Home › انجمن ها › انتقاد از احادیث شیعه › اوربان:چند سوال برای رد مذهب امامیه و هدایت عوام تشیع
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط اوربان موحد در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5678شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5687به این پوست دقت کن
شما باید ثابت کنی نه ما که چنین حدیثی ان شرایط رادارد یا نهیه سوال ساده کدام صحابی پیامبر بقول شما شیعیان مرتد نشدن بعد رحلت رسول ص نام ببر؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5693این را ترجمه کنالبینة علی المدعی
بعد این را بخوان که دوستت در ابتدای مطلبش نوشته
توضیح: شیعه حتی یک حدیث صحیح با این شروط ندارد
بعد ببین من چی گفتم. ادعا کردید که شیعه حدیث صحیح ندارد. گفتم پس یعنی همه را کنترل کرده اید. اگر اینطور است این را هم بررسی کنید. ادعایتان را ثابت کنید.
این را که معلوم کردید میریم سراغ موارد بعدی.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5968ع السلام .سوالاتت را مطرح کن تا جوابشو بدم
این لینکت باز نمیشه دوست گرامی
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5969برادر شریعتی عزیز. خسته نباشی که در نبودم جلوشون ایستادی . جزاک الله خیرااین جناب بنده مخلوق خیلی خوب حدیث و رجال بلده ولی نمیتونه صریح جواب سوال بده و بجاش دست و پامیزنه . این اقای رافضی رجال بلد نیست ولی میدونه عده من اصحابنا چیست یا عمن ذکره چیست ولی نمیتونه احادیث مذهبشو غربال کنه .احنست بهت عبدالحسین که تناقض نداری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!والله خیلی تناقض داری .اصلا نمیدانم چرا به جاهل بایستی وقت بدم . به جاهل طبق قران باید گفت سلامـــــــــــــــــــــــــا.
به قول برادر شریعتی شیعه وظیفه دارد اسلامشو ثابت کنه . باید ثابت کنند صحیح و ضعیف و ملاک حدیثشون چیست .نه ما .ههههههههههههههههههه.این سوالاتم تا ابد بی جواب است .همچنان در انتظار ظهور مراجع و اقا امام زمان .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5970بله به کوری چشم رافضه ما اهل سنت همگی برادر و دوست هستیم . پس طبق این سخن المدعی علی البینه شما روافض ادعای مسلمان بودن دارید .حالا بفرمایید ادعای اسلامتون رو ثابت کنید . بفرمایید ثابت کنید سنت را قبول دارید از منشا صحیح .بفرمایید تحریف قران که علماتون بهش معتقدند رو مشخص کنید و بگویید کافرند . منتظر اثبات ادعایم .منتظریممممممممممممممممممممممممممممممم
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5984عزیزمی.علم غیب هم که داری. چقدر دنبال ال من ارتضی من رسول میگشتم الان پیدات کردم.
.
قشنگ مغز، تو ادعای اسلام داری یا نه؟ اگر داری ثابت کن بعد رفض من را هم ثابت کن. دیگه نیازی نیست که من اسلامم رو ثابت کنم.
یه دیدی به تفسیر فخر رازی ذیل بسم الله بنداز بعد بگو که کی مسلمان است.
تحریف رو کی معتقد شده؟ خاک بر دهان کسی که ام المومنین رو به این اعتقاد متهم کند. قضیه بزغاله رو که میدونی. حدیثش رو کدوم حلال زاده ای نقل کرده؟
ابن مسعود نظرش در مورد معوذتین چی بوده؟ جناب خلیفه آیه رجم را چی گفته؟این رو هم دوباره میذارم تا یاد بگیری که هر چی که بر اثر وزش باد موسمی داخل مغزت شد رو به زبان نیاوری؛
معنای حرف شما در پست اول اینست که شما تمام کتب روایی شیعه را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده اید که هیچ حدیث صحیحی وجود ندارد.
حالا من یه حدیث براتون میذارم از نوع مجعولش شما لطف کنید ایرادش رو بیان کنید.
