Home › انجمن ها › انتقاد از احادیث شیعه › راویان شیعه یا کذاب یا نصرانی ویا الاغ
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط الهاشمي الحسني در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #1416بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
بسیار می شنویم از اهل تشیع که ما دینمان را از اهل بیت می گیریم و اهل سنت اهل بیت را کنار گذاشتند و منحرف شدند
مسلما این دین باید از طریق واسطه به شیعه رسیده باشد از طریق راویان ثقه حال ببینیم که راویان شیعه چه کسانی بوده اند!
1. جابر الجعفی *کذاب*
حرعاملی در وسائل الشیعه 151.20 می گوید
(( روى سبعين ألف حديث عن الباقر عليه السلام وروى مائة وأربعين ألف حديث، والظاهر أنه ما روى بطريق المشافهة عن الأئمة عليهم السلام )
(هفتاد هزار حدیث از باقر و 140 هزار حدیث روایت کرده از ایشان وظاهر اینکه جابر جعفی از طریق املاء از ائمه روایت نکرده)
در رجال کشی ص191 از زراره بن اعین روایت است
: (سألت أبا عبد الله عليه السلام عن أحاديث جابر ؟ فقال ما رأيته عند أبي قط إلا مرة واحدة، وما دخل علي قط ) [
از امام صادق در مورد احادیث جابر الجعفی سوال کردم جواب داد من او را نزد پدرم فقط یک بار دیدم وهرگز نزد من نیامده)حالا منصفین وعقلا قضاوت کنند چطور این شخص در یک جلسه 140 هزار روایت از امام باقر می کند؟؟!!واصلا هم نزد جعفر صادق نیامده یعنی جعفر صادق او را نمی شناسد!!
جابر جعفی اختلاط عقلی داشته و همچنین متهم بوده
جابر الجعفي : (وكان في نفسه مخلطاً ) [رجال النجاشي: ص100]
(إن جابر الجعفي من المتهمين عند أكثر المؤلفين في الرجال ) [الموضوعات في الآثار والأخبار: ص 234].نفردوم که از راویان شیعه بلکه از راویان مهره ای شیعه است زراه بن اعین *نصرانی*می باشد
(( أن زرارة بن أعين من أسرة نصرانية وجده يدعى (سنسن ) كان راهباً في بلاد الروم، وكان أبوه عبداً رومياً لرجل من بني شيبان )). [الفهرست للطوسي ص 104].
طوسی می گوید زاره بن اعین خانوادگی نصرانی بود ونام جدش هم بوده سنسن او راهبی بود در بلاد روم و پدرش هم غلام رومی بوده است
زراره مورد لعن امام صادق!
قال أبو عبد الله : (ما أحدث أحد في الإسلام ما أحدث زرارة بن أعين من البدع عليه لعنة الله ) [رجال الكشي ص 149] .هیچ کس مانند زراره در اسلام بدعت نگذاشته لعنت خدا بر او
زراره شر تر از یهود نصاری!
زرارة شر من اليهود والنصارى، ومن قال: إن مع الله ثالث ثلاثة ) [رجال الكشي ص 160]وراوی آخر عفیر *الاغ*
(( قال علي بن أبي طالب رضي الله عنه : عن عفير حمار رسول الله صلى الله عليه وسلم كلم رسول الله صلى الله عليه وسلم فقال : بأبي أنت وأمي!!! إن أبي حدثني عن أبيه عن جده عن أبيه أنه كان مع نوح في السفينة فقام إليه نوح فمسح على كفله ثم قال : يخرج من صلب هذا الحمار –حمار يركبه سيد النبيين وخاتمهم ، الحمد لله الذي جعلني ذلك الحمار !!)) [ الكافي ج 1 ص 237.].علی رضی الله عنه می گوید عفیر الاغ رسول الله صلی الله علیه وسلم با ایشان صحبت می کنید و می گوید پدر ومادر فدایتان پدرم مرا حدیث کرد از پدرش واو از جدش و او از پدرش که در کشتی نوح بود ونوح بلند شد وبرکمرش مسحی کشید وگفت از پشت این الاغ الاغی بوجود می آدی که سرور انبیاء وخاتمشان برآن سوار می شود خدارا شکر که من آن الاغ هستم!
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #2243من متاسفانه هنوز وفت نکردم تحقيق کنم ببينم شما چي نوشتي؟ ولي در همين حد ميفهمم که با نوشتن نام فقط دو راوي و ثابت کردن اينکه اونا کذابن هرگز نميتوني نتيجه بگيري راويان شيعه يا كذابن یا نصرانی. يعني شيعه همين دو راوي رو داره فقط؟ خيلي متنتون بچه گانه بود . مشخصه که قصدتون فقط مسخره کردنه.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #2310من متاسفانه هنوز وفت نکردم تحقيق کنم ببينم شما چي نوشتي؟ ولي در همين حد ميفهمم که با نوشتن نام فقط دو راوي و ثابت کردن اينکه اونا کذابن هرگز نميتوني نتيجه بگيري راويان شيعه يا كذابن یا نصرانی. يعني شيعه همين دو راوي رو داره فقط؟ خيلي متنتون بچه گانه بود . مشخصه که قصدتون فقط مسخره کردنه.
خوب هنوز تحقیق نکرده چطور نظر میدید؟؟برید تحقیق کنید ببینید چند هزار روایت شیعه از همین زراره وجابر جعفی است!
