امامزاده قلقلی

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  فدای عمر در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 166)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #6206

    sarberah
    کاربر
    فرمودی…
    سوال اصلی اینه؛
    شیطان میتواند در حیطه خدا وارد شود؟ شفا را چه کسی میدهد؟ اگر خداست پس شیطان چیه؟ اگر شیان پس خدا چی؟
    حالا خدا و گاو فرق دارند؟ هر دو شفا میدهند.
    =====
    قبلانشان دادم تغییرسوال جنابعالی رو !!!

    جهالت عبدالحسين را تماشا كنيد
    » قَالَ رَبِّ بِمَآ أَغْوَیْتَنِی لأُزَیِّنَنَّ لَهُمْ فِی الأَرْضِ وَلأُغْوِیَنَّهُمْ أَجْمَعِینَ * إِلاَّ عِبَادَکَ مِنْهُمُ الْمُخْلَصِینَ « سوره حجر 39-

    خداوندبه جبرئيل قدرت و وظيفه وحي را داد به همراه توانايي آن را نيز داد
    به عزرائيل قدرت و وظيفه قبض ارواح راداد وبه همراه آن قدرت آن را داد
    وشيطان باتكبر ومطرود شدن ازباركاه الهي وظيفه اغواي بندكان را بردوش كرفت{فبعزتك لأغوينهم اجمعين الاعبادك منهم المخلصون}
    انكار نميداني خالق و تدبيركننده تمام جهان هستي خداوند هست
    اما اينكه خداوند به شيطان قدرتهايي داده ازجمله آن ورود در خون وركهاي انسان{الشيطان يجري مجري الدم}بس اكر شيطان باقدرتش كاري انجام بدهد مثلا اغواي مردم باامامزاده قلقلي كه سبب شده بسياري كمراه واز دين خارج بشنددليل برقياس باطل شمانيست

    رسول خدا دجال رادراخر الزمان به عنوان اشراط قيامت معرفي كرده كه ازجمله قدرتهاش زنده كردن مرده هست بس شمابكو كه بس فرق دجال وخدا درجيست
    اما اينكه جرا شيطان با عسل اردبيلي مردم رابه كمرا هي نميكشاند
    بنابرنص صريح عسل شفاست واكرشيطان با عسل اردبيلي شفابدهد هيج كونه خللي در اعتقاد مردم وجود نمياد جون ميدانندكه خداوند شفارا درعسل نهاده
    وقياس به امامزاده قلقلي بطلانش آشكاروهويداست

    فبهت الذي كفر{ما أكلت لحم شاة العجوز}

    هركه منظورخود از غيرخدا ميطلبد
    اوكدايي است كه حاجت زكداميطلبد
    زهراست عطاي خلق هرجند كه دوا باشد/حاجت ز كه ميخواهي آنجا كه خداباشد!!!

    #6207

    sarberah
    کاربر
    مدعای شما چه بود؟ ‘در آیه آمده عند « عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ » و نه عند قبرهم!!’. آیه فرموده زنده اند و نزد خدا روزی دارند. گفته نزد خدا زنده اند؟ الان من و شما نزد کی روزی داریم؟ کیفیت احی هم که معلوم نشد. و البته نمیشود چون در 154 بقره فرموده ولکن لا تشعرون. چی رو نمیفهمید؟
    =============
    طفلك اصن نفهميده ادعا ماجي هست و دهن وا كرده
    باشه آخوند حسبنا كتاب الله توضيح ميدم ادعامون رو:
    1_ادعاي ما شهدا زنده اند عند ربهم نه عند قبرهم بس كسانيكه سرقبرهايشان ميرند رفتنشان بي فايده هست
    والكي حلقشون رو دريده اند با نداي ياحسين
    2_حرف بجه كانه وبه دور از انتظار از آخوند حسبنا كتاب الله
    حرف عبدالحسين{بس ما نزد جه كسي روزي ميخوريم}
    يعني شما اينقد جاهليد كه معناي{عندربهم }را نفهميديد
    منظور عند ربهم حيات وزندكاني برزخيست اميدوارم بفهمي كه نبايد بكي حسبنا كتاب الله جناب حديث رو ول كن

    فبهت الذي كفر{ما أكلت لحم شاة العجوز}
    هركه منظورخود از غيرخدا ميطلبد
    اوكدايي است كه حاجت زكداميطلبد
    زهراست عطاي خلق هرجند كه دوا باشد/حاجت ز كه ميخواهي آنجا كه خداباشد!!!

    #6208

    sarberah
    کاربر
    اون پرنده ها سنگدان ندارند؟ هضمشون نکنن.

