بسم الله الرحمن الرحيم
مى دانيم رافضه ائمه خود را به خدايى گرفته اند ودر آنها غلو كرده اند تاجايى كه آنها را داراى علم غيب و موت اختيار و داشتن تمام علوم مى دانند اينكه آنها به تمام زبانهاى عالم مى توانند صحبت كنند
اما در اين روايت صحيح كه كلينى در كتاب خود مى آورد امام مى گويد من علم ندارم
، 14 – 7 محمد بن يحيى، عن أحمد بن محمد، عن محمد بن إسماعيل بن بزيع، عن حنان بن سدير قال: قال لي أبوعبدالله (عليه السلام): سألني ابن شبرمة ما تقول في القسامة في الدم؟ فأجبته بما صنع النبي (صلى الله عليه وآله) فقال: أرأيت لو أن النبي (صلى الله عليه وآله) لم يصنع هكذا كيف كان القول فيه؟ قال: فقلت له: أما ما صنع النبي (صلى الله عليه وآله) فقد أخبرتك به وأما مالم يصنع فلا علم لي به.
[اسم الكتاب : الكافي / 7] – [المؤلف : الشيخ الكليني
فروع كافى جلد7 كتاب الديات باب الرجل يتصدق بالدية على القاتل والرجل يعتدى بعد العفو فيقتل)حنان بن سدير مى گويد امام صادق فرمودند كه ابن شبرمه سوال كرد از قسمات خون .ومن پاسخش را دادم و برايش توضيح دادم فعل رسول الله را.ابن شربمه سوال كرد آيا مى دانى كه اگر رسول الله اين كار را نمى كردند تكليف چه بود?
امام پاسخ ميدهد كه آنچه كه رسول الله در اين مورد انجام دادند برايت بيان كردم واما آنچه كه رسول الله انجام ندادند ويا اگر مى خواستند طورى ديگر عمل كنند در اين مورد علمى ندارم
حال كدام قابل قول است سخن كلينى كه ائمه تمام علوم و ذرات عالم را مى دانند يا حرف خود امام صادق?