Home › انجمن ها › انتقاد از احادیث شیعه › اوربان:چند سوال برای رد مذهب امامیه و هدایت عوام تشیع
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط اوربان موحد در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #1717
اما چند سوال از مراجع تشیع شاید که سبب هدایت عوام شیعه گردد:
1-یک حدیث صحیح و متواتر با قواعد رجالی که علمای حدیث امامیه اثنا عشری رافضی بدان اتفاق دارند که با سند صحیح به امام معصوم برسد و صحیح الفظ باشد؟؟؟؟؟؟
توضیح: شیعه حتی یک حدیث صحیح با این شروط ندارد پس عملا سنت را از احادیث موضوع و ضعیف میگیرند و لیکن در این مرحله چون سنت ندارند میگویم پس شیعه اهل کتاب است و حدیث صحیحی در مذهبشان موجود نیست
2-آیا تشیع اعتقاد دارد که قرآن ناقص است ؟ اگر آن را ناقص بدانید حکم کسیکه به تحریفش معتقداست چیست؟؟
توضیح:دو راه فرا روی علمای امامیه است1-اگر بگویند قرآن کامل است و منکرش و مدعی نقصش کافر است پس باید گفت که بالای 90درصد از کتب و علمای امامیه قایل به تحریف و نقص قرآنند پس باید بگویند کافرند در این صورت به ضررشان است2-یا واضح بگویند که قرآن آنان مصحف فاطمه است و در دست امام زمان . در این صورت هم معلوم می شود که آنان به قرآن کنونی کافرند و آن را قبول ندارند و باز هم رسوا می شوند
3-چرا حضرت علی به حدیث غدیر خم در زمان انتخاب سه خلیفه قبل از خودش جهت خلافت برحقش استناد ننمود؟؟
4-یک حدیث صحیح و متواتر ذکر شود در کتب امامیه که امام زمان موهوم متولد شده است ؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4958شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4981جناب اوربان موحد واقعا گل کاشتی با این سوالاتت…الحق کمر شیعه را با این چند سوال شکستی
راستی جناب می شه بفرمایید ما چه حدیثی بسیاوریم که شماها و امثال شما ها قبول بفرمایید.این همه حدیث در کتب خودتان در مورد وصایت و خلافت امام علی علیه السلام هست که شما قبول نمی فرمایید
راستی جناب می شه شما خلافت جناب ابوبکر و عمر را با حدیث صحیح با رجال صحیح بیاورید. هر چند ندارید. اما منتظر گاف بزرگتان هستم تا جواب بگیرید که احادیث موجود در مورد جناب ابوبکر صحیح نیست
در مورد سوال دوم کی گفته قران ناقضه…چرا به جای اهانت و افترا حداقل دلایل خود را ذکر می کردید….با کدام دلیل و برهان می گویید نود درصد قائل به تحریف هستند؟ به جای نوشتن مطالب احساسی و به دور از واقعیت و به جای اهانت و افترا کمی مطالعه بفرمایید و اگر بر جهل خویش پای بفشارید ان وقت جواب شما داده می شود.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4982برادر عزیزمdlsvkhth14.blog…با سلام خدمت شما دوست گرامی . چون مودب وارد بحث شدی من هم با شما نهایت ملایمت نبوی را ملحوذ میکنم و جواب سوالات شما رو خواهم داداری برادر گرامی این سوالات کفر و بطلان مذهب امامیه را ثابت میکندا-بفرما شما که کار بلد هستی حدیثی صحیح با این شرایط که حلی و عاملی و مجلسی و کلینی ارایه نمودن و مابیا این تعریف حدیث صحیح نزد امامیه بفرما یک حدیث صحیح که این شرایط را داشته باشد ارایه بده.