Home › انجمن ها › گفتگوی ازاد › پاسخ به در خواست مباهله با اینجانب rrw
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط rrw در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #1626حناب مجاهد دين ،بنده پيش تر نيز پاسخ مباهله شما را دادم که متاسفانه حذف کرديد اميدوارم اينبار چنين نکنيد. جناب مجاهد دين، اينکه بنده به درخواست مباهله جنابعالي پاسخ ندادم ناشي از برحق بودن عقايد شما يا عدم ايمان قلبي به اعتقادات خود نيست!!! لطفا توهم زده نشو . در اين باره توضيحاتي خدمت شما و خوانندگان ارائه مي نمايم :
1- دوست عزيز مباهله براي زماني است که طرفین با ادله علمی و بحث و گفتگو نتوانند یکدیگر را قانع کنند. تازه در مناظره ما خوانندگان هم قضاوت مي کنند. مطمئن باش اگر من و تو بخاطر خيره سري حق را نپذيرفتيم خوانندگان فهيم متوجه بطلان عقايد ما مي شوند.
2- به واقع بزرگترين دليلي که بنده از مباهله اجتناب کرده ام اين است که شيعه آنقدر دليل و برهان مستدل و منطقي دارد که نيازي به مباهله و نفرين شما و ديگر دوستان اهل سنت نمي بيند. گيرم شما چون کارمند سايت هستي ،لجاجت کني و حق را کتمان کني ، همينکه خوانندگان محترم متوجه واقعيت شوند کافي است.
3- اگر جنابعالي نيز منطق و برهان قوي داشتيد، نه اشتراکم را مختل مي کرديد و نه تقاضاي مباهله مي نموديد.( تا بحال بيش از چهار بار اشتراکم را بي دليل قطع کرده ايد aa — yy بي نام و نهايتا rrw نامهاي کاربري من بوده است که هر بار مجبور شدم براي خود ايجاد کنم. در حال حاضر نيز هرچند اشتراکم را قطع نکرده ايد، ولي امکان پاسخ دهي از من سلب شده و فقط بصورت محدود مي توانم پست ايجاد کنم. آيا من در مناظره کم آورده ام يا اين سايت با تمامي علمايش؟!!)
4- اما دليل ديگري که مباهله مطلوب نظر من نيست اينکه ،بنده هرگز در اين مباهله احساس پيروزي نخواهم کرد. شيعه پيرو علي است که گرچه به زور از ايشان براي ابوبکر و عمر بيعت گرفتند ليکن زماني که خود به قدرت رسيد هرگز از دختر ابوبکر ،عايشه و پسر عمر ،عبدالله به زور بيعت نگرفت. جناب مجاهد دين والله قسم بنده هرگز راضي نيستم حتي قطره اي خون از بيني شما و ديگر دوستان اهل سنت خارج شود، چه رسد آرزوي نابودي شما. اين وهابيت است که خون شيعيان را مباح مي داند حتي همين اواخر فجيع ترين جنايتها را در پاکستان و عراق در حق شيعيان بي گناه انجام داده است.(گويا گمان مي کنند با کشتن شيعيان به بهشت مي رود!!!!) به هر صورت بنده نمي توانم مسلمان ديگري را بخاطر عقايد غلطي که به او رسيده، نفرين کنم.داستان شما از پدران شما جداست.