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #3076«مرکز فرهنگ عربی» در بیروت اخیرا کتابی منتشر کرد که به عجیب ترین و خنده دار ترین فتواهای وهابیت اختصاص دارد.
نویسنده این کتاب “احمد عرفج” از کشور عربستان سعودی است. وی پیش بینی کرده که کتابش یکی از پرفروش ترین کتاب های سال در نمایشگاه های مختلف جهان عرب شود. او همچنین معتقد است که این کتاب خشم شدید وهابیون را بر می انگیزد.
سال ها پیش، یعنی از دوران دبیرستان همواره به فکر نوشتن چنین کتابی بودم تا بتوانم عجیب ترین، مسخره ترین و خنده دار ترین فتواهای صادر شده توسط چهره های سرشناس وهابیت را با سند و مدرک در یک جا جمع آوری کنم.
وی در مقدمه کتاب خود برای نمونه به چند فتوای بسیار مسخره که توسط سرشناس ترین چهره های وهابیت صادر شده، اشاره کرده است.
از جمله این فتواهای عبارتند از: 1- حرام بودن پوشیدن کفش پاشنه بلند 2- خوردن غذا با قاشق 3- داشتن راننده یا خدمتکار در منزل 4- دست تکان دادن به بازیکنان فوتبال 5- نوشتن مقاله در مطبوعات 6- انداختن عبا روی کتف 7- پوشیدن دام توسط زنان و غیره.می بینی برادر
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #3246سلام علیکم
ببخشید لطفا اول کمی مطالعه کنید و بعد در این سایت بنویسید
جابر الجعفی را علمای شیعه دو نوع نظر داده اند و بعضی او را تائید و بعضی رد کرده اند مثلا ابن شهر اشوب،شیخ مفید،شیخ طوسی او را تائید کرده اند و بعضی از علما او را رد کرده اند.
در همین کتاب رجال کشی،چند حدیث در مدحش و چند حدیث بر ضدش گفته است.
شما چرا ان بخش که او را قبول کرده را نمی گویید؟
به قول اقای سجودی،به این گفتن نیمی از حقیقت میگویند.و بعد به شیعه این تهمت را میزنند.
در مورد زراره بن اعین از راویان بزرگ ما است و مورد ثقه است.
در مورد کتبی که گفتید باید اولا تحقیق شود که ایا درست است یا نه و اگر درست هم بود که میگوییم که این چند حدیث در کتاب الفهرست و رجال کشی اشتباه است.
در مورد عفیر هم شیعه میگوید عفیر الاغ پیامبر بوده و الاغ که نمیتواند حدیث نقل کند و در تمام کتب حدیثی شیعه هم یک حدیث از عفیر نیست.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #3805بسم الله الرحمن الرحيم با سلام خدمت كاربران محترم درباره مسئله اي كه مطرح شده بايد بگويم كه وقتي دو نظر در باره يك راوي در يك مذهب مطرح ميشود هميشه جرح مفسر بر غير مفسر مقدم است و البته بايد مد نظر داشت كه رجال كشي قديم ترين كتاب رجالي شيعه ميباشد و تمام علماي رجال شيعه بعد از ابو عمرو محمد كشي ميتوان گفت كه شاگردان او هستند البته در باره اينكه رجاليون شيعه بعد از اين جابر و زراره را تعديل كرده اند احتمالا دليل كثرت روايات اين دو نفر است كه اگر اين دو ضعيف شوند ديگر هيچ اما ما ميتوانيم اينجا اين مسئله را اسان كنيم بنابر اين بنده ادئايي كوچك مطرح ميكنم كه به نظرم بايد هر شيعه اي به راحتي بتواند ان را حل كند انشا الله و ان اين است كه اگر راويان شيعه كذاب جعال و الاغ نبوده اند شما ان را به ما ثابت كنيد پس شما ميتوانيد يك روايت صحيح بر مبناي علم رجال شيعه در اثبات عقايد خود كه با بقيه فرق در اختلاف هستيد به ما ارائه دهيد مثلا يك روايت صحيح براي اثبات خمس مكاسب يا براي اثبات صيغه يا مثلا اثبات صريح امامت علي و فرزندانش رضي الله عنهم اجمعين و يا اثبات وجود امام زمان و يا بداع و يا رجعت بياوريد البته يكي يكي و باذكر سند و مدرك و ذكر حديث به صورت كامل با ترجمه تا ما به اذن الله به شما نشان دهيم كه مذهبي كه امروز به نام اهلبيت پيامبر عليه صلوه و السلام به خورد ما ملت شيعه از همه جا بيخبر داده اند همان مذهب دجالان و كذابانيست كه خود ائمه اهلبيت از دستشان ميناليدند و داد و فغانشان از دست اينها به اسمان رسيده بود و امروز مراجع ناف و زير نافي كه هدفشان در دين فقط صيغه و خمس است با استفاده از همين روايات كه از همان دروغگويان نقل ميكنند افسار تقليد را بر گردن من و شماي شيعه انداخته اند تا مال و ناموسمان را به نام خمس و صيغه بدزدند و به نام پاك اهلبيت پيامبر بر ما حكومت كنند انشا الله خداوند همه ما را به راه راستينش كه همان راه پيامبر صلي الله عليه و اله و سلم اصحاب ازواج و اهلبيت پاكش ميباشد هدايت فرمايد امين
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.