امامزاده قلقلی

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  فدای عمر در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 166)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #6505

    abdollah1990
    کاربر

    با سلام برادرم . اولا : به آیه 22 سوره فاطر و 20 و 21 نحل و 22 سبا و 5 احقاف جواب نداده ای و چرا به دروغ می گویی پاسخ داده شد . اگر راست می گویی تاریخ کامنت را برایم بنویس . خواهشمندم از روشهای فریب کاری دست بردار که این حنا دیگر رنگی ندارد . لطفا فرار نکن و به ایات فوق پاسخ بده .

    برادرم این ایات را دوباره می گذارم لطفا از اصل موضوع فرار نکن و به این ایات پاسخ بده.

    20و 21 نحل (وَالَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّـهِ لَا يَخْلُقُونَ شَيْئًا وَهُمْ يُخْلَقُونَ ﴿٢٠﴾ أَمْوَاتٌ غَيْرُ‌ أَحْيَاءٍ ۖ وَمَا يَشْعُرُ‌ونَ أَيَّانَ يُبْعَثُونَ) (معنی : کسانی را که غیر از خدا می‌خوانند، چیزی را خلق نمی‌کنند؛ بلکه خودشان هم مخلوقند! (۲۰) آنها مردگانی هستند غیر زنده ؛ و نمی‌دانند در چه زمانی محشور می‌شوند! )

    1- آیا امام زادگان من دون الله هستند یا نه ؟؟

    #6506

    abdollah1990
    کاربر

    درباره ی ایه 169 ال عمران . اولا خداوند گفته شهدا در نزد خداوند روزی می خورند . ایا گفته در داخل قبر روزی می خورند ؟؟؟ چرا مغلطه کاری می کنی و ایات نص و واضح و آشکار که استناد نموده ام را پاسخ نمی دهی و موضوع را به انحراف می کشانی ؟؟؟

    و آیه 22 فاطر (وَمَا يَسْتَوِي الْأَحْيَاءُ وَلَا الْأَمْوَاتُ ۚ إِنَّ اللَّـهَ يُسْمِعُ مَن يَشَاءُ ۖ وَمَا أَنتَ بِمُسْمِعٍ مَّن فِي الْقُبُورِ‌) ( معنی : و هرگز مردگان و زندگان یکسان نیستند! خداوند پیام خود را به گوش هر کس بخواهد می‌رساند، و تو نمی‌توانی سخن خود را به گوش آنان که در گورخفته‌اند برسانی!)

    1-آیا امام زادگان مرده هستند یا نه ؟؟؟

    2- آیا غیر احیا هستند یا نه ؟؟؟

    3- آیا در گور خفته اند یا نه ؟؟؟

    4- و اگر پس از رحلت از این دنیا ، زنده اند و در همه جا حاضر و ناظرند ، ایا همبستر شدن زنانشان بعد از فوت آنها که با دیگران ازدواج کرده بودند را می دیدند ؟؟؟

    5- و اگر شهدا در این دنیا زنده هستند پس چرا زنانشان شوهر می کنند ؟؟؟

    #6507

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته ای (من تعجب می کنم که شما حرفی را می زنید که مادیگراها در مورد برزخ می زنند شما می گویید مردگان نمی شنوند ونمی بینند مرده اند) برادرم من ایات قران را که گفته ی خداوند هست را مورد استناد قرار دادم چون پاسخی نداری مجبور شدی خداوند را به مادیگرایی متهم کنی . و همیشه تاریخ پیامبران الهی طبق دستور خداوند مخالف کسانی که خود را متولی من دون الله معرفی می کرده اند بوده اند و همیشه تاریخ فریب کاران و مفت خواران و دغل بازان طرفدار من دون الله بوده تا با فریب مردم برای خود منبع درآمدی ایجاد کنند . در طول تاریخ کدام پیامبر الهی مردم را به من دون الله دعوت کرده است اگر ایه ای سراغ داری برایم بنویس .

