جهاد زنا یا صیغه ؟

Home انجمن ها فقه جهاد زنا یا صیغه ؟

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  meisam tamar در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 25)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #1921

    meisam tamar
    کاربر

    سلام

    در پست زیر

    http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2328

    که مجاهد دین برگشتش را از سوریه و عراق تایید کرده بود و به خودش یه جوری خوش امد گفته بود . و فارغ شده بود از سربریدن و تجاوز و هتک حرمت ناموس شیعه و سنی گفتم :

    سلام

    قصد توهین ندارم ها ولی داشتی ناموست رو برای جهاد نکاح برای مجاهدین داعشی آماده میکردی تا راحت تر این وهابی های کثیف سر کردهای اهل سنت را ببرند ؟

    که جواب دادند :

    علیک سلام.

    بنده نیز قصد توهین ندارم اما فعلا شما برو لاشه خسته و کوفته و افتاده مادرت و خواهرت و همسر گرامیتون از قحبه خانه (ببخشید خانه عفاف) جمع کنید چون فکر میکنم آنقدر صیغه شدند که دیگر نای نفس کشیدن نداشته باشند. (برگشتنی یه خدا قوت هم به برادران بسیجی بگو)

    البته از ولد المتعه ای مثل شما چنین درخواست داریم که حد اقل به مادر و خواهر و همسرت بگی حد اقل این عده رو نگه دارن.

    فقط این نکته رو هم محض اطلاع بگم که عده مقعد 45 شبه عزیز دل و جان برادر.

    http://islamtxt.net/?q=content/forum/1807

    ——————————————————————————————————————————-

    سلام

    ( عزیزان اهل سنت طرف سخن من با این شخص است نه شما )

    خداوکیلی مگر من حرف ناحقی زده ام که شما اینچنین براشفته شده اید و هر چه شایسته خودتان است را به من گفته اید ؟

    خیلی از علمای وهابیت زن و دخترشان را برای این کار فرستاده اند ( در اینترنت جستجو کنید ، هرچند شما استادید ! ) حال شما هم به حکم پیروی از این صالحین اگر همچین کاری کرده باشید گناهی نکرده اید !

    اما در مورد صیغه همسرم : شما که با الفبای اسلام اشنا نیستید بیجا میکنید گُه فشانی میکنید ؟ زن شوهردار را مگر میشود صیغه کرد ؟ این کار از گناهان بزرگ است وحرمت ابدی می آورد.

    طبق قوانين اسلامي، ازدواج با زن شوهر دار ممنوع و حرام است و اگر زن شوهرداري با فردي رابطه نامشروع برقرار كند، خيانتي بزرگ به شمار مي آيد كه مجازات دنيوي آن سنگسار است كه در نوع خود بدترين نوع مجازات به شمار مي رود و مجازات اخروي آن بسيار مضاعف مي گردد. از طرف ديگر، خداوند در قرآن كريم سوره نور آيه31 زنان مسلمان را از نگاه به نامحرم منع مي كند. وقتي يك نگاه ساده به نامحرم مورد نهي خداوند قرار مي گيرد به طريق اولي هر گونه رابطه با نامحرم از قبيل، ارتباط تلفني، ارتباط حضوري، لمس بدن، رابطه جنسي مورد نهي و غضب شديد خداوند مي باشد و وعده عذاب به آنها داده شده است.

    اما این حرف بیشتر در مورد شما صدق میکند ( دادن زنتان به افراد دیگر ) تا ما شیعه ها

    مگر نه اینکه أبو حنيفه وثورى گفته اند كه اگر ازدواج ( با محارم ) همراه با عمل زناشويى صورت گرفت موجب حد نمى شود، چون ممكن است نزديكى بجهت شبهه باشد يعنى خيال مى كرده است همسر خودش است ولى اشتباه كرده است. ( فکر کرده طرفداران هم مثل بزرگشون تو 12 سال یه سوره رو حفظ میکردن که این چنین فتوا داده اند . چرت و پرتهای این سایت را در جواب نیاری)

    (فصل ) ولا يجب الحد بالوطئ في نكاح مختلف فيه كنكاح المتعة والشغار والتحليل والنكاح بلا ولي ولا شهود ونكاح الاخت في عدة اختها البائن ونكاح الخامسة في عدة الرابعة البائن ونكاح المجوسية وهذا قول أكثر أهل العلم لان الاختلاف في إباحة الوطئ فيه شبهة والحدود تدرأ بالشبهات، المغني:10/155-152.

    رجل تزوج امرأة ممن لا يحل له نكاحها فدخل بها لا حد عليه سواء كان عالما بذلك أو غير عالم في قول أبى حنيفة رحمه الله تعالى ولكنه يوجع عقوبة إذا كان عالماً بذلك وعند أبى يوسف ومحمّد رحمهما الله تعالى إذا كان عالما بذلك فعليه الحد في ذوات المحارم. المبسوط: 9/85.

    تزويج المحارم

    (ومن تزوج امرأة لا يحل له نكاحها فوطئها لم يجب عليه الحد)، لشبهة العقد، قال الإسبيجاني: وهذا قول أبي حنيفة وزفر، وقال أبو يوسف ومحمد: إذا تزوج محرمة وعلم أنها حرام فليس ذلك بشبهة وعليه الحد إذا وطئ، وإن كان لا يعلم فلا حد عليه، والصحيح قول أبي حنيفة وزفر، وعليه مشى النسفي والمحبوبي وغيرهما، تصحيح.

    ( اللباب في شرح الكتاب للشيخ عبد الغني الغنيمي الدمشقي الميداني / كتاب الحدود / ج1 / ص540 / ط دار المعرفة )

    أقول : أعوذ بالله ، أي فقه وأي دين هذا؟ إنه دين فرويد الذي لا يعرف إلا الجنس !

    و هناك المزيد !

    ( رجل تزوج امرأة ممن لا يحل له نكاحها فدخل بها لاحد عليه سواء كان عالما بذلك أوغير عالم في قول أبى حنيفة رحمه الله تعالى ولكنه يوجع عقوبة إذا كان عالما بذلك )

    ( المبسوط للسرخسي / ج 9 / ص 85 / ط دار المعرفة 1406 ه )

    ( حدثنا سليمان بن شعيب عن أبيه عن محمد عن أبي يوسف عن أبي حنيفة بذلك حدثنا فهد قال ثنا أبو نعيم قال سمعت سفيان يقول في رجل تزوج محرم منه فدخل بها قال لا حد عليه )

    یا اصلا : مالك و به تبع او شافعى در حلال بودن ازدواج پدر با دخترش كه از طريق غير مشروع يعنى زنا به دنيا آمده باشد و همچنين با خواهر و دختر پسر و دختر دخترش كه به همين روش به دنيا آمده باشند از فتواهاى نادر روزگار است و دليلى كه بر جواز آن نيز آورده است نادر تر از خود حكم و شنيدنى است.
    وى مى گويد: به اين دليل نكاح جايز است كه اين پدر و دختر شرعاً با يكديگر نسبتى ندارند و بيگانه هستند و چون از راه غير مشروع متولّد شده است ارث نمى برد و نفقه او هم واجب نيست.

    حلية الزواج مع البنت من الزنا

    (أفتى المالك) بحلية الزواج من بنته من الزنا ، ومن أخته وبنت ابنه ، وبنت بنته، وبنت أخيه وأخته من الزنا ، مستدلا بأنها أجنبية منه ، ولا تنتسب إليه شرعا ، ولا يجري التوارث بينهما ، ولا تعتق عليه إذا ملكها ، ولا تلزمه نفقتها ، فلا يحرم عليه نكاحها كسائر الأجانب.

    المغني لابن قدامة 7 / 485 .

    و أفتى الشافعي بحلية الزواج من بنته من الزنا ، ومن أخته وبنت ابنه ، وبنت بنته ، وبنت أخيه وأخته من الزنا ، مستدلا بنفس دليل الإمام مالك في هذه المسألة كما مر آنفا.

    المغني لابن قدامة 7 / 485 .

    وهذه المسألة ذكرها الفخر الرازي في مناقب الشافعي مسلما بها ومدافعا فيها عنه.

    مناقب الإمام الشافعي ،ص 532 .

    إليها أشار الزمخشري في الأبيات المتقدمة بقوله : فإن شافعيا قلت قالوا بأنني أبيح نكاح البنت والبنت تحرم.

    المغني لابن قدامة 11 / 34، المحلى 6 /

    وما ذكره عن الشافعي من أنه يقول : إن البنت من الزنى لا تحرم ، هو مراد الزمخشري بقوله :
    وإن شافعيًا قلت قالوا بأنني *** أبيح نكاح البنت والبنت تحرم
    أضواء البيان في إيضاح القرآن بالقرآن ج 6 ص 68، اسم المؤلف: محمد الأمين بن محمد بن المختار الجكني الشنقيطي. الوفاة: 1393هـ. ، دار النشر : دار الفكر للطباعة والنشر. – بيروت. – 1415هـ – 1995م. ، تحقيق : مكتب البحوث والدراسات.

