Home › انجمن ها › شرکیات. توسل، شفاعت و بدعت › امامزاده قلقلی
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط فدای عمر در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7428شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7429و اینکه گفته ای (این شد حصر 35 مائده و خطبه؟)
برادرم اولا از همین پاسخ دادن به یک ایه روشن که مطرح کردم مشخص می شود که شما و امثال شما به یک ایه کوچک از سوره حمد (إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ) نمی توانید پاسخی بدهید .
دوما : درباره ی ایه 35 مائده اگر مثل همیشه اول و اخر ایه را قیچی نکنی خیلی واضح است که مقصود وسیله جهد و کوشش است در راه خدا.
و همچنین در ایه 57 سوره اسرا خداوند جواب شما و امثال شما را داده (أُولَـٰئِكَ الَّذِينَ يَدْعُونَ يَبْتَغُونَ إِلَىٰ رَبِّهِمُ الْوَسِيلَةَ أَيُّهُمْ أَقْرَبُ وَيَرْجُونَ رَحْمَتَهُ وَيَخَافُونَ عَذَابَهُ ۚ إِنَّ عَذَابَ رَبِّكَ كَانَ مَحْذُورًا) (معنی : کسانی را که آنان میخوانند، خودشان وسیلهای (برای تقرب) به پروردگارشان میجویند، وسیلهای هر چه نزدیکتر؛ و به رحمت او امیدوارند؛ و از عذاب او میترسند؛ چرا که عذاب پروردگارت، همواره در خور پرهیز و وحشت است!) با ترجمه ایت الله مکارم شیرازی برایت گذاشتم .
و خدا را شکر که درباره ی خطبه 109 نهج البلاغه جواب خود را گرفتید .
و نیز هر آدم با عقل و با شعوری می داند که برای نفی یک موضوع نیاز به ادله نیست و برای اثبات آن نیاز به ادله است .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7430و اینکه گفته ای (در پرستش چه کسی گفته که منحصر به خدا نیست؟) برادرم شما و امثال شما فعلا چون در ایاک نستعین گیر افتاده اید و جوابی ندارید به ایاک نعبد کاری ندارید .
و اگر بتوانید حتما ایاک نعبد را هم خدشه دار خواهید کرد تا به نان و نوایی برسید .
و ایاک نستعین آنچنان لرزه به اندام شما انداخته که حتی حاضر شدی تمام قران را زیر سوال های احمقانه ببری .
و اینکه گفته ای (خدا نفرموده که و استعینوا بالصبر و الصلاة؟)
اولا : در کجای این آیه فرموده که از امام زاده ها و مرده ها کمک بخواهید ؟؟؟!!!
دوما :یعنی واقعا من در تعجبم که شما نمیدانی که صبر و صلاة دو امر مربوط به خدا هستند .
تو نمازت را برای غیر الله می خوانی ؟؟؟!!! البته اگر نماز بخوانی !!
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7431و اینکه گفته ای (لو انهم اذ ظلموا انفسهم جاؤک فاسغفر الله و استغفر لهم الرسول لوجدو الله توابا رحیما. یعنی؟ اینجا خداوند فرموده برید از نبی کمک بگیرید تا بخشیده شوید.)
برادرم اولا : ایات قران خیلی واضح و روشن است و مشخص است که در زمان حیات پیامبر بوده و اگر آیاتی برای بعد از فوت پیامبر باشد به صراحت بیان می کند .
و نیز هر آدم با عقل و با شعوری می داند که برای نفی یک موضوع نیاز به ادله نیست و برای اثبات آن نیاز به ادله است .
(وَمَا مُحَمَّدٌ إِلَّا رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلِهِ الرُّسُلُ ۚ أَفَإِن مَّاتَ أَوْ قُتِلَ انقَلَبْتُمْ عَلَىٰ أَعْقَابِكُمْ ۚ وَمَن يَنقَلِبْ عَلَىٰ عَقِبَيْهِ فَلَن يَضُرَّ اللَّـهَ شَيْئًا ۗ وَسَيَجْزِي اللَّـهُ الشَّاكِرِينَ) ( معنی : محمد (ص) فقط فرستاده خداست؛ و پیش از او، فرستادگان دیگری نیز بودند؛ آیا اگر او بمیرد و یا کشته شود، شما به عقب برمیگردید؟ (و اسلام را رها کرده به دوران جاهلیّت و کفر بازگشت خواهید نمود؟) و هر کس به عقب باز گردد، هرگز به خدا ضرری نمیزند؛ و خداوند بزودی شاکران (و استقامتکنندگان) را پاداش خواهد داد.)
دوما : هر روایتی که خلاف ایات نص قران باشد پیامبر گفته بزنید به دیوار .
