نژاد برستی مذهبی و عقاید رافضه درباره اقوام-تلنگری اساسی برای طرفداران مکتب شیعه!!!!

Home انجمن ها انتقاد از احادیث شیعه نژاد برستی مذهبی و عقاید رافضه درباره اقوام-تلنگری اساسی برای طرفداران مکتب شیعه!!!!

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  اوربان موحد در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 118)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #1719
    بسم الله الرحمن الرحیم

    بنده از 15سالگی همواره مشغول بحث با ادیان و عقاید غیر اسلامی بوده ام . دوست ندارم سخنی از خود بگویم . لیکن بخاطر اینکه القای تجربه کنم دوستان شیعه را مجبورم اندکی سخن بگویم

    ]برای اولین به یاد دارم ملایی بر سر منبر رفت و درباره عقاید صوفیه و دراویش سخن میگفت . روز جمعه روز تجدید توحید و عهد با خدا و رسول است آخر چه ترویج شرکیات در روز مهم جمعه جایش کجا در ادبیات اسلامی است؟؟این یکی از نخستین تلنگرهایی بود که باعث شد من بروم و درباره دینم و حقایقی که علمای نا آگاه که دین را به دنیا فروخته اند تحقیق کنم . سبس به دنبال مبلغان هر مکتب رفتم . به یاد دارم دومین تلنگر بنده با یک مدعی کمونیست بود . او میگفت جهان مادی است و بعدی به نام معنویات و روح وجود ندارد . از مخاطبش برسید خدا را اثبات کن . من نوجوان بودم گفتم بگذار من سوالی ببرسم بدانم او جوابش را میداند . برسیدم بفرما عقل را ثابت کن انوقت من هم خدا را با آن شیوه برایت اثبات میکنم . مبهون و سرگردان شد و از اوردن دلیل عاجز ماند . این هم تلنگری دیگر برای تحقیق بود .

    نکته کجاست؟؟؟
    شاید بگویید سخنم بی ربط است . ولیکن ربطش اینجاست . کسانی که ادعای محبت علوی و اهل بیت را دارند براستی چرا مردم را حقایق مذهب علوی بی خبر گذاشته اند؟؟(تلنگر)

    سعی دارم سلسله جلسات و نوشته هایی بگذارم و در هر قسمت تلنگری کوچک بر ذهنهای حق جویان بزنم

    من از تمام شیعیان حق جو میخواهم محقق باشند و بدانند هر چه خلاف قرآن و حدیث صحیح است رد کنند و به دین خالص اسلام بیایند تا مبادا روزی آتش سختی آنان را احاطه کند و روز قیامت افسوس بخورند که ای کاش برمیگشتیم تا جبران کنیم.

    مبحث ما:گزیده ای از چند حدیث از کتب شیعه درباره نژادبرستی مذهبی شیعیان است . لطفا کسی که میاد سخن از ضعف یا صحت احادیثی که ذکر میکنم سخن میگوید قبلش سخنان و مناظرات سابقمو بخواند تا بداند که شیعه حتی یک حدیث صحیح با قواعد رجالی که مشخص نموده اند ندارد
    1-حدیث اول=کردها شیطان زنده هستند

    محمد بن يحيى، وغيره، عن أحمد بن محمد، عن علي بن الحكم، عمن حدثه، عن أبي الربيع الشامي قال: سألت أبا عبد الله (عليه السلام) فقلت: إن عندنا قوما من الاكراد وإنهم لا يزالون يجيئون بالبيع فنخالطهم ونبايعهم؟ فقال: يا أبا الربيع لا تخالطوهم فإن الاكراد حي من أحياء الجن كشف الله عنهم الغطاء فلا تخالطوهم.

    اصول کافی جلد3صفحه156-بحارالانوار جلد26ص 124-وسائل الشیعه جلد1ص 149-تهذیب الاحکام جلد2ص 165-الاستبصار جلد3ص 178-علل الشرایع جلد1ص 25-الغدیر جلد5ص 163و………………….

    2=سخن گفتن با کوردها با حد شمشیر

    عن أحمد بن أبي عبد الله وغيره أنه كتب إليه يسأله عن ال

    اكراد فكتب إليه لا تنبهوهم إلا بحد السيف.

