Home › انجمن ها › گفتگوی ازاد › اوربان موحد:هشدار به قبرپرستان مشرک رافضی تکفیری که در نبودم مطالب انحرافی میگذارند
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط اوربان موحد در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #1746بسم الله الرحمن الرحیم
سپاس برای الله که سخنانم بر بسیاری اثر گذار بوده
با عرض سلام خدمت شما همه خوانندگان محترم اعم از عوام تشیع و اهل سنت . حدود یک ماهی است توفیق نیافتم که وارد سایت بشم و از این بابت صمیمانه از همه خوانندگان عزیز پوزش می طلبم . این بار هم اتفاقی وارد شدم و دیدم روافض تکفیری بعد شکست های اخیرشان باز در نبودم فرصت گیر آورده و سخنانی بی ربط در انتهای پست هایم گذاشته اند .من بر سخنم هستم و شاید تا اسفند نتوانم پست وردی بگذارم
اما ……….
اما هشداری میدم به روافض تکفیری که خود را نماینده ملت فهیم شیعه که به راستی با این جماعت فرق دارند قرار ندهند
جناب اخوندdlsvkhth14.blogکه وبلاگ نویسی رافضی هست و بنده اسمش را کلب المعاویه نامیده ام (بخاطر اهانتش به سیدنا معاویه رضی الله )طبق قولم در رد حرفهاش که نوشتم مطلب رو نمیدم تا خودش و من هر دو حضور داشته باشیم . به ایشان قول دادم رجال شناسی کتب رافضه را بهش علمی بدم و ایشان هم علمی جواب بدهد نه مثل پستهایی که اسمش را دفاع از احادیث رافضه گذاشت ولی ما هیج دفاعی ندیدیم .ولی هنوز ردم بر آن پستها مانده و در فرصتی که اعلام شدو بر آن توافق گردید وارد بحثش می شوییم .و آن موقع بنده 5000روایت رافضه را آماده نموده ام و در هر پستی جند تا را میگدارم تا بر این احادیث بحث شود و رجال شناسی و درایه کتب اهل رفض و خزعبلات مدعیان تشیع جواب داده شود .
جناب آخوند رافضی هتاک و ولد المتعه جناب ار ار دبیلو rrwمی بینم فرصت را غنمیت شمرده و در نبودم باز دهن نجسش را بر سیده عایشه صدیقه طاهره گشوده و سخن می گوید .اخر تو را که رسوای دو عالم کردم. حبیب و جمال سنت و سنی مظلوم و زاخدن وشریعتی و…….. همه قضاوت بر نیکو بودن سخن من نمودن . شما جرا میترسی دیگران بخوانند وقضاوت کنند؟؟ مگر نمیگویی حقی و جواب دادی ؟؟پس سکوت تا همه بفهمند جطوری رسوایت نمودم و جنابعالی به قول شیطان یاری در شبکه اهل بیت مثل بزکوهی فراری و شکست خورده فرار میکنی و الکی جوابهایی میدی که نه مطابق قرآن است نه سنت نه عقل .شما خواننده های گرامی شیعه و اهل سنت را حمار و نادان فرض نکن که بجایشان قضاوت میکنی .بگدار بخوانند سخنان پوسیده ات را و قضاوت کنند . هزیمت خورده نادان.
اما دوستانی هم بسیار سعی کرده اند با ادب وارد شوند و جواب دهند پست هایم را ولی اینها جواب نیست و وقتی وارد رد کردن تک تک خطوط سخنان خنده دارشان شدم خواهید فهمید که جیزی عایدشان نیست . مثل این عبدالحسین و عبدالزهرا و……….
دوستان عزیز دعا کنید اوربان موحد زنده بماند تا اسفندو فروردین آن وقت بر وجود دین اسلام افتخار میکنید واهل سنت بودن را سرمشق خود قرار میدهید و از خرافات مذهب کفر رافضه دور خواهید شد .
عزیزانی که با حمله های سایبری و با ایدی های گوناگون می ایند و می خواهند به نوعی بنده را درگیر با جند نفر کنند و حوصله ام را برایم جواب دادن لبریز کنند بهتون هشدار میدم پست نزارید در رد سخنانم جون اخرش سخنانتون با شیوه بنده بر ضد خودتان مشود و هرجه بیشتر در باتلاق فرو میروید .
