دفاع از احادیث شیعه

Home انجمن ها انتقاد از احادیث شیعه دفاع از احادیث شیعه

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  dlsvkhth14.blogfa.com در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 61)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #1722

    دفاع از احادیث شیعه 1

    پاسخ به سوال اول جناب اوربان:( یک حدیث صحیح و متواتر با قواعد رجالی که علمای حدیث امامیه اثنا عشری رافضی بدان اتفاق دارند که با سند صحیح به امام معصوم برسد و صحیح الفظ باشد؟؟؟؟؟؟ توضیح: شیعه حتی یک حدیث صحیح با این شروط ندارد پس عملا سنت را از احادیث موضوع و ضعیف میگیرند و لیکن در این مرحله چون سنت ندارند میگویم پس شیعه اهل کتاب است و حدیث صحیحی در مذهبشان موجود نیست.) ایشان هیچ اطلاعی از احادیث شیعه و رجالی شیعه ندارد و فقط مطالبی که عده ای مغرض و ضد شیعه بدون دلیل بیان کردند ایشان عینا بیان می کنند. کاش می گفتند در مورد چه مطلبی حدیث می خواهند با این شرایط بهتر بود. در ضمن چه در کتب شیعه و چه در کتب اهل سنت احادیث صحیح، موثق، حسن، ضعیف یافت می شود که هر کدام بر مبنای کتب رجالی خود احادیث را ذکر می کنند. این گونه نیست که فقط کتب شیعه احادیث ضعیف دارد. و اهل سنت ندارد. اقا ادعای عجیبی می کند و در اخر حکم کتابی بودن برای شیعه صادر می کند.اما بنده به ایشان جواب نقضی می دهم تا شما و هم جناب اوربان متوجه شوند و بینیم ایا دوباره حاظرند همین حکم کتابی را برای اهل سنت جاری کنند؟ ابن تیمیه تئوریک موسس وهابیت تکفیری یا سلفی های تکفیری چنین می گوید: به قول ابن تيميه: ولو كان الناقلون فجارا فساقا. مجموع الفتاوى، ج 18، ص 26 . اگر چه راويان آن فساق و فجار باشند. همچنین عبارتي راکه خود ابن تيميه حراني در مجموعه فتاوا جلد 18 صفحه 23 مي‌گويد: تعدد الطرقو كثرتها يقوى بعضها بعضا حتى قد يحصلا لعلم بها و لو كانا لنا قلو نفجار افساقا فكيفإ ذا كانوا علماء عدولا. اگر یک روايت با سندهاي متعدد آمد، اين سند‌ها همديگر را تقويت مي‌کند و چه بسا براي انسان علم وقطع به دست مي‌آيد؛ اگرچه ناقلين فاجر و فاسق باشند. جناب اوربان برای شما همین یک مورد کافی باشد. پس نشان می دهد که اگر احادیث مختلف که در تایید هم باشند و هر چند ناقلین ان فاسق باشند همدیگر را تقویت می کنند. ایا طبق این مبنا شما حاظرید اهل سنت را کتابی بنامید؟ چون حتی به احادیث ضعیف هم استناد می کنند. در ضمن طبق مبانی شما دو کتب صحیح بخاری و مسلم بعد از قران اصح کتبین است. و تمام روایات ان صحیح است. در صورتی که کتب احادیث شیعه چنین نیست و یکی از علما اشاره نکرده که تمام کتب احادیث من صحیح است.