    #6700

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    109 تا 115.

    سلام علیکم.

    در ادامه 35 گفته بودم که حصرش را نشان دهید. در خطبه هم نشان دهید. حصر که میدانی چیست. چیست؟

    عزیزم آن یدعون هایی که مینویسی یعنی چه؟ هر دعایی یعنی خواندن؟

    این رو میگی ” عزیزم آیات نصرت رو خوندی؟ چرا محقق نشدند؟ چرا خدا به شما مثلا حاجتی را در مورد اموالتان نمیدهد؟ این یعنی ناتوانی؟ ” شما جواب ندادی.
    تقیه مال اینجا نیست که دستت به من نمیرسه.

    معنای یدعون را حل کنید این سوالات جواب داده میشوند. و توجه کنید که ان الله یسمع من یشاء. توی همون آیاتی است که خودتان گذاشته اید.

    این را دیدی تا به سوال پنجمت جواب داده شود؟ ”

    این همان و لکن لاتشعرون 154 بقره است. اگر ایرادی به این داستان مطرح باشد اول متهم آن کسی است که با همسر زید ازدواج کرد. فلما قضی زید

    بماند که من خداوند را متهم نکردم بلکه معنای حرف گروه شما را بیان کردم. ”

    116؛

    وَسْئَلْ مَنْ أَرْسَلْنا مِنْ قَبْلِكَ مِنْ رُسُلِنا أَ جَعَلْنا مِنْ دُونِ الرَّحْمنِ آلِهَةً يُعْبَدُونَ. زخرف/45

    وَلَقَدْ آتَيْنا مُوسَى الْكِتابَ فَلا تَكُنْ في‏ مِرْيَةٍ مِنْ لِقائِهِ وَجَعَلْناهُ هُدىً لِبَني‏ إِسْرائيلَ. (السجده/23)

    وَقُلِ اعْمَلُوا فَسَيَرَى اللَّهُ عَمَلَكُمْ وَرَسُولُهُ وَالْمُؤْمِنُونَ وَسَتُرَدُّونَ إِلى‏ عالِمِ الْغَيْبِ وَالشَّهادَةِ فَيُنَبِّئُكُمْ بِما كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ. (التوبه/105)

    يُثَبِّتُ اللَّهُ الَّذينَ آمَنُوا بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِي الْحَياةِ الدُّنْيا وَفِي الْآخِرَةِ وَيُضِلُّ اللَّهُ الظَّالِمينَ وَيَفْعَلُ اللَّهُ ما يَشاءُ. (ابراهيم/27)

    شما زحمت بکش بگو که این فسیری یعنی چی؟

    این سوال کردن یعنی چی؟ مرده مگر میشنود که حالا بخواهد جواب هم بدهد؟

    ملاقات کردن یعنی چی؟

    چند آیه دیگر هم هست. بعدا.

    #6701

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    سلام علیکم.

    در پست قبلی فراموش کردم سلام بدهم. معذرت میخواهم.

    117؛

    همین عدم طلبکاری در مورد امام رضا علیه السلام هم هست. و سایرین. این چون در مورد خداست قبوله اما در مورد غیر خدا قبول نیست؟ یعنی الان ما از هم طلبکاریم؟ مثلا من به شما میگم که 100میلیون بده. یعنی اینکه من از شما طلبکارم؟ اگر ندهی یعنی بدهکار شده ای؟

    دقت میکنید که دارید درباره بخاری حرف میزنید. بخاری. بکوبیم به دیوار؟ معاذ الله. هرگز.

    شما یه چیزی نشون بده که من تقطیع کرده باشم تا عذرخواهی کنم.

    119؛

    جان هر کی دوست داری بیا و بگو من دون الله آن آیات یعنی چی؟ و الله من نمیدانم آنچه را که تو میدانی. در این قضیه.

    .

    اینها هم مونده؛

    هنوز نگفتی که تقسیم بندی رو از کجا آوردی.