این مدت وقت برای رد رافضه ندارم طبق اعلام قبلی ام ولی وقتی برگردم اقایون رافضی نگن زنگ هشدار نزدم .من جهادی عمل میکنم و یک ضربه و یک نفس بر صف کفر وارد میشم .
مسول محترم سایت بنده پیشنهاد میکنم این مدتی که بنده نیستم خودت یا شخصی که خودت انتخاب میکنی جواب سوالات برخی از کاربران را بدهید و تالار گفتمان سایت اسلام تکس را مثل تالار گفتمان شبکه کلمه بکنید که هر بخش مدیری داشته باشد و نظم به خودبگیرد .البته اینجا به لحاظ علمی قوی تر و محکمتر از اونجا هست ولی لطفا به این تالار هم رسیدکی کنید تا بیشتر مردم جدبش بشن و استفاده کنند . البته صلاح مملکت خسروان دانند و بس .
الله مستعان
برادرتان اوربان از دعای خیر بی نصیب نکنید .
اوربــــــــــــــــــــــــــان-خادم الاهل السنه
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5643شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5911احسنت به شما آقای عبدالحسینهوی یهودی زاده (عر عر بان) و قتی با شیعه ی علی حرف میزنی سرت را بنداز پایین و از وهابی بودنت خجالت بکش و اسم سنت پیامبر را خراب نکن.بیا تا دهانت را با گل بدوزم.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5916سلام .این روزها وهابیت خودشو مثل ویروس داره وارد جون اهل سنت میکنه! این تفسیر برای کلیه حرفهای شما فکر کنم بس باشه که شما اهل سنت نیستی اگر طبری قبول نداشته باشی.درباره تفسیر طبری توضیح لطفا.
در تفسیر سوره بینه، در معنای آیه «خيرُ البَرية» در سایت وزارت اوقاف و ارشاد عربستان سعودی، که تفاسير وترجمه های قرآن كريم را دارد:لینک سایت شم براتون گذاشتم
http://quran.al-islam.com/Page.aspx?pageid=221&BookID=13&Page=598
السوره بینه ایه اخر
{7} إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أُولَئِكَ هُمْ خَيْرُ الْبَرِيَّةِ
يَقُول : مَنْ فَعَلَ ذَلِكَ مِنْ النَّاس فَهُمْ خَيْر الْبَرِيَّة . وَقَدْ : 29208 – حَدَّثَنَا اِبْن حُمَيْد , قَالَ : ثنا عِيسَى بْن فَرْقَد , عَنْ أَبِي الْجَارُود , عَنْ مُحَمَّد بْن عَلِيّ { أُولَئِكَ هُمْ خَيْر الْبَرِيَّة } فَقَالَ النَّبِيّ صَلَّى اللَّه عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : ” أَنْتَ يَا عَلِيّ وَشِيعَتك ”پیامبر(ص) فرمود: منظور از خیرالبریة، علی جان تو هستی و شیعیان تو.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5943بسم الله الرحمن الرحیمرافضی می گوید =
سلام .این روزها وهابیت خودشو مثل ویروس داره وارد جون اهل سنت میکنه! این تفسیر برای کلیه حرفهای شما فکر کنم بس باشه که شما اهل سنت نیستی اگر طبری قبول نداشته باشی.
جواب===================
علیک السلام جناب رافضی . شما روافض تکفیری عادت دارید برای هر مخالف خود یک نامی بگذارید . مثلا برای مخالفان سیاسی خود عنوان بهتری از سران فتنه ندارید . برای مخالفان مذهبی خود میگویید وهابی-ناصبی . اما شما غصه خودرا بخور که تکفیری هستید . روافض اساسشان بر تکفیر مخالفین هست . چنانچه در کتبتان این عبارات پر است که مخالفین را تکفیر می کنید .
ویروس شماها هستید که با اصول بی اساستان باعث تحریف و شک در عقاید امت اسلامی شده اید . ویحک .ویحک .
وای بر شما ایها الروافض . گفتی اهل سنت نیستی که طبری قبول نداشته باشی .
