اگر حق هستین چرا به دروغ متوسل میشوید.!

Home انجمن ها گفتگوی ازاد اگر حق هستین چرا به دروغ متوسل میشوید.!

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  konar در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 4 نوشته (از کل 19)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #5409
    استأذنَ رجلٌ على رسولِ اللَّهِ صلَّى اللَّهُ عليهِ وسلَّمَ وأنا عندَهُ فقالَ بئسَ ابنُ العشيرةِ أو أخو العشيرةِ ثمَّ أذِنَ لهُ فألانَ لهُ القولَ فلمَّا خرجَ قلتُ لهُ يا رسولَ اللَّهِ قلتَ لهُ ما قلتَ ثمَّ ألنتَ لهُ القولَ فقالَ يا عائشةُ إنَّ من شرِّ النَّاسِ من تركهُ النَّاسُ أو ودعهُ النَّاسُ اتِّقاءَ فُحشِهِ
    الراوي: عائشة أم المؤمنين المحدث: الألباني – المصدر: صحيح الترمذي – الصفحة أو الرقم: 1996
    خلاصة حكم المحدث: صحيح

    و بسیاری دیگر…
    که این احادیث و حدیثی که تو آوردی دلیل بر دروغ=تقیه پیامبر نیست…
    بلکه روایتی برای پرهیز از بددهنی کردن است و اینکه باید با نرمی با دیگران سخن گفت…برو توبه کن از دروغ بر پیامبر …

    #5410
    چشم شما روشن: پیامبر چه میگوید:

    لا إيمانَ لمنْ لا أمانةَ لهُ، و لا صلاةَ لمنْ لا طُهورَ لهُ، و لا دينَ لمنْ لا صلاةَ لهُ، و موضعُ الصلاةِ منَ الدينِ كموضعِ الرأسِ من الجسدِ.
    الراوي: عبدالله بن عمر المحدث: السيوطي – المصدر: الجامع الصغير – الصفحة أو الرقم: 9705
    البته باید بگویم: خلاصة حكم المحدث:” ضعيف” استتتتتتتت…

    حدیثی دیگر مشابه از کتب دیگر حدیث:

    لا إيمانَ لِمَن لا أمانةَ له ، ولا صلاةَ لِمَن لا طُهُورَ له ، ولا دِينَ لِمَن لا صلاةَ له ، ومَوْضِعُ الصلاةِ من الدِّينِ كمَوْضِعِ الرأسِ من الجَسَدِ
    الراوي: عبدالله بن عمر المحدث: الألباني – المصدر: ضعيف الجامع – الصفحة أو الرقم: 6178
    البته بازم بگم:خلاصة حكم المحدث: “ضعيف”

    یا این حدیث:
    لا إيمانَ لِمَن لا أمانةَ له والذي نفسِي بيدِه لا تدخلوا الجنةَ حتى تؤمنوا في روايةٍ أخرَى عنه لا دينَ لِمَن لا أمانةَ له
    الراوي: أبو أمامة الباهلي المحدث: الهيثمي – المصدر: مجمع الزوائد – الصفحة أو الرقم: 1/101
    خلاصة حكم المحدث: فيه القاسم أبو عبد الرحمن وهو ضعيف عند الأكثرين
    و خیلی احادیث مشابه دیگر که ضعیف هستند…

    این کلک روافض دیگر قدیمی شده جناب…
    بهتر است بجاینصیحت کردن خوانندگان سسایت به عدم تعصب، خودت تعصب را کنار بگذاری.
    حتی در این احادیث ضعیف هم حرفی از تقیه=دروغ نیامده!!!!!( البته تعجبی ندارد)
    احتمالا این حدیث را از کتب خودت آوردی….

    #5413
    جناب عر عر دبلیوسی؟؟
    اگر حضرت ابوهریره (رض) اهل تقیه بودند، این حدیث که خودت آوردی آیا دلیلی بر تقیه است؟؟؟اگر تقیه داشتند، این حدیثی که آوردی پس چیست؟؟؟ ای نادان ! تو خود نادانسته از چاله به چاه افتادی..آبروی نداشته ات را بردیییی…
    کسی که تقیه داشته باشد، آیا چنین حرفی میزند؟؟؟

    اما بعد: تاریخ نشان داده که ابوهریره اصلا اهل دروغ=تقیه نبوده است…تاریخ حدیثی که ابوهریره در مورد عمار یاسر گفته را از یاد نخواهد برد…در حالیکه بضرر خودش بود… آن حضرت در رکاب امیر معاویه بر علیه حضرت علی بودند اما در مورد عماریاسر چه گفتند در جنگ صفین؟؟؟؟ای نادان بخودت بیاااا…

    در پایان:
    حضرت ابوهریره با اینکه طرف معاویه بودند، حتی یک حدیث در رد حضرت علی و حسن و حسین نگفتند!!! بلکه هرچه گفتند، در مدح آنان بوده که بطور غیرمستقیم برای امیر معاویه که با ایشان در جنگ بود، خوب نبود…

    حال برو توبه کن از دروغ بستن بر پیامبر خدا و اصحابش ای رافضی…

    #5415
    ما فرزند همان مردمی هستیم که وقتی خوارج علی را اسود لله وجهه میگفتند به نام ایشان علاوه بر رضی الله عنه ، جمله کرم الله وجهه را نیز اضافه کردیم
    ما فرزند همان مردمی هستیم که اگر به اشتباه در صفین جلوی علی ایستادیم بعد از آنکه ابر فتنه دور شد این حدیث پیامبر را جار زدیم که : عن “أبي هريرة رضي الله عنه” قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم أبشر عمار تقتلك الفئة الباغية ( سنن الترمذي )
    تحقيق الألباني :صحيح
    ابوهريره روايت ميكند که رسول الله صلی الله علیه وسلم فرمود ای عمار بشارت باد بر تو که تو را گروه سرکش خواهد کشت
    “ابوهریره” خودش در لشکر سرکش بود ((چون در ابتداء به دلیل بودن خوارج و منافقان دور علی امر بر او ، مثل بقیه ؛ مشتبه شده بود )) اما وقتی شنید عمار در جنگ صفین ، کنار علی و در طرفداری از علی کشته شده است پس این حدیث را روایت کرد و از بدنام شدن خود نترسیییییییییییییید!!!!!!!!!

    آنروزی که تقیه ممکن بود حضرت ابوهریره به قیمت رفتن آبروی خود ( بفرض ریختن آبرو ) اجازه تقیه را، خودش بخودش نداد…

در حال نمایش 4 نوشته (از کل 19)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.