم با چه وضع فجیعی. بعد این حرامزاده ها از کجا نشأت می گرفتند؟ اینجا اصل نگرانی است. خب اینکه می خواهد بیان شود یکسری حرامزاده به تبعیت از همان حرامزاده ها می آیند و انتحاری می زنند تا از حرامزاده ها دفاع کنند. این خصوصیت محرم است که در ان یکسری حرامزاده مدافع پیدا می کنند. “.
راستی آن ولدالزناهای ابن ولدالزناهای دیگر، از کجا بر مسند حکومت قرار گرفته بودند؟
در دو صحیح خیلی صحیحتان سرچ کنید فسبتها.
الف به ب می گوید زنازاده. به هم از روی منطق به الف میگوید روسپی. کاملا منطقی است. بله؟ فسبتها منطق است؟ اگر جواب مثبت است خب من هم از روی منطق به برخی ناسزا می گویم. قبول؟
…..و بعد در آخر کار هم می خندد، به دیگران چه ربطی دارد که بگویند به زن رسول فحش ندهید. به هر حال تقریر پیامبر در این مورد وجود دارد و هر کس از طیف شما که این حدیث را در بخاری و مسلم دیده باشد بیاید و یگوید که فحش ندهید(البته ما که ندادیم) غلط زیادی خورده. چرا؟ چون خود پیامبر هیچی نگفته بنابراین بقیه حرف مفت خواهند زد. جان شما. البته بقیه از طیف شما.. خواندید؟
افک مسبب نداشت؟ مطمئنی؟ من اگر پیروی از آنها کنم ایراد دارد؟ این را هم مطمئنی؟ دقت کن. بد میشه ها.
حالا حد جاری شد یا نه؟
جایگاهش جهنم است؟مطمئنی؟ مطمئن؟ قتل الله سعدا. دقت بیشتر کن.
شما بیسوادی و نمی دانی که چه کسی قسیم النار و الجنة است به من چه. می خواهم سبب خیر شوم و شما را بفرستم دنبال کمی مطالعه. متوجه میشوید که کیست و دلیل این لقب هم چیست. مفت خوری خوب نیست. کمی هم خودتان تلاش کنید.
.
زهرهشک.
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
گریه پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم بر شهدای جنگ موته
در صحیح بخاری روایت کند:
پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم (چگونه شهید شدن) زید و جعفر و ابن رواحه را، پیش از رسیدن خبر آنان، برای مردم توصیف کرد و فرمود:
«زید پرچم را برگرفت و ضربت خورد و شهید شد! سپس جعفر پرچم را برگرفت. او نیز شهید شد! پس از آن ابن رواحه پرچم گرفت و شهید شد» پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم در حالی این سخنان را می فرمود که دیدگانش سرشک می ریختند!
عن انس بن مالك ان النبي نعي جعفرا وزيدا قبل ان يجي ء خبرهم
وعيناه تذرفان (صحيح بخاري ج4 باب علامات النبوه في الاسلام كتاب المناقب ح3431
گریه پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم بر مزار مادرش آمنه
در صحیح مسلم، مسند احمد سنن ابی داود، نسائی، و ابن ماجه روایت کنند:
ابوهریره گوید: پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم قبر مادرش را زیارت کرد و گریست و همه اطرافیان را گریانید.
زار النبي قبر امه فبكي وابكي من حوله ( صحيح مسلم ج3كتاب الجنايز باب استئذان النبي ربه
في زيارة قبر امه ح976