    اصول کافی جلد4ص 189-بحارالانوار جلد54ص 65-الاستبصار جلد1ص 69-وسائل الشیعه جلد4ص 98-تهذیب الاحکام جلد2ص 145-الغدیرجلد5ص 165-مستدرک سفینه بحارجلد6ص123و…………….

    3–منع معامله با اکراد و سودانی ها!!!
    [
    (باب) * (من كره مناكحته من ال

    اكراد والسودان وغيرهم)

    حال ببینیم در این باب چه میگذرد.
    فاجعه جماعت رافضی وتلنگری برای عوام شیعه برای هدایت
    [حدیث اول باب در اصول کافی
    [
    علي بن إبراهيم، عن هارون بن مسلم، عن مسعدة بن زياد، عن أبي عبد الله (عليه السلام) قال: قال أمير المؤمنين (عليه السلام): إياكم ونكاح الزنج فإنه خلق مشوه

    حدیث دوم باب

    علي بن إبراهيم، عن إسماعيل بن محمد المكي، عن علي بن الحسين، عن عمرو بن عثمان، عن الحسين بن خالد، عمن ذكره، عن أبي الربيع الشامي قال: قال لي أبو عبد الله (عليه السلام): لا تشتر من السودان أحدا فإن كان لابد فمن النوبه فإنهم من الذين قال الله عز وجل: (ومن الذين قالوا إنا نصارى أخذنا ميثاقهم فنسوا حظا مما ذكروا به أما إنهم سيذكرون ذلك الحظ وسيخرج مع القائم (عليه السلام) منا عصابة منهم ولا تنكحوا من ال

    اكراد أحدا فإنهم جنس من الجن كشف عنهم الغطاء

    حدیث سوم

    عدة من أصحابنا، عن سهل بن زياد، عن موسى بن جعفر، عن عمرو بن سعيد، عن محمد بن عبد الله الهاشمي، عن أحمد بن يوسف، عن علي بن داود الحداد، عن أبي عبد الله (عليه السلام) قال: لا تناكحوا الزنج والخزر (4) فإن لهم أرحاما تدل على غير الوفاء قال:

    والهند والسند والقند ليس فيهم نجيب يعني القندهار.

    اینم توضیحاتی که خود کلینی و علمای رافضه دادن

    منظور از مشوه چیست؟
    الشوه: قبح الخلقة وهو مصدر من باب تعب ورجل اشوه قبيح المنظر وامرأة شوهاء و الجمع شوه مثل أحمر وحمراء وحمر. وشاهت الوجوه تشوه: قبحت وشوهتها قبحتها. (المصباح)

    منظور از زنج چیست؟

    الزنج بالفتح -: صنف من السودان واحدهم زنجى. والخزر هو ضيق العين وصغرها كانه ينظر بمؤخرها والخزر جيل من الناس. (الصحاح) وفى بعض النسخ [ الخوز ]. وهو – بالضم -: صنف من الناس.

    منظور از النوبه چیست؟

    النوبة – بالضم -: رهط من بلاد الحبش. (القاموس)

    ادرس : اصول کافی باب منع معامله من الاکراد و السودان

    اما در مابقی کتب رافضیان هم ذکر شده=بحارالانوار و الغدیر-سفینه بحار-مراه العقول-تهذیب الاحکام- وسائل شیعه-و………………………

    منتظر احادیث دیگر دال بر نژاد برستی در مذهب شیعه باشید…….
    ]ای شیعیان جهان بیدار شوید و دست از تعصب بردارید
    ]اوربــــــــــــــــان -قاهرالرافضه-خادم الاهل السنه

    #4795

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    سلام علیکم.

    در حدیث اول این چیست. عمن حدثه

    در حدیث دوم در کدام باب آمده؟ باب قتل اللص. لص چیست؟ تنبهوهم یعنی سخن گفتن؟

    در حدیث سوم دقیقا چه فرموده؟ مشوه را ترجمه کنید متوجه میشوید.
    در حدیث چهارم این چیست. عمن ذكره.

    در حدیث پنجم این چیست. عدة من أصحابنا

    جدا از این، وقتی گفته شود با این قوم ازدواج نکن چون عفت در بین آنها معنا ندارد یعنی نژاد پرستی؟ آن هم هند. چه وقت مسلمان شدند؟ البته به زور شمشیر.