من میگویم که هیچ اهل سنتی کل کتاب طبری را قبول ندارد . چون خود امام طبری در مقدمه کتابش ذکر نموده که من فقط گرد آوری نمودم و صحیح و ضعفش را به ایندگان واگذار میکنم . طبری پر است از ضعیف و صحیح .
پس این حرفت عبث است و بیهوده جناب رافضی تکفیری. شماها مثل باکتری های کشنده افتادید به جون امت اسلامی و شیعیان نا اگاهی که از چیزی خبر ندارند
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5944گفتی===========================درباره تفسیر طبری توضیح لطفا. در تفسیر سوره بینه، در معنای آیه «خيرُ البَرية» در سایت وزارت اوقاف و ارشاد عربستان سعودی، که تفاسير وترجمه های قرآن كريم را دارد:لینک سایت شم براتون گذاشتم http://quran.al-islam.com/Page.aspx?pageid=221&BookID=13&Page=598 السوره بینه ایه اخر {7} إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أُولَئِكَ هُمْ خَيْرُ الْبَرِيَّةِ يَقُول : مَنْ فَعَلَ ذَلِكَ مِنْ النَّاس فَهُمْ خَيْر الْبَرِيَّة . وَقَدْ : 29208 – حَدَّثَنَا اِبْن حُمَيْد , قَالَ : ثنا عِيسَى بْن فَرْقَد , عَنْ أَبِي الْجَارُود , عَنْ مُحَمَّد بْن عَلِيّ { أُولَئِكَ هُمْ خَيْر الْبَرِيَّة } فَقَالَ النَّبِيّ صَلَّى اللَّه عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : ” أَنْتَ يَا عَلِيّ وَشِيعَتك ”
پیامبر(ص) فرمود: منظور از خیرالبریة، علی جان تو هستی و شیعیان تو.
جواب======================================
اما چون اصرار زیادی داشتی بر جوابم بر این قولی که از تفسیر طبری اوردی بهت جواب میدم تا اون چشمهات دیگه البالو رو گیلاس نبیند .
در میان راویان این روایت أَنْتَ يَا عَلِيّ وَشِيعَتك شخصی به نام أَبِي الْجَارُود امده که خود کذابت ذکر نمودی
ببینیم شرح حال ابی الجارود چیست ؟؟؟؟
الاسم :
زياد بن المنذر الهمدانى ، و يقال النهدى ، و يقال الثقفى ، أبو الجارود الأعمى الكوفى
متوفی 150هجری
رتبته عند ابن حجر :
رافضى ، كذبه يحيى بن معين
رتبته عند الذهبي :
رافضى ، متهم ، له أتباع ، و هم الجارودية
قال المزي في تهذيب الكمال :
( ت ) : زياد بن المنذر الهمدانى ، و يقال : النهدى ، و يقال : الثقفى ، أبو الجارود الأعمى . اهـ .
و قال المزى :
قال عبد الله بن أحمد بن حنبل ، عن أبيه : متروك الحديث ، و ضعفه جدا .
و قال معاوية بن صالح ، عن يحيى بن معين : كذاب عدو الله ، ليس يسوى فلسا .
و قال عباس الدورى ، عن يحيى : كذاب ، يحدث عنه الفزارى بحديث أبى جعفر : أن النبى صلى الله عليه وسلم أمر عليا أن يثلم الحيطان .
و قال أبو عبيد الآجرى : سألت أبا داود عن زياد بن المنذر أبى الجارود ، فقال : كذاب ، سمعت يحيى يقوله .
و قال البخارى : يتكلمون فيه .
و قال النسائى : متروك .
و قال فى موضع آخر : ليس بثقة .
و قال أبو حاتم : ضعيف .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5945و قال محمد بن عقبة السدوسى : قال يزيد بن زريع لأبى عوانة : لا تحدث عن أبى الجارود فإنه أخذ كتابه فأحرقه .
و قال أبو حاتم بن حبان : كان رافضيا ، يضع الحديث فى مثالب أصحاب رسول الله صلى الله عليه وسلم ، و يروى فى فضائل أهل البيت أشياء ما لها أصول ، لا يحل كتب حديثه .