    #5168

    دفاع از احادیث شیعه 2

    اما ببینیم که احادیث صحیح بخاری حتی مخالف نص صریح قران است. و متاسفانه از احادیث مجعول و غیره پر است به این موارد توجه فرمایید: پيامبري كه قرآن دارد و داراي اين صفت است: «وَ إِنَّكَ لَعَلي خُلُقٍ عَظِيمٍ(سوره قلم/آيه4)» صحيح بخاري، جلد 1، صفحه 71، كتاب الغسل، باب 12 آمده است كه ـ نستجير بالله ـ : پيامبر (صلي الله عليه و سلم) هر شب با 11 نفر از زنانش نزديكي مي‌كرد. ما از جناب اوربان موحد سؤال مي‌كنيم: كسي كه مي‌گويد پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله) با 11 نفر از زنانش در يك شب نزديكي مي‌كرده، آيا اين مطلب را خود پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله) نقل مي‌كرد؟ در اين صورت يك نقص است كه يك مردي بيايد مسائل خانوادگي‌اش را در ميان مردم مطرح كند و اين مسئله با آيه قرآن كه مي‌فرمايد «وَ إِنَّكَ لَعَلي خُلُقٍ عَظِيمٍ» سازگاري ندارد. اگر اين مطلب را همسران پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله) گفته‌اند، نقص بر أمهات المؤمنين است و اگر هم خود آقاي أنس از لاي درب خانه پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله) نگاه كرده و اين مسئله را خودش ديده است، اين صحابه زير سؤال مي‌رود. مضافاً اگر كسي بگويد مثلا { البته با عرض پوزش}جناب اوربان موحد هر شب مثلاً با 3 نفر از زنانش نزديكي مي‌كند، شما با اين مسئله چه برخوردي دارد؟ هر برخوردي دارید، درباره پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله) به اين شكل برخورد كنید. هم‌چنين در صحيح بخاري، جلد 1، صفحه 62، كتاب الوضو، باب 60، باب البول قائماً و قاعداً آمده است: پيامبر (صلي الله عليه و سلم) به صورت ايستاده بول مي‌كرد. اين واقعاً جسارت و اهانت به نبي مكرم (صلي الله عليه و آله) است. آقايان أهل سنت كه نسبت به بعضي از رُوات مي‌گويند: چون فلان راوي، ايستاده بول مي‌كرد، پس عادل نيست و نبايد أحاديثش را قبول كنيم. الرفع و التكميل في الجرح و التعديل للكنوي الهندي،‌ ج1، ص81. جناب عُقيلي در ضعفاء، جلد 2، صفحه 179 نقل مي‌كند: أتيت سماك بن حرب فوجدته يبول قائماً، فتركته و لم أسمع منه. چون جناب سماك بن حرب در حال ايستاده بول كردم ديدم، نقل رواياتش را ترك كردم. چه شد كه اگر يك راوي به صورت ايستاده بول بكند، از عدالت ساقط است و روايتش قابل قبول نيست، ولي اگر ـ نستجير بالله ـ پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله) ايستاده بول بكند، هيچ اشكالي ندارد؟! جالب اين است كه آقاي نووي، از استوانه‌هاي علمي أهل سنت در كتاب المجموع، جلد 2، صفحه 84 نقل مي‌كند: و صار هذا عادة لأهل هراة يبولون قياما في كل سنة مرة إحياء لتلك السنة. مردم هرات افغانستان هر سال، يك‌بار ايستاده بول مي‌كنند تا سنت پيامبر (صلي الله عليه و سلم) را إحياء كنند. شرح سنن النسائي لجلال الدين السيوطي، ج1، ص20.