عندهم -: (ما رواه العدل، الإمامي، الضابط، في جميع الطبقات-وسائل الشیعه جلد31صفحه40-دراسات فی علم الداریه جلد 1 ص83-معالم المدرستین جلد2ص235 وسائل شیعه جلد4ص128و……………………قی علمای امامیه ارایه بدهاولا امامی باشد ثانیا عادل باشد و سوتی نداشته باشه ثالثا ضابط باشد در همه طبقات . منتظریم در کل مذهبت حتی یک حدیث صحیح با شرایطی علمای درایه ی شیعه ارایه نمودن برایمان ارایه بدی2-اینکه گفتی احساسی برخورد نمودم رجوع کن باhttp://www.islamtxt.net/?q=content/forum/1966 این بست . مناظره ای با آخوندی شیعه به نام باقر بوسایییا با این استاد شیعه به نام محمد شمیلی http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/1967اما به دلایلی که گفتم 90درصد چنان قانع نیستی به این تعداد . حاضرم اقوال علمای درجه یک رافضی را که سنت را از کتب این اشخاص میگرید برایت ذکر کنم . فقط اگر حق جو باشی بازم اقوال تحریف نزد رافضه را ذکر میکنم . به شرطی که چشمت را برحقیقت نبندی وحق جو و آزاده باشی3-اینکه گفتی خلافت ابوبکر و عمر را ثابت کن لزومی به اثباتش نزد ما نیست چون جزو اصول اعتقادی نمی باشد که ثابتش کنیم ولی احادیثی فراون هست که بیامبر اشاراتی نموده .ولیکن وارد این قضیه نمیشوم .میگویم که قیاست باطل ست چرا که خلافت ابوبکر اصل ما نیست ولی امامت علی و11فرزندش جزو اصول شماست و به خاظرش امت اسلامی را تکفیر میکنید و باید اثباتش کنید آقای عزیز. وظیفتونه .منتظر اثباتیم4-مثل اینکه شما به مناظرات بنده نا آگاه هستی و نمیبینی آنها را رجوع کن به این لینک هاووووواینم درخواست مناظره با هر مکتب و مسلکی .اگر کار بلدی بفرما میدانم بشرطیکه صلاحیت علمی خود ر ثابت کنیشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4997جناب اوربان موحد، هر چند شما به جای اهانت مستقیم وارد بحث شدید جای تشکر دارد. هر چند با لفظ رافضی وارد شدید؛ اما انشاالله این را به حساب تبلیغات سوء بر ضد مکتب اهلبیت علیهم السلام می دانم.چند مطلب را پیش کشیدید که جای بحث دارد.
اول در مورد امامت و اینکه امامت از اصول هست یا نه؟ و اشاره کردید که ما به خاطرش دیگران را تکفیر می کنیم
دوم در مورد تحریف قران
سوم حدیث صحیح در مورد امامت
جناب اوربان هر چند تمام موارد فوق بحث مفصلی است اما انشاالله به حول و قوه الهی بتوانم جواب سوالات شما را به صورت خلاصه و مفید ارائه بدهم. انشالله جواب شما به زودی داده می شود. اما خواستم شما را در مورد این حدیث جویا شوم. و مابقی بحث به صورت تفصیل داده خواهد شد
جمعي از فقهاي اهل سنت گفتهاند:
من أنکر خلافة أبي بکر فهو کافر.
هر کس منکر خلافت ابوبکر باشد، کافر است.
فتاواي هنديه، ج2، ص263 – حاشيه رد المحتار لإبن عابدين، ج1، ص605 – البحر الرائق لإبن نجيم مصري، ج1، ص611 – روضة الطالبين للنووي، ج8، ص215
خب، الان که 400 ميليون شيعه، منکر خلافت ابوبکر هستند، آقايان ميگويند کافر هستند. حضرت صديقه طاهره (سلام الله عليها) معتقد به خلافت ابوبکر نبود، او را – نستجير بالله – کافر ميدانند. سعد بن عبادة انصاري – از أجلّاي صحابه پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله و سلم) – تا آخر عمر، زير بار خلافت ابوبکر نرفت، بنابراين او هم کافر است.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5006سلامی مجدد خدمت دوست شیعه .اولا بنده هیچوقت شروع کننده سخنان رکیک نبوده ام ثانیا این حرفهایی که اینقدر تند بیان میکنم دال بر اهانت نیست . ا