و قال أبو أحمد بن عدى : عامة أحاديثه غير محفوظة ، و عامة ما يرويه فى فضائل أهل البيت ، و هو من المعدودين من أهل الكوفة المغالين ، و يحيى بن معين إنما تكلم فيه و ضعفه لأنه يروى فى فضائل أهل البيت ، و يروى ثلب غيرهم و يفرط ، مع أن أبا الجارود هذا أحاديثه عمن يروى عنه فيها نظر .
و قال الحسن بن موسى النوبختى فى كتاب ” مقالات الشيعة ” فى ذكر فرق الزيدية العشرة : قالت الجارودية منهم ـ و هم أصحاب أبى الجارود زياد بن المنذر ـ : إن على بن أبى طالب ـ عليه السلام ـ أفضل الخلق بعد رسول الله صلى الله عليه وسلم و أولاهم بالأمر من جميع الناس ، و تبرؤوا من أبى بكر و عمر رضى الله عنهما ،
و زعموا أن الإمامة مقصورة فى ولد فاطمة ـ عليها السلام ـ و أنها لمن خرج منهم يدعوا إلى كتاب الله و سنة نبيه ، و علينا نصرته و معونته ، لقول النبى
صلى الله عليه وسلم : ” من سمع داعينا أهل البيت فلم يجبه أكبه الله على وجهه فى النار ” . و بعضهم يرى الرجعة ، و يحل المتعة .
روى له الترمذى حديثا واحدا ، عن عطية ، عن أبى سعيد : ” أيما مؤمن أطعم مؤمنا على جوع ، و أيما مؤمن سقى مؤمنا ، و أيما مؤمن كسا مؤمنا ” ، و قال : غريب ،
و قد روى عن عطية ، عن أبى سعيد موقوف ، و هو عندنا أصح . اهـ .
قال الحافظ في تهذيب التهذيب 3 / 387 :
قال يحيى بن يحيى النيسابورى : يضع الحديث .
حكاه الحاكم فى ” التاريخ ” .
و قال ابن عبد البر : اتفقوا على أنه ضعيف الحديث منكره ، و نسبه بعضهم إلى الكذب .
قلت : و فى ” الثقات ” لابن حبان : زياد بن المنذر ، روى عن نافع بن الحارث ،
و عنه يونس بن بكير .
فهو هو ، غفل عنه ابن حبان .
و ذكره البخارى فى فصل من مات من الخمسين و مئة إلى الستين . اهـ .
پس این روایت ضعیف است و در راویانش ابی الجارود است و عیسی بن فرقد در هیچ جا ندیده ام شرح حالش را . ومحمد بن علی معلوم نیس که مقصود کدام محمد بن علی است .
ثانیا فرض کنیم ابن روایت صحیح باشد ای جناب رافضی . شما که شیعه علی نیستید . شما مدعیان تشیع هستید .بفرما شیعه بودن و پیرو بودن خودتان را اثبات کنید . شماها رافضی هستید نه شیعه و شیعه ما اهل سنت هستیم
منتظر جوابم جناب رافضی تدلیس گر
السلام علیکم
اوربان -خادم الاسلام
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5946الکی مسخره بازی در نیار جناب piterparker رافضی نادانتا حالا نگاه کردی تو اینه تا ببینی چقد زشت هستی . تو که میدونم با این عبدالحسین یکی هستی و با دو ایمیل وارد شدید و دو تا ایدی ساختید . خاک تو سرتون که اینطوری و با تدلیس و نمایش میخواهید خودرا حق نشان بدهید ای روافض تکفیری . اهانت مذهب جناب عقده ای شما ست . نگاه کن حرفتو =هوی یهودی زاده (عر عر بان)
یهودی زاده جناب شما و ان مذهب پوشالی شما ست که جناب عبدالله بن سبا یهودی ساخته است . پس بر طبل رسوایی خودتان نزنید .ظاهرا سخنانم بسیار وجودت را ازار داه و مجبوری اینجوری با اهانت وارد بشی . من با شما گفتگویی نداشتم که الکی وارد میشی . من قرانی جوابت را بدهم تا یاد بگیری با همنشینان تکفیری مذهبت سخن بگی نه با من . الله در سوره فرقان ایه 63فرموده
وَهُوَ الَّذِي جَعَلَ اللَّيْلَ وَالنَّهَارَ خِلْفَةً لِمَنْ أَرَادَ أَنْ يَذَّكَّرَ أَوْ أَرَادَ شُكُورًا (62) وَعِبَادُ الرَّحْمَنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا63
