آیا یزیدیان در بعد از ظهر عاشورا، حجاب را از سر اهل بیت حسین برداشتند؟

شیعه درباره عاشورا خیلی دروغ میگوید، شیعه فقط درباره یزید دروغ نمیگوید همین دروغ ها را درباره امیر المومنین عمر نیز دارد و مدعی است که ایشان بر گردن  امیر المومنین علی طناب انداخت  و حضرت فاطمه را زد !! البته چون  یزید  جنایت هولناکی را مرتکب شد وهیچ جایی برای دفاع نگذاشت لذا شیعه همین را فرصت خوبی دیده و هرچه دلش خواسته در هر زمینه دروغ بافته و اکثر مسلمانها هم گفتند ولشان کنید چون  یزید حقش بیشتر از اینهاست.

و در نوشته قبلی دیدید که آنها  برای تحریک احساسات مردم دروغ (لبهای تشنه) را ساخته اند گرنه هرکس که تشنگی را  در صحرا تجربه کرده باشد میداند که انسان  تشنه، نمیتواند جنگ کند در حالیکه  آن ۷۲ نفر، نصف روز با سپاه نابرابر  بخوبی جنگیدند در حالیکه لشکر مقابل  یک لشکر بزرگ و تقریبا ۶۰ برابر لشکر حسین بودند! باز جنگ بسرعت تمام نشد پس تشنه نبودند!
وانگهی عاشورا در  فصل پاییز و آواخر  مهر بود  پس  قبول کنید که ۱۰محرم هوا آنقدرها هم گرم نیست که شیعه گرمش کرده است!!
حالا بیایید  و  فرضا داستان شیعه را باور کنیم که لشکر سعد بعد از شهید کردن حسین جسد ایشان را زیر سم اسبان کردند و خیمه ها را آتش زدند  خب به آن بچه های گرسنه کی آب دادند؟ شیعه در این باره ساکت است زیرا شیعه فقط میخواهد بی رحمی را نشان دهد,  و بعد  شیعه ها خیلی خوب تشنگی فرزندان حسین و مصایب دیگر  را بتصویر میکشند اما سخنی از  لحظه ای که آنها آب نوشیدند بمیان نمیاورند! چرا؟ یکی بگوید چرا؟

حالا دروغ دیگر ملایان را ببینید:
شمر گفت : وارد  خمیه ها شوید و لباسهای زنان را غارت کنید. آن گروه وارد شده و هر چه در خیمه بود برداشتند.
حتى گوشواره از گوش ام کلثوم خواهر امام حسین علیه السلام هم در آوردند و گوش او را زخمى کردند. بر سر لباسهایى که بر تن زنان بود نزاع مى کردند.
آنگاه آن مردم به دنبال جامه ها و اسبها و شترها رفتند و آنها را غارت کردند.
آنگاه به غارت خانواده و همسران امام حسین پرداخت، روسرى از سرها و انگشتر از انگشتها، گوشواره از گشوها و خلخال از پاها در مى آوردند. مردى از اسبس پیش دختر امام حسین علیه السلام آمد و چادر از سرش بر گرفت و آنان بى لباس ماندند،

شیخ صدوق با سند خود از فاطمه دختر امام حسین علیه السلام روایت مى کند:
غانمه وارد خیمه ما شد. من دختر کوچکى بودم که دو خلخال طلایى در پاهایم بود. او خدا!؟ گفت: چرا گریه نکنم، در حالى که دختر پیامبر را غارت مى کنم !
گفتم : خوب غارتم نکن .
گفت : مى ترسم دیگرى بیاید و آن را ببرد.
هر چه در خیمه ها بود غارت کردند، حتى جامه هایى که بر تنمان بود
یکى از آنان جامه فاطمه دختر امام حسین علیه السلام را برداشت . دیگرى زیورهایش را و زنان و دختران را لخت کردند
سید بن طاووس از قول راوى نقل مى کند
حتى جامه ها از  زنان مى گرفتند.
شیخ مفید از حمید بن مسلم نقل مى کند
به خدا قسم برخى از زنان و دختران را مى دیدم که بر سر غارت لباسهایش  نزاع بود
زنان از ابن سعد خواستند: اموال غارت شده را بر گردانند تا خود را بپوشانند،ابن سعد دستور داد هر که هر چه برده بر گرداند. به خدا هیچ کس چیزى بر نگرداند
منبع : مقتل امام حسین (علیه السلام)
تالیف:گروه حدیث پژوهشکده باقرالعلوم – جواد محدثى