    2.چرا آیه گذاشتی که فقط من را بخوانید بعد میگی توسل جایز است.

    3.دعای زن صالحه رو نگفتی.

    4.اینکه من از خدا چیزی بخوام یعنی توسل؟

    5.در کجا فرموده که ذاتم یا صفاتم یا اسامی من وسیله هستند؟

    6.موارد عدم نصرت رو نگفتی.

    7.عدم قبول دعای پیامبر رو نگفتی.

    8.اینکه از کجا مطمئن میشیم که نماز و روزه و… قبول میشوند و میتوان آنها را وسیله قرار داد.

    9.حصر رو در35 مائده و خطبه110 نشان ندادی.

    10.خطاب آیه56 اسرا رو نگفتی.

    11.اینکه اسم و صفت ذات خدا رو وسیله گرفتی و جای دیگه گفتی که وسیله یعنی جهاد، این رو هم حل نکردی.

    12. کیفیت احیا؟

    .

    و من سند بهشتی بودن را ارائه کردم. در پست 62 رفیقتان نوشته که ” انسانها مامور به ظاهرند و نه مامور به باطن ”

    این جمله همان سند بهشتی بودن است.

    #6809

    abdollah1990
    کاربر

    با سلام . برادرم اینکه گفته ای که حصر را نشان بدهید .

    اولا : خداوند در سوره حمد گفته (إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ) و کاملا عبادت و استعانت را حصر کرده . شما و امثال شما چون منبع در امد و … از ان مقبره ها می باشد. و رزق و روزیتان از ان است و به جاه و مقام می رسید !!! حصر را در (إِيَّاكَ نَسْتَعِينُ) که خداوند حصر کرده قبول ندارید ؟! چه برسد به خطبه حضرت علی در نهج البلاغه .

    دوما : در خطبه ی نهج البلاغه حضرت علی توسل را کامل و واضح توضیح داده است .

    و اگر توسل به اهل قبور جایز می بود حتما توصیه می کرد !! پس با این استدلال شما که چرا حضرت علی حصر نکرده بودایی ها می توانند بگویند !! به بودا هم می شود توسل جست و هندوها هم می توانند بگویند به رام می شود توسل جست !!! و ….

    #6810

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته اید (عزیزم آن یدعون هایی که مینویسی یعنی چه؟ هر دعایی یعنی خواندن؟) برادرم چندین ایه قران برایت می گذارم که خوب شیر فهم شوی .

    ایه 108 انعام (وَلَا تَسُبُّوا الَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّـهِ فَيَسُبُّوا اللَّـهَ عَدْوًا بِغَيْرِ‌ عِلْمٍ) (کسانی را که غیر از خدا می‌خوانند دشنام ندهید، مبادا آنها (نیز) از روی (ظلم و) جهل، خدا را دشنام دهند!)

    و 23 یوسف (قَالَ رَ‌بِّ السِّجْنُ أَحَبُّ إِلَيَّ مِمَّا يَدْعُونَنِي إِلَيْهِ) ((یوسف) گفت: «پروردگارا! زندان نزد من محبوبتر است از آنچه اینها مرا بسوی آن می‌خوانند!)

    و 52 انعام (وَلَا تَطْرُ‌دِ الَّذِينَ يَدْعُونَ رَ‌بَّهُم بِالْغَدَاةِ وَالْعَشِيِّ يُرِ‌يدُونَ وَجْهَهُ ) (و از خود نران آنان را که می‌خوانند پروردگار خود را بامدادان و شامگاه خواهان روی اویند نیست )

    با ترجمه ایت الله مکارم شیرازی برایت گذاشتم . ان شا الله که فهمیده باشی یدعون یعنی خواندن .