من هم به شما عرض میکنم ای رافضی مخوف السلطنه و چرنده اطلاعات ســــــــــــــــــــــــــــــــــلاما
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6023برادرم اوربان با تقدیم نهایت احترام وسلام به شما وهمه جویندگان راه حق :برادرم این شیوه بحث صحیح نیست ممکن است ما وشما در برخی مسائل دچار اشتباهات علمی یا اعتقادی باشیم خوب طبیعی است که ما شما را تخطئه کنیم وشما مارا وهرکدام خود را مذهب حق بدانیم اما سوال این است که چرا باید به یکدیگر توهین کنیم چرا بحثی علمی را که می توان در کمال احترام بیان کرد به جایی بکشانیم که به ناسزاگویی ختم شود البته روی سخنم با برادران شیعه نیز هست این شیوه بحث شیوه صحیحی نیست که کار را به جایی بکشانیم که در نهایت به ناسزاگویی ختم گردد بیایید با استدلالات صحیح واشکالات علمی با طرف مقابل بحث کنیم والبته با احترام متقابل وتوام با محبت ببینید از دوحال خارج نیست یا ما در مسیر اعتقادی خودمان که مذهب شیعه است دچار خطاشده ایم ویا شما راه حق قطعا یکی است همین طور یا وهابیت که عقائد جدیدی نسبت به اهل سنت دارد درست می گوید یا عموم اهل سنت راه حق که دوتا نمی شود پس بهتر است به جای اینکه با بر خورد های حذفی وهمراه با توهین وتهمت وافترا بستن به یکدیگر مباحث خود را بر اساس قرآن کریم وسنت قطعیه نبوی که مورد قبول هردو طرف می باشد مطرح سازیم تا از این رهگذر بتوانیم به راه حق برسیم وسعادت ابدی را برای خود فراهم سازیم همه اینها در پرتو مباحث دقیق و البته همراه با احترام وتوام با محبت میسر می گردد ونه با کم حوصلگی وجدل غیر احسن وخدای ناکرده دشنام و…. تاریخ پر است از مباحثات ومناظرات علمای شیعه وسنی با یکدیگر با رجوع به این مناظرات می بینیم که علمای شیعه وسنی چقدر با احترام وتوضع با یکدیگر مباحثه ومناظره می کردند ودر پرتو این مناظرات بیشتر اسباب وحدت وامید فراهم می شد تا اختلاف وفتنه لذا هم شما عزیزان اهل سنت وهم برادران شیعه باید به این روش علمای سلف اقتدا کنیم تا با این مباحث ومناظرات اسلام راستین برای همه جویندگان راه حق روشن شود.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6025برادرم اوربان: نکته دیگری که لازم است عرض کنم اینکه عکس پرچمی که حضرتعالی در کنار اسم شریفتان گذاشته اید عکس پرچم گروه تروریستی جبهه النصرة است وممکن است این شبهه را پیش بیاورد که شما هم ارتباطی با این گروه دارید!!خواهش می کنم موضع خودتان را راجع به این گروههای تروریستی روشن کنید تا این گونه شبهه ها پیش نیاید سخن دیگر آنکه کارنامه این گروه در سوریه وعراق سیاه تر از آن است که قابل دفاع باشد وبا اندک تاملی در سایتهای اینترنتی وپایگاههای خبری می توان به عمق جنایتهای این گروهها پی برد علاوه بر وابستگی این جریانهای تکفیری به اطلاعات سعودی که بر کسی پوشیده نیست امید وارم مرزهای خودتان را با این گروهها مشخص کنید که نه بر شیعه رحم می کنند ونه بر سنی وافتخارشان بریدن سر انسانهاست.به عنوان نمونه به یکی از جنایتها در این لینک اشاره شده است :
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6026گفتی========================با تقدیم سلام واحترام به برادرم اوربان موحد
جواب========================
و علیک السلام و رحمه الله و برکاته محمد عزیز
گفتی=========================
برادرم اوربان با تقدیم نهایت احترام وسلام به شما وهمه جویندگان راه حق :