اگر با اون چند اخوند بحث داشتم و گفتم بچه متعه ای هستن این اهانت نیست در مذهبتان و این یک افتخار باید باشد چرا که متعه و متعه ای نزد شما حسنات بی شمار دارد . و اینکه به اخوند ارار دبیلو گفتم بی ناموس است این متعه از نظر اهل سنت بی عفتی محض است و اینم اهانت نبوده . اینکه فلان شخص گفتم عفیری برایش سند دادم از معتبرترین کتاب شیعه.بس اهانتی به هیچ شخص نشد .بلکه روافض مذهبشان بر اهانت است
عن أبي عبد الله (عليه السلام) قال: قال رسول الله (صلى الله عليه وآله): إذا رأيتم أهل الريب والبدع من بعدي فأظهر والبراءة منهم وأكثروا من سبهم والقول فيهم والوقيعة و
باهتوهم (2) كيلا يطمعوا في الفساد في الاسلام ويحذرهم الناس ولا يتعلمون من بدعهم يكتب الله لكم بذلك الحسنات ويرفع لكم به الدرجات في الآخرة
اصول کافی جلد2ص 195-بحارالظلمات جلد56ص 135-وسائل شیعه جلد2ص 156
من لایحضرالفقیه جلد1ص 365و……
بس اهانت مذهب شیعه است و دروغ هم 9دهم آن . بس سخن از اهانت و ادب نزنید
شما ها برونده مذهبتان سیاه است و نباید حرف از ادب علوی بزنید . چون تنها چیزی که از آن بو نبرده اید ادب است . این شماها هستید که شب و روز به زن رسول الله فحش و افترا میزنید . این شماها هستید که اصحاب را سب و دشنام میدهید . بس ما بی ادبیم یا روافض؟؟منصف باش. مراسمهای عمر کشان در کرمان مگر ندیدی؟؟ در همین رافضی اباد زنجان مراسمی به نام عایشه سوزان دارند . مکتب اهل بیت بهتون گفته به مخالف فحش و بی ادبی کنید . برو که خودمان در حال فروض زغالهای سیاه هستیم .
اینکه جرات دادی به خودت بیای و سخن بگی جای تقدیر دارد . چرا که مراجع شما فعلا رفته اند بیش امام زمان جوابها را بیابند یا اینکه جواب نمیدن تا خمس و صیغه بایدار باشد .
مذهب ادب و ای شخص مودب . تو که ادب سخن میگی ایا کسیکه رطب خورده میتواند منع رطب بکند .
ولیکن مودب وارد شدی .سعی میکنم جوابتو بدم ولی قشنگ گوش کن و از خواب غفلت باشو . لطفا از سایت های رافضی جوابو نیار .چون باید بیشا بیش عرض کنم جواب همه آنها را دارم .فقط وقت کنم به صورت مقاله در بیارم تا مردم همه استفاده کنند و بدمش به سایت.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5008نوشته ای=اما خواستم شما را در مورد این حدیث جویا شوم. و مابقی بحث به صورت تفصیل داده خواهد شدجمعي از فقهاي اهل سنت گفتهاند:
من أنکر خلافة أبي بکر فهو کافر.
هر کس منکر خلافت ابوبکر باشد، کافر است.
فتاواي هنديه، ج2، ص263 – حاشيه رد المحتار لإبن عابدين، ج1، ص605 – البحر الرائق لإبن نجيم مصري، ج1، ص611 – روضة الطالبين للنووي، ج8، ص215
خب، الان که 400 ميليون شيعه، منکر خلافت ابوبکر هستند، آقايان ميگويند کافر هستند. حضرت صديقه طاهره (سلام الله عليها) معتقد به خلافت ابوبکر نبود، او را – نستجير بالله – کافر ميدانند. سعد بن عبادة انصاري – از أجلّاي صحابه پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله و سلم) – تا آخر عمر، زير بار خلافت ابوبکر نرفت، بنابراين او هم کافر است.