حدثني أبي (رضي الله عنه) ، قال : حدثنا سعد بن عبد الله ، قال : حدثنا أحمد بن محمد بن عيسى ، عن الحسين بن سعيد ، عن حماد بن عيسى، عن إبراهيم بن عمر اليماني ، عن أبي الطفيل ، عن أبي جعفر محمد بن علي الباقر (عليهما السلام) ، عن آبائه (عليهم السلام) ، قال: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ (ص) لِأَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ (ع): اكْتُبْ مَا أُمْلِي عَلَيْكَ. قَالَ: يَا نَبِيَّ اللَّهِ أَتَخَافُ عَلَيَّ النِّسْيَانَ؟ فَقَالَ: لَسْتُ أَخَافُ عَلَيْكَ النِّسْيَانَ وَقَدْ دَعَوْتُ اللَّهَ لَكَ أَنْ يُحَفِّظَكَ وَلَا يُنْسِيَكَ وَلَكِنِ اكْتُبْ لِشُرَكَائِكَ.
قَالَ: قُلْتُ: وَمَنْ شُرَكَائِي يَا نَبِيَّ اللَّهِ؟ قَالَ: الْأَئِمَّةُ مِنْ وُلْدِكَ بِهِمْ تُسْقَى أُمَّتِي الْغَيْثَ وَبِهِمْ يُسْتَجَابُ دُعَاؤُهُمْ وَبِهِمْ يَصْرِفُ اللَّهُ عَنْهُمُ الْبَلَاءَ وَبِهِمْ تَنْزِلُ الرَّحْمَةُ مِنَ السَّمَاءِ وَهَذَا أَوَّلُهُمْ.
وَأَوْمَأَ بِيَدِهِ إِلَى الْحَسَنِ (ع) ثُمَّ أَوْمَأَ بِيَدِهِ إِلَى الْحُسَيْنِ(ع) ثُمَّ قَالَ (ص) : الْأَئِمَّةُ مِنْ وُلْدِهِ.
الصدوق، الأمالي، ص 485
الصدوق،كمال الدين و تمام النعمة، ج1، ص 206ـ 207
الطوسي،الأمالي، ص 441
.
این توضیح هم ضروری است که ادعای این تاپیک رو دو دسته مطرح میکنند؛
اول کسی که رفته تمام احادیث و مبانی رجال و درایه رو بررسی کرده و توجیهات شیعه رو هم دیده بعد نتیجه گرفته که شیعه حتی یک حدیث صحیح با این شروط ندارد.
ما که تا الان ندیدیم. شما دیدی؟ چشمت روشن.
دوم کسی که اصولا فرق بین گوشت کوبیده با نکوبیده رو نمیدونه و هر دو رو مزه میکنه تا بفهمه که چی هست. میاد همین جوری یه چیزی پرت میکنه و میره پی کارش.
اگر این دومی نیستی بیا و روایت رو بررسی کن. اگر هم که هستی برو دور دهنت رو پاک کن.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6008گفتی============================عزیزمی.
علم غیب هم که داری. چقدر دنبال ال من ارتضی من رسول میگشتم الان پیدات کردم.
جواب=============================
علم غیب را بنده ندارم بلکه شما و آن موهوم چاه میدانند. بنده غیب را فقط مخصوص الله می دانم و آن را به بندگان نمیدانم . در ضمن شما که باشی که در اسمانها و زمین دنبالم بگردی .همانی هستی که جهلت را یک صدم درصد شک ندارم ؟؟والله از تو بیسوادتر ندیده ام مخت در چاه جمکران و جسمت نوکر رفض است.
گفتی============================
قشنگ مغز، تو ادعای اسلام داری یا نه؟ اگر داری ثابت کن بعد رفض من را هم ثابت کن. دیگه نیازی نیست که من اسلامم رو ثابت کنم.
جواب=============================
مغز ما اهل سنت باز است و این شما کذابان امامت تراش هستید که مغزتان قفل مراجع است و مراجع تقیلد بر شماها سوار شده اند . از اسم شما عبد بودن مخلوقات به مشام می رسد . ما مخمان فقط تسلیم الله و رسول است .