برادرم این شیوه بحث صحیح نیست ممکن است ما وشما در برخی مسائل دچار اشتباهات علمی یا اعتقادی باشیم خوب طبیعی است که ما شما را تخطئه کنیم وشما مارا وهرکدام خود را مذهب حق بدانیم
جواب===========================
دوست عزیزم محمد جان سخن شما راست است و من تصدیقش میکنم .ولیکن روز اولی که وارد شدم بنده منهجم را مشخص نمودم .اگر مطالب روزهای اولم را خوانده باشی و مناظراتی که با آخوندان داشتم به سخنانم پی میبری.که اگر یک شخصی دنبال حق بوده باشد و نرم باشد بنده هم طبق این عمل نمودم
فَبِمَا رَحْمَةٍ مِنَ اللَّهِ لِنْتَ لَهُمْ وَلَوْ كُنْتَ فَظًّا غَلِيظَ الْقَلْبِ لَانْفَضُّوا مِنْ حَوْلِكَ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاسْتَغْفِرْ لَهُمْ وَشَاوِرْهُمْ فِي الْأَمْرِ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُتَوَكِّلِينَ
و هر کس قدمی نرم باشد یک دعوتگر و داعی وظیفه دارد صدها برابر نرمتر باشد ولیکن شیعیانی که با من وارد بحث شدن اغلب آخوندانی رافضی بودن که بنده عرض کردم روافض با عوام تشیع که برادران ما هستن فرق دارند . بنده رافضی را با دلایل قوی کافر میدانم با دلایل بسیاری ولیکن عوام تشیع را صعه ی صدر دارم وباز میگویم حجت بر آنان تمام نشده وبایستی حجت بر آنان تمام شد .منظورم از حجت این نیست که پیامبری دیگر بیاید و هنوز ختم نبوتی هم نشده .منظورم این اتمام حجت نیس.
رُسُلًا مُبَشِّرِينَ وَمُنْذِرِينَ لِئَلَّا يَكُونَ لِلنَّاسِ عَلَى اللَّهِ حُجَّةٌ بَعْدَ الرُّسُلِ وَكَانَ اللَّهُ عَزِيزًا حَكِيمًا
بلکه مقصودم این است که شاید اهل سنت که همان اسلام حقیقی است و شکی در آن نیست نشناسند و بایستی با اسلام حقیقی اشنا شوند .ولی خوب شما مخاطبان بنده را نگاه کن .یکی اخوندی بود که به سیده عایشه اهانت نمودrrwیکی به حضرت معاویه و یکی دیگر به خلفای راشدین اهانت نمودن .ایا انصاف است جلو این کفار ارام باشم در حالیکه الله فرموده
مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ
ما محمد وار رفتار میکنیم .با کفار شدید هستیم و با دوستان محمد دوستیم و شدیدترین محبیت را داریم .واینکه من شیعه را اشتباه محض میدانم و چون به اسلام بزرگترین ضربه را زده اند من با دشمن اسلام دوستی ندارم برادر عزیز.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6027گفتی=========================
اما سوال این است که چرا باید به یکدیگر توهین کنیم چرا بحثی علمی را که می توان در کمال احترام بیان کرد به جایی بکشانیم که به ناسزاگویی ختم شود البته روی سخنم با برادران شیعه نیز هست این شیوه بحث شیوه صحیحی نیست که کار را به جایی بکشانیم که در نهایت به ناسزاگویی ختم گردد بیایید با استدلالات صحیح واشکالات علمی با طرف مقابل بحث کنیم والبته با احترام متقابل وتوام با محبت ببینید از دوحال خارج نیست یا ما در مسیر اعتقادی خودمان که مذهب شیعه است دچار خطاشده ایم ویا شما راه حق قطعا یکی است
جواب================================
من توهینی نکردم . به آخوندان گفته ام بچه متعه .اگر بچه متعه بودن خوب است و اجر دارد چرا با این سخن ناراحت میشوند .چرا شما قضایا را یک سویه نگاه میکنی و فقط با یک عینک .عینک را چشمت بردار برادر گرامی .روافضی که کارشان اهانت است و در مذهبشان اهانت خیر و نیکی است .مگر شما اصول کافی جلد2 صفحه 334را نخوانده ای.