جواب====
ما دین را از کجا میگیریم که اینقدر شبهه آبکی میندازی تا از جواب صریح و کوتاه سوالاتم طفره بری/؟؟
دین اسلام دو سرچشمه دارد 1-قرآن 2- سنت صحیح
حال جواب شبهه شما و امثال قزوینی زندیق را از دو وجه میدهم . ولیکن برادر عزیز منصف باش . به قول سیدنا حسین اگر دین ندارید آزاده باشید
نخست==
همانطور که عرض نمودم دین دو سرچشمه دارد یکی قرآن دومی حدیث صحیح . این اشخاص هیچکدام عصمت نداشتن تا ما سخن آنان را دین خود بکنیم . ولیکن عرض میکنم بزرگتر از این علما امام شافعی است که میفرماید هرجا دیدید سخنم موافق قرآن و حدیث صحیح نبود بکوبیدش به دیوار و نبذیرید . بس این سخن را ما مثل شیعه خشکه مذهب نیستیم که نتونیم نبذیریم و برجهل مرکب علمای شیعه بافشاری کنیم . ما میتوانیم بگوییم این سخن مخالف قرآن و حدیث صحیح بوده و احتمالا اشتباه نموده اند و این هیچ مشکلی ندارد . بس سخن علما میتواند اشتباه باشد و خلاف دو سرچشمه وحیانی باشد و ما هم میتونیم قبولش نکنیم
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5009ثانیا ===
اگر با دیدگاه توجیهی بخواهیم سخنان آنان را توجیه کنیم . علت سخنشان برای این بوده که در واقع اگر کسی خلافت سیدنا ابوبکر و سیدنا و قائدنا عمر را طعن بزند . در واقع طعن زده به ایات قرانی که بر فضیلت صحابه و خشنودی خدا از صحابه . و اگر کسی با چنین دیدگاهی بخواهد خلافت ابوبکر صدیق و عمر فاروق اعظم را انکار کند تا بر آنان طعن بزند در واقع طعن بر صحابه زده و با این کارش کفر بو جاری میشود چرا که ایاتی قرانی مثل این ایات را نقض نموده است
وَالسَّابِقُونَ الْأَوَّلُونَ مِنَ الْ
مُهَاجِرِينَ وَالْأَنْصَارِ وَالَّذِينَ اتَّبَعُوهُمْ بِإِحْسَانٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ذَلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ[توبه100
[لَقَدْ تَابَ اللَّهُ عَلَى النَّبِيِّ iمُهَاجِرِينَ وَالْأَنْصَارِ الَّذِينَ اتَّبَعُوهُ فِي سَاعَةِ الْعُسْرَةِ مِنْ بَعْدِ مَا كَادَ يَزِيغُ قُلُوبُ فَرِيقٍ مِنْهُمْ ثُمَّ تَابَ عَلَيْهِمْ إِنَّهُ بِهِمْ رَءُوفٌ رَحِيمٌ
توبه117
لِلْفُقَرَاءِ الْ
مُهَاجِرِينَ الَّذِينَ أُخْرِجُوا مِنْ دِيَارِهِمْ وَأَمْوَالِهِمْ يَبْتَغُونَ فَضْلًا مِنَ اللَّهِ وَرِضْوَانًا وَيَنْصُرُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ أُولَئِكَ هُمُ الصَّادِقُونَ
[حشر8إِلَّا تَنْصُرُوهُ فَقَدْ نَصَرَهُ اللَّهُ إِذْ أَخْرَجَهُ الَّذِينَ كَفَرُوا
ثَانِيَ اثْنَيْنِ إِذْ هُمَا فِي الْغَارِ إِذْ يَقُولُ لِصَاحِبِهِ لَا تَحْزَنْ إِنَّ اللَّهَ مَعَنَا فَأَنْزَلَ اللَّهُ سَكِينَتَهُ عَلَيْهِ وَأَيَّدَهُ بِجُنُودٍ لَمْ تَرَوْهَا وَجَعَلَ كَلِمَةَ الَّذِينَ كَفَرُوا السُّفْلَى وَكَلِمَةُ اللَّهِ هِيَ الْعُلْيَا وَاللَّهُ عَزِيزٌ حَكِيمٌ
و…………………….
اگر به انکار خلافت صدیق و عمر فاروق کسی بخواهد بر صحابه طعن و ناسزا بگوید . بس کفر در او هویدا میشود .