    ============

    دوست عزيز شما هم اكرهدايت شدي ورفتي بهشت ادار نداري مدفوع نداري بوي زيربغل نداري آب بيني نداري به فكر سنكدان برندكان نباش
    فبهت الذي كفر{ما أكلت لحم شاة العجوز}
    هركه منظورخود از غيرخدا ميطلبد
    اوكدايي است كه حاجت زكداميطلبد
    زهراست عطاي خلق هرجند كه دوا باشد/حاجت ز كه ميخواهي آنجا كه خداباشد!!!

    #6232

    abdollah1990
    کاربر

    با سلام برادرم من به ایات واضح و روشن قران ، ایه 20 و 21 سوره نحل 22 سبا و 22 فاطر و 5 احقاف استناد کرده و چون پاسخ و جوابی مستند به ایات قران نداشتید مجبور شدید خداوند را به ناتوانی متهم کنید و خوب است عقائد باطنی خود را عیان می کنید و تقیه نمی کنید .

    #6233

    abdollah1990
    کاربر

    برادرم این ایات را دوباره می گذارم لطفا از اصل موضوع فرار نکن و به این ایات پاسخ بده.

    20و 21 نحل (وَالَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّـهِ لَا يَخْلُقُونَ شَيْئًا وَهُمْ يُخْلَقُونَ ﴿٢٠أَمْوَاتٌ غَيْرُ‌ أَحْيَاءٍ ۖ وَمَا يَشْعُرُ‌ونَ أَيَّانَ يُبْعَثُونَ) (معنی : کسانی را که غیر از خدا می‌خوانند، چیزی را خلق نمی‌کنند؛ بلکه خودشان هم مخلوقند! (۲۰) آنها مردگانی هستند غیر زنده ؛ و نمی‌دانند در چه زمانی محشور می‌شوند! )

    1- آیا امام زادگان من دون الله هستند یا نه ؟؟

    2-آیا امام زادگان مرده هستند یا نه ؟؟؟

    3- آیا غیر احیا هستند یا نه ؟؟؟

    4- آیا خالقند یا مخلوق ؟؟؟

    #6235

    abdollah1990
    کاربر

    و آیه 22 فاطر (وَمَا يَسْتَوِي الْأَحْيَاءُ وَلَا الْأَمْوَاتُ ۚ إِنَّ اللَّـهَ يُسْمِعُ مَن يَشَاءُ ۖ وَمَا أَنتَ بِمُسْمِعٍ مَّن فِي الْقُبُورِ‌) ( معنی : و هرگز مردگان و زندگان یکسان نیستند! خداوند پیام خود را به گوش هر کس بخواهد می‌رساند، و تو نمی‌توانی سخن خود را به گوش آنان که در گور خفته‌اند برسانی!)

    1-آیا امام زادگان مرده هستند یا نه ؟؟؟

    2- آیا غیر احیا هستند یا نه ؟؟؟

    3- آیا در گور خفته اند یا نه ؟؟؟

    4- و اگر پس از رحلت از این دنیا ، زنده اند و در همه جا حاضر و ناظرند ، ایا همبستر شدن زنانشان بعد از فوت آنها که با دیگران ازدواج کرده بودند را می دیدند ؟؟؟

    #6236

    abdollah1990
    کاربر

    و 22 سبا (قُلِ ادْعُوا الَّذِينَ زَعَمْتُم مِّن دُونِ اللَّـهِ ۖ لَا يَمْلِكُونَ مِثْقَالَ ذَرَّ‌ةٍ فِي السَّمَاوَاتِ وَلَا فِي الْأَرْ‌ضِ وَمَا لَهُمْ فِيهِمَا مِن شِرْ‌كٍ وَمَا لَهُ مِنْهُم مِّن ظَهِيرٍ‌) (معنی : بگو: «کسانی را که غیر از خدا می‌پندارید و بخوانید! (آنها هرگز گرهی از کار شما نمی‌گشایند، چرا که) آنها به اندازه ذرّه‌ای در آسمانها و زمین مالک نیستند، و نه در (خلقت و مالکیّت) آنها شریکند، و نه یاور او (در آفرینش) بودند.)

    1- آیا امام زادگان من دون الله هستند یا نه ؟؟

    #6237

    abdollah1990
    کاربر

    و 5 احقاف (وَمَنْ أَضَلُّ مِمَّن يَدْعُو مِن دُونِ اللَّـهِ مَن لَّا يَسْتَجِيبُ لَهُ إِلَىٰ يَوْمِ الْقِيَامَةِ وَهُمْ عَن دُعَائِهِمْ غَافِلُونَ ) (چه کسی گمراهتر است از آن کس که غیر خدا را می‌خواند که تا قیامت هم به او پاسخ نمی‌گوید و از خواندن آنها (کاملا) ً بی‌خبر است؟! (و صدای آنها را هیچ نمی‌شنود!)) آیا وقتی آیاتی به این روشنی وجود دارند شما چرا قران را که خداوند نازل کرده رها می کنید و به دنبال احادیث جعلی و موضوعی می روید .