محمد بن يحيى، عن محمد بن الحسين، عن أحمد بن محمد بن أبي نصر، عن داود ابن سرحان، عن أبي عبد الله (عليه السلام) قال: قال رسول الله (صلى الله عليه وآله): إذا رأيتم أهل الريب والبدع من بعدي فأظهر والبراءة منهم وأكثروا من سبهم والقول فيهم والوقيعة وباهتوهم كيلا يطمعوا في الفساد في الاسلام ويحذرهم الناس ولا يتعلمون من بدعهم يكتب الله لكم بذلك الحسنات ويرفع لكم به الدرجات في الآخرة
جناب کلینی به دروغ از ائمه اهل سنت نقل نموده که فحش و تهمت به مخالفان خیر دارد. ما اهل توهین نیستیم.لیکن خوشحالم حداقل شما از در دوستی وارد شدی و سخنت بسیار متین است که نباید اهانتی شود ولی عزیزم مقدسات اسلام حقیقی و واقعی هستن ولی مقدساتی که تشیع می گوید هیچ جا وجود خارجی ندارد .مثلا همین امام زمان چندین کتاب بر ردش هست که اصلا موهوم است . شیعه انتظار دارد که اصحاب و زنان رسول الله اهانت کند و یک سنی مثل من که چیزی از مذهبش میداند سکوت کند و دست بر روی شانه هایشان بگذارد و بگوید به به چه براردان خوبی داریم . به به مادر ایمانی را فحش میدهد ولی باز برادرم است . به به . هر وقت روافض یاد گرفتن اسم خلفای راشدین و اسم زنان رسول الله را که الله درباره شان فرموده
النَّبِيُّ أَوْلَى بِالْمُؤْمِنِينَ مِنْ أَنْفُسِهِمْ وَأَزْوَاجُهُ أُمَّهَاتُهُمْ وَأُولُو الْأَرْحَامِ بَعْضُهُمْ أَوْلَى بِبَعْضٍ فِي كِتَابِ اللَّهِ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُهَاجِرِينَ إِلَّا أَنْ تَفْعَلُوا إِلَى أَوْلِيَائِكُمْ مَعْرُوفًا كَانَ ذَلِكَ فِي الْكِتَابِ مَسْطُورًا
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6028هر وقت یاد گرفتن به این مقدسات قرآنی اهانت نکنند من هم طرف را شیعه علی میدانم .چرا که حضرت علی مردم را از سب و دشنام نهی نموده و اگر شیعه باشی بایستی بایستی علی وار فحش در کار نباشد. من هم اهانتی نکردم و هر چه بوده اعتقادات روافض است که بیان میکنم . کسانی که قرآن را ناقض میدانند . امامت می تراشن درحالیکه چنین چیزی اصلا وجود ندارد و احکامی را می اورند که هیچ پایگاهی ندارد ایا شایسته برای آنان ارزش قایل بود؟؟؟خیر .ولی باز به شرطیکه دهن کجی نکنند من باهاشون نرم خواهم بود .ولی اگر سخن چپ بگویند با قران و حدیث رسوایشان میکنم .وباز عرض میکنم که رافضه مسیرش انحرافی است و شکی نیست که در راه اشتباه هستن و بنام دین بزرگترین ضربه را بر امت اسلامی زده اند و تا زمانیکه با قران و سنت برنگردند شایسته نیست که ارزش یک مسلمان برای روافض قایل بود . هر وقت اهانت نکنند ما هم بهشون کار نداریم ولیکن اهانت مذهبشان است ودروغ و تقیه اساس مذهبشان می باشد .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6029گفتی==========================همین طور یا وهابیت که عقائد جدیدی نسبت به اهل سنت دارد درست می گوید یا عموم اهل سنت راه حق که دوتا نمی شود پس بهتر است به جای اینکه با بر خورد های حذفی وهمراه با توهین وتهمت وافترا بستن به یکدیگر مباحث خود را بر اساس قرآن کریم وسنت قطعیه نبوی که مورد قبول هردو طرف می باشد مطرح سازیم تا از این رهگذر بتوانیم به راه حق برسیم وسعادت ابدی را برای خود فراهم سازیم همه اینها در پرتو مباحث دقیق و البته همراه با احترام وتوام با محبت میسر می گردد ونه با کم حوصلگی وجدل غیر احسن وخدای ناکرده دشنام و..
