این همه اهانت به حضرت رسول آنهم در معتبرترین کتاب؟؟!!

Home انجمن ها انتقاد از احادیث شیعه این همه اهانت به حضرت رسول آنهم در معتبرترین کتاب؟؟!!

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  monji-2008 در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 8 نوشته (از کل 8)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #1462

    monji-2008
    کاربر
    با عرض سلام خدمت همه حقیقت جویان عزیز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
    خواهشی که از همه دوستان دارم به دور از تعصب و برداشت سوء مطالب زیر را بخوانید و اگر بنده اشتباه میکنم پاسخ بدهید.

    کتاب صحیح مسلم و بخاری نزد اهل سنت با اعتبارترین کتب است و بر این عقیده هستند که تمامی روایات واحادیث این دو کتاب صحیح است حالا شما را بخدا کمی تامل کنید و ببینید که روایات زیر که در این دو کتاب آمده آیا در شاءن حضرت محمد(ص)است و آیا یک انسان بیسواد و امی این کارها را میکند که در این کتب به رسول اکرم که به فرموده قرآن اسوه حسنه است نسبت داده شده،قضاوت با انسانهای عاقل:

    اهانت‌ها و جسارت‌هاي صحيح بخاري به پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله)

    نمونه اول:
    پيامبري كه قرآن دارد و داراي اين صفت است: «وَ إِنَّكَ لَعَلي خُلُقٍ عَظِيمٍ (سوره قلم/آيه4)» و آن‌همه تجليل از ايشان مي‌شود، ولي در صحيح بخاري، جلد 1، صفحه 175 صراحت دارد:
    وقتي پيامبر (صلي الله عليه و سلم) نماز مي‌خواند، متوجه نمي‌شد كه چند ركعت نماز خوانده است.

    نمونه دوم:
    در صحيح بخاري، جلد 1، صفحه 71، كتاب الغسل، باب 12 آمده است كه ـ نستجير بالله ـ :
    پيامبر (صلي الله عليه و سلم) هر شب با 11 نفر از زنانش نزديكي مي‌كرد.

    كسي كه مي‌گويد پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله) با 11 نفر از زنانش در يك شب نزديكي مي‌كرده، آيا اين مطلب را خود پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله) نقل مي‌كرد؟ در اين صورت يك نقص است كه يك مردي بيايد مسائل خانوادگي‌اش را در ميان مردم مطرح كند و اين مسئله با آيه قرآن كه مي‌فرمايد «وَ إِنَّكَ لَعَلي خُلُقٍ عَظِيمٍ» سازگاري ندارد. اگر اين مطلب را همسران پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله) گفته‌اند، نقص بر أمهات المؤمنين است و اگر هم خود آقاي أنس از لاي درب خانه پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله) نگاه كرده و اين مسئله را خودش ديده است، اين صحابه زير سؤال مي‌رود.

    نمونه سوم:
    هم‌چنين در صحيح بخاري، جلد 1، صفحه 62، كتاب الوضو، باب 60، باب البول قائماً و قاعداً آمده است:
    پيامبر (صلي الله عليه و سلم) به صورت ايستاده بول مي‌كرد.
    اين واقعاً جسارت و اهانت به نبي مكرم (صلي الله عليه و آله) است.

    آقايان أهل سنت كه نسبت به بعضي از رُوات مي‌گويند:
    چون فلان راوي، ايستاده بول مي‌كرد، پس عادل نيست و نبايد أحاديثش را قبول كنيم.
    الرفع و التكميل في الجرح و التعديل للكنوي الهندي،‌ ج1، ص81
    جناب عُقيلي در ضعفاء، جلد 2، صفحه 179 نقل مي‌كند:
    أتيت سماك بن حرب فوجدته يبول قائماً، فتركته و لم أسمع منه.
    چون جناب سماك بن حرب در حال ايستاده بول كردم ديدم، نقل رواياتش را ترك كردم.
    چه شد كه اگر يك راوي به صورت ايستاده بول بكند، از عدالت ساقط است و روايتش قابل قبول نيست، ولي اگر ـ نستجير بالله ـ پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله) ايستاده بول بكند، هيچ اشكالي ندارد؟!
    جالب اين است كه آقاي نووي، از استوانه‌هاي علمي أهل سنت در كتاب المجموع، جلد 2، صفحه 84 نقل مي‌كند:
    و صار هذا عادة لأهل هراة يبولون قياما في كل سنة مرة إحياء لتلك السنة.
    مردم هرات افغانستان هر سال، يك‌بار ايستاده بول مي‌كنند تا سنت پيامبر (صلي الله عليه و سلم) را إحياء كنند.
    شرح سنن النسائي لجلال الدين السيوطي، ج1، ص20

    #3816

    جعفر صادق
    کاربر
    ابتدا خوشحال ميشم كه جوابهاي از جنس خودتان بدهم كه تعدادي از انها

    توهين به ام كلثوم(ع) !

