جهاد نکاح افسانه یا واقعیت تلخ جهان اسلام؟!!

Home انجمن ها فقه جهاد نکاح افسانه یا واقعیت تلخ جهان اسلام؟!!

این جستار شامل 15 پاسخ ، و دارای 6 کاربر است ، و آخرین بار توسط  نوای دل در 8 سال، 5 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 16)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #1787

    محمد35
    کاربر
    #6450

    mojahed.din
    کاربر
    روافض کذاب ترین و بی حیا ترین فرقه در طول تاریخ است که از هیـــــــــــــچ مستمسکی برای حمله به اسلام دریغ نیمیکند والحمد لله همیشه رسوا شده اند.

    چه زیبا ابن تیمیه قاهر الروافض ، روافض را وصف میکند

    قال شيخ الاسلام ابن تيمية فى الشيعة الروافض :
    فمن جرب الرافضة في كتابهم وخطابهم علم أنهم من أكذب خلق الله، فكيف يثق القلب بنقل من كثر منهم الكذب قبل أن يعرف صدق الناقل؟ وقد تعدى شرهم إلى غيرهم من أهل الكوفة وأهل العراق حتى كان أهل المدينة يتوقون أحاديثهم..
    وكان مالك يقول: نزلوا أحاديث أهل العراق منزلة أحاديث أهل الكتاب: لا تصدقوهم ولا تكذبوهم .
    وقال له عبد الرحمن مهدي : يا أبا عبد الله: سمعنا في بلدكم
    أربعمائة حديث في أربعين يوما، ونحن في يوم واحد نسمع هذا كله!
    فقال له: يا عبد الرحمن .. ومن أين لنا دار الضرب؟
    أنتم عندكم دار الضرب تضربون بالليل وتنفقون بالنهار.
    وهذا مع أنه كان في الكوفة وغيرها من الثقات الأكابر كثير، لكن لكثرة الكذب الذي كان أكثره في الشيعة صار الأمر يشتبه على من لا يميز بين هذا وهذا…
    بمنزلة الرجل الغريب إذا دخل بلدا نصف أهله كذابون خوانون فإنه يحترس منهم حتى يعرف الصدوق الثقة…
    وبمنزلة الدراهم التي كثر فيها الغش فإنه يحترس عن المعاملة بها من لا يكون نقادا…
    ولهذا كره لمن لا يكون له نقد وتمييز النظر في الكتب التي يكثر فيها الكذب في الرواية والضلال في الآراء ككتب أهل البدع…
    وكره تلقي العلم من القصاص وأمثالهم الذين يكثر الكذب في كلامهم، وإن كانوا يقولون صدقا كثيرا.
    فالرافضة أكذب من كل طائفة باتفاق أهل المعرفة بأحوال الرجال.
    منهاج السنة النبوية (2/ 467)

    شیخ عریفی این مطلب را کذب و افترای روافض علیه خود میداند

    http://www.youtube.com/watch?v=jKeaKxqgqwA

    #6457

    shariati
    کاربر
    بازهم دروغ ؟
    http://www.alraimedia.com/Articles.aspx?id=456270
    رزونامه لومند
    http://syrie.blog.lemonde.fr/2013/09/29/vous-allez-etre-decus-le-djihad-du-sexe-en-syrie-na-jamais-existe/
    دروغ بزرگ شیعیان است این موضوع خیلی وقته لو رفته یکمی بروز تر باشید برادران رافضی عزیز ؟
    #6488

    اولا این حرف ها کذب محض است و شیخ عریفی در مصاحبه ای که با شبکه الجزیره در مورخ 12/6/92داشتند این قضیه را دروغی دانستند و فرمودند بر ایشان افترا بسته اند رافضیان و این شما روافض هستید که صفحه تویتر ایشان را با فتو شاپ جعل نمودید و آن قدر احمق هستید که میدانید در هر پیام تویتر فقط میتوانید تا سقف 145حرف بنویسید ولی چون دروغگو کم حافظه است و خدا خواست تا شماها رسوا شوید180حرف در پیام نوشتید و این رسوایی شما در سایت های اینترنتی منعکس شده .لعنت الله علی الکاذبین.

