Home › انجمن ها › گفتگوی ازاد › اقایان اگر اجازه بفرمایند و مسدود نفرمایند جواب داریم
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط محب اهلبیت علیهم السلام در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7820جناب اوربان اگر بنده از کتب شما دلیل اوردم شما چرا ناراحت می شوید. در مورد معاویه…در تعجم پسر معاویه یزید بود که در سال اول امام حسین علیه السلام را به شهادت رساند در سال بعد به مدینه حمله کرد و چه جنایاتی به بار اورد و سال بعدش به مکه حمله کرد…..معویه فضیلتی ندارد که بخواهیم در موردش بحث کنیم…..اما انشاالله در وبلاگ خودم یا این سایت مفصل در مورد معاویه و نقش او در جهان اسلام از کتب اهل سنت از کتب اهل سنت از کتب اهل سنت مطالبی رائه خواهم داد…اما چون مشغله کاری دارم فعلا سعیم بر این است که پست”پاسخ به یک سوال ساده” را به اتمام برسانم البته اگر تشریف بیاورید و گفتگوی علمی و دوستانه بدون بی ادبی و اهانت و فحششنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7821جناب اوربان حدیث مربوطه در مورد اهل بدعت است……کسی که در دین بدعتی می آورد و دین مردم را فاسد می کند ایا نباید افشا شود…چه ربطی داشت؟ مشکل شما و امثال شما این است که به درستی معنای حدیث را درک نمی کنید و متوجه ان نیستید……خود شما در کتب اهل سنت سرچ کنید برخورد اهل سنت با بدعت گذران چیست؟
جناب اوربان گفتید که چرا فقط در وبلاگ مطالب خودت را می اوری و مطالب ما راکه در نقد مطالب شما نمی اوردی…بنده قصدم نبوده که گفتگوی بنده با شما را در وبلاگ بگذارم. بنا به مناسبتی مطالبی را گرد اوری کرده و در وبلاگ گذاشته و همان مطلب را در سایت اسلام تکس گذاشته تا نظرات دیگر دوستان را جویا شویم. بنا نبوده که گفتگوی شما و دیگر دوستان اورده شود. انشا الله پست”پاسخ به یک سوال ساده” تا هر جا شد و به نتیجه نهایی رسید و یا به هر جایی بنده ان را در وبلاگم می گذارم. ترس و ابایی هم ندارم. بنده مطالب زیادی در سایت گذاشته ام که در وبلاگ خودم هم نیست…دلیلی نیست که ما ترس دارین و فلان
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7822جناب اوربان سفسطه بازی هم چیز خوبی نیست…….شما ثابت کن که حرفی که سماک زده در موقعی بوده مه سوء حافظه داشته…برادر من اهانت اهانت است…..دین ساق لخت حضرت زهار و …..شما ان را از دید شیعه بررسی سندی کردید؟ شما روایت را از دید شیعه هم دیدید؟ حضرت زهرار کسی نبود که تار مویش را نامحرم ببیند…..در ضمن یک بار دیگر متن را بخوانید متن کامل و عربی ان را خود شما اوردید بینی و بین الله شما راست می گید یا ما؟
در ضمن ما مثل شما نیستیم که بگوییم دو کتب صحیحین بعد از قران صحیح هستند…..روایات ما موجود هست و ضعف بودن روایت تثه بودن هم معلوم است……به قول دوست شما در شبکه کلمه می گفت در باغی که گل و بلبل هست کسی سراغ نجاسات نمی رود. شما به جای رفتن و سر زدن به احادیث مطرود شیعه سعی فرمایید از کتب شیعه ثقه بودن روایت را از کتب شیعه به اثبات برسانید…
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7829گفتی:اقای اوربان از اینکه بی ادبی می کنید و دیگران را به سخره می گیرید تعجبی ندارد چون وقتی می بینید که شبکه های ضاله حرفی برای گفتن ندارند و شبکه ولایت انچنان از کتب خودشان دلیل می اورد که شما و امثال شما به خود میپیچید