و اینم از دیدگاه توجیهی . ولی چون نمیخام بحث رو منحرف کنی بهت میگم فرض کن اشتباه کردن . حالا تو بفرما صریح و واضح جواب سوالات بنده را عرض بفرما
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5010در ضمن برادر گرامی تا این حد هم بیسواد نباش . این حدیث نبود که دادی . این اسمش اقوال است .گفتی 400میلیون شیعه ؟؟؟با چه منطقی چنین حرفی میزنی
ایران 50میلیون-اذربایجان فرض کن10میلیون-عربستان3میلیون-لبنان فرض کن 20میلیون -سوریه فرض کن 10میلیونش شیعه باشه . باور کن دارم با اغراق عددها رو میگم . اصلا فرض کن کل ایران تشیع باشه .75میلیون . و در جهان اونهایی که براکنده شدند 20میلیون . حالا چند شد با این امار اغراق امیز ؟ عراق هم 15میلیون فرض کن.نهایتش 120تا130میلیون باشید . اون هم با یک اغرق بسیار بسیار زیاد. بس غلونکن اقای عزیز.
حضرت صدیقه طاهره معتقد نبود که خدا نبوده قبولش رو کفر بدانیم یا ندانیم . شخصی بوده عادی و بیعت نکرده . اگر کسی بیعت کند با حاکم اسلامی و بعدش نبذیرد و بر او طعن بزند در این صورت باید به گفت در اون نفاق ظاهر میشود . ولی به قول شما فاطمه که بیعت نکرده بس مرگت چیست ؟؟ دیگر که نمیشود چنین تهمتی بر دختر نبی بدون منطق ببندی .
از این استدلالهای مزخرفت بیا بیرون دوست عزیز. حدیث صحیح بیار برای سخنانت که ما حکم کفر دادیم به منکر امامت موهوم و بی اساس . و یا همین خلافت . از این به بعد قیاس باطل نکن لطفا .
من برات حدیثی بیارم که میگوید هرکس ناصبی باشد(مقصود اهل سنت است ) حلال الدم است و حکم بر تکفیر ما دید
مثلا این رو بخون ودرس عبرت بگیر
قلت لابي عبد الله عليه السلام: ما تقول في
[قتل الناصب[ ؟ قال: حلال الدم أتقي) عليك فان قدرت أن تقلب عليه حائطا أو تغرقه في ماء لكي لا يشهد به عليك فافعل، قلت: فما ترى في ماله ؟ قال توه ما قدرت عليه
[
كنز الفوائد: 208. (2) مناقب آل ابي طالب 3: 169. (3) في نسخة من المصدر: ابغى عليك. (4) في نسخة: أتوه. (5) علل الشرائع: 200.-بحار الخرافات ج23ص 164-وسائل الشیعه جلد5ص 128-الاستبصار جلد1ص [/147
بس مذهب و منهج شما تکفیری است و حکم کفر میدهد بر مخالفانش]والله مستعان
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5060جناب اوربان موحد؛ هر چند متاسفانه دوباره از در اهانت و افترا وارد شدید. اما برای اتمام حجت بر شما و همفکران شما مطالبی را به عرض شما می رسانم. بنده گشتی در سایت اسلام تکس زدم، دیدم دیدم دیگر دوستان در مورد بعضی از مسائلی که در اینجا مطرح شده جواب دادند و یا در حال جواب دادن هستند. وقتی بحث غدیر روشن شود خود به خود خیلی از مسائل روشن خواهد شد. بنابراین به بعضی از مسائل مطرح شده دیگر می پردازم. اما اگر فکر کردید که بنده جواب ندارم و یا می خواهم از جواب دادن فرار کنم؛ سخت در اشتباهید. اما بنده روش خودم را دارم. طوری مطالب را با ادله و دلیل از کتب خودتان بیاورم که دگیر جرات نکنید در این سایت با نام اوربان موحد ظاهر شوید. البته اگر مسئولین سایت نام کاربری بنده را مسدود نکنند؛ چنانکه قبلا کردند. در مورد صحابه نوشتید؛ ملاحظه بفرمایید: وَ مِنْهُمُ الَّذِينَ يُؤْذُونَ النَّبِيَّ وَ يَقُولُونَ هُوَ أُذُنٌ قُلْ أُذُنُ خَيْرٍ لَكُمْ يُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَ يُؤْمِنُ لِلْمُؤْمِنِينَ وَ رَحْمَةٌ لِلَّذِينَ آَمَنُوا مِنْكُمْ وَ الَّذِينَ يُؤْذُونَ رَسُولَ اللَّهِ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ. سوره توبه/آيه61. اينها چه كساني بودند كه پيامبر اکرم (صلى الله عليه و آله) را اذيت ميكردند؟