و سوما : مثل اینکه تو هنوز نمیدانی که هیچ وقت مرگ به خداوند سرایت نمی کند . (وَتَوَكَّلْ عَلَى الْحَيِّ الَّذِي لَا يَمُوتُ وَسَبِّحْ بِحَمْدِهِ ۚ وَكَفَىٰ بِهِ بِذُنُوبِ عِبَادِهِ خَبِيرًا) و از خداوند شرم کن .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7432و اینکه گفته ای (یه آیه دیگر هم هست که میگه هر کی این کار رو نکند منافق است. میدونی که؟)
برادرم فریب کاری نکن و مغلطه بازی در نیار .
اگر یک ایه که سهل است یک چهارم ایه هم وجود می داشت شما و امثال شما تابلویه چند متری می ساختید و در هر مقبره چند تا نصب می کردید و جیب مردم بیچاره را خوب خالی می کردید .
و حتی به عنوان دستور خدا مردم را دور مقبره ها به طواف وادار می کردید و احکام و مناسک مقبره ها می ساختید .
و هزاران امام زاده دیگر هم در خواب می دیدید و انواع و اقسام نام ها برایشان می تراشیدید .
و امام زاده سیار هم در ماشینهای کفی می گذاشتید تا نذورات بیشتری جمع نمایید .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7433و اینکه گفته ای (احتمالا حصر در اینجا شکسته شده. نه؟ یا در زندگی روز مره نیز که کلا شکسته شده. آیا این استعانت همان کمک و یاری نیست؟ اگر باشد که خود خدا هم دنبال یاری از غیر است. لینصرن الله من ینصره. این چیه؟ خدایی که میگه فقط از من استعانت بخواهید چرا دنبال کمک ملت رفته؟)
برادرم چرا اول و آخر ایه را قیچی می کنی و به دلخواه خود معنی می کنی .
من کل آیه را با ترجمه ایت الله مکارم شیرازی می گذارم تا خوب شیر فهم شوی و ان شا الله به دست خودت رسوا شوی .
(الَّذِينَ أُخْرِجُوا مِن دِيَارِهِم بِغَيْرِ حَقٍّ إِلَّا أَن يَقُولُوا رَبُّنَا اللَّـهُ ۗ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّـهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِيَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ يُذْكَرُ فِيهَا اسْمُ اللَّـهِ كَثِيرًا ۗ وَلَيَنصُرَنَّ اللَّـهُ مَن يَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّـهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ) (معنی : همانها که از خانه و شهر خود، به ناحق رانده شدند، جز اینکه میگفتند: «پروردگار ما، خدای یکتاست!» و اگر خداوند بعضی از مردم را بوسیله بعضی دیگر دفع نکند، دیرها و صومعهها، و معابد یهود و نصارا، و مساجدی که نام خدا در آن بسیار برده میشود، ویران میگردد! و خداوند کسانی را که یاری او کنند (و از آیینش دفاع نمایند) یاری میکند؛ خداوند قوی و شکست ناپذیر است.)
و انشا الله که همین قدر رسوا شده ای برایت کافی باشد.
و هر چه بیشتر از این مغلطه کاری ها بکنی خودت را بیشتر رسوا می کنی.
چون با وجود تکنولوژی امروز هر مطلبی را که بخواهی با یک سرچ در دسترس مردم قرار میگیرد و مثل صد سال گذشته نیست و مردم شما را خوب شناخته اند و فریب کاری های شما را می دانند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7434و اینکه گفته ای (در مورد نهج البلاغه بله جواب گرفتم. اینکه ان افضل یعنی حصر. باباجون حصر این خطبه را نشان بده.)هر آدم با عقل و با شعوری می داند که برای نفی یک موضوع نیاز به ادله نیست و برای اثبات آن نیاز به ادله است .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7435و درباره ی ایه 105 سوره توبه گفته ای (شما زحمت بکش بگو که این فسیری یعنی چی؟) برادرم شما از ایه 101 تا 106 سوره توبه را مطالعه کن ، متوجه می شوی که موضوع درباره ی زمان حیات رسول الله و موضوع منافقین اطراف مدینه ، در زمان حیات رسول الله بوده و چه ربطی به دیدن و شنیدن مردگان دارد ؟؟؟شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7436و اینکه گفته ای (پیگیر باش. در کتب آمده که پیگیر باش. من اهانتی نکردم که بخواهم معذرت خواهی کنم.)من این کامنت را دوباره گذاشتم تا خوانندگان قضاوت کنند و ببینند در مغز شما چه خزعبلاتی موجود است .
و در مورد اهانتی که به قران و عترت رسول خدا کرده ای .