    حضرت قاهر 15 سالگی کجا بودید؟ دقت یادتان ندادند؟

    #5659

    habib
    مشارکت کننده
    بنام خدا

    السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

    جناب عبدالحسین

    خواهش می کنم شما کمی دقت خود را بالا ببرید و یا اینکه سعی نکنید از تاویلی اشتباه و متنافر از گفتار برداشت خلاف واقع کنید.

    اتفاقا” محل اشکال و علت اصلی و محتوم انحراف در نوع برداشت از واقعیت هاست.

    در مورد قرآن کریم که نزد مسلمین علی الاطلاق متقن است نیز تاویلات می تواند متفاوت باشد ولی حقیقت آیات ثابت است و این قرائت و میزان درک بشر مخاطب است که درجه نزدیکی به مفهوم آیات را رقم می زند.

    در مورد روایات هم که جناب اوربان نقل کردند:

    منظور مشخص است و این است که خطر تغییر ملاک ها و معیار ها را گوشزد کند.و قومیت و نژاد و نسب و غیره را از قاموس مصادیق ملاک های سنجش حق و باطل جدا کند و قائلین به آن را از این خطر مطلع کند.حتی ضعف و قوت حدیث در درجه بعدی اهمیت است.

    شما ضمن قبول قبح نژاد پرستی در مقابل تواصی به حق، موضع فرقه ای می گیرید و این خطری است که شما را تهدید می کند.

    شکی نیست که اطلاق نژاد و حسب و نسب و دیگر ملاک های رایج بین جوامع از نظر دین مبین اسلام باطل است و ملاک برتری و سبب رستگاری تقوا و عمل صالح است و جنسیت و رنگ و نژاد هیچ مزیتی برای احدی نیست.

    اگر به دور از تعلقات فرقه ای و نژادی با آنچه به ما می رسد برخورد کنیم و تواصی و اوامر الهی را ملاک تشخیص قرار دهیم دیگر بروز اختلاف و تشدید کثرت معنایی ندارد.بلکه روز به روز شاهد رشد و شکوفایی معارف و تقرب به حقیقت مطلق خواهیم بود.

    نتیجه اینکه نیروهای آحاد جامعه انسانی به جای تزاحم،معاون و معاضد هم میشوند.و این امر در مبانی و شرع مقدس اسلام ناب، موکد و مصرح است.

    والسلام علی من اتبع الهدی

    #5708

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    سلام علیکم.

    قبیله ای وجود دارد در آفریقا که پوشش ندارند. اسمش رو میذاریم قبیله فلان. از این قبیله زن نگیرید چون که حیا ندارند.

    این نژادپرستی است؟

    اصلا دقت کردید قبلا چی گفتم؟

    اولا ایراداتی در سند هست رفع بفرمایید تا برسیم به محتوا.قبل از آن امکان بررسی محتوا نیست.

    در محتوا هم مطلب خیلی واضح است. اینکه فلان قوم عفت ندارند نژاد پرستی است؟

    پیامبر با زنان مکه بر چه چیزی بیعت گرفتند؟ زنا نکنند. آیا ایشامن قصد توهین داشتند؟ منظورشان این بوده که نژاد اهل مکه زناکار فطری است؟

    .

    جون مادرت عمرو و زید نباف. به الصل موضوع بپرداز

    #5781

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    احتمالا حل شد
    #5804

    habib
    مشارکت کننده
    بنام خدا

    السلام علی عبادالله الصالحین

    جناب عبدالحسین

    گویا شما با خودتان درگیرید.

    در جایی عنوان می کنید که علم حدیث ندارید و اینجا به تصحیح می پردازید و نظر کارشناسی می دهید و به عنوان خبره وارد می شوید.

    دانستن و خبرگی و یاعدم آن در علوم تخصصی تنها در مورد مدعیان و دست اندرکاران علم خاص ضعف و قدرت فرد را تعیین می کند.

    امثال بنده و شما که هر یک بنا به عللی در این رشته خاص علمی تبحری نداریم و ترجیح داده ایم از حاصل تحقیقات دیگران بهره ببریم تنها می توانیم پس از توضیحات و تاویلات مختلف آنچه را معقول تر بدانیم استفاده کنیم و البته با حفظ حدود و عدم تجاوز از دانسته های خودمان.

    به هر روی اینکه می پذیریم، صرف نژاد و قبیله و خاندان و هر گونه تعلق دنیوی موجب فضیلت و رجحان نیست.و اینکه عمل و رفتار و رسوم فردی و اجتماعی مورد بررسی و دقت قرار گیرد که منظور تصحیح و تذکر به پرهیز از کار نادرست است و نتیجه اینکه خارج از نیتی جز اصلاح به چنین اجتماعاتی تحت هر عنوانی چون عناوین یاد شده نباید ورود کرد.