5- اما دليل ديگري هم براي پرهيز از مباهله دارم. نمي دانم با خواندن اين جمله مستمسکي پيدا مي کني يا خجالت مي کشي . ولي واقعيت اين است که بايد خجالت بکشي . جناب مجاهد دين ،حقير يک بنده گنهکار خداوندم که حتي آرزوي دو رکعت نماز باحضور قلب نيز بر دلم مانده. فردي که به انواع واقسام معاصي آلوده است . جناب مجاهد دين ،.بنده اگر پيش خدا آبرويي داشته باشم ترجيح مي دهم براي بخشش گناهانم صرف کنم نه نفرين شما.( rrwيک عالم رباني نيست يک گنهکار بي آبروست . اينکه چنين فردي توانسته است اساس عقايد شما را فرو ريزد، براي شما تاسف بار است)
6- اما براي اينکه بي جواب نباشي ، مباهله : خدايا من که پيش تو آبرويي ندارم. به آبروي فاطمه زهرا قسم هم شيعه وهم سني را به ساحل حقيقت برسان . ولي اگرقابل هدايت نيستند شرشان را متوجه ديگري نکن وبه خوشان برگردان.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4155شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4159بسم الله الرحمان الرحیم
نگاه کن فاسقان را که چه تعارفی برای هم تکه پاره میکنند و خود را پیروان حیدر کرار مینامند! به الله تعالی قسم که حضرت امیرالمومنین علی مرتضی رضی الله عنه -که پدرم و مادرم و جانم و روحم و قلبم و جسمم فدای او باد- از چنین مردمی بیزار است.پاسخ بهانه اولتان این است که نزدیک به صدها سال است که دو طرف با این مباحث به خیالتان علمی و منطقی نتوانستند یکدیگر را قانع کنند و خوانندگان هم برای هدایتشان کافیست تا کتاب قرآن که همان کتاب هدایت است را بخوانند و عقاید خود را با آن الگو بردارند و بسنجند نه تراوشات اذهان خسته و ناقص من و شما.
پاسخ بهانه دومتان این است که جمله را اشتباه نوشتید! بهتر بود مینوشتید < <رافضه آنقدر راه و روش مغالطه و سفسطه دارد که دیگر نیازی به مباهله نمیبیند! گیرم شما کارمند سایت هستید و آگاهی کافی دارید اما همواره خوانندگان کم اطلاعی هستند که فریب حیله های مکارانه ما را بخورند و همان برایمان کافیست>>
بهانه سومتان ربطی به مباهله نداشت اما در پاسخ عرض میکنم که نمیدانم واقعا کاربری شما را قطع کرده اند یا خودتان بلد نیستید یک پسورد را دو بار بزنید البته اینجا قوانینی دارد که اگر رعایت نکنید، مدیران سایت بدشان نمیاد کاربریتان را قطع کنند. پس درست رفتار کنید و بهانه دست کسی ندهید تا قطع نشوید. و اینکه گفتید مباهله دستاویزیست برای… . من فکر میکنم بیشتر به این خاطر است که برادر عزیزم مجاهد دین دیگر خسته شده از بس که برایتان تکرار کرد و شما ندانستید! هرچه گفتید و اینها پاسخ دادند و ساکت نشدید و چند هفته بعد آمدید و همان مطالب را با شکلی دیگر تکرار کردید!! آری این دوست من هم خسته شده. آخر انگیزه ای که باطل برای گمراهی مردم دارد آنقدر زیاد است که حتی اگر کفش های آهنین هم برای مبارزه با آن بپوشی باز هم خسته میشوی و طاقتت فرسوده خواهد شد!
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4160در بهانه چهارم گفتید پیرو علی رضی الله عنه هستید !! تا جایی که من اطلاع دارم حضرت علی حتی ذره ای در پیروی از حق کوتاهی نمیکرد و آنجا که مباهله انجام شد، بی باکانه و بی هیچ تردیدی وارد میدان شد و از جانش برای حق مایه میگذاشت! آخر او مرد حق بود و شما مردان باطلید او دلیر بود و شما … ! شما را چه به چنین مرد بزرگی!!!