    و زمخشري هم که مفسر سني مذهب است كه در فقه حنفي و در عقائد معتزلي بوده است و ذهبي در سير اعلام النبلاء ، ج20 ، ص191 با تجليل و تكريم از او ياد كرده و لقب علامه را به او مي‌دهد.

    ابن اثير در جامع الأصول در مورد او مي گويد: «أبو القاسم محمود بن عمر الزمخشري الخوارزمي، الحنفي مذهبا، صاحب التصانيف العجيبة، و التأليفات الغريبة، مثل: الفائق في غريب الحديث، و الكشاف في تفسير القرآن، و الأمثال، و المفصّل في النحو. و له اليد الباسطة و اللسان الفصيح في علوم الأدب، لغتها و نحوها و شعرها و رسائلها، و علم البيان» ( این را گفتم که زیر سوال نبریش مثل بقیه دوستات )

    سرود : « حنفی ها شراب خواری را حلال می دانند و مالکی ها گوشت سگ را مباح می شمارند و شافعی ها ازدواج مرد با دخترش را حلال می دانند و حنبلی ها حلولی مذهب هستند و خدا را جسم می دانند » ( الکشاف ، ج ۲، ص ۵۷۳)

    حالا اصلا پدرتو کیه با این همه شوهر برای مادرت ؟ ( سن و سالت اگر میرسد تو را به ابوبکر البغدادی یا بن لادن به وسیله جهاد نکاح ملحق میکردم و مادرت را عایشه 15 ساله عربستانی که قهرمان جهاد نکاح شده ! )

    فتواي ابن حزم :
    إذا كان في سفر و معه زوجات و جميعهن في خيمة واحدة أو على فراش واحد فإنه يجوز ، و لكن يكره أن يطأ إحداهن أمام الأخرى و هي مستورة العورة ، أما إن كانت مكشوفة فإنه يحرم ، إذ لا يحل النظر إلى العورة ،
    …الفقه على المذاهب الأربعة للجزيري / كتاب النكاح ج هل للزوج أن يجمع بين زوجاته في بيت واحد وفي فراش واحد؟ / ص947 / الطبعة الأولى لدار ابن حزم ج بيروت.
    فتواي ابن عبد البر:
    ويكره للرجل أن ينام بين أمتيه أو بين زوجته وأمته وأن يطأ إحداهما بحيث تسمع الاخرى وأن يطأ الرجل حليلته بحيث يراه أحد صغيرا أو كبيرا
    الكافي في فقه أهل المدينة لابن عبدالبر ج 1 ص 612 ، اسم المؤلف: أبو عمر يوسف بن عبد الله بن عبد البر القرطبي الوفاة: 463 ، دار النشر : دار الكتب العلمية – بيروت – 1407 ، الطبعة : الأولى

    یا باز أبو حنيفه گفته است: اگر مردى بيست سال دور از همسرش زندگى کند و در اين مدّت رابطه اى با وى نداشته باشد و افرادى هم شهادت دهند که در مدّت بيست سال از جمع آنان جدا نشده، سپس همسرش باردار شود فرزند در رحم متعلّق به همان مرد است. همچنين اگر پس از بازگشت از سفر بچّه اى يکساله يا بيشتر در آغوش همسرش ديد، آن بچّه فرزند خود او خواهد بود. الايضاح – الفضل بن شاذان الأزدي ص 92

    یا أبو حنيفه نيز گفته است: اگر مردى در برابر قرار داد ده درهم با مادرش ازدواج و نزديکى نمايد زناکار نخواهد بود و حدّ زناکار هم بر وى جارى نمى شود، و اگر مردى آلتش را در پارچه اى به پيچد و با زنى همبستر شود زناکار نيست و حدّ بر او جارى نمى شود. الايضاح – الفضل بن شاذان الأزدي ص 92.

    یا ابوحنیفه و بقیه گفته اند : اگر زني براي کاري اجير شود و با او عمل زنا صورت گيرد و يا از اول براي زنا اجير شود حدي بر هيچکدام از زن و مرد نيست ! (المحلي ابن حزم 12/196)

    اصلا برادر خواهرات کین ؟ شاید گوساله یا بره ها باشن ( بخاری اینو میگه ها )

    به ياد داشته باشيد كه اگر چند نفر از شير يك گوسفند استفاده كنند خواهر و برادر رضاعى مى شوند و داستان محرميّت و حرمت ازدواج دامنگيرشان خواهد شد.

    شايد در آغاز از شنيدن و خواندن اين مطلب تعجّب كنيد و به دنبال گوينده و صاحب اين فتوا باشيد، و او را شخصى مجهول و بى اطلاع از احكام و دستورات شرع به ناميد.

    ولى وقتى كه گوينده اين سخن شخصى مانند محمّد بن إسماعيل بخارى صاحب و نويسنده كتاب صحيح باشد تعجّب شما بيشتر و بيشتر خواهد شد.

    اين فتوا را سرخسى در كتاب مبسوط از قول بخارى نقل كرده و خودش به جنگ وى رفته و مى گويد: اگر دو پسر بچّه ازگوسفند و يا گاوى همزمان شير به خورند حرمت رضاع و شير خوارگى محقّق نخواهد شد، زيرا در رضاع و شيرخوارگى نسب شرط است و بين انسان و حيوان نسبتى وجود ندارد.

    بنا بر اين خوردن شير حيوان موجب تحقّق رضاع و حرمت چيزى نخواهد شد.

    سپس مى گويد: همين فتوا سبب اخراج و تبعيد بخارى از بخا را شد.

    لبن البهيمة ينشر الحرمة ويوجب الأخوة

    وأفتى محمد بن إسماعيل البخاري صاحب الصحيح بأن لبن البهيمة ينشر الحرمة ، فلو شرب اثنان أو أكثر من لبن شاة واحدة صاروا إخوة أو أخوات من الرضاعة.

    قال السرخسي في المبسوط : ولو أن صبيين شربا من لبن شاة أو بقرة لم تثبت به حرمة الرضاع ، لأن الرضاع معتبر بالنسب ، وكما لا يتحقق النسب بين آدمي وبين البهائم فكذلك لا تثبت حرمة الرضاع بشرب لبن البهائم.

    وكان محمد بن إسماعيل البخاري صاحب التاريخ رضي الله عنه يقول : تثبت الحرمة .

    هذه المسألة كانت سبب إخراجه من بخارا ، فإنه قدم بخارا في زمن أبي حفص الكبير رحمه الله ، وجعل يفتي فنهاه أبو حفص رحمه الله ، وقال : لست بأهل له .

    فلم ينته ، حتى سئل عن هذه المسألة فأفتى بالحرمة ، فاجتمع الناس وأخرجوه. المبسوط 30 / 297 ، 1 / 139 .

    اصلا شاید مادرت به ابوبکر البغدادی شیر داده باشد که تو اینچنین سنگش را به سینه میزنی . ( خداوکیلی کار مابه کجا رسیده که میخواهیم ثابت کنیم ابوبکر البغدادی ادم نیست . بابا ماست سفیده به خدا سیاه نیست)

    اما در مورد صیغه خواهر و مادرم : چرا نام اینان را به ميان مي آوري اي احمق ؟ آن كسي كه در كتابش متعه را حلال شمرده و براي بندگانش مباح قرار داده ، از تو و آن كس كه بي جهت از متعه نهي مي كنيد غيرت مندتر است . ثانیا : آنها هم اگر این کار را کنند احتمالا از اسماء دختر ابوبکر یاد گرفته اند که اولین فرزند صیغه ای را در اسلام به دنیا اورده اند : ابن زبير به ابن عباس گفت : چرا فتواي به حليت متعه مي دهي ؟ پاسخ داد از مادرت (أسماء) بپرس که چگونه تو را حامله شد . پس سوال کرد ؛ وي پاسخ داد تو را به دنيا نياوردم مگر از متعه.

    همين مطلب به صورت خلاصه در کتب ذيل آمده است :

    زاد المعاد ج2 ص206 چاپ موسسة الرسالة بيروت و التمهيد لابن عبد البر ج8 ص 208 و الاستذكار ابن عبد البر ج4 ص61 چاپ دار الکتب العلمية بيروت و..