و اینهم نظر یک شیعه که وقتی این ماجراها را شنید اینطور نوشت:
چقدر غصه خوردم وقتی شنیدم عصر عاشورا چادر از سر اهل بیت امام حسین (ع) کشیدند…
چقدر غصه خوردم وقتی شنیدم عصر عاشورا خانواده و همسران امام رو غارت کردند و انگشتر و گوشواره های آنها رو به یغما بردند…و وقتی گذر عمر سعد نزد زنان و دختران امام شهدا افتاد، زنان بر سر او فریاد زدند و گریستند و از او خواستند که آنچه را از آنان غارت شده به آنان باز گردانند، تا به وسیله آنان خود را بپوشانند…
چقدر غصه خوردم وقتی شنیدم که می گفت ای سهل بن سعده به نیزه داری که سر پدرم را دارد بگو سر را جلو ما ببرد تا مردم مشغول نگاه به آن شوند و به ما نگاه نکنند و گفت از بس که مردم ما را در این حال تماشا کردند، خوار شدیم…
چقدر غصه خوردم وقتی شنیدم زینب (س) فرمود ای یزید! آیا از عدالت است که کنیزان خود را در حرمسرا پوشیده نگاه داشته‌ای و دختران پیامبر را به صورت اسیر شهر به شهر می‌گردانی، حجاب آنها را هتک کرده، چهره‌هایشان را در معرض دید همگان قرار داده‌ای که دور و نزدیک به صورت آنان نگاه می‌کنند…؟!
چقدر غصه خوردم وقتی شنیدم یکی از دختران امام پس از اینکه گوشواره از گوشش می کشند و بیهوش می شود، وقتی به هوش می آید یه عمه اش زینب (س) نگفت تشنه ام، یا گوشم مجروح است یا مرا تازیانه زدند؛ فقط وقتی متوجه شد چادر بسر ندارد با گریه التماس کرد! عمه جان چادر ندارم!! آیا چادری نداری که خود را با آن بپوشانم؟
چقدر آتش گرفتم وقتی شنیدم امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) فرمودند دردناکترین اتفاق کربلا اسارت اهل بیت امام حسین بود…

ای دوستان شیعه من
بیاد شما میاورم که وقتی میخواستند خمینی را دفن کنند کفنش پاره شد و عورتش کاملا نمایان گشت  و خبرنگاران خارجی از این واقعه عکس هم گرفتند و در سر جلد مجلات دنیا چاپ شد 
دشمنان خمینی طبعا این عکس را پخش کردند اما دوستان خمینی در این باره  آن اصلا حرف نزدند و سعی کردند هرچه زودتر این  موضوع فراموش شود و فراموش شد و کار درستی هم کردند اگر به روزنامه ها اعتراض میکردند خمینی بیشتر رسوا میشد.
حالا تصور کنید یک نفر در لباس دوستی بیاید برای خمینی گریه کند و بر سینه بکوبد  و عکس  آلت تناسلی لخت شده خمینی را بر چوب بالا ببرد و پلاکارد درست کند  و بشدت اشک بریزد که ای وای امام عزیزم عکست را گرفتند  و بی سیرت شدی و عورتت معلوم شد و ای  لعنت بر عکاس لعنت ای لعنت بر عکاس یزید صفت!
و باز بر سر و روی خود بکوبد قمه بزند بنظر شما این دوست خمینی است  یا دشمن او؟
ببینید حالا اگر اصلا واقعه دروغ باشد  یعنی شخصی بیاید یک عکس فتوشاپی از خمینی درست کند و او را لخت نشان دهد و بعد عکاس را فحش بدهد  (عکاسی که مرده و رفته در قبر!)آیا این ضرری برای عکاس دارد یا  آبروی خمینی را میبرد؟ و آیا این مرد مکار اگر هم که قمه بزند شما باور میکنید او دوست خمینی باشد؟

پس بدانید ای دوستان کسانی که در لباس دوستی با حضرت زینب وانمود میکنند که ایشان را لخت کردند و حجاب را از سر ایشان کشیدند، مثالشان مثال همان مردک فتوشاپی است و شما باید از خدا بترسید که به دروغ های این چنینی درباره اهل بیت پیامبر گوش میدهید و آنها را باور میکنید!
این حرف ها در حقیقت توهین به اهل بیت  پیامبر است نه بدگویی از یزید! برای یزید ضرر ندارد، برای اهل بیت دارد.
 خوب است بدانید عربان ( مثل همه قبایل) برای خود عاداتی داشتند در کشمکش طولانی بین رسول الله و مشرکین مکه ما هرگز ندیدیم که آنها به زنها تعرضی کنند  و پای زنان را بوسط دعوا بکشند.

در جنگ بدر که بزرگان قریش ناگهانی  و هولناک کشته شدند ولی مردم مکه به دختر پیامبر که در مکه بود نازک تر از گل هم نگفتند در حالیکه دو سال قبل قصد داشتند رسول الله را در رختخواب و با بیرحمی بکشند و یزید از ابو جهل و ابولهب بدتر نبود  و قبایل  عرب معمولا در دعواهای بین خود  به زنان  و به قبرهای مرده ها،کاری نداشتند اگر دروغ است یک مورد خلاف این را در تاریخ  صدر اسلام نشان دهید!
پس این سخن که یزیدیان، چادر ها را از سر اهل بیت کشیدند و آنها را عریان کردند دروغ  در دروغ است و این  ملایان یا نادانند و نمیدانند حرفشان چه معنی دارد، یا با ادعای بی حجاب شدن زینب و سکینه  در حقیقت دشمنان دوست نما و گرگان درلباس  میش  هستند.
 پس فریب نخورید ای دوستداران اهل بیت فریب نخورید و نادانسته به اهل بیت توهین نکنید.

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

هنگام اختلاف با پدر چگونه با وی صحبت کنم؟

سوال: در اسلام هنگامی که سوء تفاهمی میان پدر و پسر رخ می‌دهد چگونه می‌توان …