اگر آنروز، ایشان کسی را مجبور به بیعت نکردند امروز شما با عقاید فاشیستی خود حقوق شهروندی را از هموطنان غیر همفکرتان گرفتید. حتی ترک ها و کردهای شیعه هم که فریاد آزادگی و زنده نگه داشتن زبان مادریشان را سر میدهند از دست شما و نماینده خدایتان، دلهایی پر خون دارند!! به راستی که شما چه بد پیروانی برای حضرت علی رضی الله عنه هستید. به قول دوست شاعرم که میگفت < <بی شک اگر که تیغ شما ذوالفقار بود -- هر چهار فصل سال همیشه بهار بود>>بهانه پنجمتان هم جالب است. مثل همان کسی که خون مردم را به شیشه کرد و مادران را داغدار جوانانشان کرد و خون به دل مردم کرد و آمد پشت دوربین و گفت < <جسم ناقصی دارم.. جان ناقابلی دارم>> شما هم چنین میکنی. تویی که آرزوی یک نماز با حضور قلب در دلت مانده امروز به کسانی تهمت میزنی که همواره در رکوع و سجود بودند! به کسانی ناسزا میگویی که در چهره هایشان آثار سجود نمایان بود! با کفار شدید بودند و در میان مومنان دلسوز و مهربان!! به راستی که من و شما چه کسی هستیم که بخواهیم در مورد چنین کسانی قضاوت کنیم؟! آری اینها هم جزو همان مظلوم نمایی های مزورانه شماست! نمیگویم چرا در نمازت سستی! چرا که شاید من از تو بیشتر کوتاهی کنم اما هرگز جرات زیر سوال بردن کسانی را نمیدهم که این دین بر دوششان بنا شده! اگر ما و شما کوه هایی از طلا انفاق کنیم هرگز به اندازه دیناری نیست که آنها در راه اسلام فدا کردند و اگر ما و شما سرهایمان را برای عزت دینمان فدا کنیم هرگز به اندازه یک زخمی نیست که آنها در غزوات همراه پیامبر صل الله علیه و آله و صحبه وسلم خوردند به راستی که چه خوب بلدید احساسات مردم را به طرف خود بکشانید!
اما با تمام این اوصاف، کلام ششمت را پسندیدم و زیبا فرمودی. آمین یا رب العالمین.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4165بسم الله الرحمن الرحیم والصلاة علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم الشریفگفته ای:نگاه کن فاسقان را که چه تعارفی برای هم میکنند و خود را پیرو حیدر کرار میدانند.
جواب:ای عمری این را بدان که فاسق آن کس است که مقالات مخالف را حذف میکند.به خدا قسم که شما جماعت هیچ استدلالی در برابر منطق قوی اهل بیت ندارید و جز تفسیر و تاویل آیات به نفع خود کاری بلد نیستید.حال آنکه خداوند در قرآنش میفرماید:ما یعلم تاویله الا الله و الراسخون فی العلم»و تاویل آن را نمیداند جز خدا و راسخین در علم»که همانا راسخین در علم اهل بیت پیامبر میباشد و شما به جای پیروی از تفاسیر ایشان راه بیراهه را رفته اید.
و این چندمین اشتراک من است که شما آن را مسدود کرده اید و حتی یک بار هم دلیل آن را نگفته اید.اگر دلیلتان اهانت باشد پس بدانید که سلیقه ای عمل میکنید.اگر شما اهانت بکنید اشکالی ندارد اما اگر شیعه کرد باید حذف شود؟؟مثل اینکه در روایات آمده است که عثمان عایشه را به زن حضرت نوح تشبیه کرده.اما چون او حضرت عثمان رضی الله عنه است اشکالی ندارد.اما اگر شیعه بگوید کافر است!!!!!
گفته ای:رافضه آنقدر راه مغلطه میکند که دیگر نیازی به مباهله نمیبیند
جواب:این سوالی است که ما شیعیان از شما داریم!که هر جا مطلبی را توان پاسخگویی نمیبینید آن را تاویل میکنید و میگویید باید حسن ظن داشته باشم.