    چاره اي نبود؟ :

    هنگامي كه اميرالمؤمنين –عليه السلام- دختر شان ام كلثوم را به نكاح عمر بن خطاب دادند چرا دشمني با اهل بيت را مانع اين وصلت ندانستند!؟، ابو جعفر كليني از امام صادق- عليه السلام- نقل مي كند كه ايشان در باره آن ازدواج فرمودند:

    « إن ذلك فرج غصبناه » !!!

    -آن فرجي بود كه از ما غصب شد

    فروع كافي 2/141

    ازگوينده اين سخن مي پرسيم: آيا عمر با ام كلثوم ازدواج شرعي كردند؟ يا اينكه او را به زور غصب نمود ؟ كلام صادق- عليه السلام –معنايش آشكار است آيا ممكن است ابوعبدالله چنين سخن پوچي در باره بيت طاهرة حضرت علي-عليه السلام – بفرمايند؟

    و انگهي اگر عمر ام كلثوم را غصب نمود پدرش اسدالله صاحب ذوالفقار و قهرمان قريش چگونه به اين ذلت تن داد و از ناموسش دفاع نكرد!؟.

    دستورمحبت با كي؟ :

    مگر در حديث ابوبصير نمي خوانيم كه زني خدمت امام صادق (ع) آمد و در باره ابوبكر و عمر(رض) پرسيد، فرمودند:

    « (توليهما) آن دونفر را دوست داشته باش زن ميگويد: پس در روز قيامت كه من با پروردگارم روبروشوم بگويم كه ( إنك أمرتني بولايتهما) تو مرا به دوستي آنان امر كردي ؟ فرمودند: بله»

    روضة الكافي 8/101

    تناقض كجاست !؟:

    حالا دقت كنيد كه امام صادق –عليه السلام- چگونه از يك طرف مي فرمايند:

    « آن فرجي بود كه از ما اهل بيت غصب شد توسط كي؟ توسط عمر »

    و از طرف ديگر مي فرمايند:

    « با آن دو نفردوستي كنيد كدام دو نفر ابوبكر و عمر»

    اين معما را چگونه بايد حل كرد؟!.هنگامي كه از امام خوئي در باره اين فرموده امام صادق(ع) پرسيدم كه فرمودند :

    « با ابوبكر و عمر دوستي كنيد”، جواب اين بود كه امام صادق از روي تقيه چنين فرموده اند.!!»

    اينجاست:

    اي خوئي بزرگوار ! مگر نه اين است كه زن سوال كننده از شيعيان اهل بيت- عليهم السلام- وابوبصير از اصحاب امام صادق- عليه السلام- بود ؟ پس اينجا چه لزومي به تقيه بود ؟! بنابراين اجازه بفرمائيدكه بگويم اين توجيه آية الله العظمي ابوالقاسم خوئي نادرست است.

    را در پستهاي قبلي داده ام و اما اول

    #3817

    جعفر صادق
    کاربر

    توهين به امام حسن مجتبي (ع)!

    بدون لباس! :

    -اهل كوفه- چنان ايشان را محاصره كردند ودائره را بر ايشان تنگ نمودند-نه تنها لباسهايشان راكه حتي- جانماز را از زير پايش كشيدند، سرانجام حضرت مجبور شد شمشيرش را حمايل كند وبدون لباس بنشيند!!”

    ارشاد مفيدص 190

    آيا شايسته بود كه امام حسن مجتبي عليه السلام تا اين حد مورد ظلم و ستم قرارگيرد كه مجبور شود لخت مادرزاد جلو مردم بنشيند اين است محبت اهل بيت!؟.