    #6811

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته اید (چرا خدا به شما مثلا حاجتی را در مورد اموالتان نمیدهد؟ این یعنی ناتوانی؟) شما مثل اینکه هنوز نمیدانی خواسته های ما هیچ ربطی به توانایی خداوند ندارد . یک مثال کوچک و پیش پا افتاده برایت میزنم ، تا شیر فهم شوی . اگر فرزند ده ساله ای یک فرد میلیاردر و ثروتمند ، به پدرش بگوید برایم یک ماشین پراید بخر تا رانندگی کنم و پدر می داند که خواسته ی این بچه به صلاحش نمی باشد ایا این ناتوانی مالی پدر را می رساند ؟؟؟!!! یا دانستن خیر و صلاح فرزندش ؟؟؟

    #6812

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه (ایه 45 زخرف را مطرح کرده ای ) ایا حضرت پیامبر بر سر قبر پیامبران رفت و سوال کرد ؟؟!!! اگر راست می گویی سندش را بیاور.

    تو که هنوز این موضوع را درک نمی کنی چطور می ایی و بحث می کنی ؟؟؟

    و ایه 23 سجده و 27 ابراهیم چه ربطی به موضوع بحث ما درباره ی شنوایی مردگان در قبر دارد ؟؟؟

    من ایات 20 و 21 نحل و 22 سبا و 22 فاطر و 5 احقاف که خیلی واضح و روشن و مرتبط با موضوع بحث مورد استناد قرار داده ام .

    چرا شما حاشیه میروید .و اگر می توانی ایات واضح و روشن مثل اینها مورد استناد قرار بده . تا مصداق ایه (فَأَمَّا الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ زَيْغٌ فَيَتَّبِعُونَ مَا تَشَابَهَ مِنْهُ ابْتِغَاءَ الْفِتْنَةِ وَابْتِغَاءَ تَأْوِيلِهِ) نشوی.

    و ان شا الله که (إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ) را بخوانی . وبفهمی که اگر مو ، لای درز نستعین می رود با همان دلائل ، لای درز نعبد هم می رود . و ان شا الله معنی ایاک را هم خواهید فهمید و اگر این را هم نمی دانید که برایتان بنویسم .

    #6813

    abdollah1990
    کاربر

    و درباره ی ایه 105 سوره توبه گفته ای (شما زحمت بکش بگو که این فسیری یعنی چی؟) برادرم شما از ایه 101 تا 106 سوره توبه را مطالعه کن ، متوجه می شوی که موضوع درباره ی زمان حیات رسول الله و موضوع منافقین اطراف مدینه ، در زمان حیات رسول الله بوده و چه ربطی به دیدن و شنیدن مردگان دارد ؟؟؟

    #6814

    abdollah1990
    کاربر

    شما که در این قسمت سنگ اهل بیت و عترت رسول را به سینه می زنید و در تاریخ 1/12/92 در قسمت جانشینی و سوال اساسی در مورد امامت منصوص الهی به قران و عترت رسول توهین کرده ای و گفته ای (عزیزم شما بند کردی به قرآن و عترت .)

    از این کلمات شما معلوم می شود که ادب ندارید و همچنین به قران و اهلبیت احترام نمی گذارید و نه به قران و عترت اعتقاد و احترام دارید.

    و خوب است که بدون تقیه عقائد خود را بیان می کنید .

    می دانی که معنا بند کردن یعنی چه ؟؟؟ البته شما و امثال شما وقتی در این مورد عقائد واقعی خود را بیان می کنید ، برای ما اهل سنت مایه مباهات است .

    و دیگر نمی توانی به بهانه دوستی با عترت با اهل سنت بحث کنی .

    و تا معذرت خواهی نکنی من از این موضوع نخواهم گذشت .

    و قبلا هم خداوند را به الزایمر و ناتوانی در مقابل قدرت بزغاله و … متهم کرده ای .

    و از خوانندگان محترم می خواهم برای اینکه قضاوت کنند به قسمت http://islamtxt.net/?q=content/forum/2015&page=3 سایت مراجعه نمایند .و نظرات و انتقادات خود را بگذارند .