    حدثنا يونس قال حدثنا أبو داود قال حدثنا شعبة عن مسلم القرشي قال دخلنا على أسماء بنت أبى بكر فسألناها عن متعة النساء فقالت فعلناها على عهد رسول الله صلى الله عليه وسلم

    مسند الطيالسي ج 1 ص 227 ، اسم المؤلف: سليمان بن داود أبو داود الفارسي البصري الطيالسي الوفاة: 204 ، دار النشر : دار المعرفة – بيروت

    پس تو که ادعای پیروی از اینها را داری خواهر و مادرت را یه صیغه نمیدهی ؟ تا مجبور نشوی با خواندن یک حمد آنها را به ازدواج گله ای بربر دراوری ! (فقط نگو که صیغه توسط خدا یا کسی که در چند ده مورد موافقات در برابر پیامبر دارد !! نقض شده )

    و صيغه داراي شرايطي است كه يكي (به گفته بيشتر علما) اجازه پدر است براي زوجه، لذا لازم بوده ( همانند ازدواج دائم )

    البته میدونم در بین عده ای بربر عقده ای شده ای که این چنین حرف مفت میزنی و میخواهی صیغه را به زنا بچسبانی . وگرنه متعه اي که قرآن آن را حلال کرده و فرموده: فَمَا اسْتَمْتَعْتُمْ بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أجُورَهُنَّ فَرِيضَةً ، آيا خدا در قرآن امر به زنا که کار حرامي مي باشد، کرده است؟! آيا خدا اين را نفهميد که بين زنا و متعه فرق وجود دارد؟! آيا اين تهمت به قرآن نيست که بگويي بين آن دو فرقي نيست؟! پس متعه کار حرامي بوده است که نعوذ بالله قرآن آن را تاييد کرده است؟!

    و آيا اين حرف شما توهين به صحابه پيامبر (ص) که خود متعه را انجام داده و يا حلال مي دانستند، نيست؟! يعني صحابه فرق بين زنا و متعه را نمي دانستند و کار حرامي را انجام مي دادند!! آيا اسما دختر ابوبکر که متعه کرد ،کار حرامي را مرتکب شد آيا اين را قبول مي کند؟!

    ازدواج موقت مانند ازدواج دائم نيازمند اجراي صيغه است ( نه خواند سوره حمد ) که احکام خاص خود را دارد. بر خلاف زنا که در آن، هيچ يک از اين احکام وجود ندارد نه صيغه اي (تا چه رسد به قصد انشاء) نه ايجابي و نه قبولي. از آنجا که برخي اين عقد را که در زمان کوتاه و آسان اجرا مي شود، به آن اهميت ندانده و آن را ناچيز مي شمارند ما از شما مي پزسيم آيا واقعا فرقي بين رعايت يک قانون و رعايت نکردن آن نيست؟ براي مثال، شما رئيس بانک هستيد. کسي به شما مراجعه کرده و تقاضاي چند ميليون وام مي کند. شما هم با تقاضاي او موافقت مي کنيد به شرط آنکه وي شرايط و تعهداتي را که بانک از او مي خواهد در عرض چند دقيقه امضاء کرده و بپذيرد؛ اما او از شما مي‌خواهد تا بدون گذراندن مراحل قانوني، خواسته او را اجابت کرده و پول را به او تحويل دهيد. او اين جمله را به شما مي گويد:«چه فرقي مي کند من اين چهار تا برگه را امضاء کنم يا نه؟ اصل آن نقل و انتقال پول است.»شما چه جوابي به او مي دهيد؟ حق را به او مي دهيد و فورا پول را در اختيارش مي گذاريد؟ يا به او مي گوييد درست است که چند دقيقه بيشتر طول نمي کشد؛ اما کار بايد طبق قانون باشد؛ اگر قانون اجرا نشد اين نقل و انتقال ديگر نامش پرداخت وام نيست؛ اختلاس است. با همين چند دقيقه، کار به آن خوبي، به کاري به اين بدي تبديل مي شود بي آنکه تغييري در ظاهر آن پديد آمده باشد.گذشته از اين که در اين مثال، قانون، قانون اعتباري انساني است؛ ولي اجراي عقد براي ازدواج، قانون واقعي الهي است.
    آيا شما بين عقد موقت با زنا فرق نمي گذاريد؟ اگر فرق نمي گذاريد در عقد دائم که با چند لفظ اجرا مي شود نيز بايد فرق نگذاريد؟

    همچنين تمام احکام محرم و نامحرم که در ازدواج دائم وجود دارد در ازدواج موقت نيز لحاظ مي شود. براي مثال مرد به محض اينکه زني را صيغه کرد ديگر حق ازدواج با مادر او را نخواهد داشت؛ آن زن هم ديگر حق ازدواج با پدر اين مرد را ندارد و بسياري از احکام ديگر. اما در زنا که سراسر بي بند و باري و عدم رعايت قوانين شرع است؛ اين احکام از اساس معنا ندارد.

    در ازدواج موقت پس از آنکه دو طرف از هم جدا شدند زن بايد «عده» نگه دارد. و تا پايان مدت عده، حق ازدواج و ارتباط زناشويي با مرد ديگري را ندارد اما در زنا اين طور نيست.

    اما اینکه گفته اید : عده مقعد 45 شبه عزیز دل و جان برادر

    جواب : من برادر تو نیستم . برادر من اهل سنت هستند که عشق و مودت به اهل بیتی دارند که در کنار قران در حدیث ثقلین آمده و شرط رهایی از اتش شده ( در مورد شما : خداوند از خیانت چشمها و اندیشه پنهانی دلها آگاه است ) نه به ابن تیمیه و محمد ابن عبدالوهاب . و من در این منبع همچین چیزی ندیدم . در سایت فارسی و عربیشان هم جستجو زده ام و نیافته ام و در گوگل هم جستجو زدم و نیافتم . پس یا داری دورغهای شبکه کلمه را که از سایتهای عربی دیگر برداشته شده میگویی یا باید این مطلب را از سایت دقیقا بیاوری .

    حالا فرض کنیم که اوردی . چه میشود ؟ دوباره بخوانید : بله در دخول کردن در دبر عده وجود دارد و میزانش 45 روز است. ( ایا این عمل یعنی وطی در دبر را تایید کرده که اینچنین شما نتیجه گرفته اید ؟ اینجا گفته اگر وطی در دبر نیز شده باشد یا فرج باید عده 45 روزه عقد موقت نگه داشته شود )

    احکام عدّه عقد موقت

    پرسش: دختری بعد از ازدواج و دخول از دبر ، طلاق داده شد و بدون عده با کس دیگر ازدواج کرد حکم آنرا بیان کنید ؟

    پاسخ: عده بر او واجب بوده است اگر بمقدار ختنه گاه داخل شده باشد ، ولی اگر معلوم نیست به این مقدار داخل شده باشد عده واجب نیست . و بنا بر وجوب عده اگر با علم آنها به اینکه عده واجب است و ازدواج در عده حرام است ازدواج کرده اند ، ازدواج دوم باطل است و آن زن بر او حرام ابدی شده است ، و اگر نمی دانستند و عقد خوانده اند عقد باطل است ولی اگر دخول نشده باشد حرام ابدی نشده است و می توانند دوباره عقد بخوانند و اگر دخول شده باشد حرام ابدی هستند .

    http://www.sistani.org/persian/qa/0971/page/2/#13285

    یا

    سوال اول :زمان نگهداشتن عده در ازدواج موقت چقدر است؟

    پاسخ: 1- عده ازدواج موقت بعد از تمام شدن مدت در صورتی که عادت ماهانه می بیند، به مقدار دو حیض کامل است و اگر عادت نمی بیند چهل و پنج روز تمام است.

    http://portal.anhar.ir/node/2711/?ref=sbttl#gsc.tab=0

    حالا سوال من از تو این است که

    1 : عده كسى كه با تمام بدنش داخل فرج و عورت زن شود چقدر است ؟

    أحمد بن محمّد صاوى از فقيهان گروه و فرقه مالكى فتوا مى دهد: اگر شخصى با تمام بدنش داخل عورت زنى بشود نزد ما نصى بر حكم و وظيفه او نيست، ولى جناب شافعى گفته است: اگر اوّل با آلتش داخل شود بر هر دو غسل واجب است و گر نه واجب نيست.

    حاشية الشرح الصغير على أقرب المسالك للصاوي / ج2 / ص 164 / ط مصر1392 ه / كذلك في حاشية الدسوقي على الشرح الكبير / ج1 / ص5

    2 : عده اینها چقدر است : اگر مردى آلتش را در آلت مرد ديگرى داخل نمايد بر هر دو نفر غسل واجب مى شود.

    حواشي الشرواني – دار الكتب العلمية / ج1 / ص 259 / كذلك في حاشية السجا – دار الفكر / فصل في موجبات الغسل .