بله رافضه مسلمان نیست .بفرما اسلامت را ثابت کن ب جواب دادن سوالاتم . تا حالا جز اراجیف بافی چیزی ازت ندیده ام .تحریف قران و اسلام بدون حدیث صحیح و ضدیت با امت اسلامی شد دین اسلام؟؟؟؟ارکان و احکام خود تراشیده شد دین اسلام؟؟؟؟هذا عجیب جدا
گفتی رفضت را ثابت کنم ؟؟؟باشد.بفرما بگو کسانی که معتقد به تحریف قران هسند حکمشان چیست؟؟کسانیکه اعقتادت راجع به سیده عایشه طاهره صدیقه و ابوبکر صدیق و عمر فاروق وعثمان بن عفان و حفصه زن پیامبر چیست؟؟
بفرما اسلامت را ثابت کن امامت تراش.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6010گفتی======================تحریف رو کی معتقد شده؟ خاک بر دهان کسی که ام المومنین رو به این اعتقاد متهم کند. قضیه بزغاله رو که میدونی. حدیثش رو کدوم حلال زاده ای نقل کرده؟
ابن مسعود نظرش در مورد معوذتین چی بوده؟ جناب خلیفه آیه رجم را چی گفته؟جواب=======================
تحریف رو روافض معتقد شدند . اگر مردی بگو حکم کسیکه معتقد به تحریف قرآن است چیست ؟؟؟بگو اگر مردددددددددددددددی.
قضیه بزغاله هم جواب داده شده هم نقلی و هم عقلی . از نظر سندی محمد بن اسحاق در آن موجود است و موثق نیست .از نظر عقلی هم معقول نیست که بز پوست بخورد و یا اینکه فقط صحابه حفظش نکرده باشند .در مورد این مسعود و رجم هم قضیه ناسخ و منسوخ است و ناسخ و منسوخ بدانی آن عقل کوچکت قضیه را متوجه می شود . لیکن بحث ما سر ناسخ و منسوخ نیس وقضیه سر نقص و کم و کاستن قران است که رافضه معتقد بدان هستن .اگر جرات داری بگو معتقدین به تحریف قرآن کافرند ولی مرددددددددددددددش نیستی .میدونی چرا؟؟؟چون 99درصد مذهبت رو از این علمای معتقد به تحریف قران گرفتی ومذهبت منفجر و نابود میشه .مذهبت رو از مشتی کافر گرفتی /
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6011گفتی============================این رو هم دوباره میذارم تا یاد بگیری که هر چی که بر اثر وزش باد موسمی داخل مغزت شد رو به زبان نیاوری؛
معنای حرف شما در پست اول اینست که شما تمام کتب روایی شیعه را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده اید که هیچ حدیث صحیحی وجود ندارد.
جواب=============================
اگر قدرتش را داری بفرما جهت باد موسمی را تغییر بده و با سخن حکمیانه از طرف امام زمان جوابی برای سوالاتم بیاب تابیشتر از این مفتضح نشوید .والله همه دارند می بینند که شماها جوابی ندارید .چون اعتقاد به تحریف قرآن در مذهب رفض است .اسلامی دارید بدون حدیث صحیح .
در ضمن قشنگ موضوع پست را نگاه کن . نوشته اسم چند سوال برای هدایت عوام شیعه . سوال پرسیده ام و منتظرممممممممممممممممممممممممم جوابی پیدا بشه براش . این پوست (به قول خودت) کمر شکن است و به مذاقت خوشایند نیس.لیکن مذهبت فوت شده و باید فاتحه خواند بر آن .
من کتب شما رو بررسی کردم از همون بهترینش که کافی کلینی یهودی باشد و به زودی هم تک تک روایاتش را با تضعیفش برای همه به نمایش میگذارم و با یقین عرض میکنم حدیث صحیحی با شروطی که در صورت سوال است وجود ندرد در مذهب رافضه .ولی این پست دادگاه محاکمه روافض است وباید جوابی بیاورند .منتظرمممممممممممممممم
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6012اما حدیثی از رافضه دادی . من بررسی سندیشو میزارم کنار .چون حتی اگر بر حدیثی کوچکترین اشکالی گرفته شده باشه باید آن حدیث را کنار گذاشت . من انقطاع و عدم انقطاعشو بررسی نکردم ولی فرض کن بدون قطع باشد ولیکن بر راویان آن اشکالات و نظرات متناقضی است مثلا
إبراهيم بن عمر اليماني صنعنانی که باید توجه کنی که در خلاصه الاقوال ذکر شده در جلد ص 43
قال ابن الغضائري: انه ضعيف جدا ولی باز کنیم ثه است . حماد بن عیسی هم مولی هم بوده .وقتی راویی مولی باشد در بصره بگو به ما حکم ان راوی چیست؟ اما باز هم فرض کنیم ثقه است .حال شما بفرما که خوب بلدی راویان ان این شرایط را دارند بفرما ثابتش کن عندهم -: (ما رواه العدل، الإمامي، الضابط، في جميع الطبقات-وسائل الشیعه جلد31صفحه40-دراسات فی علم الداریه جلد 1 ص83-معالم المدرستین جلد2ص235 وسائل شیعه جلد4ص128عدل راویان را مشخص کن . ضابط بودن و غیره …………….. که شیعه هیچ روایت صحیحی با این شرایط ندارد.