    1- آیا امام زادگان من دون الله هستند یا نه ؟؟

    2- آیا امام زادگان به ندای صدا زنندگان پاسخ می دهند ؟؟؟؟

    3- در زمان زنده بودن ندای آنها قابل شنیدن بود ایا اکنون نیز قابل شنیدن است ؟؟؟

    #6238

    abdollah1990
    کاربر

    در مورد خداوند حاجات ما را براورده می کند یا نمی کند ما که از خداوند طلبکار نمی باشیم چون خداوند خالق و ما مخلوق می باشیم . و اینکه گفته اید مردگان در حدیث بخاری (حدیث بخاری را که دیدید؟) ، (جدا از صحت و سقم گفته ی شما و با توجه به سابقه شما که مطالب را قیچی می کنید و تفسیر به رای می کنید ) برای مسلمانان واقعی ایات خداوند در قران حجت است و گفته ی هزاران نفر که مخالف صریح ایات قران باشد طبق گفته ی پیامبر باید به دیوار زد .

    #6239

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته اید (بعد آیاتی که میگه میبینند میشنوند چی؟) لطفا شجاعت داشته باش و ان ایات با ذکر شماره ایه و سوره ذکر کن تا کذاب و مغلطه باز رسوا شود و خوانندگان قضاوت کنند و خواهشمندم برای حفظ ابروی خود هم شده دروغهای شاخدار نگو .

    #6241

    abdollah1990
    کاربر

    شما گفته اید (بعد من دون الله یعنی چه؟) برادرم وقتی شما ایات به این روشنی را نمی دانید چطوری با شما می شود بحث کرد ؟؟؟ و اگر می دانید که حتما می دانید و چون از برکت همین من دون الله امثال شما ها ارتزاق می کنید و روزی می خورید پس باید انجام وظیفه کرده و از آنها دفاع کنید همانطوری که مشرکین مکه در مقابل پیامبر از بتهای لات و عزی دفاع می کردند . چون آنها هم مثل شما از وجود من دون الله نان می خوردند .

    #6242

    abdollah1990
    کاربر

    و درباره ی اینکه در مورد ایه 33 سوره احزاب ایراد گرفته بودید که از ضمیر مذکر در ان استفاده شده جواب شما را دادم .که در ایه 73 سوره هود برای زن حضرت ابراهیم هم از ضمیر عنکم مذکر استفاده شده و خوب است اقرار کردید زن حضرت ابراهیم هم جزو اهل بیت بوده و خدا را سپاسگذار و شکر گذارم و هر ادم با سواد و با شعوری که از ایه 71 سوره هود مطالعه کند متوجه می شود که خطاب ایه فقط و فقط زن حضرت ابراهیم بوده .

    #6243

    abdollah1990
    کاربر

    و درباره ی توسل من تناقضات گفتار شما راعیان کردم که چطور طبق مثل شترمرغ هر لحظه یک چیز می گویید و طبق مثل افتاب پرست هر دم رنگ عوض می کنید و ان شا الله دیگر تناقضات مطالب شما در تمام صفحات و قسمتهای این سایت را برای خوانندگان عیان خواهم کرد . و رفتارهای شما و امثال شما که مسائل و موضوعات را به انحراف می کشانید برای همه اشکار شود . امروز مثل ده ها سال قبل نیست که بتوانید با نیرنگ و فریب و شعبده بازی مردم را فریب دهید .