: إِنَّ الَّذِينَ يُؤْذُونَ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِي الدُّنْيَا وَ الْآَخِرَةِ وَ أَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُهِينًا. سوره أحزاب/آيه57. كساني كه در اطراف پيامبر اکرم (صلى الله عليه و آله) بودند به خداوند بدگمان بودند و گمان جاهلي داشتند، چه كساني هستند؟: وَ طَائِفَةٌ قَدْ أَهَمَّتْهُمْ أَنْفُسُهُمْ يَظُنُّونَ بِاللَّهِ غَيْرَ الْحَقِّ ظَنَّ الْجَاهِلِيَّةِ. سوره آل عمران/آيه154. اين فاسق چه كسي بود كه براي پيامبر اکرم (صلى الله عليه و آله) خبر آورد؟: يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ. سوره حجرات/آيه6. اتفاق نظر است كه مراد از اين فاسق، وليد بن عقبه است.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5061حديث حوضي كه با اين آب و تاب در صحيح بخاريآمده، آيا سرنوشت صحابه پيامبر اکرم (صلى الله عليه و آله) نيست؟: عن أبي هريرة عن النبي صلى الله عليه و سلم قال: بينا أنا قائم، فإذا زمرة حتى إذا عرفتهم، خرج رجل من بيني و بينهم فقال: هلم، فقلت: أين؟ قال: إلى النار و الله! قلت: و ما شأنهم؟ قال: إنهم إرتدوا بعدك على أدبارهم القهقري، ثم إذا زمرة حتى إذا عرفتهم، خرج رجل من بيني و بينهم فقال: هلم، قلت: أين؟ قال: إلى النار والله! قلت: ما شأنهم؟ قال: إنهم إرتدوا بعدك على أدبارهم القهقري، فلا أراه يخلص منهم إلا مثل همل النعم. صحيح البخاري، ج7، ص 208
چرا آقاي بخاري اين قضايا را آورده است؟ چرا از آقاي معاويه نقل ميكنند كه وقتي به مدينه ميآيد، به سعد بن وقاص ميگويد: ما منعك أن تسب أبا التراب؟ چرا أبو تراب ـ علي ـ را سبّ و ناسزا نميكني؟ صحيح مسلم، ج7، ص120. شما كه دم از صحابه مي زنید آيا سبّ اميرالمؤمنين (عليه السلام) را هم خط قرمز مي شمار ید؟در صحيح مسلم روايتي نقل شده از عايشه ام المؤمنين: هشام بن عروه از پدرش نقل ميكند كه عايشه به من گفت: عن هشام بن عروة عن أبيه، قال: قالت لي عائشة: يا ابن أختي! أمروا ان يستغفروا لأصحاب النبي صلى الله عليه و سلم، فسبّوهم. قرآن به اين مسلمانان دستور داده است تا نسبت به اصحاب پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله و سلم) استغفار كنند، ولي اينها به اصحاب پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله و سلم) ناسزا مي گويند. در صحيح بخاري آمده است كه أبو هريره نقل ميكند: لما توفي النبي صلي الله عليه و سلم و استخلف أبو بكر و كفر من كفر من العرب. وقتي پيامبر صلي الله عليه و سلم از دنيا رفت و أبو بكر خليفه شد، تعداد انبوهي از عرب كافر شدند. صحيح بخاري، ج8، ص50، كتاب إستتابة المرتدين و المعاندين و قتالهم … و ص140، ح6924، كتاب الإعتصام بالكتاب و السنة ـ صحيح مسلم، ج1، ص38، كتاب الإيمان، باب الأمر بقتال الناس حتي يقولوا لا إله إلا الله محمد رسول الله…..شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5062در كتاب صحيح بخاري، جلد 8، صفحه 26، حديث 6918 صراحت دارد كه جناب خليفه دوم ميگويد: فكان مما أنزل الله آية الرجم فقرأناها و عقلناها و وعيناها، فلذا رجم رسول الله صلى الله عليه و سلم و رجمنا بعده، فأخشى أن طال بالناس زمان أن يقول قائل و الله ما نجد آية الرجم في كتاب الله. آيه رجم در قرآن بوده و در زمان پيامبر (صلي الله عليه و سلم) ما رجم ميكرديم و بعد از او هم رجم ميشد. ولي اين آيه در قرآن نيست و حذف شده است و من ميترسم آيندگان بيايند و ببينند كه اين آيه از قرآن حذف شده است. همچنين جناب عبد الرزاق، استاد بخاري، در كتاب المصنف، جلد 7، صفحه 330 اين قضيه را نقل ميكند. جالبتر اين است كه جناب سيوطي نقل ميكند و ميگويد: بسند موثق عن عمر بن الخطاب: القرآن ألف ألف حرف و سبعة و عشرون ألف حرف. قرآن، يك ميليون و 27 هزار حرف دارد. الإتقان في علوم القرآن للسيوطي، ج 1، ص 190 ـ الدر المنثور لجلال الدين السيوطي، ج 6، ص 422 ـ المعجم الأوسط للطبراني، ج 6، ص 361 ـ لسان الميزان لإبن حجر العسقلاني، ج 5، ص 277الآن كه كامپيوتر هم وجود دارد، آيات و كلمات و حروف قرآن شمارش شده است. اين قرآن چند حرف دارد؟ آقاي قرطبي كه از او تعبير ميكنيد به امام قرطبي، در كتاب تفسيرش، جلد 1، صفحه 65 ميگويد: در زمان حجاج بن يوسف ثقفي، تمام قاريان و حافظان و كاتبان را جمع كردند و آيات و كلمات و حروف قرآن را شمارش كردند و مجموع حروف قرآن 340 هزار و 740 حرف شد.اگر واقعاً اين روايت آقاي عمر بن خطاب را بپذيريم، دو سوم قرآن از بين رفته است راستی فضایل جناب ابوبکر و عمر این است؟ در جنگ احد، خود عمر ميگويد: ففررت، حتى صعدت الجبل، فلقد رأيتني أنزو كأنني أروى.من، جزء فراريها بودم و از ترس دشمنان، همانند بز کوهي، دوان دوان بالاي کوه ميرفتم. الدر المنثور للسيوطي، ج2، ص88 ـ كنز العمال للمتقي الهندي، ج2، ص376 ـ جامع البيان لإبن جرير الطبري، ج4، ص193 .شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5063ختم کلام: إبن تيميه حراني، مدافع سختكوش خلفاء، در منهاج السنة،جلد 6، صفحه 155 ميگويد: و قد تكلموا مع الصديق في ولاية عمر و قالوا: ماذا تقول لربك و قد وليت علينا فظا غليظا؟ مردم در مورد خلافت عمر به أبو بكر اعتراض كردند كه چرا او را خليفه كرده است و گفتند: جواب خدا را چه خواهي داد كه يك آدم بد اخلاق و تندخو را بر ما مسلط كردهاي؟ همچنين در جلد 7، صفحه 561 همين تعبير را آورده است.
شخص خليفه دوم در صحيح مسلم ميگويد که علي بن ابي طالب (عليه السلام) نسبت به خليفه اول و خليفه دوم اين اعتقاد را داشت:كاذبا آثما غادرا خائنا. دروغگو و گنهکار و حيلهگر و خائن. صحيح مسلم، ج5، ص152. نسبت به خليفه دوم ميفرمايد: كراهية لمحضر عمر. چشم ديدن عمر را نداشت. صحيح البخاري، ج5، ص83 ـ صحيح مسلم، ج5، ص154. و نسبت به خليفه اول ميفرمايد: و لكنك استبددت علينا بالأمر.]تو در حق ما، استبداد کردي. صحيح البخاري، ج5، ص83 ـ صحيح مسلم، ج5، ص154
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5073گفتی====جناب اوربان موحد؛ هر چند متاسفانه دوباره از در اهانت و افترا وارد شدید. اما برای اتمام حجت بر شما و همفکران شما مطالبی را به عرض شما می رسانم. بنده گشتی در سایت اسلام تکس زدم، دیدم دیدم دیگر دوستان در مورد بعضی از مسائلی که در اینجا مطرح شده جواب دادند و یا در حال جواب دادن هستند. وقتی بحث غدیر روشن شود خود به خود خیلی از مسائل روشن خواهد شد
جواب====