جواب:اقای حجت الاسلام دلسوخته می بینم که در موضع طعن و بی ادبی داری وارد می شی ؟؟به همین زودی زبانت را عوض کردی.البته در نفاق جنابعالی هیچ کس شکی به دل ندارد.. شمایی که صحابه را طعن میزنی و بر آنان علیه الهاویه می فرستی لیاقت همان چاهی را داری که یک موهوم در آن ارامیده..همه شاهدند بنده با شما لحنم را بیسار نرم کرده ام تا به فرارهایت ادامه ندهی. بنده چه کسی را به سخره گرفته ام؟؟کسیکه دشمن صحابه و پیامبر و ازواجش است؟؟این آدم بدون شک مسخره است. این ادم خودش احمق هست و بدون شک بی ادب خودش هست. با این حال خودت با این سخن سخیف اثبات نمودی که جنابعالی در بی ادبی به صحابه دست بالایی د اری پس بی ادب و مسخره هستی.جنابعالی به جای روضه خوانی و زنجیر زنی دیگر تا این حد خودت را به کوچه علی چپ نزن وبجای جدل سخن حق را بگو…میدانی کی حرفی برای گفتن ندارد؟؟پینوکیوالاسلامتان(قزوینی) را که می شناسی . دیدی چطور هر شب کلیپهای دروغهایش و اینکه مستند از فرار بر قرار ایشان در شبکه وصال فارسی و وصال حق پخش می شود میدانی ضاله کیست؟؟ضاله کسی است دروغ میگوید . کسیکه مشرک است. کسیکه معتقد به تحریف قران است.کسیکه دشمن صحابه است. کسیکه یک حدیث صحیح با قواعد خودشان ندارد. بگم؟؟؟ بگممممممم؟؟؟می شه قوی ترین شبهه ی شبکه ولایتت را بیاوری تا ببینم این دردی که می گویی چیست. والله میدانم هیچ سخنی جز سفطسه ندارید .شما هم از همان نوچه ها و شاگردان پینوکیوالاسلام هستید .از شما هم انتظاری نیس!!!!!!!
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7831گفتی:به راستی اگر از کتب شما مطلبی در مورد عایشه و صحابه اوردند مشکل از کیست؟ از کتب شماست یا شیعه؟ در ضمن شما که نورچشمی سایت اسلام تکس شده اید لطف کنید به سایت اسلام تکس بگویید که مناظره اقای قزوینی در شبکه المستقله را به صورت کامل با فایل و متن بدون تحریف کردن که الان دیگر شبکه ها می کنند در سایت بگذارد تا همه ان را بخوانند. از چه هراسانید؟ سایت ولی عصر متن کامل مناظره با شبکه المستقله را که با اقای قزوینی بوده در سه شب اخر{اگر اشتباه نکرده باشم} همه را کامل با متن فارسی و عربی اورده. کجای عبارت مچ گیری بوده؟
جواب:کتب ما متفقند بر خوب بودن صحابه و عایشه صدیقه طاهره.این کتاب ماست. در مورد اینکه نور چشم اسلام تکس هستم:اخر چرا داری اتهام میزنی؟من را ایا سایت گذاشتته؟؟من هم جوانی هستم که امده ام عقایدمو تبلیغ کنم و در حد توان جواب شبهات پوچ مکتب بی اصول رافضه را بدهم . به کوری چشم دشمنان من نوررر هستم برای برادر اهل سنت و خاری هستم در چشم کوربین رافضه. این را هم بفهم . ولی من منتظرم سایت اسلام تکس هستم که مقالاتم را نشر یدهد . 8مقاله در رد یک مقاله ی سایت سخیف ولیعصر نوشتم که اگر کور نباشی جواب و حساب کار دستت میاد . فعلا هم دارم 5مقاله دیگر در رد همین سایت محبوب و کذابت می نویسم تا بفهمی چقدر مشت شماها تهی است……این یک حقیقت است.در مورد المستقله:هر روز ظهر ساعتتهای حدود 12به بعد ظهر شبکه وصال فارسی را یک نگاه بنداز تا قشنگ خودت تصویری مناظره را ببینی و ان رسوایی های جناب پینوکیواسلام را(قزوینی)…یک بار نگاهش کن حتما.اعتراف استادت جناب پینوکیواللاسلام….توصیه من هست حتما نگاه کن..