    و همچنین به صفحه 2 و 3 در قسمت ایه تطهیر (http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2055) نظرات و انتقادات خود را بگذارند .

    #6959

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    سلام علیکم.

    125؛

    این شد حصر 35 مائده و خطبه؟ احسنت.

    در پرستش چه کسی گفته که منحصر به خدا نیست؟ ببین دوباره ادعا کردی.

    نستیعین؛ عزیزم شما برای اینکه خداوند گناهت را ببخشد از او میخواهی یا غیر او؟ قطعا از او. حالا یه جایی خداوند گفته که اگر یه کاری کردند و خواستند که برگردند بیایند از تو ای پیغمبر کمک بگیرند. لو انهم اذ ظلموا انفسهم جاؤک فاسغفر الله و استغفر لهم الرسول لوجدو الله توابا رحیما. یعنی؟ اینجا خداوند فرموده برید از نبی کمک بگیرید تا بخشیده شوید.

    نکته اینجاست که وقتی در مغفرت که منحصر به خداوند است میشود رفت سراغ غیر چرا در امور دنیوی نمیشود؟ ومن یغفر الذنوب الا الله. یا ابانا استغفر لنا انا کنا خاطئین. یا آیه بالایی. چه کنیم؟ اینها از غیر خدا طلب آمرزش نکرده اند بلکه از غیر خدا برای آمرزش کمک خواسته اند. یکجا امر خداست و جای دیگر نه خدا و نه رسول او نهی نکرده اند. یه آیه دیگر هم هست که میگه هر کی این کار رو نکند منافق است. میدونی که؟

    احتمالا حصر در اینجا شکسته شده. نه؟ یا در زندگی روز مره نیز که کلا شکسته شده. آیا این استعانت همان کمک و یاری نیست؟ اگر باشد که خود خدا هم دنبال یاری از غیر است. لینصرن الله من ینصره. این چیه؟ خدایی که میگه فقط از من استعانت بخواهید چرا دنبال کمک ملت رفته؟

    من مرده این تنوین بر سر کلمات فارسی هستم.

    دوما شما؛ حضرت توضیح دادند اما بقیه را نفی کرده اند؟ این همان داستان حصر است. ضمن اینکه من در نهج البلاغه محصور نیستم. این یک کلام از امیرالمومنین است که حصری نیست. سایر ائمه نیز در این زمینه فرمایشاتی دارند.

    اینجا بحث بوداست یا اسلام؟ اگر بوداست که باشه. بگویند.

    توسل به مرده توسط امیرالمومنین در کتب خود شما که هست. شما دیگه چرا. سایر صحابه هم که هست.

    126؛

    جان شما میدانم که معنای خواندن هم میدهد. اما چه خواندنی؟

    بعد یه نکته بگم که چرا فکر کردید چون یه نفر مرجع تقلید میشه هر چی بگه میشه وحی منزل؟ اینجا مکتب اهل سنت نیست که.

    127؛

    خدا اموات شما را بیامرزد. این که عین حرف ما است.

    128؛

    کجا رفت و سوال کرد؟ اگر سر قبر رفته باشد پس مشرک است. اگر جای دیگر رفته باشد پس پیامبران قبل یا نمرده اند یا مرده آنها با سایر مردم متفاوت است. کدام؟ اگر اولی باشد که خب پیامبر هم شیعه و رافضی و مشرک بوده. اگر دومی باشد که خب بر چه اساسی مرده آنها با سایرین فرق میکند؟ یا اینکه اصلا آنها نمرده اند؟

    20سجده، موسی زنده است؟ مرده است؟ چرا نباید در دیدار او شک نکرد؟ این دیدار کجاست؟

    فعلا که مو که چه عرض کنم. چهل گیسو لای درز نستعین رفته.