    حال منظور و درجه صحت حدیث چیست با متخصصین فن.

    والسلام علی من اتبع الهدی

    #5848

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    سلام علیکم.

    درگیری؟ کجا ادعا کردم که رجال بلدم؟ دیدم دوستان محقق شما وقت ندارند بررسی سندی کنن گفتم جهت برای کسر زحمت یه مقداری سرمشق بدم تا سهلتر کار کنید.

    دانستن و خبرگی…..

    عجب حرفی. الان این همه توی این سایت درباره قرآن و آیاتش نظر میدن همگی مفسر خبره هستند؟ خود شما که آن واو دوست داشتنی را میپیچانی خبره هستی؟ نه بابا فکر نمیکنم.

    مجدد تکرار میکنم؛

    قبیله ای وجود دارد در آفریقا که پوشش ندارند. اسمش رو میذاریم قبیله فلان. از این قبیله زن نگیرید چون که حیا ندارند.

    این نژادپرستی است؟

    #5947
    مشکل بنده با روافض در زبان نفهمی و جاهل بودن و بی اساس بودنشان است .

    رافضی جان تو چرا چشماتو باز نمیکنی . من حدود چند ماهی با یکی از اخوندای خبیث وبلاگ نویس مناظره ای داشتم بر سر احادیث شیعه و هنوز ادامه دارد و حدود اسفند باز بیاید برای دفاع وگرنه به منزله شکست مذبوحانه مذهب رفض است

    . مشکل اینجاست روافض ملاک قطعی برای احادیث صحیح و ضعیف ندارند و باید احادیث را غربالی کنند علمای رافضه تا ما بفهیمیم عقاید صدردصد رفض چیست .

    شما از ریشه غلط وارد بحث شدی . رجوع کن به این قسمت مطالعش کن بعد بیا دم از صحیح و ضعیف بودن احادیث بزن .

    این هم فرار اخوند رافضی در قضیه عدم نبود عدم حدیث صحیح جناب رافضی

    http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/1999

    http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2009&page=1#comment-5116

    خب اینا رو بخون . در واقع روافض ملاکی قطعی برای شناخت احادیث صحیح ندارند و بر مبنای هوس هر جا به نفعشان باشد صحیح می شود و هرجا ضرر باشد ضعیف است . این است ملاک شما . حلی رافضی کافر می گوید علم حدیثتون رو از اهل سنت گرفتید و باید در این زمینه تابع ما باشید ولیکن وظیفه دارید مثل ما صحیح و ضعیف رو مشخص کنید

    این سوال ما از کلینی یهودی است که چرا برای فرار همیشه عده من اصحابنا را ذکر نموده . این اصحابش که چه نادانانی هستند . جمع بساطت را . دیگر هم وارد مباحثی که در ان تخصصی نداری وادر نشو . چون به زودی از اسفند به بررسی احادیث تشیع می پردازم . تک به تک ان . در نرم افزارها خواهش میکنم در کتاب کافی سرچ کنید عده من اصحابنا 2104بار این جمله را می آورد . البته این را بعدا در پستهای جداگانه به تفصیل برای خواننده باز میکنم تا بدند ملاکی جز هوای نفس ندشته جناب کلینی رافضی یهودی تکفیری .

    #5948
    گفتی===============================

    در حدیث اول این چیست. عمن حدثه

    در حدیث دوم در کدام باب آمده؟ باب قتل اللص. لص چیست؟ تنبهوهم یعنی سخن گفتن؟

    در حدیث سوم دقیقا چه فرموده؟ مشوه را ترجمه کنید متوجه میشوید

    جواب==========================================

    خب در مورد حدیث اول در پست بالا شرح دادم . وقتی میتونی ادعای صحت و ضعف کنی که یک حدیث صحیح با شرایطی که قبلا ذکر شده از مذهب رافضه بیاوری. اگر این احادیث ضعیف است علمای رافضی تکفیری وظیفه دارند قشنگ آن را غربال کنند و مثل ما اهل سنت بگویند این احادیث صحیح اند و فلانی ضعیف اند تا با فکر ان دین و مذهب به طور صحیح اشنا شوند نه با اما و اگر و احتمال و …. . همه احادیث صحیح را علمای امامیه وظیفه دارند که جدا کنند و به مردم ارایه کنند . نه هر جا نفعتان باشد صحیح و هرجا نفعتان نبشد ضعیف باشد.