این هم اعترافش:http://www.youtube.com/watch?v=4Wd6WI7BjWE
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7832شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7833گفتی:اگر چیزی نیست متن کامل ان را بیاورید تا ما هدایت شویم. در ضمن شبکه ولایت کلیپ می آورد و نقد علمی می کند کجا شبکه کلمه کلیپ اورده و نقد علمی کرده؟ ماجرای زنان بلوچ را دیده اید که عبارت اول اقای قزوینی را حذف کرده بودند تا بگویند اقای قزوینی به زنان بلوچ اهانت کرده؟ ایا این نقد علمی است؟جواب:برایت کلیپ هم گذاشتم . اعتراف منافق الاسلام جناب پینیوکیو الاسلام قزوینی.شبکه ولایت کلیپ قیچی کردن خوب بلده .ما شاالله در قیچی کلیپها دست بالایی داره . ماجرای شیخ محمد حسان را دیدی که داشت سخن یک صوفی رو در مورد خوردن مدفوع با حالت سخره بیان می کرد اما همین شبکه قبل و بعد رو جوری تقطیع نمودتا به اهل سنت و شیخ حسان نسبت دهد. راستی یک کلیپ هم بود راجع به شوکانی که می گفتند استاد آلوسی.دیدی؟؟ههههههههههه.به به. واسه این سفها وقت بزارن؟؟راستی علت فرارهای این شبکه ضلالتت از مناظره چیست؟شبگه قرآن که با اون مجری نادانش چنان رسوا شدند که دیگر پشت سرشان را نگاه نکردند . زاستی یک چیز دیگه . چرا اینقدر زنجیر میزنی واسشون؟؟بهت چقدر میدن اومدی وکیل مدافعشون شدی؟؟من که والله یک شخص مستقل هستم و هیچ حزب و گروهی را نمی پسندم . من مسلمانم و بس…..به ما از این پولها ندادن و نخواهند داد…
راجع به قضیه زنان پاکدامن بلوچ:همین استادت نبود تا شیخ ملازاده زنگ زد رفت زیر میز قایم شد.ندیدی رفته بود اون زیر؟؟همین پینوکیوالاسلام نتونست جلوش دفاع کند و مجبور شدن اون فرار تاریخی رو انجام بدن. اگر استادت غلط نکرده بود چرا می ترسید روبرو بشه و از خودش دفاع کنه؟؟راستی اگر ما اهل سنت بگیم که زنان مراجعت و اقای قزوینی رفتن فلان فاحشه رو مرتکب شدن و بعد بگیم خدا کند اینجور نباشد.این شایسته یک مسلمان است؟؟این افترا رو از مجلسی اموختید . ازکلینی که می گوید به مخالفین فحش بدید.روایتو ندیدی /؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7834گفتی:در ضمن به چه دلیل و حکم شرعی حکم مرتد به اقایان ابولقاسمی و یزدانی دادید؟ ایا در مکتب شما تهمت دروغ اهانت جایز است؟ ایا از اینکه این اقایان فقط از کتب شما دلیل می اورند ناراحتید؟
جواب:1-اهانت به ام المومنین عایشه 2-برداشت های کینه توزانه از نصوص وحی جهت وارد کردن طعن بر صحابه و زنان پیامبر 3-شرکیات و کفریات به نام دین اسلام……… از نظر اهل سنت این دو خرمگس یک مرتد هستند و اگر کسی اعتقادات اینها رو داشته باشه در کفرش شکی نیست که البته یقین دارم عوام تشیع از این تکفیری های افراطی بیزارند…در مکتب شما جواز اهانت و افترا بر مخالفین هست .بهت روایتی از قطره ای از اقیانوس جواز فحش نامه رافضه دادم واینکه دین تشیع 9دهمش در تقیه و دروغ است شکی نیست…..اینا رو منکر میشی مکتب امام زمانی؟؟از کتب ما می اورند ولیکن دلم به حالت می سوزد:روشهای آنها در استدلال:1-استناد به احادیث موضوع و ضعیف 2-تقطیع روایات 3-تحریف معانی 4-سو برداشت از اسناد به دلیل مریض القلب بودنشان….در یک کلام تمام استناداتشان مشتی کذب است و افترا. ایا استادشان همان پینوکیو الاسلام نمی باشد؟؟500کلیپه ی وصال حق رو میگم….چرا نمیتونی از یکی از دروغهای استادت در هر کدام از اون کلیپها دفاع کنی مکتب حقه؟…منتظریما..