    #5169

    البته بعضي از آقايان هم آورده‌اند كه اينها مي‌خواستند مقام صحابه را به مقام پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله) برسانند، ولي نتوانستند و تلاش مي‌كنند مقام پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله) را پايين بياورند تا با صحابه يكسان كنند. مثلاً در خود شرح صحيح مسلم آقاي نووي، جلد 3، صفحه 166 آمده است: فثبت عن عمر بن الخطاب رضي الله عنه و زيد بن ثابت و إبن عمر و سهل إبن سعد أنهم بالوا قياما. ثابت شده است كه عمر بن خطاب رضي الله عنه و زيد بن ثابت و إبن عمر و سهل بن سعد به صورت ايستاده بول مي‌كردند. و براي اين‌كه بر كار اينها صحه بگذارند، نقل كرده‌اند كه پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله) هم به صورت ايستاده بول مي‌كرد. هم‌چنين نسبت به حضرت موسي (عليه السلام) كه قرآن از او به مخلص تعبير مي‌كند، آورده‌اند: أرسل ملك الموت إلي موسي عليهما السلام فلما جاءه صكه، فرجع إلي ربه، فقال: أرسلتني إلي عبد لا يريد الموت، فردّ الله عز وجل عليه عينه. وقتي عزرائيل رفت تا موسي را قبض روح كند، موسي آن‌چنان سيلي به صورت ملك الموت زد كه چشمش از حدقه درآمد و افتاد. نزد خداوند رفت و گفت: خدايا! مرا سراغ كسي فرستادي كه نه تنها راضي به قبض روح شدن نيست، بلكه زد چشم مرا نابود كرد. صحيح بخاري، ج2، ص92. این مشت نمونه خروار بود که بیان شد. ایا جناب اوربان حکم به کتابی بودن اهل سنت می دهند با این احادیث جعلی و پر از اهانت به ساحت پیامبر اعظم صل ل الله علیه و اله و سلم و دیگر پیامبران علیم السلام. از جناب اوربان سوال می کنیم شما بر اساس کدام دلیل و منطق احادیث شییه را موضوع و ضعیف می گیرید و می نویسید سنت ندارند؟ ایا این بود سنت شما با این احادیث ضعیفتان؟ حتی اگر راوی فاسق باشد طبق نظر ابن تیمیه روایت چون در تایید هم هستند یکدیگر را تقویت می کنند و روایت درست است. بجای پرداختن به مسائل بی پایه و بی اساس بروید کمی مطالعه بفرمایید و از این گونه مطالب پوچ بپرهیزید. در اخر می خواهم به این نکته اشاره کنم. چون امثال شما توحید خود را ابن تیمه گرفته اید برای ختم کلام به این موارد اشاره کنم که شما سنت را از ابن تیمیه گرفته اید نه از قران و سنت واقعی اسلام.

    #5170

    كه آقاي إبن تيميه، بزرگ نظريه‌پرداز و ليدر وهابيت مي‌گويد: في الحديث لو أدلي أحدكم دلوه لهبط علي الله. اگر كسي دلو و سطل خودش را داخل زمين فرو برد، به خداوند مي‌رسد. بيان تلبيس الجهمية، ج2، ص225. جالب اين است كه همين آقاي أبو يعلي از پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله) نقل مي‌كند: دخلت علي ربي في جنة عدن … في ثوبين أخضرين. وقتي به معراج رفتم، وارد بهشت شدم و خدمت خداوند رسيدم و ديدم خداوند به صورت جواني شاداب و دو نوع لباس سبز رنگ بر تن داشت. إبطال التأويلات في أخبار الصفات لأبو يعلي، ج2، ص473. وقتي آقاي طبراني بنا بر نقل آقاي سيوطي در اللئالي المصنوعة، جلد 1، صفحه 29 نقل مي‌كند: حديث قتادة عن عكرمة عن إبن عباس في الرؤية صحيح. حديثي كه قتادة از عكرمة و او از إبن عباس نقل مي‌كند، صحيح است. در سند روايت هم 2 نفر بيشتر نيست: 1. أبو بكر بن صدقه است كه ذهبي در مورد او مي‌گويد: الإمام الحافظ المتقن الفقيه. امام و حافظ و قوي و فقيه است. سير أعلام النبلاء للذهبي، ج14، ص83. دار قطني وقتي به أبو بكر بن صدقه مي‌رسد، مي‌گويد: ثقة ثقة. تاريخ بغداد للخطيب البغدادي، ج5، ص244، ح2710، چاپ دار الكتب العلمية بيروت. أبو زرعه كه از كبار ائمه أهل سنت است و جناب مسلم، نويسنده صحيح مسلم مي‌گويد: عرضت كتابي هذا علي أبي زرعة الرازي، فكل ما أشار أن له علة تركته و كل ما قال أنه صحيح و ليس له علة خرجته. من كه صحيح مسلم را مي‌نوشتم، حديث به حديث، به آقاي أبو زرعه عرضه مي‌كردم و هر چه را كه ايشان تائيد مي‌كرد، من در صحيح مسلم مي‌آوردم و هر چه را كه مي‌گفت صحيح نيست، كنار مي‌گذاشتم. شرح مسلم للنووي، ج1، ص15 ـ مقدمة فتح الباري لإبن حجر، ص345 ـ تاريخ الإسلام للذهبي، ج20، ص186 ـ تدريب الراوي للسيوطي، ج1، ص136. جالب اين‌كه آقاي أبو حاتِم مي‌گويد: اذا رأيت الرازي و غيره يبغض أبا زرعة فاعلم أنه مبتدع. اگر كسي أبو زرعه را دشمن داشته باشد، بدانيد كه او بدعت‌گزار است. تاريخ بغداد للخطيب البغدادي، ج10، ص328 ـ تاريخ مدينة دمشق لإبن عساكر، ج38، ص31 ـ تهذيب التهذيب لإبن حجر العسقلاني، ج7، ص30 .