    خواركننده مؤمنان !؟:

    سفيان ابن ابي ليلي خدمت اما حسن مجتبي در منزل ايشان رفت وگفت:

    « ( السلام عليك يامذل المؤمنين!! ) سلام عرض ميكنم اي خواركننده مؤمنان!!، فرمود ازكجا فهميدي كه مؤمنان را خواركردم ؟ گفت : مسئوليت امت را به تو سپردند و تو از آن شانه خالي كردي و به اين سركش سپردي كه به غير قانون خدا حكم كند؟»

    رجال كشي ص 103

    آيا امام حسن مجتبي خواركننده مؤمنان بود!؟ يا اينكه عزت دهندة مؤمنان؟ كه جلو خونريزي را گرفت و با مديريت حكيمانه و ديدگاه زيركانه اش در آن شرايط بحراني امت را متحدگردانيد؟ اگر حضرت مجتبي- عليه السلام- با معاويه برسرخلافت ميجنگيد چه دريايي از خون براه ميافتاد و خدا ميداند كه چقدر مسلمان از دم تيغ ميگذشت !؟

    #3818

    جعفر صادق
    کاربر

    !

    #3819

    جعفر صادق
    کاربر

    توهين به امام صادق (ع)!

    ايشان آزار و اذيت هاي فراواني ديده وهيچ كار زشتي نبوده كه به ايشان نسبت نداده باشند.

    سند رسوايي!:

    از زراره ابن أعين روايت است كه گفت :

    « از ابو عبدالله در باره تشهد پرسيدم فرمود التحيات والصلوات ….مجددا در باره تشهد پرسيدم فرمود: التحيات و الصلوات ، هنگاميكه خارج شدم (ضرطت في لحيته) به ريشش گوزيدم !! وگفتم : (لن يفلح ابدا!) هرگز رستگار نخواهد شد!.»

    رجال كشي ص 142

    اي ستمگران ! و اي از خدا بي خبران ! به ما حق بدهيد كه به حال امام صادق- عليه السلام- خون بگرييم ، چطور نسبت به آن الگوي دانش و تقوا و ﭺهرة درخشان خاندان نبوت چنين الفاظ ركيك و زشتي استعمال مي كنيد؟ آيا با شخصيتي همچون امام صادق –عليه و علي آبائه الف الف سلام- بايد چنين برخورد شود ؟! اين است محبت آل بيت ؟!!

    متأسفانه حدود هزار سال است كه از تأليف كتاب كشي ميگذرد، و تمامي علماي شيعه ما در هر زمان آنرا ديده و خوانده اند اما نديدم كه يكي از آنان براين سند رسوائي اعتراض كرده باشد!

    لغزش عالم !:

    حتي امام خوئي هنگامي كه كتاب بزرگش ( معجم رجال الشيعة) را شروع به تأليف كرد، بنده يكي از همكاران ايشان در تأليف اين كتاب ضخيم بودم، كه روايات را از ميان كتابها جمع آوري ميكردم وقتي كه به اين روايت رسيدم و آنرا برايشان خواندم اندكي فكر كرد و فرمود:

    « هيچ عالمي از لغزش خالي نيست !»

    همين و بس يك كلمه ديگر اضافه نكرد!

    اما چه بگويم اي امام بزرگوار! لغزش آن است كه بدون اختيار و قصد انجام گيرد، اما وقتي ايشان فهميدكه فلان كار يا انديشه اش اشتباه هست ديگر درست نيست كه خاموش بماند! اگر بنده براي شما بمنزله فرزند وشما براي من به حقيقت يك پدر نبوديد هرگز اين سكوت شما را تحمل نمي كردم !سكوت در برابر اين اهانت بزرگي كه به امام بزرگوارمان امام جعفر صادق -عليه السلام -روا داشته شده است .

    از همان زنديق ! :

    ثقة الاسلام كليني ميفرمايد:

    « هشام بن حكم وحماد از “زراره” نقل مي كنند كه گفت: در دلم گفتم پيرمردي است كه در بارة خصومت هيچ علمي ندارد ، منظور امام صادق(ع) است »

    مقام شامخ !:

    در شرح اين حديث نوشته اند، كه:

    « اين شيخ ، پيرمردي است كه عقل ندارد، و روش صحبت كردن با رقيب را بلد نيست!»

    آيا امام صادق- عليه السلام -عقل ندارد؟ اي ستمگران واز خدا بي خبران !! اي كساني كه سنگ محبت آل بيت را به سينه مي زنيد !آخر چه بگويم ؟!!دلم از غم و درد و اندوه دارد خون ميچكد، آيا اينگونه دشنامها و اهانتها و جسارتها شايسته اهل بيت كرام است؟! بدانيد كه مقام شامخ اهل بيت -عليهم السلام – بسيار بالاتر از اين بي ادبي هاست !

    #3820

    جعفر صادق
    کاربر

    توهين ادامه دارد!