    در مورد حدیث دوم که گفتی باب قتل اللص است . خودت به اسم این باب نگاه کن چقدر خنده دار است . ازجمله بابهای کافی عمامه است که بعد ا به خوانندگان با جزییات این کتاب باطل رو ارایه میدم . پس اسم خود باب دلیلی بر غلط بودن خود این کتاب است که با منهج امامان تطبیق نمیکند و ثانیا تنیوهم از ریشه نبه امده به معنی هشدار دادن. حدیث شماها واضح است . به معنی این است هشدار دادن با زور شمشیر . اینقدر هم دست و پای مذبوحانه نزن و وقتم را با جهلت نگیر

    در مورد حدیث سوم که الکی دست و پا میزنی . جناب رافضی مجوسی السلطنه . شما جواب این را بده . ایا پیامبر دیدی یک بار هم ضد قومی خاص . یا ضد سیاه یا سفید بودن شخصی فتوایی داده باشد . این نژاد پرستی محض است و شما بایستی اگر شیعه حقیقی هستی نه شیعه رافضی تکفیری بیایی و مثل مرد بگویی این به دور از کلام پیامبر ست و من قبولش ندارم .نه اینکه فقط به دنبال غلطهای کلینی جاهل باشی و خودتو بخوای فریب بدی .

    در مورد جوابت به 4 و 5 باید بگویم در قسمت اول حرفهایم جواب دادم و این را گر خوب بفهمی هدایتت حتمی است .

    گفتی=============================

    جدا از این، وقتی گفته شود با این قوم ازدواج نکن چون عفت در بین آنها معنا ندارد یعنی نژاد پرستی؟ آن هم هند. چه وقت مسلمان شدند؟ البته به زور شمشیر

    جواب===================

    بله این سخن باقر و صادق و تقی و نقی نیست و تهمتی است بر آنان . ایا چنین حکم کلی در مورد یک قوم مسخره نیست؟ جتی در میان کفار هم انسانهای عفیف وجود دارد . چطور می شود یک قوم صددرصشان بی عفتند . اخر عقلت را به کار بنداز جناب.زور شمشیری هم در کار نبوده برای انان . اسلام قلوب را با مروت فتح میکند نه با شمشیر .. این تصویر اشتباه را از اسلام جلوه نمیدهد .

    #5959

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    سلام علیکم.

    شما فکر کن که ما هیچ شرط معلومی برای شناخت حدیث صحیح از غیر آن نداریم.

    با این پیش فرض عمن حدثه را حل کن. ما با همین پیش فرض میگوییم که حدیث اشکال دارد.

    مثلا مرحوم علامه مجلسی در مرآة العقول احادیث کافی را بررسی کرده. این برای کدام شیعه وحی منزل است؟

    البانی آمده صحاح را بررسی کرده. مثلا صحیح سنن ابن ماجه. چرا هنوز اصل سنن ابن ماجه را چاپ میکنند؟ منظورشان ایسنت که البانی مال خودش این کار را کرده؟ ذهبی مستدرک حاکم را بررسی کرده اما هنوز اصل مستدرک چاپ میشود. چرا؟ ذهبی آدم مورد داری بوده؟

    اینکه تشخیص مراتب صحت سندی یک حدیث در بین شیعه اجتهادی است برای شما سخت است؟

    من قصد خزعبل بافی مثل شما را ندارم. اما کلینی یهودی است؟ آن بابایی که کیسه داشت(مثل همستر یا کانگورو) و از آن حدیث میکشید بیرون چی بود؟ آن جناب مستطابی که سوغات فرنگ بود(فلسطین)آن چی بود؟

    اینکه شما یک کاری کرده باشید چه ملاکی دارد که بقیه هم همان کار را بکنند؟

    اللص یعنی؟

    شما جایی دیدی که پیامبر مردهایی که در جنگ بودند رو بکشه بعد هم برود و مردهایی که در جنگ نبودند و البته زنان رو به اسیری بگیره؟ یا بگه امان میدم بعد همه رو بکشه؟ به خاطر زکات ندادن قومی رو بکشه؟

    مشوه را ترجمه کردید؟

    بعد این رو نگفتید که آیا پیامبر تمام زنان مکه را زناکار میدانسته که از آنها بیعت بر عدم زنا گرفته؟ آیا ایشامن قصد توهین داشتند؟ منظورشان این بوده که نژاد اهل مکه زناکار فطری است؟ آیه اش رو که بلدید.