    #5171

    از آقاي احمد بن حنبل، كه آقايان وهابي‌ها فعلاً به او تمسك جسته‌اند، نقل مي‌كنند: اگر كسي منكر رؤيت خدا و منكر تجسيم خدا باشد يا شك كند به روايت رؤيت، بدانيد كه: فهو جهمي و لا تقبل شهادته و لا تسلم عليه و لا يعاد في مرضه. او جهمي است و شهادتش مورد قبول نيست و نبايد به او سلام كرد و نبايد به عيادتش رفت. طبقات الحنابلة، ج3، ص81. جهمي، يك فرقه‌اي است كه از ديدگاه آقايان وهابي‌ها، جزء مرتدين هستند. آقاي إبن صدقه مي‌گويد: من لم يؤمن بحديث عكرمة فهو زنديق. كسي كه روايت عكرمه در رؤيت خدا را قبول نداشته باشد، زنديق و ملحد است. إبطال التأويلات في أخبار الصفات لأبو يعلي، ج1، ص143، ح142. جناب اوربان موحد این بوداز احادیث جعلی که بزرگان شما به ان اعتقاد دارند و منکر ان را کمافر می دانند و ما نیز منکر چنین خدایی که زیبا و موفرفری و زیبا و غیره باشد هستیم. جناب اوربان موحد حالا بفرمایید ایا با این تفصیلات ایا دلیلی بر اینکه همه احادیث شیعه موضوع و ضعیف هستند دارید یا خیر؟ در ضمن سوالی از شما دارم یک حدیث فقط یک حدیث در مورد فضیلت جناب ابوبکر بیان کنید که روایان ان ثقه باشند و کس دیگری ان راوی را که ثقه هست در جای دیگر ثقه نداند. یعنی این روای در اینجا ثقه و در جای دیگر ثقه نیست. شما یک نمونه بیاورید. البته ندارید.

    #5187
    بسم الله الرحمن الرحیم

    قبل از هر چیزی به اهل سنت و همه حق جویان یک مژده خوب بدم

    اینکه این جواب نهاییی همه تشیع است . من همین جوابهارو میخواستم . کمر تشیع با این بستها شکست

    اینجانب اوربان اعلام میکنم به زودی رد بسیار محکمی بر سخنان این شیطان دوپا مینویسم . فعلا دیشب ساعت 1شب مطلع شدم که بعد خداحافظیم تا اسفند یک نفر امام زمانی با عمامه اومده جواب حرفها و سوالاتتو داده .در اسرع وقت جوابها را برای همه تون میفرستم تا ببینید یک مذهب باطل ئ تدلیس گر مثل تشیع یعنی فاجعه برای اسلام

    . اقایی که اسم ایدیت مثل مذهبت مجهوله حرفاتو اصلاح کن .چون فرصت اخرته . چند روزی فرصت داری برای اصلاحش . من تا یک هفته بهت وقت میدم حرفاتو قشنگ اصلاح کنی چون با این چند بست کمر تشیع رو دو نیمه کردی خوانندگان گرامی منتظر جواب باشید………….هر چند گفتم دیگه نمیام تا اسفند ولی دیشب تا مطلع شدم اومدم فوری و از همین الان عرض کنم که جوابها رو دادم باید ایشان اگر دنبال حق هستند صبر کنند تا اسفنند ماه و با هم بحثو ادامه بدیم . نه وقتی که از خلا نبود بنده در سایت استفاده کند و بست بزاره . جواب این بستهاتو طی چند روز اینده میدم اگر خدا بخواهد و کار و مشکلات اجازه بدهد و بعد بحث رو موکول میکنم به بعد اسفند .