    3 : عده اینها چقدر است : اگر كسى زنى را به خدمت (اجاره) گرفت تا با وى زنا كند يا از زنان محرم خودش كام بگيرد و بداند اين عمل حرام است حدّ زنا بر وى واجب مى شود.

    ولى اگر از زنان محرم خودش يكى را به كنيزى بگيرد و با وى نزديكى نمايد فتواى درست آن است كه حدّ بر وى واجب نمى شود.

    محيي الدين النووي ينقل لنا المزيد

    (فصل ) وإن استأجر امرأة ليزني بها فزنى بها أو تزوج ذات رحم محرم فوطئها وهو يعتقد تحريمها وجب عليه الحد لانه لا تأثير للعقد في إباحة وطئها فكان وجوده كعدمه ، وإن ملك ذات رحم محرم ووطئها ففيه قولان ( أحدهما ) أنه يجب عليه الحد لان ملكه لا يبيح وطأها بحال فلم يسقط الحد ( والثانى ) أنه لا يجب عليه الحد ، وهو الصحيح )

    (المجموع – محيى الدين النووي / ج 20 / ص 20 / ط دار الفكر )

    4 : عده اینها چقدر است : اگر مردى آلتش را دو نيم نمايد يعنى از وسط آن را با وسيله برّنده اى نصف كند سپس هر كدام را داخل فرج زنى نمايد بر آن مرد غسل واجب مى شود ولى بر زنها واجب نيست.

    رجل شق ذكره نصفين و أدخله في إمرئتين!

    لو شق ذكره نصفين فأدخل أحدهما في زوجة ، والآخر في زوجة أخري ، وجب عليه الغسل دونهم. ( حواشي الشرواني على تحفة المحتاج لعبدالحميد الشرواني / ج 1 / ص 260 / كتاب الطهارة / ط دار إحياء التراث.

    لو أدخل أحدهما في قبلها ، والأخرى في دبرها ، وجب الغسل. المصدر السابق

    5 : عده اینها چقدر است : اگر مردى از قسمت پايين بدن همسرش داخل شكمش شود آيا غسل بر وى واجب است، يا نه؟

    جواب داده اند: اگر از پاهايش داخل شده باشد غسل واجب است و اگر با سرش داخل شده باشد واجب نيست.

    نبوغ را مى بينيد، گويا پاسخ دهنده حتّى يك لحظه هم به خودش اجازه انديشيدن نداده است كه آيا چنين عملى اساساً امكان دارد يا نه؟

    حكم رجل دخل في بطن امرئته

    و أن رجلا دخل بطن امرأة من أسفل ، فهل يجب عليه الغسل أم لا؟ فأجاب : إنه لو دخل من رجليه وجب عليه الغسل ، وإذا دخل من جهة الرأس فلا يجب عليه الغسل. ما لا يجوز فيه الخلاف لعبد الجليل عيسى / صفحة 90.

    اما در باره بحث وطي دبر با همسر:

    علمای ما فتوا به كراهت شديد آن داده‌اند ، اما علما شما آنرا انجام داده اند ( برخلاف احادیثی که اورده اید و گفته پیامبر نهی کرده اما این علمایتان با خودشان احتمالا نعوذ به اله گفته اند پیامبر هذیان ! گفته ) ، نه تنها انجام داده اند ؛ بلكه روش انجام آن را نيز به پيروان خود آموزش داده اند :

    قرطبي ، عالم مشهور اهل سنت در تفسير خود مي‌نويسد :
    وذكر ابن العربي أن ابن شعبان أسند جواز هذا القول إلى زمرة كبيرة من الصحابة والتابعين وإلى مالك … .
    الجامع لأحكام القرآن ، قرطبي ، ج3 ، ص93 .
    ابن عربي گفته است كه ابن شعبان ، جواز اين عمل [وطي دبر زن] را به جماعت بسياري از صحابه ، تابعين و مالك بن أنس نسبت داده است .

    و انچه به آن استدلال كرده ايد ، به نظر اهل سنت سندش ضعيف است ( برای همین عده ای از صحابه به ان عمل کرده اند ! )، و آنكس كه براي شما چنين روايتي را خوانده‌ است ، باز هم سر شما را كلاه گذاشته است :

    في كراهية إتيان الحائض

    76 حدثنا محمد بن بشار حدثنا يحيى وعبد الرحمن قالا حدثنا حماد بن سلمة عن حكيم الأثرم عن أبي تميمة الهجيمي عن أبي هريرة عن النبي صلى الله عليه وسلم قال من أتى حائضا أو امرأة في دبرها فقد كفر بما أنزل على محمد صلى الله عليه وسلم # سألت محمدا عن هذا الحديث فلم يعرفه إلا من هذا الوجه وضعف هذا الحديث جدا

    علل الترمذي الكبير ج 1 ص 59 ، اسم المؤلف: أبو طالب القاضي الوفاة: 279 هـ ، دار النشر : عالم الكتب ,‏مكتبة النهضة العربية – بيروت – 1409 ، الطبعة : الأولى ، تحقيق : صبحي السامرائي , أبو المعاطي النوري , محمود محمد الصعيدي

    حال عده ای که به ان عمل کرده اند :

    ما جاء في كم تمكث النفساء

    ابن أبي مليكه و عملي كردن آن:
    ابن أبي مليكه از فقهاي نامدار اهل سنت است كه نه تنها نزديكي از پشت را جايز مي‌دانسته؛ بلكه آن را علمي كرده و حتي روش انجام بهتر آن را نيز به مقلدانش ياد داده است.
    محمد بن جرير طبري و جلال الدين سيوطي در تفسيرشان مي‌نويسند:
    عن قتادة قال سئل أبو الدرداء عن إتيان النساء في أدبارهن فقال هل يفعل ذلك إلا كافر قال روح فشهدت بن أبي مليكة يسئل عن ذلك فقال قد أردته من جارية لي البارحة فاعتاص علي فاستعنت بدهن أو بشحم.
    از ابو درداء در مورد نزديکي کردن از پشت با همسر سوال شد؛ پس گفت: آيا غير از کفار کسي اين کار را انجام مي دهد ؟
    روح مي گويد: پس در نزد ابن ابي مليکه حاضر بودم که در اين زمينه از او سوال شد؛ پس پاسخ داد: ديشب مي خواستم با کنيزي از کنيزکانم چنين کنم؛ اما برايم سخت بود؛ به همين جهت از روغن يا دنبه استفاده کردم!!!

    الطبري، أبو جعفر محمد بن جرير بن يزيد بن كثير بن غالب (متوفاي310)، جامع البيان عن تأويل آي القرآن، ج2، ص395، ناشر: دار الفكر، بيروت – 1405هـ؛
    السيوطي، جلال الدين عبد الرحمن بن أبي بكر (متوفاي911هـ)، الدر المنثور، ج1، ص638، ناشر: دار الفكر – بيروت – 1993.

    مالك بن أنس و عملي كردن آن:
    مالك بن أنس، پيشواي مذهب مالكي‌ها از كساني است كه اين عمل را جايز مي‌دانسته و حتي عملي نيز كرده است.
    جصاص حنفي در احكام القرآن، بدر الدين عيني در عمدة القاري، قاضي صيمري در اخبار ابوحنيفه و جلال الدين سيوطي در الدر المنثور مي‌نويسند:
    حدثنا أبو حفص عمر بن إبراهيم قال ثنا مكرم قال ثنا علي بن صالح البغوي قال سمعت عبد الله بن العباس قال سمعت أبا عبد الله أحمد بن مؤمل قال سمعت أبا سليمان الجوزجاني قال سألت مالك بن أنس عن وطىء الحلائل في الدبر فقال لي الساعة غسلت رأسي منه وأومأ بيده إلى رأسه.

    ابوسليمان جوزجاني مي‌گويد: از مالک بن انس سوال کردم که آيا مي توان با حليلة (همسر يا کنيز) از پشت نزديکي کرد ؟ پاسخ داد: همين الان از همين کار غسل کردم و سپس به سرش اشاره كرد.

    الجصاص الرازي الحنفي، أبو بكر أحمد بن علي (متوفاي370هـ) ، أحكام القرآن ، ج2، ص40، تحقيق: محمد الصادق قمحاوي ، ناشر: دار إحياء التراث العربي – بيروت – 1405هـ؛
    العيني الغيتابي الحنفي، بدر الدين ابومحمد محمود بن أحمد (متوفاي 855هـ)، عمدة القاري شرح صحيح البخاري، ج18، ص117، ناشر: دار إحياء التراث العربي – بيروت؛
    الصيمري ، القاضي أبي عبد الله حسين بن علي (متوفاي436هـ) ، أخبار أبي حنيفة وأصحابه ، ج1، ص92، ناشر: عالم الكتب – بيروت ، الطبعة: الثانية، 1405هـ – 1985م؛
    السيوطي، جلال الدين عبد الرحمن بن أبي بكر (متوفاي911هـ)، الدر المنثور، ج1 ، ص683 ، ذيل آيه نساؤكم حرث لكم ، ناشر: دار الفكر – بيروت – 1993.