الکی دست و پا نزن .وقتی نمیدانی در چیزی من برای جاهل شرح بدم که چی .من به اخوندی که قبلا لینکش را دادم بخونی تا چشمت بازشود قول دادم که بحث حدیث ها را پیش بکشم و ایشان جواب بدهد اسفند ماه .شما بشین نظاره گر باش .در چیزی که نمیدانی وارد نشو بچه جان .منتظرمممممممم برای جواب سوالاتم بدون حاشیه و کوتاه جوابش بده .اینقد طفره نرو
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6013اگفتی==============ین توضیح هم ضروری است که ادعای این تاپیک رو دو دسته مطرح میکنند؛
اول کسی که رفته تمام احادیث و مبانی رجال و درایه رو بررسی کرده و توجیهات شیعه رو هم دیده بعد نتیجه گرفته که شیعه حتی یک حدیث صحیح با این شروط ندارد.
ما که تا الان ندیدیم. شما دیدی؟ چشمت روشن.
دوم کسی که اصولا فرق بین گوشت کوبیده با نکوبیده رو نمیدونه و هر دو رو مزه میکنه تا بفهمه که چی هست. میاد همین جوری یه چیزی پرت میکنه و میره پی کارش.
جواب=================================
بله من که میدونم قصد طفره رفتن داری .میخواهی حدیث بدهی بررسی کنم و صورت مساله دادگاهی شما در نبودن پاسخ پاک کنی و بحث رو منحرف کنی تا مبهم بشه . منم بهت عرض کنم حالت ها را بگذار جیبت و بفرما جواب کوتاه و روان بده . حالت اول حرفت صحیح است ولیکن به زودی با آن اخوند بحث بررسی احادیث رفض را شروع میکنم و شما بشین قشنگ نگاه کن تا عینک دودی امامت از چشمانت باز شود . اما در مورد حالت دومی که گفتی من فرق بدانم یا ندانم تا حالا جوابی جلوی اهل سنت در این سوالات نداشتید وبایستی برای طفره رفتن به من سوادم بچسبی .اصلا فرض کن بنده بیسود باشم .شما بفرما جواب بده تا ما از جهل بیایم بیرون .بفرما با سخن حکیمانه ردش کن .جمع بچه .
گفتی=============================
اگر این دومی نیستی بیا و روایت رو بررسی کن. اگر هم که هستی برو دور دهنت رو پاک کن.
جواب==============================
اعتقاد به تحریف قران حکمش چیست؟؟؟اسلام بدون حدیث صحیح حکمش چیست علامه دهر .دانشمند بزرگ جهان اسلام بفرما کشفیاتت را برای سوالات ذکر کن تا امت از گمراهی بیایند بیرون .به شخص خودم نچسب به سوالاتم بچسب تا آگاه شویم .ایا غیر این است که جوابی جز روضه خوانی و افترا نداری علامه دانشمند ”
دهن شماها خیلی وقت است بسته است .از وقتیکه امت اسلامی شما روافض تکفیری ار شناخته اند .منافقان و مشرکان و کفاری که کاری جز ادعا ندارید و در باطن کارتان دشمنی با امت اسلامی است .
والله مستعان-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6272چاییدی؛حدثني أبي (رضي الله عنه) ، قال : حدثنا سعد بن عبد الله ، قال : حدثنا أحمد بن محمد بن عيسى ، عن الحسين بن سعيد ، عن حماد بن عيسى، عن إبراهيم بن عمر اليماني ، عن أبي الطفيل ، عن أبي جعفر محمد بن علي الباقر (عليهما السلام) ، عن آبائه (عليهم السلام) ، قال: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ (ص) لِأَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ (ع): اكْتُبْ مَا أُمْلِي عَلَيْكَ. قَالَ: يَا نَبِيَّ اللَّهِ أَتَخَافُ عَلَيَّ النِّسْيَانَ؟ فَقَالَ: لَسْتُ أَخَافُ عَلَيْكَ النِّسْيَانَ وَقَدْ دَعَوْتُ اللَّهَ لَكَ أَنْ يُحَفِّظَكَ وَلَا يُنْسِيَكَ وَلَكِنِ اكْتُبْ لِشُرَكَائِكَ.