    .

    زمان تکمیل فرم ثبت نام یه چیزهایی نوشته که ظاهرا فقط شیعه باید رعایت کند. اما با این حال؛ نوشتی رافضی مجوسی. خوبه که قرآن مجوس را به عنوان دین قبول دارد. سنی را چه؟ آن قومی که کلاب اهل النار هستند؟

    بله. در میان کفار هم عفت وجود دارد. مثلا رفتی در بین قبیله ای که بابا و عمو و دایی آدم یکی است. میخواهیی زن بگیری. به کدام این قوم اعتماد میکنی و میگی خب این اگر گفت فلان زن عفیفه است من میگیرمش؟ خطرش اینجاست که فردا عمو و دایی و بابای فرزندانت یک نفر میشود.

    برای 4 و 5 هم که آره.

    یه چیزی رو شروع کردی که جوابش معلوم بود. اینجا ملت میگن مردم مثلا پشکل شتر بو میکردند. سریع میگی فلان راوی ضعیفه پس حدیث ضعیفه. عین همین رو من برای تو نوشتم. زیرش زاییدی؟

    .

    کدام اسلام قلوب را با مروت و… فتح میکند؟

    اسلامی که به ایران آمد؟به هند رفت؟شمال آفریقا؟ اسپانیا؟ الان در سوریه؟ ابتدای کار کلاب اهل النار در حجاز؟

    .

    بعد شما که ادعا میکنی این در احادیث شیعه هست و شیعه هم نیستی. من به عنوان یک شیعه گفتم اینها ضعیف هستند به این دلایل. شما ادعایی داری بیا ثابت کن که صحیح هستند.

    البته یه هشداری میدم در مورد لحن کلامت که امیدوارم برود میخ آهنین در کلوخ.

    زیپ دهنت رو بکش و چاکش رو محکم بچسب. اگر قرا بشه که من ببندمش تا دیگه توهین نکنی کاری با خودت ندارم. روایت بخاری و مسلم رو میذارم که عین چیزی بشی که استعمال نشادر کرده.

    #5961
    گفتی========================

    سلام علیکم.

    شما فکر کن که ما هیچ شرط معلومی برای شناخت حدیث صحیح از غیر آن نداریم.

    با این پیش فرض عمن حدثه را حل کن. ما با همین پیش فرض میگوییم که حدیث اشکال دارد.

    مثلا مرحوم علامه مجلسی در مرآة العقول احادیث کافی را بررسی کرده. این برای کدام شیعه وحی منزل است؟

    جواب==============================

    علیک السلام.

    شما فکر کن یعنی چی . میدونی چه میگویی ای جاهل . با این سخن که گفتی با پیش فرض نبود حدیث صحیح و ضعیف وارد شو باید فاتحه مذهب پوشالیت را بخوانی . فرض هم نمیکنیم بلکه یقین داریم که مذهب شما با تعریفی که علمای تکفیری رافضی داشتن ندارند. پسوقتی میتوانی وارد قضیه صحت و ضعف شویی که حتی بتوانی یک حدیث ایا تعاریف مذهبت بیابی . پس ی وقت از این تناقضات کودکانه ذکر نکن که هر جاهلی هم خنده اش می گیرد . والله مگر اخوندان سابقی که باهاشون بحث داشتم به اندازه تو جاهل بوده باشند . پر از تناقض و فریب اذهان هستید. راه فرار انتخاب نمودی که میگویی تو فرض کن اصل کلا پایه ضعیف باشد . حالا تکلیف فلان چیز را مشخص کن . اخر این چه حرفیست ای عوام فریب.

    (((با این پیش فرض عمن حدثه را حل کن.)))) موضوع را حل کردم . من بر احادیث شیعه معترضم چون همه اش ضعیف و جعلی است . و هیچوقت شیعه حق ندارد بدون ملاک متقن و قطعی وارد بحث سندی شود . شماها اول اتفاق کنید بر احادیثتان و فکر رافضه را که صددصد خالض بباشد برای ما بیاور تا وارد بحث سندی شویم .