جواب============================
اولا وهابیتی وجود ندارد واین عنوان را روافض ساختن برای دشمنی با اهل سنت ثانیا شما بفرما یک سخن بدون دلیل و غلط از بنده طرح کن ؟؟اگر بنده اهانتی کردم لطفا بفرما نشان بده تا از خودم دفاع کنم .بفرما
ثالثا اگر شما شیعه باشی و از نوع عوامش بدون شک قرآن قبول داری و سخن من باشما نیست .بلکه سخنم با علمای امامیه که کذابترین ادمها هستن است . انانی که دین را از انان گرفتید در حالیکه قرآن را ناقص میدنند .انانی که یکحدیث صحیح باتعریف خوشان ندارند . پس ما وقتی وحدت می یابیم که قران را قشنگ بفهیمیم و بت امامت و تعصب را بشکنیم .شما اگر آزاده باشی میدانی که سخنم حق است و تسلیم آن خواهی شد . کدام دین است که زن پیامبرش را بد بداند؟ کدام دین است که پیامبرش نتواند دو تا شاگرد تربیت کنه و همه شون مرتد شدن طبق ادعای رافضه؟؟
یا اینکه حضرت علی را ضعیفی بی غیرت العیاذ بالله جلوه میدانند که جرات دفاع از زنش نداشته وبه عنوان جایزه دخترش را به سیدنا عمر میدهد و اینجوری قصاص میکند؟
برادر عزیز اگر مکتب شیعه حق میبود پشه ای که در قرآن است نمیگفتند که آن پشه علی است العیاذبالله . ما اهانت میکنیم یا تشیع ؟؟ما دوستدار سیدنا علی هستیم یاروافض ؟
اندکی منصف باش و در همین جا شهادتین را بگو تا قدمی باشی برای وحدت اسلامی و یک مسلمان راستین باشی و برادر و یار خود و همه مومنان بدانیم . امیدورام در پست بعدی که جواب میدهی شاهد این باشم که شهادتین را فرموده باشی و بتی را شکسته باشی که مایه عزتت شود و در بهشت برین جای داشته باشی .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6031گفتی=======================برادرم اوربان: نکته دیگری که لازم است عرض کنم اینکه عکس پرچمی که حضرتعالی در کنار اسم شریفتان گذاشته اید عکس پرچم گروه تروریستی جبهه النصرة است وممکن است این شبهه را پیش بیاورد که شما هم ارتباطی با این گروه دارید!!خواهش می کنم موضع خودتان را راجع به این گروههای تروریستی روشن کنید تا این گونه شبهه ها پیش نیاید
جواب====================
من مخالف کشتار بی گناهان هستم . عکس پرچم هم ربطی به گروهک ها ندارد در اینترنت سرچ کن لا اله الا الله تا اولین تصویری که برات میاره ببینی .این اولین تصویر بود و من آن را گذاشتم .من کاری به این قضایا سیاسی ندارم ولیکن میگویم ایا تروریست تر از بشار اسد و حزب الشیطان هست ؟؟؟این تصویری هم که شما دادی مال یکی از فیلمهای مصری است که در نهایت سر دختر در آن فیلم به وسیله کامپیوتر قطع می شود واین یک تدلیس است که شما باور کردی . من طرفدار هیچ خشونتی نیستم ولی ایا تروریست تر از حزب الشیطان تروریست و بشار خونخوار هست .بگذار من چند تا کلیب بهت بدم
اخبار قيامها و جنايت هولناک نيروهاي وحشي بشار اسد با زندانيان http://www.youtube.com/watch?v=fN4XXEtwHOQ
jenayat sarbazan bashar asad.wmv
http://www.youtube.com/watch?v=TQql24NlUKE
http://www.youtube.com/watch?v=Nqiuq5lgwtg
http://www.youtube.com/watch?v=CcoiL5Wrxsk
و………………… از تصاویر سر بریدن مردم خوددار کردم .
امیدواروم در پست بعدی بت تعصب را بشکنی و یک مسلمان راستین شوی .
موفق باشی.
والله مستعان
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
عجب