و اینکه گفته ای (متن کامل من چی بود؟ در پی چه چیزی این رو گذاشتم؟ به عترت گفتم که شما بند کرده اید یا به شما گفتم که به عترت بند کرده اید؟)
برادرم خودت این مطلبی را که نوشته ای چند بار بخوان و خودت خجالت بکش از این مغلطه بازی ها .
و خواهشمندم از اینگونه کارها دست بردار .
و من بی ادبی شما را گفتم.
که به من گفتی چرا به قران و عترت بند کرده ای .
اگر چه با سابقه ای که از شما سراغ دارم و در این سایت برای همه اشکار شده خجالت پیش شما لنگ انداخته ولی خدا را شکر با این کارها بیشتر خودت را رسوا می کنی و دیگر هیچ فردی به مطالب و اراجیف تو اعتنا نمی کند .
و اگر فردی ضعیف النفسی هم مقداری تحت تاثیر شبهه افکنی های تو قرار می گرفت دیگر متوجه می شود . که چقدر مغلطه کاری .
و تا معذرت خواهی نکنی دست بردار نیستم و در تمام صفحات این سایت پیگیر تو هستم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7437و اینکه گفته ای (برای تابلو به 5 منافقون مراجعه کنید.)برادرم این ایه چه ربطی به موضوع کامنت من دارد ؟؟!!!
و چه ربطی به کمک خواستن از مردگان و امام زادگان دارد ؟؟؟؟
و من آن کامنت را دوباره می گذارم تا خوانندگان قضاوت کنند . و دروغگو و کذاب رسوا شود .
و اینکه گفته ای (یه آیه دیگر هم هست که میگه هر کی این کار رو نکند منافق است. میدونی که؟)
برادرم فریب کاری نکن و مغلطه بازی در نیار .
اگر یک ایه که سهل است یک چهارم ایه هم وجود می داشت شما و امثال شما تابلویه چند متری می ساختید و در هر مقبره چند تا نصب می کردید و جیب مردم بیچاره را خوب خالی می کردید .
و حتی به عنوان دستور خدا مردم را دور مقبره ها به طواف وادار می کردید و احکام و مناسک مقبره ها می ساختید .
و هزاران امام زاده دیگر هم در خواب می دیدید و انواع و اقسام نام ها برایشان می تراشیدید .
و امام زاده سیار هم در ماشینهای کفی می گذاشتید تا نذورات بیشتری جمع نمایید .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7438و اینکه گفته ای (آیاتی که میگن مرده نیستند و زنده هستند و لکن لا تشعرون رو چه کنیم؟)و در مورد آیه (ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاأ عند ربهم یرزقون)
اولا این آیه قران به صراحت بیان داشته که در نزد خداوند روزی می خورند .
و خداوند در آیه 154 بقره می فرماید (وَلَا تَقُولُوا لِمَن يُقْتَلُ فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ وَلَـٰكِن لَّا تَشْعُرُونَ) پس از این آیه مشخص می شود نوع زندگی آنها برای ما انسانها مشخص نیست که در برزخ هستند و عالم دیگری هستند .
دوما : آیا آنها در داخل قبرها روزی میخورند ؟؟
با کدام آیات ثابت می شود ؟؟
سوما : اگر آنها در این دنیا زنده هستند و در همه جا حاضر و ناظر هستند چگونه زنان امام زادگان پس از فوتشان ازدواج کرده اند ؟؟
و آیا طبق دلائل شما همبستر شدن شوهران جدیدشان با همسر خود را نیز می بینند ؟؟؟
و سوالات دیگر که اگر خواستید برایتان ارسال کنم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7439و اینکه گفته ای (بعد یه سوالی هم دارم؛
مرده پیامبر با مرده مثلا یک حیوان برابر است؟)
اولا : چون به سوالات من پاسخی نداری مجبور شده ای به پیامبر اسلام ناخن بکشی .
البته از شما روباه صفتان غیر از این نباید توقع داشت .
هر جا که نتوانید از فریب و نیرنگ استفاده کنید و در سوراخ گیر کنی به همه مقدسات ناخن می کشی !!
و دوما : پیامبر هم طبق گفته ی قران انسانی است مثل بقیه انسانها . (قُلْ إِنَّمَا أَنَا بَشَرٌ مِّثْلُكُمْ)
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7440و اینکه گفته ای (اینجا خداوند فرموده برید از نبی کمک بگیرید تا بخشیده شوید.)
برادرم در کجای ایه 64 نساء به صراحت گفته برید از نبی کمک بگیرید ؟؟!! چرا از خداوند شرم نمی کنید و ایات خداوند را به دلخوه خود ترجمه می کنید .