    (((مثلا مرحوم علامه مجلسی در مرآة العقول احادیث کافی را بررسی کرده. این برای کدام شیعه وحی منزل است؟))))

    این علامه مجلسی شما که ملا بقر باشد کتابی دارد به اسم بحارالخرافات یا جامع الخرافات رافضه و در آن هر چی میلش خواسته به پیامبر و ائمه اهل سنت نسبت داده است . ایشان اگر صحیح و ضعیف بلد می بود و حرفش خوب میبود خودتون حرفاش رو و تصحیحاتشو قبول میکردید . مثلا امام طبری ادعا نکرده که کتابش صحیح است .گفته فقط گرداوری کردم تا بعد تصحیح و تضعیف شوذ.ولی این بقر مجلسی هر ثانیه چیزی دیده به پیامبر و ائمه منسوب نموده . ایشان اول به فکر کتاب کلینی یهودی نباشد بلکه به فکر احادیث منقول خودش باشد که مزخرفترین سخنان جهان در آن است.

    الکی خودت را فریب نده و دست و پای مذبوحانه نزن

    #5962
    گفتی============================

    البانی آمده صحاح را بررسی کرده. مثلا صحیح سنن ابن ماجه. چرا هنوز اصل سنن ابن ماجه را چاپ میکنند؟ منظورشان ایسنت که البانی مال خودش این کار را کرده؟ ذهبی مستدرک حاکم را بررسی کرده اما هنوز اصل مستدرک چاپ میشود. چرا؟ ذهبی آدم مورد داری بوده؟

    اینکه تشخیص مراتب صحت سندی یک حدیث در بین شیعه اجتهادی است برای شما سخت است؟

    جواب=====================================

    سوال خوبی پرسیدی . گفتی چرا سنن ابن ماجه باز چاپ میشه با وجود غربال گری احادیث صحیح و ضعیفش. اولا سنن این ماجه صحیح نیست و سنن است . ما دو صحیح داریم و سنن و مسانید . ثانیا اصل کتاب تصحیح شده و خواننده مسلمان وقتی رجوع می کند به احادیث دیگر لازم نیست دچار سر درگمی شود که چه چیزی صحیح است و چه چیزی غلط . کدام بخش سخن نبی است و کدام بخش سخن او نیست . لیکن قضیه واضح است که کجا صحیح را بگیرد . ولی شما بفرما چنین کاری بکنید . ایا سنن این ماجه خود این ماجه ادعا نموده که کتابش صددصد صحیح است ؟ خیر و هیچ کس جز امام بخاری و امام مسلم چنین ادعایی ننمودن . این سخن شما هم عبث است . ایا قران به انگلیسی چاپ می شود نباید اصل عربیش را باقی بگذاریم ؟؟

    هیچکدام از نویسندگان ما ادعا نکردن که صحیح هستن کتبشان الا مسلم و بخاری . ما مثل جناب کلینی یهودی ادعا نکردیم که الکافی کاف لشیعتنا. یا مثل مجلسی نیشتیم که هرچی اومد ذهنمون به پیامبر منسوب کنیم . کمی عاقل باش.

    ا(((ینکه تشخیص مراتب صحت سندی یک حدیث در بین شیعه اجتهادی است برای شما سخت است؟))

    بله برای ما سخت است . چون این یک هوس محض است . دین بدون ملاک . مذهب بدون حدیث . مذهبی که راه فرار برای خزعبلات مذهبش به بهانه اجتهاد باز کرده . مذهبی که هر جا گیر کرد میخواهد بگوید من اجتهاد کردم و این حدیث ضعیف است چون به نفع کدخدا(مرجع تقلید) نیست و هرجا اسم صیغه و خمس باشد بله احادیث خوب است و اجتهاد نمودم این صحیح است . جمع کن بساطتت را .

    #5963
    گفتی============================

    من قصد خزعبل بافی مثل شما را ندارم. اما کلینی یهودی است؟ آن بابایی که کیسه داشت(مثل همستر یا کانگورو) و از آن حدیث میکشید بیرون چی بود؟ آن جناب مستطابی که سوغات فرنگ بود(فلسطین)آن چی بود؟

    اینکه شما یک کاری کرده باشید چه ملاکی دارد که بقیه هم همان کار را بکنند؟

    جواب===================================

    خزعبل رو مذهب شما خیلی وقت است بافته وبنده قصد دارم این خزعبلات را بر همه عیان کنم تا ببینند شماها هوس باز هستد و عوام فریب. بله کلینی یهودی است .به مذهبی رونق دادکه اساسش از عبدالله بن سبا است . کسی که برای هر چیز مقابلی قرار داد. در برابر ازدواج دایم=صیغه . زکات=خمس.حج=کربلا.و…………………………………..