    دوستان هل سنت با این سخنانش براتون شهه درست نشه چون همه ش تدلیس و ریابازی است . در واقع به این شخص یارانه ی امام زمانی دادن که بیاد برای جنگ نه برای حقیقت . ولی من هر کس نیستم که بزارمش بخ حال خودش تا اراجیف بگه . دست ز سرش برنمیدارم .البته بعد جواب ین چند بستش میرمممممممم تا بعد اسفند ماه .منتظر جواب باشید

    والله مستعان

    اوربان قاهر الرافضه الکافر

    #5194

    کوشا
    کاربر
    این شر و ورها و دری وری ها چیه نوشتی؟

    اون ادعای مناظره را که از طرف شما دیدم خیلی خوشحال شدم که بالاخره بعد از مدتی یک نفر از اهل سنت پیدا کردم که می تونم سوالاتی که سالها تو ذهنم بوده را از او بپرسم

    اما با این پست شما کاملا ناامید شدم

    چرا وسط پست هات همش فحش می دی و تهدید می کنی؟ من رفتم تا بعد از اسفند یعنی چی؟

    خب بلد نیستی بحث کنی و جواب سوالاتی به این سادگی را بدی مرد و مردونه بگو من اهل این میدون نیستم و خداحافظ همگی !

    #5197
    بسم الله الرحمن الرحیم

    من قصد دارم به این نادان وقت بدم والله جوابشو نوشتم خط به خط . کوشا دیدی من با تو نرم بودم و اخرش تو بودی فحش دادی؟؟؟نگاه کن حرفاتو:این شر و ورها و دری وری ها چیه نوشتی؟

    باز هم به همه میگم تا نباشد چوب تر فرمان نبرد گاو خر . با شما رافضیان فقط تندی به کار می آید.ولیکن سعی میکنم از این به بعد به روش خودم باهات حرف بزنم . تو اگر مرد میبودی اثبات میکردی حرفامو شر و ور هست ولی فقط ادعای امام زمانی بود حالا هم توش گیر کردی .من که میدونم کوشا=dlsvkhth14.blogشما دو نفر یکی هستید . من با روشهای شما رافضیان کامل اگاهم . خدا لعنت کند کسیکه اینجوری خودش را حق جلوه میده .

    من اینجا نیومدم شبهات پوچ جنابعالی رو جواب بدم هزار تا کار و گرفتاری دارم .الانم از وقتم میزنم میام با شماها حرف میزنم . به شما از پول ملت ایران پول میدن که فقط تو سایت با ما بجنگید .من که میدانم شماها معاند هستید و دنبال حق نیستید . ازم ایه خواسته بودی سنی حق است یا شیعه

    اینم یک ایه که نشون میده کی حقه .فقط این یک ایه برای هر نادانی هم کافی است

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ

    آمَنُوا آمِنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَالْكِتَابِ الَّذِي نَزَّلَ عَلَى رَسُولِهِ وَالْكِتَابِ الَّذِي أَنْزَلَ مِنْ قَبْلُ وَمَنْ يَكْفُرْ بِاللَّهِ وَمَلَائِكَتِهِ وَكُتُبِهِ وَرُسُلِهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ فَقَدْ ضَلَّ ضَلَالًا بَعِيدًا

    کجاست امامتی که شماها ادعا دارید منکرش کافر است ؟؟ میشه بفرمایی امامت علی کجاست و اگر بهش ایمان نداشته باشیم کافریم ؟؟؟

    بس امامت ساخته شما نوکران یهود است . کجاست امام چاه جمکرانی شما؟؟؟؟

    تو ادعای مناظره کردی ولی حتم دارم جوابی علمی نداری جناب . پس تو یاوه گویی میکنی و این رسم مذهب شما رافضیان . دیگر هم ادعای مناظره نکن جناب کوشا=dlsvkhth14.blo

    بس کوبیدمت جنابعالی رو . الان هم جنابعالی جواب نداری و به رسم مذهبت داری شخصیت مخاطبتو له میکنی تا به شیوه ای عاجزانه خود را حق جلوه بدی

    متاسفم برای مذهب سبایی جنابعالی . من با تو بسیار نرم بودم و تند سخن نگفتم ولی جنابعالی که جوابی نداری بهت فشار امد و به سخنانم احترام نگذاشتی .والله کراهت دارد با شماها دهن به دهن شد زیرا:
    ]إِنَّمَا الْمُشْرِكُونَ[

    نَجَسٌ فَلَا يَقْرَبُوا

    #5198

    کوشا
    کاربر
    اینم یک ایه که نشون میده کی حقه .فقط این یک ایه برای هر نادانی هم کافی است