و اینکه به ایه (وَمَن يَغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلَّا اللَّـهُ) استناد کرده ای . کجایش با ایه 64 نساء متضاد می باشد ؟؟
آنجا هم گفته (فَاسْتَغْفَرُوا اللَّـهَ) و در ایه (قَالُوا يَا أَبَانَا اسْتَغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا إِنَّا كُنَّا خَاطِئِينَ ﴿٩٧﴾ قَالَ سَوْفَ أَسْتَغْفِرُ لَكُمْ رَبِّي ۖ إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ) (معنی : گفتند: «پدر! از خدا آمرزش گناهان ما را بخواه، که ما خطاکار بودیم!» (۹۷) گفت: «بزودی برای شما از پروردگارم آمرزش میطلبم، که او آمرزنده و مهربان است!») (با ترجمه ایت الله مکارم شیرازی برایت گذاشتم تا نگویی که من به دلخواه خود ترجمه کرده ام)
کجایش با ایاک نستعین و یا 64 نساء متضاد است ؟؟؟ و همه در زمان حیات بوده و در کجای این ایات گفته پس از فوت نزد قبر پیامبر بروید ؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7441واینکه به ایه (وَمَا أَرْسَلْنَا مِن رَّسُولٍ إِلَّا لِيُطَاعَ بِإِذْنِ اللَّـهِ ۚ وَلَوْ أَنَّهُمْ إِذ ظَّلَمُوا أَنفُسَهُمْ جَاءُوكَ فَاسْتَغْفَرُوا اللَّـهَ وَاسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ لَوَجَدُوا اللَّـهَ تَوَّابًا رَّحِيمًا) (معنی : ما هیچ پیامبری را نفرستادیم مگر برای این که به فرمان خدا، از وی اطاعت شود. و اگر این مخالفان، هنگامی که به خود ستم میکردند (و فرمانهای خدا را زیر پا میگذاردند)، به نزد تو میآمدند؛ و از خدا طلب آمرزش میکردند؛ و پیامبر هم برای آنها استغفار میکرد؛ خدا را توبه پذیر و مهربان مییافتند.) (با ترجمه ایت الله مکارم شیرازی برایت گذاشتم تا نگویی که من به دلخواه خود ترجمه کرده ام) استناد کردی .
برادرم اولا : این ایه خیلی واضح و روشن می باشد که در زمان حیات پیامبر بوده و هیچ کجای این ایه نگفته بعد از فوت پیامبر بر سر قبرش بروید .
و دوما : به صراحت گفته (و از خدا طلب آمرزش میکردند) . من چندین جا در این سایت برایت گفتم برو به کلاس عربی شرکت کن و اگر به شعور و عقل دیگران رحم نمی کنی لااقل به شعور و عقل خودت رحم کن .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7442برادرم اینکه گفته ای که حصر را نشان بدهید .اولا : خداوند در سوره حمد گفته (إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ) و کاملا عبادت و استعانت را حصر کرده . شما و امثال شما چون منبع در امد و … از ان مقبره ها می باشد. و رزق و روزیتان از ان است و به جاه و مقام می رسید !!! حصر را در (إِيَّاكَ نَسْتَعِينُ) که خداوند حصر کرده قبول ندارید ؟! چه برسد به خطبه حضرت علی در نهج البلاغه .
دوما : در خطبه ی نهج البلاغه حضرت علی توسل را کامل و واضح توضیح داده است .
و اگر توسل به اهل قبور جایز می بود حتما توصیه می کرد !! پس با این استدلال شما که چرا حضرت علی حصر نکرده بودایی ها می توانند بگویند !! به بودا هم می شود توسل جست و هندوها هم می توانند بگویند به رام می شود توسل جست !!! و ….
و سوما : نیز هر آدم با عقل و با شعوری می داند که برای نفی یک موضوع نیاز به ادله نیست و برای اثبات آن نیاز به ادله است .
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
و برای فرار مجبور به فلسفه بافی شده اید و می خواهید گرد و خاک به پا کنید و از اصل موضوع بحث فرار کنید و هنوز نتوانستید به آیات 20 و 21 سوره نحل و 22 فاطر و 22 سبا و 5 احقاف پاسخ بدهی .
و همچنین هنوز نتوانسته ای درباره ی سوالات من در مورد من دون الله پاسخ بدهی.
و در مورد اینکه گفتی معنی کلمه یدعون را مشخص کن . چندین جا با ترجمه ایت الله مکارم شیرازی معنی کلمه را گذاشتم . می توانی مراجعه کنی .
به طور مثال یک مورد از چندین مورد را برایت می اورم و قضاوت با خوانندگان.
(إِن يَدْعُونَ مِن دُونِهِ) (ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : آنچه غیر از خدا میخوانند) (117 نساء)