    و بسياري از بزرگان اهل سنت نقل كرده‌اند:
    وروى أصبغ بن الفرج عن ابن القاسم عن مالك قال ما أدركت أحدا اقتدى به في ديني يشك فيه أنه حلال يعني وطء المرأة في دبرها ثم قرأ «نساؤكم حرث لكم» قال فأي شيء أبين من هذا وما أشك فيه.

    اصبغ بن فرج از ابن قاسم از مالك نقل كرده است كه گفت: نمي‌بينم فقيهي را كه در دينم از او تقليد كرده باشم كه در حلال بودن اين عمل شك داشته باشد.

    الطحاوي الحنفي ، ابوجعفر أحمد بن محمد بن سلامة (متوفاي321هـ)/ الجصاص ، أحمد بن علي الرازي أبو بكر (متوفاي370هـ) ، مختصر اختلاف العلماء، ج2، ص344، تحقيق: د. عبد الله نذير أحمد، ناشر: دار البشائر الإسلامية – بيروت ، الطبعة: الثانية، 1417هـ؛
    الجصاص الرازي الحنفي، أبو بكر أحمد بن علي (متوفاي370هـ) ، أحكام القرآن ، ج2، ص39، تحقيق: محمد الصادق قمحاوي ، ناشر: دار إحياء التراث العربي – بيروت – 1405هـ؛
    العيني الغيتابي الحنفي، بدر الدين ابومحمد محمود بن أحمد (متوفاي 855هـ)، عمدة القاري شرح صحيح البخاري، ج18، ص117، ناشر: دار إحياء التراث العربي – بيروت؛
    السيوطي، جلال الدين عبد الرحمن بن أبي بكر (متوفاي911هـ)، الدر المنثور، ج1، ص638، ناشر: دار الفكر – بيروت – 1993؛
    الشوكاني، محمد بن علي بن محمد (متوفاي1255هـ)، فتح القدير الجامع بين فني الرواية والدراية من علم التفسير، ج1، ص227، ناشر: دار الفكر – بيروت.

    و اين شعر در مورد مالک بن انس مشهور است که گفت:

    فحاولها من خلفها فتمنعت
    وقالت معاذ الله من فعل ذلك
    فقال لها جازت على قول مالك
    فقالت رماك الله في يد مالك
    خواست با زنش از پشت نزديکي کند اما آن زن مانع شد
    و گفت: پناه بر خدا چه کسي چنين کاري کرده است ؟
    به او پاسخ داد که اين کار بنا بر نظر مالک جايز است.
    پس گفت خدا تو را به دست مالک دچار کند. (تا او با تو چنين کند)

    .

    .

    .

    در انتها هم خواستم انچه شایسته ات را نثارت کنم . ولی مراد من علیست که میگوید :

    و لا تتكلموا بالفحش، فإنه لا يليق بنا و لا بشيعتنا.

    فحش ندهيد؛ چون فحش دادن نه زيبنده ما است و نه زيبنده شيعيان ما.

    مستدرك الوسائل ميرزا نوري، ج 12، ص 82 ـ جامع أحاديث الشيعة للسيد البروجردي، ج 13، ص432

    و باز هم اگر حرف مرادم نبود ، به حکم زیر این کار را نمیکنم :

    سگی پای صحرا نشینی گزید

    به خشمی که زهرش ز دندان چکید

    شب از درد بیچاره خوابش نبرد

    به خیل اندرش دختری بود خرد

    پدر را جفا کرد و تندی نمود

    که آخر تو را نیز دندان نبود؟

    پس از گریه مرد پراگنده روز

    بخندید کای مامک دلفروز

    مرا گر چه هم سلطنت بود و بیش

    دریغ آمدم کام و دندان خویش

    محال است اگر تیغ بر سر خورم

    که دندان به پای سگ اندر برم

    توان کرد با ناکسان بدرگی

    ولیکن ز مردم نیاید سگی

    .

    جواب خواستی بدهی لطفا نه سفسطه کن نه به احادیث ضعیف استناد کن ، نه تکذیب و تضعیف کن

    و من با توجه به مشغله هایم و همچنین نقدهایی که در مورد مطالب شخص ابن تیمیه 72 دارم اگر جوابی ندادم بدانید که در اینده جواب داده خواهد شد و اگر سکوت هم کردم دلیل بر ابکی بودن استدلالات است.

    #11379

    mojahed.din
    کاربر
    نوشته ای:

    4 : عده اینها چقدر است …

    پاسخ:

    هرچند که این شماره هایی که میدی مطلقا ربطی به مساله عده ندارند و نمیدانم رو چه حسابی میزان عده را میخواهی خداییش خیلی مسخره هستی اما به هر حال وسیله خوبی هستند برای رسوا کردن و بی ابرو کردن امثال شما

    تو در ترجمه متن عربی نوشتی « سپس هر كدام را داخل فرج زنى نمايد » و متن عربیش هم اینه «فأدخل أحدهما في زوجة ، والآخر في زوجة أخري » یعنی اینکه متن عربی دارد درباره زوجه و همسر حرف میزند اما تو با کمال بی شرمی آن را به شکل مجهول که انگار درباره همسر خودش حرف نمیزند نوشتی «زنی! »

    واسه همینه میگم متن عربی بده چون کذاب هایی مثل شما حتی در جلوی متن عربی نیز دروغ میگید چه برسه که اگر متن عربی نباشد

    گذشته از این تو بگو مشکل متن کجاست؟ گفته اگر فرضا کسی الت تناسلیش قطع بشه و هر قطعه وارد یکی از زنانش بشه تنها خودش باید غسل کند نه زنانش. فقیهان نیز پیشه شان است همه چیز را در یک باب که امکانش وقوعش باشد ذکر میکنند.

    ای جماعت این مساله چه ربطی به عده داشت که این جاهل السلطنه میزان عده اش را میخواهد. و فرضا میزان عده هم داشت چه ربطی به موضوع صیغه داشت که در مقابل صیغه کردن خواهر مادرش امده اینو به رخ من کشیده؟

    نمیدانم بخندم یا گریه کنم

    ادامه جواب ها برای بعد

    #11431

    یوسف 2014
    کاربر
    .
    #11432

    یوسف 2014
    کاربر
    مثل استاد خود هراندازه که توانستی دروغ سرهم کردی .

    هم میگویی با اهل سنت برادریم وهم کثیف ترین تهمت هارا به امام ابوحنیفه وامام مالک میزنی .

    منافق بودن شما ها عیان شده است.

    #11439

    mojahed.din
    کاربر
    خب جوابی دندان شکن بهت میدم تا برای باقی روافض نیز درست ادب بشی ای رافضی کذاب.

    جهاد نکاح را روافض ساختند تنها و. تنها برای اینکه یه کم از دردشون تسکین یابد چون وقتی به روافض میگفتیم زنان و مادران و خواهرانتون رو صیغه ندید چون این زنا است ناراحت می شدند و 1400 سال بود هیچ دفاعی نداشتند بکنند اما امروز ابتکار به خرج دادند و چیزی به نام جهاد نکاح ساختند که در ماهیتش همان صیغه و زنای روافض است اما در تتبل و کرنایش می کوبند تا شاید مثلا دردشون تسکین بشه که نمیشه.

    اگر جهاد نکاح رو زشت می دونید چرا صیغه رو می پسندید. امان از حماقت دردی که درمان ندارد.

    اما جهاد نکاح این لینک رو بخونید

    http://sunni-news.net/fa/articles.aspx?article_no=30998

    روافض جهاد نکاح را برگرداندن به یک صفحه جعلی تویتر به نام دکتر عریفی که بعد از آن دکتر عریفی در همه شبکه های اهل سنت از جمله شبکه کلمه رسما و به طور مستقیم آمد و روافض و دروغشان را رسوا کرد

    برای مثال این لینک

    رد العريفي على كذبه ( جهاد المناكحه ) + حقاره ووقاحه مقدم قناة الجديد مع الشيخ

    http://www.youtube.com/watch?v=2SvQ5BlxiO4

    و این هم مصاحبه شبکه کلمه با دکتر عریفی

    شیخ محمد العریفی : جهاد نکاح عین زنا و فاحشگی هست و این تهمت کثیف ساخته اطلاعات ایران و سوریه هست

    http://www.youtube.com/watch?v=2SvQ5BlxiO4

    _________

    حالا اگر یاز هم گامویشی بعد از یک سال باز بیاید و دم از جهاد نکگاح بزند و به زور آن را حقیقت بداند به نظرم همان سرش را بریدن بهتر است.