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7836گفتی:راستی ماجرای زنانی که پیش عایشه می امدند و محتلم می شدند در کتب چه کسی است؟ مناظره اقای یزدانی با مولوی خودتان را ندید؟ ناراحتی شما از این است که چرا شیعه حقایق پنهان شما را بر ملا می کن. به راستی این تهمت بزرک به عایشه نیست؟جواب:این شبهه سخیف شما سابقا پاسخ داده شده. بنده جواب را به شما عرض می کنم . نخست تذکر دهم با روایات ما بازی نکن و بخواهی به واسطه ی آن عقده ی قلب مریضت را درمان کنی
عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ شِهَابٍ الْخَوْلاَنِىِّ قَالَ کُنْتُ نَازِلاً عَلَى عَائِشَةَ فَاحْتَلَمْتُ فِى ثَوْبَىَّ فَغَمَسْتُهُمَا فِى الْمَاءِ فَرَأَتْنِى جَارِیَةٌ لِعَائِشَةَ فَأَخْبَرَتْهَا فَبَعَثَتْ إِلَىَّ عَائِشَةُ فَقَالَتْ مَا حَمَلَکَ عَلَى مَا صَنَعْتَ بِثَوْبَیْکَ قَالَ قُلْتُ رَأَیْتُ مَا یَرَى النَّائِمُ فِى مَنَامِهِ. قَالَتْ هَلْ رَأَیْتَ فِیهِمَا شَیْئًا. قُلْتُ لاَ. قَالَتْ فَلَوْ رَأَیْتَ شَیْئًا غَسَلْتَهُ لَقَدْ رَأَیْتُنِى وَإِنِّى لأَحُکُّهُ مِنْ ثَوْبِ رَسُولِ اللَّهِ -صلى الله علیه وسلم- یَابِسًا بِظُفُرِى صحیح مسلم للنیسابوری (
عبدالله بن شهاب خولانی میگوید: من در منزل عائشه مهمان شدم و در لباسهایم احتلام شدم. پس آن را در آب فرو کردم، کنیز عائشه مرا دید و از این مسأله عائشه را با خبر ساخت. پس عائشه شخصی را به سویم فرستاد تا از من بپرسد: چه چیزی تو را وا داشت که با لباسهایت چنین کردی؟ جواب داد: من در خواب دیدم آنچه که مردم در خواب میبینند. عائشه جواب داد: آیا در لباسهایت چیزی مشاهده کردی؟ گفتم: خیر. عائشه فرمود: اگر چیزی میدیدی، میشستی و من یاد دارم که منی خشک را از لباس پیامبر صلى الله علیه وسلم با ناخن دور میکردم. یعنی: تنها با خواب دیدن، بدون از این که چیزی بر لباس مشاهده شود، لباسها کثیف نمیشوند و اگر هم بر لباس چیزی دیده شود، به جای شستن میتوان آن را با ناخن دور کرد و این نوع تطهیر مورد تأیید پیامبر صلى الله علیه وسلم است.
عن همام بن الحرث قال ضاف عائشة ضیف فأمرت له بملحفة صفراء فنام فیها فاحتلم فاستحیا أن یرسل بها وبها أثر الاحتلام فغمسها فی الماء ثم أرسل بها فقالت عائشة لم أفسد علینا ثوبنا ؟ إنما کان یکفیه أن یفرکه بأصابعه وربما فرکته من ثوب رسول الله صلى الله علیه و سلم بأصابعی(سنن الترمذی لمحمد الترمذیظ)
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7837اولاً مهمان به کسی میگویند که بیرون از شهر به منزل کسی برود و از منزل او غذا بخورد، چه آنجا بخوابد، یا در جایی دیگر مثل مسجد ، باز هم به وی مهمان فلانی گفته میشود. این واقعه که مربوط به یک نفر مهمان یا دو نفر، چنان که از روایت ترمذی معلوم میشود، دلیل بر إستمرار سخاوت و مهماننواریی است که از زمان پیامبر سابقه داشته است. امروزه هم سرداران سخاوتمندی که مهماننواز بودهاند، شیرزنان آنان پس از مرگ شان، سنت حسنه مهماننوازی ادامه می دهند.
ثانیاً: در حدیث اول، به صراحت یا اشاره هم ذکر نشده که این مهمان، در اتاق عایشه خوابیده است، این تنها گمان بیماردلان است.
ثالثاً: در خود حدیث به صراحت مهمان میگوید: من احتلام شدم. یعنی: در حالت خواب انزال شدم. احتلام شدن با زنا کردن کاملاً متفاوت است و هر عاقلی این را میداند و اتفاقاً کسی در شب احتلام میشود که در آن شب زنا یا مجامعت با همسر نداشته باشد.