    حضرت عباس(ع) !:

    كشي روايت مي كند كه: اين ارشاد خداوندي

    ( لَبِئْسَ الْمَوْلَى وَلَبِئْسَ الْعَشِيرُ) در باره اويعني عباس- عليه السلام- نازل شده است.

    رجال كشي ص 54

    و اين ارشاد خداوند:

    ( وَمَنْ كَانَ فِي هَذِهِ أَعْمَى فَهُوَ فِي الْآخِرَةِ أَعْمَى وَأَضَلُّ سَبِيلاً ) (الاسراء:72)

    ( وَلا يَنْفَعُكُمْ نُصْحِي إِنْ أَرَدْتُ أَنْ أَنْصَحَ لَكُمْ إِنْ كَانَ اللَّهُ يُرِيدُ أَنْ يُغْوِيَكُمْ هُوَ رَبُّكُمْ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُون َ )(هود:34)

    هم درباره او نازل شده است. رجال كشي ص 52-53

    فرزندان عباس(ع) !:

    و همچنين كشي از اميرالمؤمنين- عليه السلام –روايت مي كند كه ايشان براي عبدالله ابن عباس و برادرش عبيد الله دعاي بد فرمودند:

    « اللهم العن ابني فلان- يعني عبد الله و عبيدالله –و أعم أبصارهما كما عميت قلوبهما و اجعل عمي أبصارهما دليلا علي عمي قلوبهما! »

    -پروردگارا ! دو فرزند عباس -عبدالله وعبيدالله – را لعنت كن و چشمانشان را كورگردان، چنانكه دلهايشان كور شده است.. وكوري چشم شان را دليلي بركوري دلشان بگردان!.

    رجال كشي ص 52

    حضرت عقيل (ع) !:

    ثقة الاسلام ابوجعفركليني از امام باقرعليه السلام روايت ميكند كه:

    « در باره اميرالمؤمنين فرمود: با او دو مرد ضعيفِ ذليلِ تازه مسلمان باقي مانده بود، عباس و عقيل»

    فروع كافي 8/235

    كوردل كيست !؟:

    آيات سه گانه اي كه كشي معتقد است در بارة عباس- عليه السلام- نازل شده گويا نعوذ بالله او را كافر مي دانند كه براي هميشه در آتش جهنم باقي خواهد ماند و إلا چه معني دارد

    ( فَهُوَ فِي الْآخِرَةِ أَعْمَى وَأَضَلُّ سَبِيلاً ) ! ؟ (الاسراء:72)

    و اين دعاييكه گويا اميرالمؤمنين(ع) درباره عبدالله و عبيدالله فرزندان عباس –عليهم السلام –فرمودند:

    كه خداوند آنان را لعنت كند و چشمها و دلهايشان را كور نمايد»

    نيز دلالت برآن دارد كه آنها كافرند.!! نعوذ بالله.

    عبدالله بن عباس را عامه-يعني اهل سنت- (ترجمان القرآن وحبر الأمة) لقب ميدهند “مفسر قرآن و دانشمند امت” پس ما چگونه او را لعنت مي كنيم و مدعي محبت اهل بيت- عليهم السلام- هم هستيم؟!! عجبا! وآيا عقيل (ع )-كه برادر اميرالمؤمنين (ع) است – ذليل و تازه مسلمان بود؟!!

    #3821

    جعفر صادق
    کاربر

    امام زين العابدين (ع)‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍!

    كليني روايت مي كند كه:

    « يزيد بن معاويه از او خواست كه غلام او باشد او –عليه السلام -پذيرفت و در جوابش فرمود 🙁 قد أقررت لك بما سألت ، أنا عبد مكره فإن شئت فأمسك و إن شئت فبع ) آنچه از من خواستي قبول كردم، من اكنون غلام بي اختيار تو ام ، اگر خواستي مرا نگهدار و اگر خواستي بفروش!!! »

    روضة الكافي 8/235

    عجيب ! آيا شخصيتي همچون امام زين العابدين(ع) به يزيد مي گويد من غلام بي اختيار توام ، اگر خواستي از من كاربگير اگر نخواستي مرا بفروش؟!!