قَالَ: قُلْتُ: وَمَنْ شُرَكَائِي يَا نَبِيَّ اللَّهِ؟ قَالَ: الْأَئِمَّةُ مِنْ وُلْدِكَ بِهِمْ تُسْقَى أُمَّتِي الْغَيْثَ وَبِهِمْ يُسْتَجَابُ دُعَاؤُهُمْ وَبِهِمْ يَصْرِفُ اللَّهُ عَنْهُمُ الْبَلَاءَ وَبِهِمْ تَنْزِلُ الرَّحْمَةُ مِنَ السَّمَاءِ وَهَذَا أَوَّلُهُمْ.
وَأَوْمَأَ بِيَدِهِ إِلَى الْحَسَنِ (ع) ثُمَّ أَوْمَأَ بِيَدِهِ إِلَى الْحُسَيْنِ(ع) ثُمَّ قَالَ (ص) : الْأَئِمَّةُ مِنْ وُلْدِهِ.
الصدوق، الأمالي، ص 485
الصدوق،كمال الدين و تمام النعمة، ج1، ص 206ـ 207
الطوسي،الأمالي، ص 441
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6273الا من ارتضی من رسولوانکحوا ایامی منکم و الصالحین من عبادکم و امائکم
حسبنا کتاب الله را کی گفته؟
تو که لا تکتبوا عنی داری چرا گلو جر میدی؟
هر حکمی که برای عایشه قائل میشوید برای من هم قائل شوید.
همان اعتقادی که سوره تحریم دارد. طاهره صدیقه را از کجا آوردی؟
در خصوص بزغاله ابن حزم و البانی حرف مفت زدند؟
بله حواسم نبود که آن موقع کاغذ نبود خانه ها هم درب نداشتند. و برخی ها هم…
پوست؟ یه دوستی داری که مثل خودته. خطاب بخ اون بود. ازش بپرس یادشه. تعریف میکنه با هم دیگه گریه میکنید.
شما نداشتن این شرایط را ادعا کردی باید ثابت کنی. من فقط نمونه گذاشتم. البته قبلا هم گفتم که رجال بلد نیستم.
اما این هم هست؛
حماد بن عیسی
قال النجاشي: وكان ثقة في حديثه، صدوقا.
وقال الشيخ : ثقة.
معجم رجال الحديث، ج7، ص236ـ237، رقم: 3972
ابراهیم بن عمر
إبراهيم بن عمر اليماني… قال النجاشي: شيخ من أصحابنا ثقة.
معجم رجال الحديث، ج1، ص 241، رقم: 228
در رجال کشی ج1ص273و274 در موردش چه گفته؟
در همان خلاصة الاقوال نظر حلی چیست؟
شما عدل راوی را چگونه ثابت میکنی؟ میری در زمان او سیر میکنی و میفهمی یا اقوال در موردش را بررسی میکنی؟
ابله، ادعا میکنی باید ثابت کنی. صرف ادعا باشد که ابوبکر خلیفه است.
جهل شما در ادعایتان هویداست. یه چیزی گفتی و رفتی. اثبات؟
بله.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6278گفتی ===چاییدی؛
جواب=========
من هیچوقت نمی چایم .میدونی چرا ؟؟؟ چون بنده در سرداب نیستم . در بیخ چاه قایم نمیشم تا از ترس اهل سنت قایم بشم .من چاییده نمی شم چون مکتبم بر پایه متشابهات و حدس و گمان نیست ومن دینم بر اساس موهومات نیستم .ما اهل سنت با افتخار قبر پرست نیستیم .الا عده ای که سنی نما هستن و صوفی مسلک که نوکران شما هستن و با شماها فرقی ندارند.
گفتی========
حدیثی دادی از شیخ کذوب در الامالی .
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
این آقا ادعا کرده من هم برای اینکه البینة علی المدعی است گفتم یکی را برای نمونه بذارم تا اثبات کنند.
من در مقام دفاع نبودم. شما که میگی نیست ثابت کن.
البته اگر گذارنده پوست آخر را برنده میدونی که اصلا نیازی نیست.