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا آمِنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَالْكِتَابِ الَّذِي نَزَّلَ عَلَى رَسُولِهِ وَالْكِتَابِ الَّذِي أَنْزَلَ مِنْ قَبْلُ وَمَنْ يَكْفُرْ بِاللَّهِ وَمَلَائِكَتِهِ وَكُتُبِهِ وَرُسُلِهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ فَقَدْ ضَلَّ ضَلَالًا بَعِيدًا

    کجاست امامتی که شماها ادعا دارید منکرش کافر است ؟؟ میشه بفرمایی امامت علی کجاست و اگر بهش ایمان نداشته باشیم کافریم ؟؟؟

    در ظاهر امامت در این آیه از قرآن نیست اما آیا خلافتی که شما مدعی آن هستید در این آیه یا سایر آیات قرآن وجود دارد؟

    در ضمن در مورد یکی بودن من و کاربر دیگری، تهمت زدی و دروغ گفتی و این در شأن کسی که خود را مومن واقعی می داند نیست.

    #5203
    بنده در حال تکمیل مطالب در این سایت هستم. اما متاسفانه جناب اوربان ادب که هیچ..از خیر ادبش گذشتیم…متاسفانه اتهاماتی را متوجه بنده کردند. هر چند نیاز به جواب به تهمت های بی اساس جناب اوربان موحد را ندارم. چون دیدم ایشان تحت تبلیغات سوء قرار گرفته اند. و تقصیری ندارند.

    بنده با نام کاربریdlsvkhth14.blog به سایت امدم و در واقع ادرس وبلاگ بنده هست. و با نام دلسوخته در وبلاگم فعالیت می کنم. و ربطی به جناب کوشا ندارم. اما جناب اوربان پا را فراتر برده و ما را متهم می کنند که {به شما از پول ملت ایران پول میدن که فقط تو سایت با ما بجنگید .من که میدانم شماها معاند هستید و دنبال حق نیستید . ازم ایه خواسته بودی سنی حق است یا شیعه} ایا جناب اوربان دلیل محکم پسند برای حرفشان دارند ؟ ایا اینکه ما از دین و مذهب و عقیده خو دفاع می کنیم و جواب شبهات بی پایه و اساس شما را می دهیم معاند هستیم؟ شما چه؟ ایا به شما پول می دهند که بیایید جواب حرف های منطقی ما رابدهید؟ بنده هم از صبح سر کار می روم و شب به خانه می ایم و شب مطالعه می کنم و وقت کنم جواب شبهات بی اساس شما را می دهم. . بنابراین جناب اوربان موحد به جای احساسی شدن جواب سوالات بنده را بدهند و از اهانت و افترا بپرهیزنند. بنده خودم مانند شما هزاران مشغله فکری و گرفتاری دارم.اما در زمینه پاسخ به شبهات فعالیت دارم. و از کتب و نرم افزار در این مورد جمع اوری کردم. و نر م افزاهایی همچون مکتب اهلبیت علیهم السلام و نر م افزار های تخصصی مانند نهج البلاغه…جامع الااحادیث…تفاسیر قران که مجموعه ای از تفاسیر شیعه و سنی گرد اوری شده…. که خرید ان در توان همه هست. بنده فقط نرم افزار جامع الکبیر را ندارم که انشا الله ان را تهیه می کنم…. بنابراین بنده صادقانه حرفم را زدم و شما هم به جای شبهه پراکنی و تهمت جواب سوالات بنده را بدهید.

    #5204
    سلام آقای وبلاگنویس و دارای سواد نرم افزاری!!!

    راستش من نرم افزاری شامل چهار جلد اصول کافی کلینی را دانلود کردم. شما هم دارین…

    از هر جلد، هر صفحه شو که باز کنی و در قسمت سرچش، کلمه (اصحابنا) را بزنی بطور متوسط پنج تا حدیث هست که مثلا نوشته “عده اصحابنا” یا “بعض اصحابنا” یا … اونم کجاش؟؟؟ توو سند حدیث!!!!