    اقا من که از سربازان دولت اسلامی هستم از شما هم که خجالت نمیکشم تقیه هم که نمیکنم وقتی میگویم چنین چیزی نیست و دروغه توی کذاب منافق چطور میخواهی به زور آن را حقیقی بدانی؟ تو فعلا صیغه تو جواب بده.

    #11440

    meisam tamar
    کاربر

    سلام دوستان

    من به پرسشی بی پاسخ رسیده ام و آن این است که چرا از داعش دفاع میکنند ؟ داعشی که نه به زن و بچه رحم میکند و بیشتر از اهل سنت کشته و سر بریده چرا این شخص این گونه از آنها دفاع میکنند ؟

    اما خدا کند که جهاد زنا یک دروغ باشد و حق با شما باشد . به واله اسلام انقدر از منافقین ضربه خورده است که حد و حساب ندارد . مثلا برای پیامبر :

    1 : انس گفت : رسول خدا صلي الله عليه وسلم در يك ساعت از شبانه روز بين يازده زن خويش مي گشت !!! به انس گفتم : آيا او نيروي اين كار را داشت؟ پاسخ داد : در ميان ما صحابه اين چنين مطرح بود، كه به آن حضرت نيروي سي مرد داده شده است !!!(صحيح بخاري ، ج1، ص71)

    2 : پيامبر در جلوى مردم برهنه و عريان شد . (بخاري ، ج1، ص 96 ، ح364)

    3 : پیامبر ایستاده بول میکرد ( صحیح بخاری جلد 1 ص 72)

    4 : پيامبر فراموش میکند و در حال جنابت نماز مى خواند. ( صحيح البخاري، ج 1، ص77، ح 275)

    و …

    حال سوال ما از برادران اهل سنت این است که مثلا اگر یک امام جماعت مسجدی بیاید بدون غسل جنابت و بعد بگوید که صبر کنید تا من بروم غسل جنابت کنم و بیایم شما راجع به او چه فکر میکنید ، یا یک نفر بگوید پدرتان را دیدم که ایستاده بول میکند شما راجع به پدر و کسی که این حرف را به شما زده است چه فکر میکنید.

    آیا خداوندی که پیامبر را در قران اسوه حسنه برای ما معرفی میکند ، حقیقتا این از نظر شما اسوه حسنه است ؟

    ایا شما از این اسوه حسنه پیروی میکنید ؟

    ایا سنت رسول خدا در کتاب صحیح بخاری است و لا غیر ؟

    #11441

    meisam tamar
    کاربر

    چرا کسی را که میخواهد با اسلام و روح ان اشنا شود به او میگویند برو کتاب بخاری را بخوان ، ایا بعد از خواندن این خزعبلات هم به خدا و هم به فرستاده اش و هم به اسلام بدبین نمیشود ، ایا به ریش مسلمانان با این اسوه حسنه یشان نمیخندد ؟ ایا سلمان رشدی و کسانی که فیلم علیه پیامبر میسازند ایا از روی این روایات شما نیست ! شما چکار کردید ؟

    حال این داعشیهایی که خود را منتصب به اسلام میکنند با واقعیت یا شایعه بودن این حرف دیگر کاری ندارند . و عريفي تاكنون چندين فتواي عجيب و غريب صادر كرده است كه جنجالي‌ترين فتواي وي همان است که در آن به شورشيان سوري، اجازه مي‌دهد تا با زنان ازدواج کوتاه و چندساعته داشته باشند. شيخ عريفي در اين فتوا گفته است که بهترين جهادها، جهاد نكاح است و ازدواج بين اين مجاهدين و زنان مي‌تواند تمايلات شهواني اين جنگجويان را برآورده کرده و عزم آنها را براي جنگ با دولت بشار اسد افزايش دهد.

    فتواي جنجالي عريفي درباره جهاد نكاح در سوريه كه با واكنش‌هاي شديدي روبه رو شد.

    اين ازدواج‌ها که وي آن را ازدواج‌هاي مناکحه يا موقتي مي‌نامد، شامل زنان و دختران 14 سال به بالا، مطلقه‌ها و بيوه‌ها مي‌شود. او همچنين در اين فتوا، بهشت را به آن دسته از زناني که به اين نوع ازدواج با شبه نظاميان رضايت مي‌دهند، وعده داده است.

    پس از اين فتوا موج عظيمي از خشم جهان اسلام را فراگرفت و حتي بسياري از علماي حتي اهل سنت عليه اين فتوا موضع گرفتند و‌ آن را نوعي زنا و ترويج فساد و فحشا دانستند تا اينكه عريفي تحت فشارهاي اسلامي و عربي ناگزير شد فتواي خود را پس گرفته و اعلام كند كه اين فتوا از وي صادر نشده است. اما اين انكار عريفي مانع از آن نشد كه شورشيان سوري آن را تحريم كنند بلكه همچنان بسياري از آنها به اين فتوا عمل مي‌كنند.

    مثلا شيخ عثمان بطيخ مفتي اعظم تونس اعتراف کرد : وي كه در 19 آوريل سال گذشته در تلوزيون رسمي تونس مطرح شد گفت : «16 دختر بچه را برده‌اند براي جهاد نكاح ؛ اين چيست ؟!اين زنا است ؛ اين فساد اخلاقي است»

    لينك خبر در خبرگزاري رويترز:

    http://ara.reuters.com/article/topNews/idARACAE9B278P20130419

    #11442

    meisam tamar
    کاربر

    البته وقتی “صالح المغامسی” مبلغ سعودی و امام و خطیب مسجد قبا در مدینه منوره با صدور فتوایی اعلام میکند: نوشیدن ادرار توسط مجاهدان (تروریست های ارتش آزاد و جبهة النصرة) باعث آمرزش و پاک شدن گناهان می شود. ( حدیث ضعیف ادرار ائمه را نیاوری )

    البته اینها سابقه دارد . چون پشگل شتري که جناب عائشه ام المؤمنين سوارش شده بود، با تعابيري که هم طبري در تاريخ‌شان و هم ابن اثير در جلد 3 صفحه 247 دارند که مي‌گويند:

    وإذا رجال من الأزد يأخذون بعر الجمل فيفتونه ويشمونه ويقولون بعر جمل أمنا ريحه ريح المسك.

    تاريخ الطبري، ج 3، ص 48 و 49

    آن افرادي که در جنگ جمل اطراف شتر عائشه بودند، پشگل اين شتر را برمي‌داشتند و بو مي‌کردند و مي‌گفتند: پشگل شتر مادر ما، بوي مشک و انبر مي‌دهد.

    حال چرا نباید عده ای به دروغ یا حقیقت به نام جهاد زنا تن به همخوابی با این فرشته های داعشی که ادرارشان گناهان را پاک میکند دهد ؟

    #11443

    mojahed.din
    کاربر
    چند ساعت بود برق رفته بود الان بر گشتم

    نوشته ای:

    خیلی از علمای وهابیت زن و دخترشان را برای این کار فرستاده اند ( در اینترنت جستجو کنید ، هرچند شما استادید ! )

    پاسخ: والله مثل سگ دروغ میگی و خودت هم میدونی که داری دروغ میگی

    اصلا تو فقط و فقط و فقط یک شبه عالم اهل سنت یا وهابیت بیار (عالم هم پسشکشت)که جهاد نکاح را به طور تئوری قبول داشته باشه. بیار اگر بچه پدرتی

    اما در مورد صیغه همسرتون

    الكافي للكليني (329 هـ) الجزء 5 صفحة 462 باب أنها مصدقة على نفسها

    http://www.al-shia.org/html/ara/books/lib-hadis/al-kafi-5/19.htm#03

    1 عدة من أصحابنا عن أحمد بن محمد بن خالد عن محمد بن علي عن محمد بن أسلم عن إبراهيم بن الفضل عن أبان بن تغلب قال قلت لأبي عبد الله (ع) إني أكون في بعض الطرقات فأرى المرأة الحسناء ولا آمن أن تكون ذات بعل أو من العواهر؟ قال: ليس هذا عليك إنما عليك أن تصدقها في نفسها .

    ابان بن تغلب ميگوید به ابی عبد الله ع گفتم : من در بعضی از راه ها زن های خوشکل می بینم و مطمئن نیستم که این زنهای خوشکل متاهل هستند یا فاحشه ؟ فرمود سوال در این باره نکن همانا فقط در نفس خودت بدانی کافیست.

    خب بنا بر اینکه همسرتون خوشکله ، چه عیبی داره به کافی شریف عمل کند و یک برادر بسیجی از همسرتون سوال نکنه ایا meysam tamar شوهتره یا نه بعد صیغه اش کنه. همسرتون هم به حکم حب صیغه کسب ثوابش دم از تاهلش نزد.