برای مثال اگر عمر بن خطاب به پیامبر بگوید او هذیان میگوید اشکالی ندارد و باید حسن ظن داشته باشیم.آفرین به استدلال قوی شما.خدا شما رو از عقل بی نیاز کرده واقعا!!!گفته ای:چرا از آن هایی که با کفار شدید بوده اند و در میان خود دلسوز به آنها خورده میگیرید
جواب:اگر منظورتان جناب ابوبکر و عمر است این را بدان که آنان مشمول این آیه نیستند.چون خودت اعتراف میکنی که با کفار شدید بوده اند.درحالیکه کسیکه از جنگها فرار بکند آیا میتوان گفت که او با کفار شدید بوده؟؟؟آیا کسیکه در جنگها کسی را نکشته میتواند مشمول این ایه باشد؟؟ ثانیا:کجا این ها با هم مهربان بوده اند؟؟؟جنگ جمل و صفین را چکار میکنی؟؟از تاریخ shift+delete میکنی؟برو عمو یه کم فکر کن بعد این حرف ها را بزن
, و اینکه درباره سیاست جمهوری اسلامی و حکومت آن بحث کرده ای پس این را بدان آنها ملاک سنجش شیعه نیست.و من اینجا نمیتوانم مطلب را باز بکنم.فقط این را بدان که علمای واقعی شیعه همان علمای سنتی هستند اعم از شیخ مفید شیخ کلینی,و نه این علمای سیاست زده دنیا گرا
مگر در بین شما عالم نما وجود ندارد؟؟مگر در عربستان کم مخالف دستور پیامبر عمل میشود؟؟
والسلام
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4170وقت پاسخ به چرت و پرت و شر و ور گویی شما رو ندارم. اما چند نکته لازم به ذکر هستند.یک: تصحیح معنی قران
وَمَا يَعْلَمُ تَأْوِيلَهُ إِلاَّ اللّهُ وَالرَّاسِخُونَ فِي الْعِلْمِ يَقُولُونَ آمَنَّا بِهِ كُلٌّ مِّنْ عِندِ رَبِّنَا وَمَا يَذَّكَّرُ إِلاَّ أُوْلُواْ الألْبَابِ. 7 آل عمران
حال آن كه تأويل آن را جز خدا نمیداند. و راسخون در علم میگویند به آن ایمان آوردیم همه از جانب پروردگار ماست.
پس علامت قل بر روی الله قرار میگیرد و وقف میشود و عبارت والراسخون فی العلم جمله مستانفه مستقلی است.
دو: اتفاقا خدا را باید شکر کنی که به خاطر مشکلات سایت پست هایت حذف شد و سببی برای حفظ ابرویت شد. اما متاسفانه در بک آپ گیری قرار نگرفتند.
سه: در مورد تهمت هذیان گویی اینجا رو بخوان
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4174بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله علی سیدنا محمد و علی آله و اصحابه اجمعین.
یعنی من از این هوش سرشار شما در حیرتم !! تا کی میخواهی به این روش پوچ و بی پایه خودت ادامه بدی و اسم این کارتو بگذاری منطق قوی اهل بیت! و آنوقت قسم هم میخوری که ما جوابی نداریم؟! مگر نمیگویی < <شما عمری ها جز تفسیر و تاویل آیات به نفع خود کاری بلد نیستید>> ما را متهم میکنی و خودت با نهایت بی شرمی آیات را آورده و به نفع خودت تاویل میکنی!! هیچ مسلمانی نیامد و نگفت این آیه مربوط به فلان شخص است و همه باید حرف او را بپذیرید و اگرنه کافرید! اما تو ای رافضی این کار را کردی و آیه شریف را به اهل بیت گرامی رسول الله صل الله علیه و آله وسلم چسباندی. آن هم میترسی تمام آیه را بگویی تا نکند رسوا شوی! پس چه کسی آیات را به نفع خود تاویل کرد؟!!
دست پیش گرفتی تا پس نیافتی ؟!!
اما من در این دامی که پهن کرده ای نخواهم افتاد! آمدی و چند موضوع متفرق مطرح کردی تا من هرکدام رو بخواهم جواب بدم گیج و خسته شوم و بعد بر کوس پیروزی بکوبی که آی جماعت ببینید من پیروزم !!!!!!