    میشه شما که از احادیث شیعه دفاع میکنین بگین این یعنی چی؟؟؟

    تووی سندش چند حدیث در میان میگه از بعضی از اصحاب!!! اونم تو سند حدیث!!!! خب این اصحاب رو کی میشناسه تا بشه در موردشون و بقول اهل فن، ثقه بودنشون قضاوت کرد؟؟ (حالا از متن احادیث بگذریم!!!)

    #5205
    .
    #5206

    گفتی==========

    ایشان هیچ اطلاعی از احادیث شیعه و رجالی شیعه ندارد و فقط مطالبی که عده ای مغرض و ضد شیعه بدون دلیل بیان کردند ایشان عینا بیان می کنند. کاش می گفتند در مورد چه مطلبی حدیث می خواهند با این شرایط بهتر بود. در ضمن چه در کتب شیعه و چه در کتب اهل سنت احادیث صحیح، موثق، حسن، ضعیف یافت می شود که هر کدام بر مبنای کتب رجالی خود احادیث را ذکر می کنند. این گونه نیست که فقط کتب شیعه احادیث ضعیف دارد. و اهل سنت ندارد. اقا ادعای عجیبی می کند و در اخر حکم کتابی بودن برای شیعه صادر می کند.اما بنده به ایشان جواب نقضی می دهم تا شما و هم جناب اوربان متوجه شوند و بینیم ایا دوباره حاظرند همین حکم کتابی را برای اهل سنت جاری کنند؟

    جواب============

    بهت نشان خواهم داد چه کسی از احادیث رافضه آگاهی دارد یا نه ؟ شما که عددی نیستید متاسفانه و جز مطالب پراکنده و خارج از موضوع سخنی در باب احادیث رافضه نداشتی . ایشان بنا به عادت جهالت رافضه بر جهل خودش مصمم است و فکر کرده اهل سنت و جماعت هم مکتبشان مثل مکتب مسلمان نمای یهودی رافضه است . خیر بنده این سوالات را چند سالی است همواره میپرسم ومراجع خرافات جنابعالی شما از جواب عاجز مانده اند .الان هم شما جواب دادی از روی تعصب مفرط است و خواهی دید که جوابی نخواهی داشت . من که میدونم الکی فرار به جلو میکنی و همه سخنانت اشفته کردن صورت مساله بحثمان است که بررسی علم درایه رافضه است . من برای شما ذکر میکنم که رافضه در باب درایه چقدر بی در و پیکر هستند وتدلیس های بی اساس جنابعالی را بر همگان اشکار میکنم .گفتی چه در کتب شیعه و چه در کتب اهل سنت احادیث صحیح، موثق، حسن، ضعیف یافت می شود که هر کدام بر مبنای کتب رجالی خود احادیث را ذکر می کنند من به شما عرض کنم چنین سخنی که اهل سنت حدیث صحیح و ضعیف و حسن دارد شکی نیست و ما آنان را جدا کردیم و صحیح و ضعیف ما و معیارش مشخص است ولی برای رافضه باید عرض کنم حتی یک حدیث صحیح با تعریف علمای امامیه رافضی اثناعشری تکفیری تروریست ندارند

    #5207

    اگر میداشتند بدون شک ارایه میدادی متقن ترین حدیث رافضه . ولی کجاست؟؟؟؟؟؟؟من که ندیدم حدیثی از رافضه ارایه بدی جز اینکه فقط توپ انداختی در میدان اهل سنت تا صورت مساله را که نبود احادیث صحیح در مذهب رافضه است پاک کنیییییییییی. ولی کووووووور خوندی همه مثل شما نادان و جاهل نیستند که نفهمند شما حتی یک حدیث صحیح ندارید . ایها الناس نمبینید این علمای رافضه از آوردن حدیث صحیح عاجززززند . چرا ای شیعیان دست از تعصب بر نمیدارید . من سوال برسیدم یک حدیث صحیح با آن شرایط ارایه دهید .ایشان به رسم نادانی که در اسطبلهای جهلیه بهش آموختن در جواب گفت===ابن تیمیه گفته فساق و فجارا.ههههههههههههههههههه.براستی این جواب دادن و دفاع از احادیث رافضه است؟؟؟؟