رابعاً: میگویند: چرا آنجا احتلام شده است؟! این سوال دلیل بر حماقت و عناد آنان است، مگر احتلام اختیاری است؟ به ویژهی برای مهمانی که از بیرون شهر مسافت مدیدی را طی کرده و از همسرش چند روزی دور بوده است، احتمال احتلام در او قوی است.
خامساً: در حدیث به صراحت آمده است که لباسم از احتلام آلوده شد. مشخص است که لباس ناخواسته از احتلام آلوده میشود، نه از زنا که در حالت بیداری صورت میگیرد و شخص میتواند لباسش را از آلودگی حفظ کند.
سادساً: در خود حدیث به صراحت ذکر شده که عایشه از احتلام او خبر نداشته و مهمان هم با حیا بوده است و قبل از سوال که چرا لباسهایت را میشویی از احتلام خود خبر نداده است.
سابعاً: از حدیث معلوم میشود که عایشه مستقیم و رودر رو با وی صحبت نکرده و کنیزش بین آن دو واسطه بوده است و بالواسطهً مسألهی شرعی را برایش بیان کرده است.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7838ثامناً: عایشه در منزل تنها نبوده، حداقل یک کنیز با وی همراه بوده است، چنان که از حدیث واضح است.
تاسعاً: در حدیث دوم به صراحت آمده است که برای مهمان لحاف فرستادند،و در دنبالهی حدیث آمده است که مهمان را شرم آمد که لحاف را قبل از شستن به اتاق عایشه بفرستد؛ یعنی: مهمان در جایی غیر از اتاق عایشه خوابیده است.
عاشراً: از حدیث معلوم میشود که این مهمان مؤمن طاهر بوده است که اقدام به طهارت لباس کرده و گرنه زانی پروایی به طهارت لباس از منی ندارد و همچنین زن فاحشه هم که به طهارت شرمگاه باکی ندارد، به تطهیر لباس هم اعتنا نمیکند.
به خدا قسم اگر این واقعه مربوط به منزل عایشه و حتى مربوط به سایر زنان صحابه و تابعین نمیبود و حتى برای یکی از زنان مسلمان عادی در عصر حاضر پیش میآمد، باز هم ما نباید گمان بد و زنا میکردیم، مگر دین اسلام از بدگمانی باز نداشته است؟ شما را به خدا با قطع نظر از این که عایشه صحابی و همسر برتر رسول است، آیا اسلام چنین دستور میدهد که با توجه به دو جریان فوق او را به زنا متهم کنیم و به زنای او شهادت بدهیم، مگر در دین اسلام حکم چنین نیست که ثبوت زنا با شهادت چهار نفر شاهد دیندار صورت میگیرد که به صراحت بگویند: ما فلان مرد و زن را در حال زنا همچون ریسمان در چاه دیدهایم و قاضی شهادت آنان را تأیید کند. حتى اگر مرد و زن اجنبی به حالت عریان در یک اتاق و در بغل یکدیگر باشند، دلیل قطعی بر زنای آن دو نیست.
چرا به جای عایشه به همسر ابولهب فحش نمیدهید که به تصریح پیامبر و قرآن ابولهب و همسرش معلون و مطرود و در حال کفر مردهاند؟! شما را به خدا حداقل همان اخلاق اسلامی را که در حق همسر ابولهب رعایت میکنید، در حق همسر پیامبر نیز رعایت کنید. آیا از خود پرسیده اید که در تنقیص و تحقیر عایشه چه نفعی وجود دارد؟ در پایان دلسوزانه میگویم: در فحش و ناسزا گفتن هیچ خیری وجود ندارد، جز رسوایی، به ویژه در حق کسی که مستحق آن نیست.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7839بی غیرت شبهه ات پاسخ داده شد .تو اگر مردی یکبار دیگر با سو برداشت از احادیث ما به ام المومنین عایشه طعن بزن تا بدونی چطوری لحنمو با یک بی تربیت و گستاخ به ساحت ناموس پیامبر تند می کنم…داری از روند بحث خارج میشی.هشدار اولم هست…
میدونی چی زشته .بزار اهانتو بهت نشون به همون استادای کم خردت نشون بده اگر راست میگی:
روي أن عليا استقرض من يهودي شعيرا فاسترهنه شيئا فدفع إليه ملاءة فاطمة رهنا وكانت من الصوف فأدخلها اليهودي إلى دار ووضعها في بيت فلما كانت الليلة دخلت زوجته البيت الذي فيه الملاءة بشغل فرأت نورا ساطعا في البيت أضاء به كله فانصرفت إلى زوجها فأخبرته بأنها رأت في ذلك البيت ضوءا عظيما فتعجب اليهودي زوجها وقد نسي أن في بيته ملاءة فاطمة، فنهض مسرعا ودخل البيت فإذا ضياء الملاءة ينشر شعاعها كأنه يشتعل من بدر منير يلمع من قريب، فتعجب من ذلك فأنعم النظر في موضع الملاءة فعلم أن ذلك النور من ملاءة فاطمة، فخرج اليهودي يعدو إلى أقربائه وزوجته تعدو إلى أقربائها فاجتمع ثمانون من اليهود فرأوا ذلك فأسلموا كلهم. بيان: الملاءة بالضم والمد الازار والريطة
رهن دادن لباس زیر حضرت فاطمه توسط علی .اهانت اینه .نمی بینیش؟؟بحارالانوار جلد23ص 127
اگر ببینم از این حرفای بی ربط میزنی از این اشغال دانی های کتبتون برات روایت زیاد میارم
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7840گفتی:جناب اوربان اگر بنده از کتب شما دلیل اوردم شما چرا ناراحت می شوید. در مورد معاویه…در تعجم پسر معاویه یزید بود که در سال اول امام حسین علیه السلام را به شهادت رساند در سال بعد به مدینه حمله کرد و چه جنایاتی به بار اورد و سال بعدش به مکه حمله کرد
جواب:کدوم دلیل؟؟به قول خودت همش دلایل ابکی که به درد جیب خودت هم نمیخورد.بهتره با این دلایلت سر خودت را شیره بمالی.باشه؟؟اما در مورد سیدنا معاویه و یزید:اخر عقل رافضه در همینجاست.گناه پسر را از پدرش میداند.بسیاری از صحابه خودشان خوب بودند ولی فرزندان ناخلفی داشتند . چه بسا بسیاری افراد خوب هستند ولی پدرشان بد.این چه منطقی است جنابعالی داری.میگویی چون یزید بد بوده پس پدرش هم بد بوده .اخر چقدر آدم سخیفی هستی.این هشدار دومم.مواظب باش .تا حالا دو بار هشدارت دادم . دلیلتو میاری و بدون اهانت مطرح میکنی و جواب میشنوی.فهمیدی؟؟یزید به اجماع اهل سنت آدم بدی بوده است ….و به اجماع اهل سنت معاویه رضی الله عنه صحابه بوده و شما هم حق نداری جلوی ا اهانتش کنی چون دوستش نداری.میتونی دلایلت را بگی و بدون اهانت وطعن .علی هم خدا نیست که کسی باهاش مخالفت سیاسی نکند..این رو هم بدان که علی خدا نبوده است برخلاف چیزی که امروز می بینیم رافضه ان را از خدا هم بالاتر برده اند…
گفتی:معویه فضیلتی ندارد که بخواهیم در موردش بحث کنیم…..اما انشاالله در وبلاگ خودم یا این سایت مفصل در مورد معاویه و نقش او در جهان اسلام از کتب اهل سنت از کتب اهل سنت از کتب اهل سنت مطالبی رائه خواهم داد…
جواب:نزد اهل سنت فضیلت زیاد دارد و شما حق نداری به مقدسات ما اهانت کنی چون خودت دوستش نداری.اگر زبان درازی کنم به هر کدام از صحابه جواابهای خیلی محکم و تندی دریافت میکنی.به عنوان هشدار دوم تکرار کردم .به هشدار پینج برسد دیگر احترام و نرمی در گفتار نبایستی انتظار داشته باشیاحترام بگذار تا احترام ببینی.برخلاف مذهبت عمل کن که فحش و افترا و دروغ در آن حسنات دارد.حداقل برای یکبار هم برخلاف این روایتتان عمل کن.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7841گفتی:جناب اوربان حدیث مربوطه در مورد اهل بدعت است……کسی که در دین بدعتی می آورد و دین مردم را فاسد می کند ایا نباید افشا شود…چه ربطی داشت؟ مشکل شما و امثال شما این است که به درستی معنای حدیث را درک نمی کنید و متوجه ان نیستید……خود شما در کتب اهل سنت سرچ کنید برخورد اهل سنت با بدعت گذران چیست؟