    #6244

    abdollah1990
    کاربر

    شما گفته اید (از کجای 35 مائده کشیدید بیرون که الوسیله یعنی عبادت؟ استنباط کردید؟) ما چون پیرو واقعی حضرت علی هستیم از همان جایی که حضرت علی بیرون کشیده ما هم از حضرت علی پیروی می کنیم . همچنان که در خطبه 109 و در بعضی چاپها 110 نهج البلاغه به صراحت بیان شده است . (انَّ أَفْضَلَ مَا تَوَسَّلَ بِهِ الْمُتَوَسِّلُونَ إِلَى اللَّهِ سُبْحَانَهُ وَ تَعَالَى الْإِيمَانُ بِهِ وَ بِرَسُولِهِ وَ الْجِهَادُ فِي سَبِيلِهِ فَإِنَّهُ ذِرْوَةُ الْإِسْلَامِ وَ كَلِمَةُ الْإِخْلَاصِ فَإِنَّهَا الْفِطْرَةُ وَ إِقَامُ الصَّلَاةِ فَإِنَّهَا الْمِلَّةُ وَ إِيتَاءُ الزَّكَاةِ فَإِنَّهَا فَرِيضَةٌ وَاجِبَةٌ وَ صَوْمُ شَهْرِ رَمَضَانَ فَإِنَّهُ جُنَّةٌ مِنَ الْعِقَابِ وَ حَجُّ الْبَيْتِ وَ اعْتِمَارُهُ فَإِنَّهُمَا يَنْفِيَانِ الْفَقْرَ وَ يَرْحَضَانِ الذَّنْبَ وَ صِلَةُ الرَّحِمِ فَإِنَّهَا مَثْرَاةٌ فِي الْمَالِ وَ مَنْسَأَةٌ فِي الْأَجَلِ وَ صَدَقَةُ السِّرِّ فَإِنَّهَا تُكَفِّرُ الْخَطِيئَةَ وَ صَدَقَةُ الْعَلَانِيَةِ فَإِنَّهَا تَدْفَعُ مِيتَةَ السُّوءِ وَ صَنَائِعُ الْمَعْرُوفِ فَإِنَّهَا تَقِي مَصَارِعَ الْهَوَانِ‏ أَفِيضُوا فِي ذِكْرِ اللَّهِ فَإِنَّهُ أَحْسَنُ الذِّكْرِ وَ ارْغَبُوا فِيمَا وَعَدَ الْمُتَّقِينَ فَإِنَّ وَعْدَهُ أَصْدَقُ الْوَعْدِ وَ اقْتَدُوا بِهَدْيِ نَبِيِّكُمْ فَإِنَّهُ أَفْضَلُ الْهَدْيِ وَ اسْتَنُّوا بِسُنَّتِهِ فَإِنَّهَا أَهْدَى السُّنَنِ وَ تَعَلَّمُوا الْقُرْآنَ فَإِنَّهُ أَحْسَنُ الْحَدِيثِ وَ تَفَقَّهُوا فِيهِ فَإِنَّهُ رَبِيعُ الْقُلُوبِ وَ اسْتَشْفُوا بِنُورِهِ فَإِنَّهُ شِفَاءُ الصُّدُورِ وَ أَحْسِنُوا تِلَاوَتَهُ فَإِنَّهُ أَنْفَعُ الْقَصَصِ فَإِنَّ الْعَالِمَ الْعَامِلَ بِغَيْرِ عِلْمِهِ كَالْجَاهِلِ الْحَائِرِ الَّذِي لَا يَسْتَفِيقُ مِنْ جَهْلِهِ بَلِ الْحُجَّةُ عَلَيْهِ أَعْظَمُ وَ الْحَسْرَةُ لَهُ أَلْزَمُ وَ هُوَ عِنْدَ اللَّهِ أَلْوَمُ)

    #6265

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    سلام علیکم.

    این جا افتاده بود؛

    71؛ الجبل الجبل که برای پیامبر نیست. عمر روی منبر یک مرتبه ایی این رو گفت. معجزه است؟

    81؛

    عزیزم دوستانتان قبلا این را گذاشته اند. در همان پست دوم آقای فدای عمر. ما پرسیدیم که حصر وسیله در کجای این خطبه آمده؟

    پست 8 فدای عمر” در خود آيه هم اگر ملا ها مردم را گمراه نکنند معنى وسيله معلوم است. در اينجا وسيله يعنى جهاد، اما چون که ذهن مردم را مغشوش کرده اند معنى وسيله را درست درک نمیکنن” اینجا که عبادت نیست. من گقته بودم حصر وسیله در جهاد کجاست؟ و در پست 9 از ایشان سوالات دیگری هم کردم.

    بعد سوال این بود که؛ استنباط کردید؟

    82و83و84و85و86؛

    یدعون و توعون و ادعوا را هنوز معنا نکرده اید. بماند.

    آیاتی که میگوید میبینند و میشنوند را حل نکردید.

    مورد چهارم 84؛

    این همان و لکن لاتشعرون 154 بقره است. اگر ایرادی به این داستان مطرح باشد اول متهم آن کسی است که با همسر زید ازدواج کرد. فلما قضی زید

    بماند که من خداوند را متهم نکردم بلکه معنای حرف گروه شما را بیان کردم.

    87؛

    خدا رو شکر که یکی پیدا شد و بخاری را کلا قبول نکرد. آدرسش که موجود بود. چسب هم که دارید بروید ببینید اگر قیچی شده بود آن را بچسبانید و بیاورید.

    بماند که انصافا با آیات هیچ منافاتی ندارد.

    یک مورد از آن سابقه من را هم ذکر کنید. خیلی مشتاقم که بدانم. جان شما.

    ما از پیامبر هم طلبکار نیستیم. از امام هم نیستیم. فلذا اگر ندهند حقی را ضایع نکرده اند. اگر بدهند نیز ایجاد حق نکرده اند. تفضل نموده اند.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 166)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.