    گفتی= اقا ادعای عجیبی می کند و در اخر حکم کتابی بودن برای شیعه صادر می کند

    بنده در جواب عرض میکنم برایت ثابت میکنم واقعا شماها حدیث صحیح ندارید و تا کنون وارد جزییاتش نشده ام . ولی در پستهای بی شماری بحث درایه رافضه را می اورم تا دیگر بر این کتابی بودن مذهب رفض ایمان بیاوری

    گفتی=.اما بنده به ایشان جواب نقضی می دهم تا شما و هم جناب اوربان متوجه شوند و بینیم ایا دوباره حاظرند همین حکم کتابی را برای اهل سنت جاری کنند؟

    جواب==امیدوارم بتوانی اثبات کنی و جوابهای نقضت را هم بتوانی ثابت کنی و فرار به جلو و فقط شبهه انذازی نکنی . فعلا جواب سوالات را به چند بخش تقسیم میکنم تا خواننده خودش هر قسمت را خواست بخواند و تشخیص بدهد حق کدام و باطل (روافض)کدامند.

    #5208

    گفتی===ابن تیمیه تئوریک موسس وهابیت تکفیری یا سلفی های تکفیری چنین می گوید: به قول ابن تيميه: ولو كان الناقلون فجارا فساقا. مجموع الفتاوى، ج 18، ص 26 . اگر چه راويان آن فساق و فجار باشند. همچنین عبارتي راکه خود ابن تيميه حراني در مجموعه فتاوا جلد 18 صفحه 23 مي‌گويد: تعدد الطرقو كثرتها يقوى بعضها بعضا حتى قد يحصلا لعلم بها و لو كانا لنا قلو نفجار افساقا فكيفإ ذا كانوا علماء عدولا. اگر یک روايت با سندهاي متعدد آمد، اين سند‌ها همديگر را تقويت مي‌کند و چه بسا براي انسان علم وقطع به دست مي‌آيد؛ اگرچه ناقلين فاجر و فاسق باشند. جناب اوربان برای شما همین یک مورد کافی باشد. پس نشان می دهد که اگر احادیث مختلف که در تایید هم باشند و هر چند ناقلین ان فاسق باشند همدیگر را تقویت می کنند. ایا طبق این مبنا شما حاظرید اهل سنت را کتابی بنامید؟ چون حتی به احادیث ضعیف هم استناد می کنند. در ضمن طبق مبانی شما دو کتب صحیح بخاری و مسلم بعد از قران اصح کتبین است. و تمام روایات ان صحیح است. در صورتی که کتب احادیث شیعه چنین نیست و یکی از علما اشاره نکرده که تمام کتب احادیث من صحیح است.

    جواب===

    اول جواب این شبهه جنابعالی را ذکر خواهم کرد و سپس به ردی احادیث رافضه می پردازم

    بخش اول:

    اولا تکفیری بودن را همه رو از روی مذهبتان و روایاتتان در مورد تکفیر و ولدالزنا بودن غیر شیعیان می شناسند .در مذهب رافضه احادیث تکفیر امت اسلامی و غیر شیعیان هست نه توسط بقیه مذاهب و ادیان . پس تکفیری به ادعا نیست بلکه باید از روی مکتب آن را شناخت و منبع آن هم قران و سنت صحیح است.هر کس الکی ادعای تکفیری بودن عده ای را بکند ونتواند اثباتش کند آن حکم به خودش بر میگردد . اگر دوست داشته باشی روایتی در این مورد در مذهبت نشان بدهم که چطور اهل سنت را که شماها ناصبی میدانید و حکم بر کشتن و تکفیر آنها میدهید.این هم سخن ابی عبدالله در مورد کشتن مخالفین . البته ابی عبدالله از این تهمت های شما بری وپاک است .چرا که عرض کردم مذهب شما ساختگی ابن سبا یهودی است.

    محمد بن علي بن الحسين في (العلل) عن أبيه، عن سعد، عن أحمد ابن محمد، عن علي بن الحكم، عن سيف بن عميرة، عن داود بن فرقد قال: قلت لأبي عبد الله عليه السلام: ما تقول في قتل الناصب ؟ فقال: حلال الدم، ولكني أتقي عليك فان قدرت أن تقلب عليه حائطا أو تغرقه في ماء لكيلا يشهد به عليك فافعل، قلت: فما ترى في ماله ؟ قال: توه ما قدرت عليه

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 61)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.