    اگر خواسته باشيم همه آنچه كه در باره اهل بيت آمده جمع آوري كنيم سخن بسيار به درازا ميكشد چون هيچ فردي از آنان نيست كه كلمه زشت يا كردار بدي به او نسبت داده نشده باشد ، مصادر و مراجع بزرگمان متأسفانه از اينگونه اهانت ها و الفاظ ركيك و پوچ در باره اهل بيت اطهار –عليهم السلام- پر است ، كه باز هم قسمتي از آن را ملاحظه فرمائيد:

    چه ميخواهند ؟! :

    از امام صادق –عليه السلام –روايت است كه:

    « رسول خدا –صلي الله عليه وآله- تا صورت فاطمه را نمي بوسيدند نمي خوابيدند‍‍‍ »

    بحار الانوار 43-44

    « حضرت صورتشان را بين پستانهاي او ميگذاشتند، (و كان يضع وجهه بين ثدييها!)

    بحار الانوار 43/87

    فاطمه –سلام الله عليها – زن بالغه اي بود آيا باعقل جوردر مي آيد كه رسول الله- صلي الله عليه وآله وسلم- صورتشان را بين پستانهاي او بگذارند ؟! اگر اين حال پيامبر و فاطمه باشد پس بقيه بايد چكار كنند ؟!!

    #3822

    جعفر صادق
    کاربر

    توهين به امام رضا(ع)!

    بزرگان ما ! در نسب محمد قانع شك كرده اند كه آيا وي فرزند امام رضا است يا اينكه فرزند(….) !!ملاحظه فرمائيد:

    يك داستان يك جنايت ! :

    از علي ابن جعفر باقر روايت است كه:

    « به حضرت رضا- عليه السلام -گفته شد: در ميان ما- اهل بيت- رنگ سياه نبوده است ، فرمود: او پسر من است ، گفتند رسول اكرم- صلي الله عليه وآله- در هنگام لزوم از قيافه شناس كارميگرفتند بنا براين بهتر است قيافه شناس بين ما و شما قضاوت كند….. همه ما را در باغ جمع كردند ، و خواهران و برادران وپسر عموهايش را به صف نشاندند، آنگاه حضرت رضا- عليه السلام- را در حالي احضار كردند،كه عبايي پشمي بر تن ،كلايي برسر و بيلي هم بر شانه داشت، به ايشان گفته بودند خود را كارگري ظاهر كند كه در باغ كار مي كند، آنگاه ابو جعفر را آوردند وگفتند پدر اين پسر را شناسايي كن، گفت پدرش درميان حضار نيست اين عموي پدرش، و آن يكي عمويش و آن ديگري عمه اش هستند اگر پدرش داخل اين باغ شد جز اين باغبان كس ديگري نيست چونكه پاهاي هر دوكاملا مثل هم است ،آنگاه قبول كردند كه حضرت رضا پدرمحمد قانع است »

    اصول كافي 1/322

    تقليد از منافقين

    پس شيعيان حضرت رضا شك كردند كه محمد قانع فرزند ايشان باشد!! وبا وجود اينكه حضرت مي فرمايند او فرزند من است آنها باورنمي كنند ،وبراي اثبات مدعاي خود دست به دامن قيافه شناس مي اندازند!

    ترديدي نيست كه اين برخورد ، طعن آشكاردرآبرو وحثييت حضرت رضا-عليه السلام- است، گويا همسرش را آشكارا متهم كردند و در عفت و پاكي او شك نمودند.(همانگونه كه منافقين به آبروي رسول گرامي – صلي الله عليه وآله- حمله كردند وهمسرش را متهم نمودند.)

    ممكن است در باره كس ديگري چنين اتهامي مطرح شود شايد هم مردم آنرا باور كنند اما به اهل بيت -عليهم السلام- چنين تهمت ظالمانه اي روا داشتن ،كمال پستي و رذالت را مي رساند، ولي متأسفانه مصادر علمي ما كه ما مدعي هستيم علوم اهل بيت- علهيم السلام- را برايمان نقل كرده اند، پراز امثال اين گونه اباطيل و خرافاتند.‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍

    تحليل شاخدار !

    هنگامي كه در حوزة اين روايت را خوانديم علماء و مراجع عظام باكمال خونسردي از كنار آن گذشتند هنوز تحليل آقاي خوئي را بياد دارم كه وقتي از ايشان در باره اين روايت جويا شديم به نقل از آقاي كاشف الغطاء فرمودند:

    « آنها به اين دليل چنين سؤ ظني به حضرت رضا – عليه السلام- نمودند تااينكه نسل شان هميشه پاك بماند! »

    بازهم تهمت ! :

    بلكه علاوه بر آن حضرت رضا- عليه السلام -را متهم كردند كه:

    « به دختر عموي مأمون عاشق بود و او نيز به حضرت عاشق شده بود»

    عيون اخبار الرضا ص 153

در حال نمایش 8 نوشته (از کل 8)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.