    به این لینک برید 16 سند از معتبر ترین کتب شیعه آوردم برای جواز صیغه کردن زن شوهر دار

    http://islamtxt.net/?q=content/forum/2159

    #11444

    meisam tamar
    کاربر
    سلام

    خداوند از خیانت چشمها و اندیشه پنهانی دلها اگاه است ( ایه قران )

    باز هم میگویم خدا لعنتم کند اگر شریفی ای باشم که سجودی را در مناظره اش در مورد امام زمان سرخ و سفید میکرد باشم .

    #11445

    mojahed.din
    کاربر
    به نسبت این جمله که نوشتی:

    مگر نه اینکه أبو حنيفه وثورى گفته اند كه اگر ازدواج ( با محارم ) همراه با عمل زناشويى صورت گرفت موجب حد نمى شود، چون ممكن است نزديكى بجهت شبهه باشد يعنى خيال مى كرده است همسر خودش است ولى اشتباه كرده است.

    و بهنسبت ادرس المغني:10/155-152. (فصل ) ولا يجب الحد بالوطئ… وهذا قول أكثر أهل العلم لان الاختلاف في إباحة الوطئ فيه شبهة والحدود تدرأ بالشبهات. که میگوید حد زنا(شلاق یا سنگسار) در نکاحی که در آن شبهه است برداشته میشود. همچنین این ادرس که دادی المبسوط: 9/85.

    در پاسخ:

    نمونه اش در فقه شیعه را می آورم تا بفهمی خودت احمق و بی سوادی و این چیزها را نمی دانی وگر نه مشکلی در متن نیست

    بررسي احكام فقهي و حقوقي حمل و جنين ناشي از زنا و وطي به شبهه

    حجه الاسلام و المسلمين خليل قبله اي
    عضو هيات علمي دانشكده علوم قضايي

    فرض 2- شخص مرتكب جاهل به حكم باشد ونداند كه ازدواج با محارم حرام است ودر حين عمل ونزديكي آن را جايز بداند . در اين صورت نيز اين نزديكي زنانيست واگر بچه اي به وجود بيايد ولدزنا محسوب نمي شود , بلكه ولد شبهه است در اين دو فرض مي توان گفت كه نزديكي زنانيست و فرزند نيز ولد شبهه است . مي توان گفت كه مخالفي در اين مسئله ديده نشده است .

    محقق در شرايع مي نويسد : ولو تزوج محرمه كالام والمرضعه وزوجه الولد وزوجه الاب فوطيء مع الجهل بالتحريم فلاحد .
    در عبارت فوق محقق ازدواج با محارم سه گانه (نسبي , سببي و رضاعي ) را مطرح مي كند و ازدواج با آنها و نزديكي را در صورت جهل به تحريم زنا نمي داند و از كيفر حد معاف مي كند . صاحب جواهر در شرح و تفسير آن مي گويد: للشبهه الدارئه له الملحقه بالنكاح الصحيح يعني به خاطر شبهه كه حد را از او دفع مي كند و آن را به نكاح صحيح ملحق مي نمايد .

    ادرس اینترنتی متن های بالا

    http://www.ghavanin.ir/PaperDetail.asp?id=224

    #11446

    mojahed.din
    کاربر
    امان از صنعت کپی پست . امان از حماقت روافض

    این جاهل چون فقط کپی و پست کرده و عربی هم بلد نیست رفته سایت های عربی و حرف ها و محاوره های کاربران را هم کپی کرده و فکر کرده که چون عربیه پس شامل متن عربی سند می شه انجا که این رو کپی کردی0

    أقول : أعوذ بالله ، أي فقه وأي دين هذا؟ إنه دين فرويد الذي لا يعرف إلا الجنس ! و هناك المزيد !

    هههههههه

    اگه جای تو بودم کلا ترک اینجا رو میکردم چون خیلی مفتضح شدی

    نوشته ای:

    یا اصلا : مالك و به تبع او شافعى در حلال بودن ازدواج پدر با دخترش كه از طريق غير مشروع يعنى زنا به دنيا آمده باشد…

    پاسخ:

    حقیقتش گاومیشی دیگر به نام ahmadsamadi110 در مورخ 93/01/06 دقیقا حرفهای شما رو کپی کرده بود ( صنعت فوق پیشرفته کپی و پست) من نیز اینچنین جوابش را دادم

    http://islamtxt.net/?q=content/forum/2103#comment-7050

    تو خودت که هیچ اما از کسی که این مطلب را از او گرفته ای واز روی او کپی و پست کرده ای هم انتظاری بیشتر از این نیست. مطلب عربیی که ذکر کردی در واقع گفتار یک رافضی عرب زبان است که دارد برداشت خود را از آدرسی که داده ای میگوید اما امثال شما بی سوادان چشم بسته کپی و پست می کنید و با نوشتن مطالب عربی خواننده را گمراه میکنید که بله این هم متن عربی آن است و ما دروغ نمیگوییم ، ولی زرشک

    اما مذهب امام شافعی در اینباره چیست؟

    أبو الحسين يحيى بن أبي الخير بن سالم العمراني اليمني شافعی مذهب متوفای 558در کتاب البيان في مذهب الإمام الشافعي و امام نووی شافعی مذهب متوفی 676 در کتاب المجموع شرح المهذب میگوید:

    (فرع) فإن زنى بامرأة فأتته بإبنة يمكن ان تكون منه بأن تأتى بها لستة أشهر من وقت الزنا فلا خلاف بين أهل العلم انه لا يثبت نسبها من الزانى ولا يتوارثان، وأما نكاحه لها فقد قال الشافعي رضى الله عنه أكره له ان يتزوجها فإن تزوجها لم أفسخ… ومنهم من قال إنما كره له ذلك بإمكان ان يكون من مائه لانه لم يتحقق ذلك،فلو تحقق انها من مائه بأن اخبره النبي صلى الله عليه وسلم في زمانه انها من مائه لم يجز له تزويجها، هذا مذهبنا وبه قال مالك.

    به طور خلاصه میگوید اگر کسی با زنی زنا کند و از آن زن دختری حاصل شود چون اثبات اینکه آن دختر از آب آن مرد بوده است قطعی نیست ، و ممکن است که آن دختر از غیر آب آن مرد باشد پس شافعی میگوید ازدواج آن مرد با آن دختر مکروه است و اگر ازدواج کرد فسخ نمی شود اما اگر با تحقیق معلوم شد که آن دختر از آب آن مرد بوده است ازدواج با آن دختر جایز نیست و این مذهب ما (شافعی) و مذهب مالک است.

    شافعی واضح میگوید در صورت اثبات اینکه آن دختر از آب منی آن مرد باشد ازدواج جایز نیست و نووی و ابو الخیر یمنی نیز هر دو میگویند این مذهب ما و مالک است.

    #11447

    mojahed.din
    کاربر
    نوشته ای:

    سرود : « حنفی ها شراب خواری را حلال می دانند و مالکی ها گوشت سگ را مباح می شمارند و شافعی ها ازدواج مرد با دخترش را حلال می دانند و حنبلی ها حلولی مذهب هستند و خدا را جسم می دانند » ( الکشاف ، ج ۲، ص ۵۷۳)

    پاسخ:

    جواب دندان شکن آماده است اما

    تحدی میکنم اگر بتوانی ادعایت را ثابت کنی. بفرما این توب اینم میدان. از چهار امام سر مذهب دلیلت را بیاور

    میخوام بیشتر رسوات کنم حیفه به همین راحتی ولت کنم.

    نوشته ای:

    حالا اصلا پدرتو کیه با این همه شوهر برای مادرت ؟ ( سن و سالت اگر میرسد تو را به ابوبکر البغدادی یا بن لادن به وسیله جهاد نکاح ملحق میکردم و مادرت را عایشه 15 ساله عربستانی که قهرمان جهاد نکاح شده ! )

    پاسخ: ههههههههههههه بازم دردتان آمده و طعنه در انساب زدید.

    من گفتم اگر بچه پدرت هستی به معنای طعنه در نسب نیست چون مگر شکی هست در اینکه تو بچه پدرت هستی و دلیل را هم خواهی اورد 🙂 خب اگر هم دلیل را نیاوردی اون موقع نسبت را خودت زیر سوال بردی.

    اما قهرمان جهاد نکاح ههههههههههههههههههههه

    والله اگر دروغ دان داشتید حتما پاره میشد ولی قربون خدا برم چی میشه گفت.

    این قهرمان شما از قضای روزگار قهرمان فیلم های پورن هم از اب در آمد.

    ابه قول ما کردها په تی درو کورته.