    اگر مردی بیا بر سر امام ابو هریره وارد بحث شو تا بهت نشون بدم چقدر کذابی و اسم کیسه میبری . تو مرد نیستی جناب . من حاضرم سر امام ابوهریره با تمام مراجعتون مناظره کنم . چرا شلوار زنانه پوشیدن و جرات عیان شدن ندارند . یک بار دیگه هم توهین کنی به ابوهریره پدر مذهبتو در میارم جاهل . در واقع جناب مجلسی کیسه خودش را خانه احادیث کرده بود نه امام ابوهریره .

    #5964
    گفتی=================================

    شما جایی دیدی که پیامبر مردهایی که در جنگ بودند رو بکشه بعد هم برود و مردهایی که در جنگ نبودند و البته زنان رو به اسیری بگیره؟ یا بگه امان میدم بعد همه رو بکشه؟ به خاطر زکات ندادن قومی رو بکشه؟

    مشوه را ترجمه کردید؟

    بعد این رو نگفتید که آیا پیامبر تمام زنان مکه را زناکار میدانسته که از آنها بیعت بر عدم زنا گرفته؟ آیا ایشامن قصد توهین داشتند؟ منظورشان این بوده که نژاد اهل مکه زناکار فطری است؟ آیه اش رو که بلدید.

    جواب=================================

    حکم کسانیکه منکر زکات شوند و مانع آن شوند چیست؟؟ حکم کسیکه حکمی از احکام خدا را نفی کند چیست؟؟

    در مورد اللص چشماتو باز کن جناب رافضی . بحث من سر باب نیست . بحثم سر حدیث است . شما بفرما این نژاد پرستی مذهبت را توجیه کن . در مذهب شما مخالف فکریتان حکمش فقط کشتنش است و هزاران افترا و بهتان بهش میزنید . در واقع اکراد رو چون رافضی نشدن کافر میدانید و لیکن این مجلسی و کلینی یهودی چون خوشش نیامده لباس شرعی بهش دادن و گفتن اینارو کافر بدانیم چون به مذاق کدخدایان خوش نیامده . مشوه را اگر کور نباشی جناب کلینی ترجمه نموده . یعنی قبیح و زشت . ول من باید این سوال رو از تو بپرسم تا بیشتر از این عقلت را فشار ندی . پیامبر ایا یک به اقوام و اقلیت ها با دید نژادپرستی و مطلق می نگریست که اینطوری جناب مجلسی نادان به پیامبر نسبتش داده؟؟

    ی کم آزاده باش و بت تعصبت را بشکن

    #5965
    گفتی ==============================

    زمان تکمیل فرم ثبت نام یه چیزهایی نوشته که ظاهرا فقط شیعه باید رعایت کند. اما با این حال؛ نوشتی رافضی مجوسی. خوبه که قرآن مجوس را به عنوان دین قبول دارد. سنی را چه؟ آن قومی که کلاب اهل النار هستند؟

    جواب=============================

    شیعه هیچی را رعایت نکرده . البته مقصودم روافض است نه عوام شیعه . بله رافضی معجونی است است رافضی -نصرانی-یهودی-کمونیست و……………. .تمام اباطیل در شیعه جمع گردیده است .

    (((قرآن مجوس را به عنوان دین قبول دارد. سنی را چه؟ آن قومی که کلاب اهل النار هستند؟)))

    این از جهلت است که میگی قرآن مجوسیت را قبول دارد. بله اسم مجوس ذکر شده ولی ایا این به معنای قبول داشتن مکتب تحریف شده انان است ؟؟ شما بایستی قبول داشته باشید چون یکی از معجونهای مذهبتان این مجوسیت است و بدون مجوسیت شما ناقص میشوید .

    در واقع تشیع را هر کس از روی آگاهی انتخاب کند نه از روی جهل از کلاب اهل الناز است . بیا بچسب به اسلام راستین . به سواد اعظم مسلمانان که علی میگوید در نهج البلاغه به سواد اعظم مسلمانان بپیوندید.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 118)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.