    129؛

    شما از کجا محدودش میکنی به زمان حیات؟ ورایاتتون یه چیز دیگه میگه. جدای از روایت چگونه به زمان حیات محدود میشود؟ کجاش آورده؟ اگر برای زمان حیات رسول باشد به خدا هم سرایت میکند؟

    #6960

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    130؛

    شما الآن دلسوز عترت شدی؟ فاطمیه نزدیکه.

    متن کامل من چی بود؟ در پی چه چیزی این رو گذاشتم؟ به عترت گفتم که شما بند کرده اید یا به شما گفتم که به عترت بند کرده اید؟ از این مدل کارها نکنید که من استادشم. بعد انصافا این بی ادبی به عترت است؟ زن پیامبر و طشت و خون حیض و مسجد اهانت نیست؟ بند کردن کجا (تازه مخاطب یکی دیگه است نه عترت) حیض و مسجد و… کجا.

    خدای شما البته آلزایمر دارد. 5 و 55 مائده را بررسی کن با معنای دوستی. بزغاله را هم ام المومنین معتقد شده. ایرادی داری به او بگیر. خجالت نکش.

    این مطلب شماست؛

    و اینکه گفته ای (دائم میگی قرآن و عترت) اولا : این را من در پاسخ به استدلال علمای شما که مدعی هستند پیامبر گفته دو چیز را در میان شما می گذارم کتاب الله و عترتی و اهل بیتی . ایا زید و اسماعیل و عبدالله افطح جزو عترت و اهلبیت هستند یا خیر ؟؟؟ چون کلمه عترت و اهلبیت به صورت عام گفته است . و اینکه گفته ای (و آیا هر کس ادعای امامت کرد باید پذیرفت؟) پس فرقه های شیعه ی زیدیه و اسماعیلیه و … چطوری امامت اینها را پذیرفته اند ؟؟؟

    این مطلب من است؛

    ” 142؛ عزیزم شما بند کردی به قرآن و عترت. من هم گفتم خدا گفته پسر نوح از اهل او نیست. چرایش را میدانی؟ دقیقا به همان دلیل هر کس از اولاد نبی و اهل بیت او که ادعای امامت کند به غیر از آن 12 نفر معین در دایره اهل نیست. چرایش را زمانی میگیر که بفهمی پسر نوح چرا از اهلش نبود.

    آن سوال من هم از این منظر است که امامت علاوه بر منصوص بودنش محصور است در افراد معین. اما اثباتش منوط است به اثبات اینکه اصول در قرآن هست توسط شما. ”

    خودت رو زجر نده. من چیزی نگفتم که عذرخواهی کنم.

    #7073

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام برادرم . اینکه گفته اید (بیچاره تر هاضمه من) .

    هنوز تازه متوجه شده اید و ان شا الله کم کم عادت می کنید و تحملش برایت آسان می شود.

    و هضم آن هم آسان می شود .

    و اگر دیدید حال شما بد شده و بالا می آورید مشکلی نیست .

    تمام افرادی که حامله می شوند این مشکل را دارند و اسم مریضی شما ویار است ! نیاز به پزشک نیست .

    به این لینک مراجعه کن کاملا برات توضیح داده : http://www.beytoote.com/wedlock/bardari/treatment-longing.html

    #7074

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام برادرم . اولا : چون پاسخ مستند و متقن نداری به مغلطه بازی افتاده ای و هر خواننده ی منصف و بی غرض و مرضی که مطالب من و شما را بخواند از طرز گفتار و نوشتن مطالب شما مشخص است که جواب مستند به ایات قران ندارید .

    و برای فرار مجبور به فلسفه بافی شده اید و می خواهید گرد و خاک به پا کنید و از اصل موضوع بحث فرار کنید و هنوز نتوانستید به آیات 20 و 21 سوره نحل و 22 فاطر و 22 سبا و 5 احقاف پاسخ بدهی .

    و همچنین هنوز نتوانسته ای درباره ی سوالات من در مورد من دون الله پاسخ بدهی .

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 166)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.