    در مورد بطیخ مفتی اعظم تونس باید بگویم ایشان در مصاحبه ای که در تاریخ 29/6/1392هجری شمسی با شبکه رسمی تونس داشتند مجری گفت آیا چنین چیزی صحت دارد . ایشان به صراحت فرموند که این کذب محض است و این کار زنا و فحشا است . باز هم لعنت بر شما کذابان . اما در مورد ناصر العمر هم ایشان این فتوا را تکذیب نمود و فرمود فحشا است. ثانیا . این را شیعیان ابله ساختند صرفا جهت تخریب اخلاقی و ترور شخصیتیه مجاهدان راستین اهل سنت در سوریه و در واقع شیعیان با سکولارها و یهودی ها متحد شده اند برای تخریب این مجاهدان ولی بدانید که نصر من الله و فتح قریب. وزیر خارجه تونس هم شخصی سکولار و دین ستیز است و سخنش نزد ما از سخن یک حمار هم بی ارزشتر است ثالثا اگر مرد هستید از سایت های شخصیه خود این اشخاص فتواها رو بیاورید که هرگز نخواهید توانست . تهمت زدن مذهب شما شیعه ها است وافتروا علی اعدائهم و شهروهم و باهتوهم . درواقع وقتی شماها افترا می بندید براهل سنت و مخالفان عقیدتی تان به مذهب فحشانی چون مجلسی و کلینی عمل نموده ایدو این اساس مذهب شماست رابعا فقط اگر مرد هستید بیاورید از کتب ما اهل سنت که چیزی به نام جهاد نکاح موجود است . هرگز نمیتوانید. لعنت الله علی الکاذبین .برادرتان اوربان از دعای خیر بی نصیب نکنید.

    #6489
    حکایت شما همان حکایت چوپانی است که از بس دروغ گفته خودش هم باورش شده که سخناننش راست است .چرا در برابر حق معاندی ؟؟؟برای یک بار بگو اشتباه نمودم

    در ضمن شما بر متعه ای بودن خودتان که حسناتش از مقام حسن و حسین بالاتر است در نزد رفض افتخار کن و این بی ناموسی مکتبت را بر ما نچسبان

    شما هیچ برادری با اهل سنت نداری و باز هم مصمم هستم ریگی در پا داری . انفسنا و کذبهای مذهبت را جمع کن و قشنگ هویتت را برای اهل سنت نمایان کن .

    اوربان

    الله مستعان

    #6519

    محمد35
    کاربر
    برادران عزیز چرا دروغ ایم مسئله تلخ جهاد المناکحه مسئله اهل سنت نیست این بد بختی جهان اسلام است نه فقط مسئله ای برای اهل سنت است بلکه باعث شده کل جهان اسلام زیر سوال برود مامتعه را طبق سنت رسول خدا حلال می دانیم وطبق احادیث وروایات موجود در کتب شیعه وسنی اما همین متعه هم شرایطی دارد مثل رعایت عده وسایر جهات اما این جهاد نکاحی که امروز در سوریه در جریان است مسئله ای نیست که قابل انکار باشد مسئله ای نیست که بتوان با یک بیانیه تکذیبیه برای آن صادر کرد دقت کنید با این همه مصاحبه ها و اسناد موجود در رسانه های عمومی وغیر شیعی وحتی غیر اسلامی می توان به صحت این اخبار پی برد واقعا باید فکری برای حل ریشه ای این مطلب کرد نه اینکه با انکار وتکذیبیه صادر کردن بخواهیم صورت مسئله را پاک کنیم بهتر است به جای پاک کردن صورت مسئله اصل قضیه وابعاد اجتماعی واخلاقی آن بررسی گردد.
    #6520

    محمد35
    کاربر
    آقا ای کاش دروغ باشد اما خود شما بهتر ازمن می دانید که خبر دونوع است خبر واحد وخبر متواتر متاسفانه خبر مربوط به جهاد نکاح خبر متواتر است که تواتر آن مرتبط با سایتهای فقط شیعه نیست وبسیاری از سایتهای عربی وفارسی وزبانهای دیگر هم این خبر واسناد مرتبط با آن را منتشر کرده اند شما هم با یک سرچ ساده متواتر بودن این اخبار را تایید می کنید ویکی از وسایل رسیدن به قطع همین خبر متواتر است……………………………………………….. حال قضاوت با شما
    #6525

    shariati
    کاربر
    {با این همه مصاحبه ها و اسناد موجود در رسانه های عمومی وغیر شیعی وحتی غیر اسلامی می توان به صحت این اخبار پی برد}
    روزنامه لوموند فرانسه در مورد این موضوع تحقیق جامع ای انجام داده و اعلام کرده است تمام این مسئله فقط برای تخریب مجاهدان از سویه نظام سوریه است و اصلا جهاد نکاح وجود خارجی ندارد لینک بالا هست
    جالب است لینک اسناداین اقا همه شامل داستان ها ساختگی هستند بدون مدرک؟؟اونهم چه سایتهای خبری ؟؟؟
    :)))))))))))))))
    فک نکنم این سایتها جز چند جهول بازدید کننده ای دیگر داشته باشند
    :)))
    #6558

    mojahed.din
    کاربر
    محمد 35 در دیگر پستها کذابی و قیچی کردن روایت و بیشرمی شما را ثابت کردم مخصوصا در پست صیغه. اما اینجا نیز دست از سر خودت بر نمیداری. علتش این است که حیا نداری برای این است که اگر کسی حیا نداشته باشد هرچه بخواهد میکند.