    اما جواب:

    قهرمان «جهاد نکاح» یا مدل سایت پورنوگرافی؟

    لینک

    http://observers.france24.com/fa/content/20140408-jihad-sex-porno-model-iran-media?page=5

    بولتن نیوز به همراه بسیاری از سایت های نزدیک به جناح محافظه کار ایرانی در خبری که در روز سیزدهم فروردین ماه (چهارشنبه هفته گذشته) منتشر کرد با درج عکسی مدعی شد که دختری در که در این گزارش همراه با عکس معرفی شده، قهرمان جهاد نکاح در عربستان سعودی شده و بکارت خود را تقدیم «رزمندگان اسلام» که علیه رژیم اسد می جنگند کرده است.
    انتشار این خبر با توجه به آنکه عربستان سعودی کشوری بسیار محافظه کاری است و قوانین بسیار سختگیرانه برای خروج زنان از کشور دارد، سبب حیرت برخی از کاربران اینترنت شد و کنجکاوی برخی دیگر را برانگیخت. تا آنکه سرانجام منبع عکس کشف شد؛

    https://1ironi.wordpress.com/2014/04/03/porn-star/

    این منبع نه یک رسانه عربستان سعودی ست، بلکه دومین سایت پرطرفدار پورنو در جهان است: اکس همستر.
    در سایت اکس همستر، کاربری ۱۵ عکس از یک مدل جوان و گمنام ظاهرا عرب با لباس سنتی عربی منتشر کرده است، تاریخ عکس ها متعلق به دو سال پیش است و بیش از ۲۶ هزار نفر این آلبوم را دیده اند.
    این که نویسنده «خبر» با چه نیتی از تصویر یک مدل سکسی برای انتشار این شایعه استفاده کرده است روشن نیست و سایت های منتشر کننده خبر، به رغم مشخص شدن منبع واقعی تصاویر تاکنون واکنشی در این رابطه از خود نشان نداده اند.

    #11449

    mojahed.din
    کاربر
    خیلی عجیب است این همه مطلب بی ربطی را اینجا جمع کردی که چیو مثلا ثابت کنی؟

    به نظر من جز بی سوادی و رسوا شدنت چیزی دیگر را نتوانستی ثابت کنی

    نوشتی:

    فتواي ابن حزم : إذا كان في سفر و معه زوجات و جميعهن في خيمة واحدة أو على فراش واحد فإنه يجوز ، و لكن يكره أن يطأ إحداهن أمام الأخرى و هي مستورة العورة ، أما إن كانت مكشوفة فإنه يحرم ،

    پاسخ:

    متن میگوید اگر کسی مثلا دو تا زن داشته باشد صرفا با هردو خوابیدن در یک بستر مشکلی ندارد اما اگر با یکی که با لباسش عورتش مستور است جلوی دیگری وطی کند این کارش مکروهه و اگر عورتش مکشوف باشد حرام.

    حال این مطلب بی ربط را این نادان و احمق و البته کذاب چرا اورده؟ که چیو ثابت کند؟ جهلش را؟

    خب ببینیم فقه شیعه در اینباره چه میگوید:

    قال الفقهاء: ان وطی زوجتین فی آن واحد فی غرفة واحدة و ان لم یکن حراماً إلا أنه مکروه

    فقها فرموده اند: وطی همزمان دو زن در یک اتاق گرچه حرام نبوده، اما مکروه است

    علی پناه الإشتهاردی مدارک العروة ، ج‏29، ص: 71 و یکره أن یجامع و عنده من ینظر الیه (1) و لو الصبیّ الغیر الممیّز، نک: نرم افزار جامع فقه اهل البیت نور

    اینم لینکش

    http://islamquest.net/ar/archive/question/fa2277

    اما باید نوجه داشت که دیدن عورت زن بر دیگر زنان حرام است

    ر.ک: فاضل لنکرانی، محمد، احکام پزشکان و بیماران، ص 73، بی‌جا، بی‌تا‌.

    http://islamquest.net/fa/archive/question/fa2277

    دقیقا انچه که این رافضی نادان به عنوان طعنه به فقه اهل سنت نوشت رو عینا از فقه شیعه ثابت کردم. اینکه وطی همزمان با دو همسر مکروهه نه حرام و اگر عورت زن هم مکشوف باشد حرام.

    __

    #11450

    mojahed.din
    کاربر
    در این پستی که زدی چنان رسوایت کنم که درس عبرتی برای تمام شیعیان بشی.

    در ادامه چند تا متن فارسی! به ابو حنیفه نسبت دادی

    کذاب متن عربی را بده اگر بچه پدرت هستی. میخوام بیشتر از بیش با دست خودت رسوات کنم.

    _

    اما آنچه که به نسبت امام بخاری از سرخسی نقل کردی

    هم از تو و هم از سرخسی درخواست میکنم که ادعایتان را ثابت کنید.

    اولا سرخسی متوفی 490 هجری این حرفش را بدون هیچگونه سندی به امام بخاری متوفی 256 نسبت میدهد

    دوما سرخسی انگار بی اطلاع است از علت اخراج شدن بخاری

    سوما قبل از او احدی از تاریخ نویسان و ترجمنه نویسان چنین چیزی را نگفته اند. اگر گفته اند بیارید.

    چهارما اگر بخاری معتقد به رضاعیت توسط شیر حیوانات است این مساله چرا در هیچ یک از تالیفات بخاری نیست؟؟؟ عجبا. بخاری را به خاطر این فتوایش اخراج کردن خب بخاری هم باید به خاطر اخراجش حتما این مساله را با دلایل متعدد در کتبش ثابت میکرد یا حد اقل اشاره میکرد. اما نیست؟ چرا؟ یه کم فکر کنید متوجه میشید.

    پنجما اصلا در کل مذاهب اسلامی همچین چیزی مطلقا وجود ندارد

    اما علت اخراج کردن ناجوان مردانه و خائنانه امام بخاری را با سند صحیح ببینید

    وأنبأنا أبو عبد الله قال ( 7 ) سمعت أبا عمرو أحمد بن محمد المقرئ يقول سمعت أبا سعيد بكر بن منير بن خليد بن عسكر يقول :
    بعث الأمير خالد بن أحمد الذهلي والي بخارى إلى محمد بن إسماعيل أن أحمل إلى كتاب الجامع والتاريخ وغيرهما لأسمع منك فقال محمد بن إسماعيل لرسوله أنا أذل العلم ولا أحمله إلى أبواب الناس فإن كانت تلك إلى شئ منه حاجة فاحضرني في مسجدي أو في داري وإن لم يعجبك هذا

    فأنت سلطان فامنعني من المجلس ليكون لي عذر عند الله يوم القيامة لأني لم أكتم العلم لقول النبي ( صلى الله عليه وسلم ) من سئل عن علم فكتمه ألجم بلجام من نار قال فكان سبب الوحشة بينهما هذا

    [ 10940 ] أخبرنا أبو القاسم العلوي وأبو الحسن الغساني قالا حدثنا و ( 1 ) أبو منصور بن خيرون أنبأنا أبو بكر الخطيب ( 2 ) أخبرني محمد بن علي بن أحمد المقرئ أنبأنا محمد ابن عبد الله الحافظ قال سمعت محمد بن العباس الضبي يقول سمعت أبا بكر بن أبي عمرو الحافظ يقول كان سبب مفارقة أبي ( 3 ) عبد الله محمد بن إسماعيل البخاري البلد يعني بخارى أن خالد بن أحمد الذهلي الأمير خليفة الطاهرية ببخارى سال أن يحضر منزله فيقرأ الجامع والتاريخ على أولاده فامتنع أبو عبد الله عن الحضور عنده فراسله أن يعقد مجلسا لأولاده لا يحضره غيرهم فامتنع عن ذلك أيضا وقال لا يسعني أن أخص بالسماع قوما دون قوم فاستعان خالد بن أحمد بحريث بن أبي الورقاء وغيره من اهل العلم ببخارى عليه حتى يكلموه في مذهبة ونفاه عن البلد فدعا عليهم أبو عبد الله محمد بن إسماعيل فقال اللهم أرهم ما قصدوني به في أنفسهم أولادهم وأهاليهم فأما خالد فلم يأت عليه إلا أقل من شهر حتى ورد أمر الظاهرية بأن ينادي عليه فنودي عليه وهو على أتان وأشخص على أكاف ثم صار عاقبة أمره إلى ما قد اشتهر وشاع وأما حريث بن أبي الورقاء فإنه ابتلى باهله فرأى فيها ما يجل عن الوصف وأما فلان أحد القوم وسماه فإنه ابتلي بأولاده أراه الله فيهم البلايا
    (تاريخ دمشق)

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 25)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.