جواب:سوال:ایا مذهب شما خود را تابع سنت وعترت نمیداند و هرکس مخالفش باشد ایا اهل بدعت نمی شود؟؟الان ما هرکس مخالف اهل سنت باشد بهش میگیم اهل بدعت و ضلالت. روافض هم همینطور.پس بدون شک مراد از اهل بدعت نزد رافضه مخالفین اعتقادی انان هستند….اما فرض کنیم که از روی تقیه این را در ظاهر نمیگید ولیکن با چه دلیلی قرانی تببين شده.ایا پیامبر یکبار هم فرمود که فحش و افترا به مخالف بزنید؟؟این چه منهجی است که فحش و افترا حسنات دارد؟؟این روایت شما که مخالف قرآن است:
اولا اين روايت کاملا مخالف است با آية مبارکه :{ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا كُونُوا قَوَّامِينَ لِلَّهِ شُهَدَاءَ بِالْقِسْطِ وَلَا يَجْرِمَنَّكُمْ شَنَآَنُ قَوْمٍ عَلَى أَلَّا تَعْدِلُوا اعْدِلُوا هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَى ( }(المائده / 8)“اي کساني که ايمان آوردهايد براي خدا قيام و اقدام کنيد و به عدالت گواهي دهيد و دشمني با گروهي شما را وادار نسازدکه عدالت نکنيد، دادگري کنيد که به تقوي نزديکتر است”.آية مذکور ما را از ظلم به دشمن نهي ميفرمايد.
ثانيا اگر ما به آنان بهتان زده و ناسزا گفته و بدگويي کنيم، آنان نيز به خود اجازه ميدهند که دربارة مقدسات ما، ناروا بگويند که اين نيز مخالف است با آية :{ وَلَا تَسُبُّوا الَّذِينَ يَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَيَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَيْرِ عِلْمٍ }… (الانعام / 108)“کساني را که غير خدا را ميخوانند، ناسزا مگوييد که [آنان نيز] با دشمني و بر اثر ناداني، خداوند را ناروا گويند”ثالثا بهتان زدن از انواع کذب است که آن نيز عملي نکوهيده و حرام است.
رابعا چرا پيامبر حتي نسبت به متنبيان زمان خود چنين نکرد و چرا علي – عليه السلام – هنگام مواجهة سپاهش با سپاه معاويه نه تنها به اين حديث عمل نکرد بلکه برخلاف مفاد حديث مذکور به سپاهيان خود فرمود : “إني أکره لکم أن تکونوا سبابين” همانا خوش ندارم که دشنامگو باشيد، (نهجالبلاغه / خطبة 206) آيا آن حضرت نميخواست که براي سپاهيانش حسنات نوشته شود و درجاتشان در آخرت بالاتر رود؟!
اینکه گفتی برخورد با بدعت گزارن:طبق سیرت پیامبر بایستی با بدعت گزار برخورد نمود .اول توجیه نمود و اگر وارد دینش نمود جنگیدن ولی طبق قران فحش و ناسزا و افترا مذموم است و شما بحث را عوض نکن…اثبات این بود مذهب شما اهانت در آن ثواب دارد نه منهج بنده.دیگر الکی بحث را منحرف نکن
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7842گفتی:جناب اوربان گفتید که چرا فقط در وبلاگ مطالب خودت را می اوری و مطالب ما راکه در نقد مطالب شما نمی اوردی…بنده قصدم نبوده که گفتگوی بنده با شما را در وبلاگ بگذارم. بنا به مناسبتی مطالبی را گرد اوری کرده و در وبلاگ گذاشته و همان مطلب را در سایت اسلام تکس گذاشته تا نظرات دیگر دوستان را جویا شویمجواب:ما اهل سنت به یک طرفه به قاضی رفتن روافض عادت داریم.اشکال ندارد نشرش نده سخنان ما را . بهت حق میدم آبکی است(شیعه هر جا کم بیاره میگه:ابکی است-چرت وپرت است ولی سنی اگر بگوید ابکی است واقعا آن دلیل شیعه ابکی بوده بدون شک).مناسبش هرچه باشد همین دلیلهای ابکی ما را نشر بده تا عده ای زیادی از شیعیان به واسطه ی سخنان ابکی ما محکمتر بشند بر مذهبشان. راستی ابکی در قم چه شکلیه؟؟ابکی ابکی….
ما رافضی منصف ندیدیم .شاید شما منصف شوی…..!!!!!
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.