    میگویند ملا نصر الدین یک روزی به هرکسی که میرسید میگفت در کوچه بغلی آش و حلوا پخش میکنند و هر کسی که می نشید به آن کوچه میرفت تا چند ساعت که گذشت و دید که در آن کوچه صد ها نفر با قابلمه در صف ایستاده اند . و بین مردم همه جا شایعه شده بود که در آن کوچه حلوا پخش میشود طوری که مردم به ملا نصر الدین هم میگفتند بیا بریم که حلوا به ما هم برسد.

    تا جایی که خود ملا نصر الدین هم باورش شده بود و قابلمه ای آورده و در ته صف ایستاده و منتظر گرفتن حلوا بود. ههههههههههه

    به خدا قسم روافض از دروغ ملا نصر الدین هم کذاب تر و بی حیا تر هستند.

    این تراهات و چرت و پرتها را شیعه ساخته و پر و بال میدهد. بی خبر از اینکه عریفی این مساله رو صد بار توضیح داده که کذبی است که بر او بسته اند. لینکش دادم از یوتوب نگاه کن شاید هدایت شدی.

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَن تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ 6حجرات

    ای کسانی که ایمان آورده اید! اگر (شخص) فاسقی خبری برای شما آورد, پس (در بارۀ آن) بررسی (وتحقیق) کنید, تا آنکه (مبادا) به گروهی از روی نادانی آسیب برسانید, آنگاه بر آنچه انجام داده اید پشیمان شوید.

    #6600

    محمد35
    کاربر
    واذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما

    برادر عزیز اگر جواب قانع کنندده ای دارید بنویسید والا با ناسزا گفتن که کاری پیش نمی رود ما آنچه را مستند باشد آن هم با ذکر منبع ذکر می کنیم ومی نویسیم واز شما هم پاسخ منطقی می خواهیم والبته بنده با افتخار در این لینک حضور مداوم دارم واز شما می خواهم با منطق ودلیل پاسخ این حقیر را بدهید ویقین داشته باشید در برابر حق تسلیم محض هستم.

    #6604

    habib
    مشارکت کننده
    بنام خدا

    السلام علی عبادالله الصالحین

    اگر کمی در بیانات صریح برادران موحد دقت داشته باشید و فتاوی مطروحه دال بر فحشا بودن عمل مفتری و یا خدای ناکرده مرتکبه را درک کنید،واقعیت و موضوع جای اینهمه جدل نخواهد داشت.

    این همه اصرار محمد35 بر اثبات ادعای صحت خبر مورد نظرش و توضیحات و اعلام برائت صریح از نفس عمل منتسب به مجاهدین سوری از سوی برادران موحد چه چیزی جز سوء نیت مدعی را می رساند؟

    آیا این گونه جدل ها در شان یک مسلمان راستین است؟

    چرا به این وضوح از شنیدن توضیحات برادران تجاهل به خرج می دهید؟

    اگر این گونه عدم توجه و اصرار مکرر از تعصب ناشی نمی شود نامش را چه می توان نهاد؟

    وقتی نفس عمل مذموم شمرده می شود در دجه اول مرتکب عمل مذموم از دایره هم کیشی خارج است و دفاع از عملش به خود و هم مسلکانش باز می گردد.و از سوی دیگر آیا یک خبر متواتر را به صرف تواتر می توان پذیرفت؟

    آیا تکذیبیه های متواتر را هم نشنیده اید؟

    با پاسخ درست به موارد حتما” به برادران و مواضعشان که شما را به نشر اکاذیب و اعمال تفرقه متهم می کنند حق می دهید.

    و السلام من اتبع الهدی

    #6629

    محمد35
    کاربر
    من از این مطلب بیشتر از همه شما ناراحتم چون با این حرکات آبروی اسلام عزیز رفت اما آنچه عیان است چه حاجت به بیان است بله فتوای العریفی تکذیب شد اما اتفاقاتی که در سوریه توسط مجاهدان هم افتاده واخبار آن از حد تواتر هم گذشته است قابل تکذیب است؟!!!
    #6655

    mojahed.din
    کاربر
    دوستان برای بیماری محمد35 دعای شفای عاجل بفرمایید
    #6662

    محمد35
    کاربر
    برادران عزیز من ملتمس دعای خیرهمه شما عزیزان وبرادران هستم اما امروز ودر این جریان اطلاعاتی که وجود دارد پنهان کردن واقعیتها کار محال وناممکنی است خود شما عزیزان هم مرا تصدیق می کنید…
    #7590
    این هم جعل صفحه تویتر شیخ عریفی . ای روافض بیچاره بجای افترا زدن و متهم نمودن زنان پاکدامن اهل سنت بیاید افتراهایتان را اثبات کنید و یک منبع و مفتی را به ما بگویید که با ادله اهل سنت این سخن شما را تایید کرده باشد .قبلا هم این افترای بیجا شما رافضیان را نشان دادم .سخن این تیمیه چقدر راست که می فرموده:الرافضه شر من الخوارح و در جایی دیگر می گفت:روافض کذاب ترین انسانهایند.منتظر دلیلم
در حال نمایش 15 نوشته (از کل 16)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.