نه به خدا قسم! اینطور نخواهد شد. در مورد تمام مطالبی که گفتی به تفصیل در این سایت و جاهای دیگر نوشته شده و تو به خوبی پاسخ مسلمانان رو میدانی اما باز با بی شرمی مطرح میکنی چرا که میخواهی برای ما راهی باقی نگذاری جز اینکه برای مباهله فرایتان بخوانیم !!
هنوز در گره ها و عقده های هزاران ساله گیر کرده ای و اساس دین تو بر پایه اختلافات است. هر جا که در تاریخ اختلافی شده باشد و هر جا که عالمی اشتباهی بکند همانجا اساس دین توست!!
در هر زمانی حقایق برای مردم کاملا آشکار نیست و تو بعد از هزار سال بر مسند قضاوت مینشینی و مردمی که گرفتار فتنه شده بودند را ملامت میکنی در حالی که خود گرفتار فتنه ای! و هزاران سال بعد در مورد تو چه قضاوت ها که نکنند!!
پس اگر این دین بر پیامبر دیگری و بر امت دیگری نازل میشد اکنون دین تو آنطوری بود که تاریخش رقم خورده و نه آن دینی که خالص برای الله تعالی باشد.
و در مورد سیاست های ج.ا هم دست بر نمیدارم! مگر مسائلی که مطرح میکنید تاریخی و سیاسی نیست؟! همان چیز هایی که مارا به آن متهم میکنید امروز گریبانگیر خودتان شده! دینتان را جدا کردید و حکومت تشکیل دادید تا منافع جدا نسیبتان گردد اما ندانستید که تاریخ برایتان تکرار میشود و شما نیز گرفتار همان فتنه ها میشوید.
الله تعالی ما و شما را هدایت بفرماید.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4178بسم الله الرحمن الرحیم والحمدلله رب العالمیناول درباره این آقای مجاهد که پارازیت انداخت باید بگم:
که گفته ای:علامت قل بر روی الله است و وقف میشود و عبارت الراسخون فی العلم جمله مستقلی است
جواب:این را بدان که جهل شما تمامی ندارد.به طور مختصر بگویم که وقف بر روی الراسخون فی العلم است نه الله.به قراین و شواهد موجود.از جمله اینکه گفته راسخون فی العلم و با توجه به فعل که یعلم میباشد پس فعل راسخون نیز یعلم هست.
درضمن چطور میشود که کسی صرفا با تسلیم پروردگار شدن به مقام راسخون فی العلم برسد؟؟
بعدشم چطور میشود که خدا آیه ای را به پیامبر بفرستد و به او بگوید که آیات را برای مردم روشن کن ولی علم تاویل آن را به پیامبرش ندهد؟؟؟
اینها را مختصر گفتم ولی در مقاله ای جداگانه به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت.
و اینکه گفته ای:خدا را شکر کن که به خاطر مشکلات سایت پست هایت حذف شد و سببی برای حفظ آبرویت شد
جواب:آره جون خودت!!چطور فقط نظرات من حذف شده؟؟چرا اکانت من حذف شده؟؟بعدشم دیدیم که درباره آیات سوره تحریم مثل بوووق توو گل گیر کرده بودی و به کمربند انتحاری متوسل شده بودی
اما درباره حرف این آقا:
گفته:در مورد سیاست ج.ا دست برنمیدارم.مگر مسائلی که مطرح میکنید تاریخی و سیاسی نیست؟؟
جواب:خب دست برندار!!چیکار کنم؟؟مگه اینا بزرگان شیعه هستن که تو بخوای به شیعه ایراد بگیری؟؟اینو بدون که من اخباری هستم.امیدوارم که معنی اخباری رو بدونی.پس بیخودی برای من از این جوجه آخوندهای اصولی قصه تعریف نکن.