اولا افترا زدن و بد دهنی همانطور که در بست قبلی بحث نودم مذهب جنابعالی است . بس حرق از ادب نزن چون شماها بی ادب ترین ادمها هستید . حتی به جرات میتوانم عرض کنم ادم خوارهای امازون هم چنین بد دهن و زبان نجس نیستند . بس افترا و دروغ و اهانت ر مذهب شما دین است ولی در مذهب ما چنین نیست . بس این سخن اولم
گفتی برای اتمام حجت اومدی ؟؟ من تازه شروع کردم . چون من در بست نوشتم اخوندن و مراجع تشریف بیاریند . یا اینکه خود را برتر از اخوندان و مراجع میدانی یا اینکه خودت مرجع و اخونی . در هر حالت به ضررت هست . چون با اوربان در افتادی. تا حالا هیچکدام از شما جوجه اخوندها نتونستید جلوم قد علم کنید و اخرش وضعی مثل ار ار دبیلو شمیلی و حسنی و کشاورزی و شجاعی بور خواهید داشت که اخرش کم اوردند به مذهبشان عمل میکنند و فحش و افترا میزنند
به جز غدیر چیزی در چنته ندارید . سر همین غدیر در حال ردش هستم در همین سایت و وقت کنم و عمری داشته باشم همه شو رد میکنم . بس غدیر دردی به حالت دوا نمیکند و ربطی به امامت نداره . این همه سخن گفتن شماها از غدیر نشان میده که در قرآن سخنی از امامت علی و11فرزندش که اصلش کردید نیست . این اعمال شما مهری بر صحت حرفم است. اینم لینک رد غدیر به صورت مناظراتی
http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/1981
براستی خواننده رگرامی اندکی تعقل کنید . ایا این جواب سوالاتم بو که در بست ها نوشته ؟؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5074گفتی=====بنابراین به بعضی از مسائل مطرح شده دیگر می پردازم. اما اگر فکر کردید که بنده جواب ندارم و یا می خواهم از جواب دادن فرار کنم؛ سخت در اشتباهید. اما بنده روش خودم را دارم. طوری مطالب را با ادله و دلیل از کتب خودتان بیاورم که دگیر جرات نکنید در این سایت با نام اوربان موحد ظاهر شوید. البته اگر مسئولین سایت نام کاربری بنده را مسدود نکنند؛ چنانکه قبلا کردند.
جواب===
به به . به به . بخ بخ . بخ بخ . برایت کف مرتبی میزنم . چون این روش بحثت جلو من کارامد نیست . من رو هنوز نشناختی . باید و باید و حتما و حتما باید حرف آخر رو من بزنم . تا حالا هیچ بحثی نیوده که زننده ی حرف آخر من نبوده باشم . بس خودت را خسته نکن . من بخاطر دینم حاظرم روزها نخوابم و جواب بدم تا شماها مایوس بشید و سرشکسته . بنظرم خودت را خسته میکنی . چون تا حدیث و سخن بیاوری بنده چند برابرش را خواهم آورد . و ردودی بسیار طولانی بر ان مینویسم تا خودت خسته بشی . بهرحال حالا که اخوندی یا خودتو برتر از آخوند رافضی میدانی بهت تبریک میگم که شهامتت از آخوندانتان بیشتر بوده و تشریف اوردی میدان .
در ضمن مسدود کردنی هم در کار نیست . شما که باشی که مسدود بشی . به شرطی با عورت و فحش بایین تنه ندهی کسی باهات کار نداره . حالا حالاها اگر عمری باقی باشد در خدمت هستم .مگر اینکه سرم شلوغ باشد و مدتی نتوانم جواب بدم وگرنه همیشه حاضر جوایم الحمد لله که به فضل خدا همیشه میتونم زود جوابامثال شما روافض رو بدم
. تو فعلا رجز خوانی نکن کوچولو جان و جواب سوالاتمو بده نه مشتی شبهه اوردی که جوابش تو همین سایت بارها داده شده. در ضمن غصه نخور . من همیشهههههههههههههههه ظاهر میشم مگر مشکلی داشته باشم یا خداوند اجلم را مقرر کند . بس رجز نخوان چون بد خواهی دید . این شبهات ابکیت هم به درد همون سر داب امام زمان میخورد
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
منتظر سوالات در رد امامیه و شکستن بتهای تشیع باشید