بعدشم هرچی تو درباره ظلم اینا گفتی منم قبول دارم.
اما مشکل شما تعصب شماست که ظلمهای ابوبکر و عمر را قبول نداری.
واسلام
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4179با تشکر از توضیحات برادر عزیزم مجاهد دین.آقای الشیعه خدا خیرت دهد که اینها را قبول نداری. و نوروز 92 هم بر شما مبارک باشد.
اما برای من جای تعحب ندارد که شما روافظ هیچیک، دیگری را قبول ندارید. چون همانطور که عرض کردم اساس کارتان تفرقه و اختلاف است. دعوای اصولی و اخباری اصلا به کنار. شما دو نفر شیعه به من نشان بده که یکدیگر را در دین قبول داشته باشند! (البته به این شدت که گفتم نیست ولی خب…). به خاطر دارم وقتی در تهران بودم بسیار سعی کردم اطرافیان را به نماز جماعت تشویق کنم. در دو دانشگاه دو شرکت و یک کارخانه کار کردم. اما هیچکس از سخنان من استقبال نمیکرد! حتی یکبار یواشکی میکروفن رو در کارخانه برداشتم و اذان (شیعه) پخش کردم اما هیچ عکس العملی ندیدم!! و وقتی از کارکنان علت را جویا شدم گفتند پشت سر چه کسی نماز بخوانیم؟! بعد به یکدیگر نگاه کردند و هیچکس حرفی نزد!!
فقط در دانشگاه عده ای از کارکنان از ترس نماینده ولی فقیه میرفتند و میخواندند اما هرگز ندیدم یک دانشجو به نماز برود
در خوابگاهی از دانشگاه های ایران که پنجاه نفر دانشجو داشت فقط دو شیعه نمازگذار بودند. من و دوست سنی خودم همیشه به جماعت میخواندیم و آن دو شیعه هم بعد از اینکه کلی نصیحتشان کردیم خجالت کشیدند و گاهی میامدند با ما به جماعت می ایستادند.
حالا دوست من جناب الشیعه! من هرکه را میگویم شما میگویی قبول ندارم! شکی ندارم اگر امیرالمومنین علی رضی الله عنه هم زنده بود شما قبول نداشتی و مانند کوفیان با ایشان و فرزندان گرامی اش رفتار میکردی!!!
باز این اصولیون که جای معصوم را خالی دیدند سعی کردند چاره ای بیاندیشند و آخرش هم مجبور شدند به روش اهل سنت برگردند. یعنی آخرش مجبور شدند خلیفه را با شوری انتخاب کنند!
جنابعالی هم اگر بر این عقیده سنتی هستی پس باید بگویم تقدیر شما تا ظهور منجی بسته شده و راه پیروزی نداری. پس چرا تلاش بیهوده میکنی؟ برو و هروقت امام معصوم پیدا کردی، با هم بیایید و حجة ها را برای ما روشن کنید!!!
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4181بسم الله الرحمن الرحیم والحمدلله کما هو اهلهاما اینکه گفته ای:آقای شیعه خدا خیرت دهد که اینها را قبول نداری و نوروز 92 به شما مبارک باشد
جواب:بله خدا رو شکر که من تعصب بیجا ندارم.ولی امان از بعضیا
درضمن عید نوروز رو هم به تمامی محبین اهل بیت تبریک میگم.که امیدوارم شما هم داخل این گروه باشید.
گفته ای:شما روافض هیچ یک دیگری را قبول ندارید.و گفته ای:دو نفر از شیعه را نشان بده که یکدیگر را قبول داشته باشند
جواب:اولا) بله من رافضی هستم.من آزار دهندگان پیامبر و اهل بیتش را رفض میکنم
دوما)به نظر خودتم زیاد اغراق کردی نه؟؟؟دو نفر پیدا کنم؟؟؟ما اخباری ها که اختلافی با هم نداریم.به جز موارد محدود و جزعی
گفته ای:من هر که را بگویم شما میگویی قبول ندارم
جواب:تو از شیخ مفید از کلینی از مجلسی از علامه امینی از …از اینا بگو.اینا بزرگان شیعه هستن.نمیگم بقیه نیستن.نه ولی اینا از شیوخ ما هستن
گفته ای:جنابعالی هم اگر بر این عقیده سنتی هستی پس باید بگویم تقدیر شما تا ظهور منجی بسته شده و راه پیروزی نداری.پس چرا بیهوده تلاش میکنی؟؟برو هر وقت امام معصوم پیدا کردی با هم بیایید و حجت ها را برای ما روشن کنید
جواب:اولا)تقدیر ما بسته نیست و ما منتظر هستیم.همانطور که قوم بنی اسرائیل گرفتار عذاب فرعون بودند و خدا برای آنها موسی علیه السلام را فرستاد
دوما)مثل اینکه زیاد با مکتب اخبارییون آشنا نیستی؟؟مگر اخباری میگوید که برای اثبات حقانیتش تلاش نکند؟؟
اخباری فقط میگه قیام برای تشکیل حکومت فقط به اذن امام معصومه
بعدشم بعد ظهور هم اما زمان ایشالله درخدمتتون هست.و چه دیدنی خواهد بود قیافه علمایتان و علمای گمراه ما در آن زمان!!!
راستی اگه خواستی یه موضوع رو انتخاب کن که فقط رو اون بحث بشه.حاضری درباره ی قمه زنی بحث بکنیم؟؟؟آخه شما خیلی گرد و خاک به راه انداختین که شیعه وحشیه!!من از معتقدین به قمه زنی هستم اگه خواستی بسم الله
والسلام
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4182-اگر خدا بخواهد و شما بگذارید ما محبان واقعی اهل بیت هستیم پس بر همه محبان اهل بیت مبارک باشه.-بله خودم هم اشاره کردم که آن سخن اغراق آمیز بود ولی از آن جهت عرض کردم که در کارخانه ای که حدود 20 نفر کارگر داشت نتوانستند بر کسی توافق کنند که پشت سرش نماز بخوانند. پس هیچکدام دیگری را در دین قبول نداشتند. حالا شاید بگویید این یک مورد خاص بوده یا اصلا صحت نداره اما مشکل نماز جماعت رو نمیتونید منکر بشید.
-مشایخی که فرمودی همانهایی هستند که در دربار صفوی رفت و آمد داشتند و وزارت و وکالت میکردند! اینها هم که درباری بودند! همانهایی که بعد از صدها(نزدیک به هزار) سال کتاب حدیث دست اول نوشتند! آن زمان هم زمام شاهان در دستشان بود اگر نه همانها یک نسخه ولایت فقیهی برایتان میپیچیدند که اختیاراتش از اختیارات خدایی هم بالاتر میرفت!! حالا هم که مردند و دستمان به همین جوجه اصولی ها میرسد!!
-بله شما هم مثل بنی اسرائیل (که منتظر مسیح علیه السلام بودند) منتظر منجی هستید. اما همانطور که آنها منتظر مسیحی بودند که پسر داوود باشد و منجی برایشان آمد که پدر نداشت، شما هم منتظر پسر حسن عسکری رحمة الله هستید و وای به حالتان که اگر منجی بیاید که پدرش کس دیگری باشد!! یعنی وای به حال او! چرا که بلایی سرش میاورید که از بلای پیامبران بنی اسرائیل بدتر باشد! و بیشتر وای به حالش اگر حرفی بزند که خلاف میلتان باشد!! وای به حالش اگر عیشتان را کور کند که چه به روزگارش میآورید!! پس بروید دعا کنید که خداوند در امرتان بداعی صورت ندهد! همان بداعی که به آن عقیده دارید!! همان بداعی که امامت را از پسر بزرگ امام حسین به زین العابدین رحمة الله تغییر داد!!!!!!
-شما که فرمودید (اخباری فقط میگه قیام برای تشکیل حکومت فقط به اذن امام معصومه). من هم میدونم اما میگم شما الان هرچه دست و پا بزنید حکومت که دستتون نمیاد! امام هم که بیاد چه بخواید و چه نخواید پیروز میشه! حالا هرکی حجة امامو دید تغییر عقیده میده و هرکی هم که ندید خب ایشون لطف میکنن گردنشو میزنن!! پس کار الان شما بیهودست.
بسیار خوب بنده علوم اسلامی نخوندم و به اون دسترسی ندارم تا بتونم در قفه و حدیث بحث بکنم اما تا جایی که بتونم و به فکرم برسه سعی میکنم پاسخ بدم.
و از آنجایی که این تالار طولانی شده و موضوعش هم مرتبط با غمه زنی نیست شاید کمتر کسی تا این پایین بیاد و مطالب شما رو مطالعه کنه پس چه بهتر که تالاری جدید با این عنوان در قسمت خرافات و بدعت ها ایجاد کنید و بنده هم سعی میکنم در خدمتتون باشم.
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
برادر گرامی rrw
آنچه که شما در این پست گفته اید همگی نشان از تواضع شما میباشد که همانند مولا و سرور خود امیرالمومنین بر این صفت عالیه متوصف هستید.ولکن آنچه که واضح است این است که شیعیان حیدر کرار با تبعیت از امیرالمومنین به نهایت رستگاری میرسند و همانا این سخن رسول الله است که فرمود:«شیعة علی هم الفائزون یوم القیامة»ینابیع المودة قندوزی ج1 ص173
ای برادر گرامی؛در میان جماعت عمری(معروف به اهل سنت کنونی)برادرانی وجود دارد که حق به آنها نرسیده است و امکان آشنایی آنها با مکتب ناب اهل بیت میسر نبوده است.و مطمعنا حساب این برادران با کسانیکه در عالم لجاجت و تعصب به سر میبرند جدا است.معروف است که کسی را که خواب است میتوان بیدار کرد ولی کسی که خود را به خواب زده نه!!و بر شیعیان حیدر کرار لازم است که در هر مجال و فرصتی برای بیان این حقایق ارزشمند مبادرت نمایند.و اینکه اشتراکات شما را حذف کرده اند نشان از عجز آنها در برخورد با منطق استوار اهل بیت است و به خدا قسم که از این منطق وحشت دارند.
شما و تمامی شیعیان امیرالمومنین تاج سر بنده هستین و برای شما و خودم آرزو میکنم که روزی بیاید که در کنار صاحب و مولای خود باشیم.انشاالله
اما درباره مباهله نیز به نظر میرسد که این جماعت آن را دستاویزی برای فرار از بحث قرار داده اند.وگرنه مباهله شرایطی دارد که که شما آن را ذکر کردید.ثانیا مباهله خوب است اما باید در یک مکانی باشد که طرفین در آنجا حضور داشته باشند و بر همگان روشن شود که کدام گروه به عذاب الیم خدا گرفتار شده است.
ولکن همانطور که شما گفتید ما باکی از مباهله نداریم:
یا حمید بحق محمد
یا عالی بحق علی
یا فاطر بحق فاطمه
یا محسن بحق الحسن
یا قدیم الاحسان بحق الحسین
خداوندا به حق این پنج نور عظیمت و به حق آن مقامی که اینها در نزد تو دارند اهل باطل را رسوا بگردان و لجوجان از ایشان را به عاقبت قوم ظالمان گرفتار نما
پروردگارا اگر خلافت ابوبکر و عمر و عثمان بر حق است و تو از آنها راضی هستی پس ما را به بدترین شکل عذاب بفرما و خار و ذلیلمان کن.
اما اگر خلافت آنها باطل است و آنها مغضوب تو و پیامبر تو میباشند
پس الهی عذاب سوزان و الیمت را هرچه زودتر به پیروان آنها و این جماعت نازل بفرما